abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 11:09:40 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67753263
Met als laatste zinnige post:
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, ik vind het niet zo egoistisch hoor. Misschien heb je dat gewoon nu en dan effe nodig. Iedereen zit toch anders in elkaar! Ik vind het ook heerlijk nu en dan lekker alleen te zijn (zowel met Brent zonder vent als helemaal alleen).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67753319
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Ja, wellicht een weekendje Luxemburg dan. Het moet echt wel buitenland zijn.
Livelink, ik ken een heerlijk hotel in Duitsland, in de Eiffel, supermooie locatie, heel fijn hotel en niet duur.
Heerlijk om te wandelen, of uit te kijken over de bossen vanaf je balkon terwijl je een boekje leest.

Als je interesse hebt, stuur maar een PM!
  maandag 6 april 2009 @ 11:11:19 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67753326
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_67753340
meer het partner-en-kids- afschafbankje : ik wilde hem het even alleen zijn plekje noemen.

Wij plannen ook regelmatig momenten voor onszelf, zonder kids. Gelukkig vinden mijn ouders het erg leuk als ze komen logeren en mogen ze dat vaak doen. De mei vakantie is dan ook voor papa en mamma !
pi_67753370
Die TT hahaha speciaal voor Estrys

En mijn bericht toen ie ineens dichtzat:

Oh Luxemburg is heerlijk qua natuur
En als je de goeie maand kiest komt het nog goed met die warmte ook!

En ik kan het inderdaad ook best begrijpen hoor. Vroeger deed ik dat vaak. Zomaar vertrekken gewoon, omdat ik het nodig had, in mn eentje. Het ging altijd vanzelf weer kriebelen na een tijdje. En nu komt het er eigenlijk niet meer van en over een tijdje kan het ook niet meer zo makkelijk...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 11:12:35 #6
190853 RockabeIIa
pi_67753374
Ik kan beter zonder vriend dan zonder kind, geloof ik
pi_67753382
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
yep en ik moet weer leren dat ik er ook nog ben, niet alleen mijn man en kids Dus bewust er alleen op uit en dat vind ik rete moeilijk. En elke keer ikea is ook niet leuk....
pi_67753388
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
  maandag 6 april 2009 @ 11:14:13 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67753441
hai. ik wil ook fruitshake.
ik ben zo trots op mezelf dat ik gisteren 2.5 uur heb geleerd. nu elke avond van de week en ik slaag voor mn theorie next week
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67753447
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Reinhilde het volgende:
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
mmm lekker ! Heb wel een blender... hoe maak je zo'n ding (als ik het stof van de blender heb..)
  maandag 6 april 2009 @ 11:15:00 #11
190853 RockabeIIa
pi_67753465
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
pi_67753490
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
ohh dat wil ik ook graag weten !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:15:58 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67753498
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebben Ik kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 april 2009 @ 11:16:16 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67753509
nee rocka, maar wel een ijsblokjesmachine op de camping. En dan proberen om de machine eruit te drinken met cola-rum.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67753527
Ik zou me echt kapot vervelen, alleen een weekendje weg is echt niks voor mij. Ik vind in mijn eentje winkelen al oersaai. Ik hou niet van alleen zijn, maar nu heb ik Seb dus ben ik nooit meer alleen

Rocka wat een goede topic titel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67753589
Stout, ik doe altijd maar wat!
Ligt er gewoon aan wat ik voor fruit in huis heb en wat voor sappen etc.
Ik heb nu nog in huis appels en grapefruit; dus ik doe zo een appel en een grapefruit in de blender, beetje appelsap erbij, en dan bovenop wat magere kwark, en dan maar blenden.

Ik heb gister mn laatste banaan al opgegeten helaas, anders zou het worden:
banaan-2 appels-beetje aardbeiensap-beetje kwark.

Straks maar even boodschapjes gaan doen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:19:04 #17
13151 crew  Rewimo
pi_67753602
Ik vind het trouwens ook heerlijk om iets alleen met Christan te doen. Of juist alleen met qltel. Zoals komende zaterdag, dan brengen we Christan naar mijn schoonouders (die schaffen we dus maar niet af ) en dan gaan qltel en ik bij vrienden langs en daarna naar Het Goede Doel in Ahoy

En de volgende dag ga ik dus een paar dagen naar Istanbul, met mijn moeder en mijn tante
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67753609
plop
mama van 3 kids!
pi_67753626
quote:
[b]Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:[/b

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
mama van 3 kids!
pi_67753630
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldig haha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67753650
* Stout gaat ff de kids op vissen en ff voederen (nou ja dat doen ze zelf wel) en op naar meneer de dok.

Bedankt voor alle beterschapswensen !
pi_67753652
En nu ga ik mezelf aan het werk schoppen! Even stofzuigen, de 3e was van vandaag in de machine stoppen en de keuken poetsen. Laters!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:21:08 #23
5428 crew  miss_sly
pi_67753661
Ik vind het helemaal niet ontaard ofzo als je de behoefte voelt om eens alleen te zijn of alleen op vakantie te gaan ofzo.
Ik geniet ook zeker wel van mijn avondjes alleen, als schaap gewoon weg is met vrienden ofzo. Ik vind het gewoon niet meer fijn om alleen te gaan slapen. En schaap is me ook nooit te veel, dat ik het gevoel heb dat ie nu maar eens even een afspraak moet maken ofzo. Dat had ik in het verleden met exen wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67753663
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:

[..]

als je meer kids heb klink je anders

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Nou ik denk dat ik dan nog niet in mijn eentje op vakantie zou gaan, ik ben daar helemaal het type niet voor. In mijn eentje ergens in de natuur? Gillend naar huis denk ik

Gisteren trouwens kaartjes gekocht voor de Formule 1 in Duitsland Niet alleen uiteraard
Wel zonder kind natuurlijk
pi_67753706
Oh Miss_Sly, ik wilde nog even zeggen dat ik fijn vind dat het redelijk ok was bij je zus. Komt vast weer helemaal goed, straks is ze (als haar hormonen weer foetsie zijn) vast heel blij en trots op haar kleine nichtje.
  maandag 6 april 2009 @ 11:23:09 #26
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67753714
Ik zou ook best wel eens alleen op vakantie willen..gewoon alleen zijn met mezelf..^_^
Saartje
  maandag 6 april 2009 @ 11:25:22 #27
190853 RockabeIIa
pi_67753777
Maneki, heb jij een ijsmachine thuis?
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:25:33 #28
5428 crew  miss_sly
pi_67753783
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldig haha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede! ) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
  maandag 6 april 2009 @ 11:25:54 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67753793
nee op vakantie gaan in mn eentje lijkt me niets. Alleen winkelen wel hoor. Lekker rondstruinen.
pi_67753865
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
pi_67753876
Mijn man heeft ook een hekel aan winkelen. Maar wanneer hij meegaat laat ik hem meestal in een computerwinkel achter en spreken we weer ergens af, ga ik eigenlijk toch nog alleen. Shopping apart together noem ik het maar.
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 11:29:00 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_67753886
Alleen thuis zijn vind ik soms al heerlijk, kan echt genieten van het niets doen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 april 2009 @ 11:30:40 #33
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67753940
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, heb jij een ijsmachine thuis?
Ja! Staat al 5 jaar ongebruikt in de kast
Saartje
  maandag 6 april 2009 @ 11:35:01 #34
190853 RockabeIIa
pi_67754071
Oh
pi_67754112
Hier wel een ijsmachine die zeker zomers regelmatig gebruikt wordt.
Maar daarbij helpt ook wel dat ik vanwege een koemelkallergie weinig supermarkt ijs mag hebben.

WE hebben er 1 van philips met zo'n schijf die je in moet vriezen, en een roomijs en softijs stand.
Prima ding, je moet het ijs alleen wel meteen opeten. Invriezen voor later gebruik is niet lekker.
pi_67754163
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede! ) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roesten maar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67754941
Stomme alarmbellen, Wat hebben die dingen toch een herrie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67755033
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roesten maar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Mijn vriend vind het vreselijk. Dat geslenter en het duurt hem altijd veels te lang.. Dus ik ga meestal gewoon alleen.. Ik haal zijn kleren ook. En als het niet goed is moet hij mee om voor goeie te ruilen. En dan is het soms wel gezellig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 april 2009 @ 12:06:13 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67755080
Hier ook een ijsmachine die inmiddels een jaar of 4 werkloos is.
Wel een aantal keer gebruikt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 12:12:34 #40
13151 crew  Rewimo
pi_67755276
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
Mag het vanmiddag? Ik ben vanaf 14 uur ongeveer thuis Mailadres staat in profiel.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67755287
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff
  maandag 6 april 2009 @ 12:13:16 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67755292
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel

Oh, ik zou zoooooooooo graag een weekje 'hélémaal alleen zijn. Gewoon lekker lezen, niksen. Niemand die wat van je moet of wil. Ja daar zou ik erg van opknappen denk ik.
Raar eigenlijk. Want in tegenspraak met het vervelend vinden een week alleen thuis te zijn. Maar ja, daar moet ik van alles. Dus ik snap het heeeeeeeel goed. Niks ontaards aan WMB.

Beterschap Stout. Bah, wat een gekwakkel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 6 april 2009 @ 12:27:46 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67755670
paar dagen alleen.. aan de ene kant lijkt het me heerlijk! Idd even de tijd om een boek te lezen zonder steeds op te moeten kijken, of gewoon lekker niksen.. Aan de andere kant denk ik wel dat ik de kinderen heel erg zal missen
Neemt niet weg dat ik nu al uitkijk naar volgende jaar.. Dan is er minimaal 1 ochtend in de week dat ik helemaal alleen ben.. dan gaat Nienke ook naar de psz En die ochtend is voor MIJ!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 april 2009 @ 12:29:56 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_67755733
Af en toe nam ik een dagje vrij terwijl Ive op het kdv zat. Dat ga ik over een tijdje ook weer doen. Even een dagje voor mezelf. Ik miste Ive dan wel, maar het was ook lekker. En na zo'n dagje kon ik er weer even tegen aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 12:31:42 #45
13151 crew  Rewimo
pi_67755785
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef p_iglet het volgende:
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff

maandag 6 april 2009 @ 12:33:21 #46
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67755835
Alleen op vakantie lijkt me helemaal niks . Ik zie mezelf al staan kijken naar een kerk ofzo . Ik vind dat soort dingen gewoon helemaal niet mooi als ik niet tegen iemand kan zeggen dat ik het mooi vind .
  maandag 6 april 2009 @ 12:35:23 #47
223453 Guuzewuus
pi_67755892
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.

Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is . Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn . En moeders ook wel .
  maandag 6 april 2009 @ 12:43:15 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67756089
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.

Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is . Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn . En moeders ook wel .
Zoiets zie ik ook bij een vriendje van Saskia.. Die is thuis alleen en die vind het hier ook maar druk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67756256
E.T. ik kan me goed voorstellen dat je daar ondertussen wel erg veel zin in hebt. ik geniet ook van de uurtjes alleen die ik heb. zeker sinds ik moeder ben. maar binnenkort gaat G een weekje vissen (ja ook al, Lishe) in Ierland, dat lijkt me dan minder leuk, vooral vanwege alle gewone taken die dan op mij neerkomen. maar misschien gaan wij dan wel een paar dagen naar opa & oma. lekker makkelijk.

Saffier, al bijgekomen van de late thuiskomst? k_i_m, ik kan me wel enigszins vinden in jouw 'recensie' van Brigitte Kaandorp, ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk. en die kazoo was natuurlijk een gouden vondst. meezingen doen mensen minder snel dan meetetteren op zo'n ding.
  maandag 6 april 2009 @ 12:58:54 #50
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67756520
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Rewimo het volgende:
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebben Ik kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Dat heb ik ook. Helemaal alleen in de auto, zodat de muziek net zo hard kan als ik zélf wil. En dat ik de muziek op kan zetten die IK wil, zonder gezeur "zet die rotherrie eens af/zachter" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67756654
Die TT
Ik moet even melden crossposten dat ik eindelijk tante ben geworden vandaag Woohooo!

En ik kwam er net per ongeluk achter dat de relatie van mijn moeder en mijn stiefvader echt helemaal niet goed gaat En mijn moeder probeert tegen mij nog de schijn op te houden dat t wel meevalt, maar ondertussen is ze doodongelukkig Wat een rotsituatie.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 6 april 2009 @ 13:09:34 #52
14746 k_i_m
pi_67756867
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk.
Dit was bij mij ook precies zo van toepassing. Daarom heb ik best even gebaald van mezelf dat ik het niet leuker vond. Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was .
In my life
Why do I smile
pi_67756878
Ik heb weer nieuwe burocratische onzin

De gemeente westland heeft verzonnen dat kinderen beneden de 12 muv leerling vervoer geen zelfstandige vervoersbehoefte hebben.
Neehoor, die kinderen willen niet naar hun ouders/een sportclub of weet ik veel wat toe.
pi_67756990
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was .
saffier ook!
(maar ik niet. )
  maandag 6 april 2009 @ 13:15:16 #55
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757041
Innepin, gefeliciteerd! En rot van je moeder zeg. Sterkte daarmee.

P_iglet, dat gevecht wat jij steeds moet aangaan met al die instanties, ik vind het zo knap dat je dat steeds doet voor die kinderen.

Bix, wat moeten we toch met vissers. (nou ja, behalve dat ze zo leuk zijn.) Slim, paar dagen naar je ouders. Dat doe ik anders dan ook, maarjah, school he.
Ik heb mijn mening voor vandaag weer bijgesteld trouwens. Ik schiet lekker op in huis en tussen de middag hebben Luuke en ik geluncht bij de Delifrance. Vanmiddag gaan we naar de kapper. Dat kan anders ook allemaal maar ik geniet heeeeeel erg van samen met haar nu. Zo. We maken er het allerbeste van! (En voor vanavond in bed hebben we alletwee een tijdschrift uitgezocht. Haha, ik zal 's kijken of ze ook een maskertje op wil. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67757084
tante innepin, gefeliciteerd! is 't een neefje of nichtje?

en die situatie van je moeder: echt vervelend zeg hoe kom je daar zo achter dan?
pi_67757127
lishe, waar in denemarken zit ie?
en dat klinkt erg leuk zo die moeder&dochter activiteiten!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 13:18:01 #58
5428 crew  miss_sly
pi_67757135
Wat leuk, meisjesdingen doen met je oudste

Vervelend van je moeder, innepin. En je kunt zo weinig doen, dat moeten ze helaas toch zelf doen.
pi_67757210
Het is een neefje, en hij heet Dirk

Bix, beetje raar verhaal: ik moest even mijn moeder helpen een mailtje te schrijven aan al haar collega's, het lukte haar niet, dus ging ik - in overleg - inloggen op haar mailaccount om e.e.a. op te zetten. En dan is het eerste mailtje in de inbox eentje tussen haar en mijn stiefvader, met als onderwerp iets als "communicatie", en de eerste zin gmail laat een eerste zinnetje zien was ook al niet best. Kennelijk praten ze niet meer met elkaar, dus mailen ze maar. Ja, en toen heb ik idd de rest gelezen, wat absoluut niet netjes is, dat snap ik. Ik schrok gewoon van wat ik al kon zien, dat ik hoopte dat de rest mij gerust zou stellen. Niet dus.

Lang verhaal, maar ja. Vind het wel echt heel naar
pi_67757236
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1276074/3/

P_iglet, dat gevecht wat jij steeds moet aangaan met al die instanties, ik vind het zo knap dat je dat steeds doet voor die kinderen.
tsja ik vind het gewoon belachelijk dat er een hele hoop kan als kinderen nog thuis wonen. Ik weet ondertussen zoveel stichtingen/fondsen en instanties, dat je als je met thuiswonende kinderen leeft op bijstands of minimum loon niveau je kunt leven als een god in frankrijk, wna tdan kun je werkelijk alles aanvragen en vergoed krijgen.

Maar als kinderen dan in een kindertehuis (AWBZ instelling) wonen en ouders slechts zijdelings betrokken zijn, dan kan er ineens niets meer. Dan vallen ze overal buiten, tenzij ouders hun hele financiele administratie op tafel leggen en zelf allerlij ingewikkelde formulieren in kunnen vullen. Tsja als ouders dat zouden kunnen dan zouden ze ook wel voor hun kinderen kunnen zorgen.
pi_67757239
aiks innepin....
  maandag 6 april 2009 @ 13:22:16 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67757268
innepin, wat een vervelende situatie.
  maandag 6 april 2009 @ 13:27:03 #63
223453 Guuzewuus
pi_67757407
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.

Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen ? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan ? Of misschien wel half vier ? ...
  maandag 6 april 2009 @ 13:27:34 #64
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757426
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.

Dat is ook zo P_iglet, oneerlijk maar waar. Nouja, ik vind het gewoon heel fijn om te lezen dat iemand zich daar zo voor inzet.

Innepin, wat rottig.
En Dirk, cool!
  maandag 6 april 2009 @ 13:29:05 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67757475
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.

Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen ? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan ? Of misschien wel half vier ? ...
Gewoon lekker eerder gaan! Als dat kan doen!

Ik had gewoon een dag vrij genomen voor Jen dr verjaardag, maar ik kan gewoon heel makkelijk vrij krijgen.
pi_67757524
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.
waarop dan?! vertel! en is 't 'put & take'-vissen of in 't wild?
  maandag 6 april 2009 @ 13:33:12 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757599
Het is ne put&take en ze vissen op zalmforel. En die zijn heerlijk, datweet ik dan ook nog.

Bix, ik citeer:
Horning, met zo'n O met stippen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Lishe op 06-04-2009 13:45:31 ]
  maandag 6 april 2009 @ 13:36:51 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67757721
Ah wat vervelend Innepin van je moeder en gefeliciteerd met je tantezeggertje!
Bix, ik ben nog niet bijgekomen om een uur of 2 ging het licht pas uit dus ik zit alweer helemaal in te kakken hier ik wordt oud
Het was idd niet haar beste show met de herkenbare dingetjes, maar ik heb toch een hele toffe avond gehad met BIx en ook mijn 'Carré-doop' gister gehad En die Kazoo was gewoon een hele leuke

En ik herken het inmiddels ook wel hoor het 'tijd voor jezelf nodig hebben' . Zo'n avondje met Bix weg is hier wel een hele goede maar een dagje sauna.... dat voelt toch wel als een minivakantie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 6 april 2009 @ 13:39:30 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67757823
Ik ben gek op zalm, smaakt zalmforel ook een beetje zo? Of stel ik nu een hele domme vraag?
Ylana
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 13:41:12 #70
5428 crew  miss_sly
pi_67757890
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
pi_67757999
Als je foto's die op je pc hbet staan perongeluk weggooid zijn ze echt weg he? Ik bedoel ze staan ook niet meer in de prullebak. He ik baal ervan dat ik een andere pc heb. Snap er de ballen niet van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 6 april 2009 @ 13:44:52 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67758009
Ehm Saffier, het smaakt hetzelfde, ik heb dan ook geen idee wat het verschil is. Ik durf het alleen niet anders te noemen omdat mijn schoonvader-de-viskoning het altijd zo noemt.
Hmm. Soms vraag ik me af of ik wel gewoon na kan denken. Ik zal het hem meteen vragen als ze thuis zijn!
pi_67758049
Jullie zijn lief, dankje Ik ga mijn moeder maar gauw es vertroetelen ofzo
normaal gesproken zou ik m'n broer bellen, maar ik geloof dat hij momenteel wat anders te doen heeft, haha
  maandag 6 april 2009 @ 13:51:06 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67758237
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
Ik heb M. nog nooit mee kunnen krijgen de sauna in en dat zal niet gaan lukken ook ben ik bang Die vind het veel te warm allemaal .
Eerst mijn broer helpen verhuizen en dan kijken of ik er weer eens een dagje sauna tussen kan plannen voor mezelf, óf eerst zelf nog verhuizen, dat vind ik ook wel een goed idee

MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Ylana
  maandag 6 april 2009 @ 13:51:20 #75
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_67758250
Balen innepin, maar ook gefeliciteerd met je neefje.
Ik ben weer goedgekeurd en lekgeprikt op de bloedbank, dus heb ik nu tijd om te reageren.
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Sjeekie!
Wat vervelend dat ze het niet echt lijken te waarderen op je werk ofzo? Ik vind het knap hoor, 12,5 bij dezelfde werkgever!
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
OOOOOOOoooooh scroll ik zo maar over zo'n dikke taart heen!? Van harte sjeekie! Krijg je ook een oorkonde of bos bloemen?
-knip-
Ik heb zo'n 3000 collega's, dus dan mag je wel verwachten dat ze het jubilaris-protocol zo onderhand wel uit hun hoofd kennen. De eerste week van januari krijgen alle teamleiders een overzicht met de jubilarissen op hun afdeling voor dit jaar. Daar stond ik dus al niet op. Ik zag dat hangen op het kantoor van mijn teamleider en maakte haar daar op attent. Ze zou er achteraan gaan en het heeft maar liefst 10 weken geduurd voordat ze met een antwoord terug kwam... komt neer op hetzelfde verhaal wat ik iedere maand te horen krijg als het over mijn salaris gaat. Sorry mevrouw Sjeekie_Beekie... foutje van het systeem.

Sinds januari 2006 hebben we een nieuw softwareprogramma [ERP], waar dus ook alle roosters in moeten komen staan en dus ook de salarisverwerkingen zitten. Dat gaat dus nu al sinds januari 2006 IEDERE maand verkeerd bij mij. Van negatieve salarisstroken, tot geen of 3 keer vacantiegeld krijgen, jaaropgave pas eind april krijgen [zoals vorig jaar], voorschotten die niet verrekend zijn en 'ineens opduiken bij de boekhouding', waardoor ik ineens ruim 800 euro moest terugbetalen, terugbetalingsregelingen die vanuit hun kant gewoon naar eigen inzicht worden ingedeeld, ook al staat het anders op papier. Van alle 100 dingen die er mis zijn gegaan de afgelopen 3+ jaar, heb ik ze alle 100 wel voor mijn kiezen gehad. Als ik mijn personeelsnummer noem bij de salarisadministratie, mag ik gelijk doorlopen naar de manager... dat is dus geen positief iets.

De afgelopen 2 maanden krijg ik maar liefst 4 salarisstroken... 3 waarop staat dat ik 0,00 krijg... en eentje waarop staat wat ik nu wel beur die maand. Kortom... mijn personeelsnummer is het personeelsnummer FROM HELL... Inmiddels sta ik als het 'meest trieste geval' van het ERP-systeem bekend in huis. Wanneer er aanpassingen aan het salarissysteem worden gedaan, nemen ze mij in de testomgeving om te kijken of het werkt... gaat het bij mij goed, dan heeft niemand er last van... zo niet, dan is het 'back to the drawing board!'.

Het meest trieste is wel dat ik er 12,5 jaar geleden als weekendhulp binnenstapte, en er gelijk een contract voor onbepaalde tijd kreeg voor het weekend. Na mijn afstuderen ben ik blijven plakken en ook doordeweeks gaan werken. Ik ben inmiddels aan mijn 4de tijdelijke, aaneengesloten contract bezig. Dat is volgens onze P-adviseur geen enkel probleem, mijn informanten van de OR en de bond denken daar heel anders over. Dus heb ik zelf niet echt reden voor een feestje op dit moment . Ik heb ook aangegeven dat ik er geen aandacht aan wilde spenderen, niet in het personeelsblad vermeld wilde worden en ook geen receptie of koffie+gebak wilde. Het budget daarvoor ga ik met en kids lekker spenderen.

Maar hoeveel ik krijg? Joost mag het weten... Volgens de 'regels van het huis' mag ik op mijn jubileumdag na de koffie naar huis [3/4 verlofdag dus]. Hulpje van mijn teamleider merkte heel bijdehand op dat ik vandaag toch vrij was... daar gaat het dus niet om flapdrol... ik heb gewoon recht op die 6 extra verlofuren. Hij zou het navragen [teamleider was vorige week afwezig] en dan kan ik ze als het goed is donderdag gelijk opnemen. is dan vrij, ik moet om 6h beginnen en kan dan om 8h weer naar huis .

Ik heb dus een beetje een haat-liefde verhouding met mijn werk. Aan de ene kant word ik af en toe gek van alle ellende en bureaucratie en de mensen van de afdeling 'leugens, bedrog en achterbaksheid', maar ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk. Ik heb leuke collega's... genoeg vrijheid om mijn eigen tijd in te delen... er is genoeg ruimte voor een geintje op z'n tijd... en de afwisseling is voor mij heel erg prettig. Vaak sta ik op 3 verschillende afdelingen in de week, waardoor ik overal in huis kom.

En om op de TT terug te komen... ik zou mijn schoonmoeder niet willen missen hoor... Mijn schoonvader is al ruim 15+ jaar overleden, dus die heb ik nooit gekend. Ze heeft haar eigenaardigheden, maar dat zie ik ook terugkomen in haar 4 kinderen, dus wat dat betreft vallen de appels niet ver van de boom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 06-04-2009 13:55:41 (schoonmoeder-edit.) ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_67758439
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Saffier het volgende:

[..]

MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Ik heb in paniek mijn broer al gebeld Die zit aan de andere kant van de wereld zo'n beetje dus was niet zo heel slim en die belt een vriend die vanavond wel even langs kan komen. Maar hij heeft me uitgelegd waar ik zo'n beetje zoeken moet dus misschien lukt het me zelf wel. Maar mocht wel helemaal niks meer verwijderen. Alhoewel ik dat volgens mij net ook nniet deed
Liefde
  maandag 6 april 2009 @ 13:57:20 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67758479
met een beetje software zijn verwijderde bestanden nog goed terug te halen hoor.
  maandag 6 april 2009 @ 13:58:08 #78
14746 k_i_m
pi_67758506
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
In my life
Why do I smile
pi_67758593
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
Weet niet Maar als ik onder zoeken doe vind ie de bestandsnaam nergens.
Liefde
  maandag 6 april 2009 @ 14:03:20 #80
190853 RockabeIIa
pi_67758669
Lekkere domper dan, Sjeekie beekie...
Ik zou niet eens precies weten waar ze beginnen te tellen bij mij! En of semi-overheid ook als overheidsjaren mee telt.
pi_67758705
Hmm de foto's stonden ook nog op het fototoestel Zwangerschapsdementie dan maar
Liefde
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:04:44 #82
5428 crew  miss_sly
pi_67758707
Saffier, ga je dan alleen naar de sauna? Heb ik namelijk ook wel eens over gedacht, maar nog nooit gedaan...lijkt me wel rustig, maar misschien ook saai?
  maandag 6 april 2009 @ 14:08:31 #83
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67758823
Nicole
Saartje
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:12:06 #84
5428 crew  miss_sly
pi_67758913
Nicole
  maandag 6 april 2009 @ 14:16:36 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_67759033
vierde tijdelijke contract aan een stuk? Da;s inderdaad wel heel bijzonder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67759035
Ik lees nog steeds fanatiek mee, maar houd het gewoon niet bij om telkens zinnige reacties te geven. Door tijdsverschil en drukke bezigheden moet ik soms zelfs meerdere bankjes tegelijk bijlezen!

Maar ik zag Rockabella's vraag naar ijsmachine's, en wij hebben er ook een. Wij hebben een semi-professionele met een eigen koelinstalatie erin, dus geen elementen die ingevroren hoeven te worden ofzo. Ijsmachine aan, ingredienten erin en een half uurtje later heb je het heerlijkste ijs!! Heel makkelijk, en we zijn er erg blij mee, hij wordt dan ook zeer regelmatig gebruikt! ( maar wij hebben natuurlijk ook geen supermarkt om de hoek, jaarrond ijsweer en zelfs in de supermarkt is het ijs niet écht lekker)
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 6 april 2009 @ 14:18:04 #87
223453 Guuzewuus
pi_67759080
Woon jij in Alaska ?

Ik verveel me echt te pletter hiero
pi_67759124
in kenia, volgens mij guuzewuus. daar is 't ook ijsweer, maar dan anders.
pi_67759147
haha menicole, nou ja, gelukkig heb je ze nog!
  maandag 6 april 2009 @ 14:20:26 #90
223453 Guuzewuus
pi_67759163
Oh ja , zo kan je het ook lezen .
pi_67759189
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!

[ Bericht 48% gewijzigd door bixister op 06-04-2009 14:33:58 ]
pi_67759270
Kenia inderdaad. haha, in Alaska zou ik volgens mij een erwtensoep machine ofzo meer op prijs stellen dan een ijsmachine!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 6 april 2009 @ 14:26:28 #93
223453 Guuzewuus
pi_67759370
Ja, het is ook veel logischer . Sorry .

Alhoewel, ze zeggen toch ook dat je bij warm weer juist warme dranken moet nemen tegen de dorst ...
pi_67759698
* Stout meldt zich weer

Zo, de huisarts heeft me bezig gehouden...er staat nu sputum op kweek (ff kijken wat er nu in mijn longen rond dwaald), ik heb een prachtige bloeddruk, hoge koorts (39,7) en een doorgebroken middenooronsteking. Raar dat ik me niet zo fijn voel
Maar goed, heb nu medicatie om de luchtwegen wat meer snotvrij te krijgen en mag weer volop aan de Telfast (hooikoorts) om de rest van de ellende enigszinds te beperken en uiteraard mijn gewone pufjes dus nog slechts 9x per dag inhaleren... ik lijk wel een roker

Innepinn ! Van harte met Dirk ! Leuk die naam . Voor het eerst tante ?
en sterkte met je moeder, lijkt me heel lastig !

Nicole fijn dat je ze terug gevonden hebt !

en de rest weet ik niet meer...ik duik nog maar ff plat op de bank voor ik kind ga halen (uit de bios.... een of andere film wezen kijken)
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 14:54:48 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_67760337
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
Zalmforel bij de visboer is meestal forel wat voer heeft gekregen zodat hij zelf een kleurtje kreeg.

Sjeekie, ik wacht ff op de samenvatting of de verfilming!

Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 15:41:20 #96
13151 crew  Rewimo
pi_67761920
Lekker zo'n vrije middag Ik heb net 50 plantjes in de voortuin gezet, lobelia's, afrikaantjes, vlijtige kniesjes... en een aubergine en een courgette Nu even uitblazen, wat een heerlijk weer is het!
  maandag 6 april 2009 @ 15:44:36 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67762038
nou hier is geen zonnetje hoor...
  maandag 6 april 2009 @ 15:51:56 #98
190853 RockabeIIa
pi_67762292
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef Ticootje het volgende:
nou hier is geen zonnetje hoor...
Hier wel hoor ik zit in een hemdje buiten te kijken naar Brent de Bouwer op zijn graafmachine
pi_67762298
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef moussy het volgende:

[..]

Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
das te hopen, anders stop je vanzelf wel met roken...de oorzaak zit m hier in een virusje ben ik bang
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 15:53:20 #100
13151 crew  Rewimo
pi_67762344
Hier wel, zalig. qltel zie ik alsmaar heen en weer crossen op de grasmaaier met de aanhanger erachter: hij brengt de resten van de braam naar de stapel voor het paasvuur. Ideaal om je ouwe hout- en plantenzooi weg te werken
pi_67762390
De andere kant van Duitsland heeft ook superweer! Strakblauw hier en 18 graden ongeveer...en ik sta binnen de babykamer te schilderen...ook leuk, maar wel errug warm nu, zelfs met het raam open...
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 15:58:49 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_67762591
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Hier wel, zalig. qltel zie ik alsmaar heen en weer crossen op de grasmaaier met de aanhanger erachter: hij brengt de resten van de braam naar de stapel voor het paasvuur. Ideaal om je ouwe hout- en plantenzooi weg te werken
  maandag 6 april 2009 @ 16:27:24 #103
190853 RockabeIIa
pi_67763615
Het is hier 21 graden in de schaduw
Bbq time! Hoop ik dan he
  maandag 6 april 2009 @ 16:29:01 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67763676
hier wordt het gewoon bloemkool met een papje.
pi_67764060
hier doperwten met wortelen en een bal gehakt... BBQ-en zie ik niet zitten met half bewolkt tot geheel bewolkt..
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 16:42:55 #106
5428 crew  miss_sly
pi_67764153
Lekker Rocka, bbq-en! Wat fijn dat het bij jullie zo;n fijn weer is.

Hier is het wel aardig, maar geen bbq weer helaas. Wil zo graag ons dakterras inwijden met een bbw. Moeten we er nog wel eerst eentje kopen, trouwens
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 16:54:45 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67764588
@ rockabella: in het culinaire topic heb ik ooit een ijsmachinetopic gestart.
wat wil je dr eigenlijk van weten? recepten of ervaringen?
  maandag 6 april 2009 @ 17:01:51 #108
190853 RockabeIIa
pi_67764838
En hier wordt het pasta met extra veel groente
  maandag 6 april 2009 @ 17:03:47 #109
190853 RockabeIIa
pi_67764893
lady-wrb, eigenlijk welke men heeft en wat er makkelijk/onhandig aan is
Ik zag al wel een topic uit 2005 maar erg up to date leek het me niet.

En qua recepten of je er met gemak (light) yoghurtijs mee kunt maken want ik ben dol op jjs en yoghurt en fris fruit
pi_67765038
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Rocka, bbq-en! Wat fijn dat het bij jullie zo;n fijn weer is.

Hier is het wel aardig, maar geen bbq weer helaas. Wil zo graag ons dakterras inwijden met een bbw. Moeten we er nog wel eerst eentje kopen, trouwens
Als aanrader tuincentrum Osdorp, dat is een waar bbq walhala, te veel om een keuze te maken bijna
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 17:37:54 #111
13151 crew  Rewimo
pi_67766026
p_iglet, mailtje is weer onderweg naar je
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 18:39:33 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67767924
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef RockabeIIa het volgende:
lady-wrb, eigenlijk welke men heeft en wat er makkelijk/onhandig aan is
Ik zag al wel een topic uit 2005 maar erg up to date leek het me niet.

En qua recepten of je er met gemak (light) yoghurtijs mee kunt maken want ik ben dol op jjs en yoghurt en fris fruit
ik heb nog steeds hetzelfde apparaat sinds 2005
t is gewoon zo'n philipsding zoals iemand anders hier al omschreef.
daar zit een receptenboekje bij en dr zijn er zat te googelen.
ik vind het wel een handig ding en ik gebruik hem 's zomers regelmatig.
er gaat echt niets boven versgedraaid aardbeienijs
toevallig zat ik afgelopen weekend te denken dat ik dat koelelement weer eens in de vriezer moet gooien.
en ik moet er eigenlijk een extra kopen, want je kan niet twee keer achter elkaar ijs maken met hetzelfde element.
  maandag 6 april 2009 @ 18:49:46 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67768245
Innepin gefeli met neefje Dirk!!!

Hier niet echt bbq-weer maar ondanks de wolken was het wel heerlijk aangenaam warm
oeh en wij eten van die chappati-dingen, lekker makkelijk, lief kookt want ik ben te gaar om op mn benen te staan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 18:54:24 #114
105850 Fuente
mamamuts
pi_67768369
Ik heb ook zin in bbq!
Helaas geen bbq dingen in huis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 april 2009 @ 18:57:14 #115
190853 RockabeIIa
pi_67768448
Hoe bevalt het werken je inmiddels, Fuente?
  maandag 6 april 2009 @ 19:00:35 #116
105850 Fuente
mamamuts
pi_67768553
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe bevalt het werken je inmiddels, Fuente?
Ik ben vandaag begonnen bij mijn enigzins wel leuke baan
Heb nog geen idee hoe het er allemaal reilt en zeilt, maar voorlopig ben ik weer blijer dan bij m'n vorige baan

Thnx voor vragen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 april 2009 @ 19:11:55 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67768909
Fijn Fuente!
  maandag 6 april 2009 @ 19:18:39 #118
190853 RockabeIIa
pi_67769117
Goed nieuws dus, Fuent!
pi_67769182
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef Rewimo het volgende:
p_iglet, mailtje is weer onderweg naar je
binnen! helemaal super, daar kan ik wat mee...

Zo ik heb me toch heerlijk net 3 uur liggen slapen
  maandag 6 april 2009 @ 19:25:38 #120
105850 Fuente
mamamuts
pi_67769350
Ja ik ben ook helemaal blij
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 april 2009 @ 19:30:46 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67769501
Fijn Fuente!

En jeetje Sjeekie wat een narigheid met je werk enzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 april 2009 @ 19:31:45 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67769533
bbqen lijkt me ook wel lekker, maar hier gewoon aardappel-bloemkool-kotelet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 6 april 2009 @ 19:35:59 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67769685
het eten was toch maar sperziebonen. Groene patatjes.
pi_67770192
Lekker Fuente!

Hier zeer vermoeiende dag, lekker avondje bankhangen nu
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 19:55:38 #125
13151 crew  Rewimo
pi_67770392
Fijn Fuente

Hier was het worteltjes vanavond, met de overgebleven worst van gisteren, die op moest.

Nu lijkt het net of het regent buiten. Maar da's de sproeier die de nieuwe plantjes water geeft
pi_67770562
Oe, ik heb de babykamer geschilderd vandaag! Eerste wat er echt gebeurd, behalve dan de vloer leggen! Het is vanille geworden, lekker neutraal voor jongen en meisje en ook wel lekker licht, voor een kamertje van 9m2!

Fijn Fuente van je werk, hopen dat het blijft bevallen!
Lotte!
Noah!
pi_67771752
Beterschap Stout!
Innepin, gefeliciteerd met je neefje!

Wij hebben ook een ijsmachine, staat al een jaartje of 3 te verstoffen op de kast... wie weet ga ik 'm ooit nog wel gebruiken.
TIjdje geleden hebben we een sapcentrifuge gekocht en die wordt bijna elke dag wel gebruikt! Vandaag weer een lekker sappie gemaakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 20:32:18 #128
5428 crew  miss_sly
pi_67771899
ik zat net De wereld draait door te kijken en hoorde over Sesamstraat en de verplaatsing enzo.

http://www.sesamstraatnaarhalfzeven.nl/

hier kun je mee tekenen als je Sesamstraat terug wilt naar half 7. Niet nu, want de site is een beetje overstuur omdat het erg druk is na de uitzending
  maandag 6 april 2009 @ 20:35:39 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67772042
Never mind, opschrijven was genoeg.

[ Bericht 83% gewijzigd door BE op 06-04-2009 20:44:44 ]
pi_67772465
nou ben ik wel benieuwd BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67772640
Ik heb het wel gelezen en ff een voor BE.
  maandag 6 april 2009 @ 20:49:54 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_67772644
Dames, even jullie aandacht voor

SESAMSTRAAT

Sesamstraat moet terug naar half 7 's avonds, je kunt op deze site tekenen.
de site is misschien wat traag, het was vanavond in DWDD, dus het zal misschien wat druk zijn nu
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 april 2009 @ 20:50:58 #133
105850 Fuente
mamamuts
pi_67772691
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
Dames, even jullie aandacht voor

SESAMSTRAAT

Sesamstraat moet terug naar half 7 's avonds, je kunt op deze site tekenen.
de site is misschien wat traag, het was vanavond in DWDD, dus het zal misschien wat druk zijn nu
Dubbel

Maar ik ga wel tekenen.
Sesamstraat
Sara
Merel
Ukje
pi_67772709
Psst Belaan, kijk eens naar de post van Miss Sly ;P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67772731
Ik zal eens kijken op die site Belaan. Mijn kinderen hebben echt een hekel aan Sesamstraat, dus voor ons maakt het niet zoveel uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 6 april 2009 @ 20:53:54 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_67772808
ja ik was al aan het posten (nadat ik toestemming had gevraagd ) en het scherm stond dus nog open
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 april 2009 @ 20:53:55 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67772810
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
nou ben ik wel benieuwd BE
Werkgezeik.

Thanks Ardenlyn.
(Mijn hormonen doen ook zo leuk mee dan dus ik ben zo bang dat ik overdreven reageer. )

Oh by the way Vicky over hormonen gesproken... Wat heb je me aangedaan met De zomer van 45 Trááánen met tuiten, met snikken en al. Niks mooie eenzame tranen die over mijn wang biggelen, dit is echt het ware snotterwerk. F. heeft me al voor gek zitten verklaren. Vooral omdat het niet is dat ik het nog nooit gezien heb. Ik heb nog 1 of 2 afleveringen te gaan. Ik ga zo maar weer een stukje.
  Jubileum moderator maandag 6 april 2009 @ 20:59:19 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67773049
Ow heerlijk BE, het betere snotterwerk. Ik ging soms gewoon hart in actie kijken tijdens mijn zwangerschap, dan kon ik tenminste even ongeneerd snotteren en de druk eraf huilen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 april 2009 @ 21:07:25 #139
190853 RockabeIIa
pi_67773385
Even een vraagje aan de moeders en zwangeren hier: Hoe zit het met de partners? Hebben die soms last van zwangerschapsstress ofzo?

[ Bericht 21% gewijzigd door RockabeIIa op 06-04-2009 21:27:10 ]
  maandag 6 april 2009 @ 21:07:27 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67773387
Dat idd ja. Heeeeeeeeerlijk! Hou er ook geen hoofdpijn of jankogen aan over dan, gewoon even lekker ontladen.
pi_67773584
t linkje van sesamstraat doet het niet.... ik wilde ook ff tekenen
  maandag 6 april 2009 @ 21:15:09 #142
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67773753
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje aan de moeders en zwangeren hier: Hoe zit het met de partners? Hebben die soms last van zwangerschapsstress ofzo?
Ik word niet goed van hem de laatste paar dagen!!!
hoe bedoel je?
zorgzame stress zeg maar? Heeft mn lief wel last van ja haha. Iedere hap eten die ik neem wordt geanalyseerd op "goed genoeg voor de baby" en meer van dat soort dingen Maar het is niet irritant hier ofzo, eerder ergens wel aandoenlijk

Oh en als het gaat om dingen waar echt over gestresst mag worden is ie juist erg laconiek. Op zich wel goed voor de balans hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 21:17:12 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67773845
Weinig stress hier Rocka!
Ben ook wel nieuwsgierig naar het waarom.

Waarom is vers brood trouwens zo lekker? Zit me er helemaal klem aan te eten.
Heb als avond eten Sasha's broccoli met een tartaatje op maar dat was niet zo veel. En nu dus brood!
  maandag 6 april 2009 @ 21:17:59 #144
190853 RockabeIIa
pi_67773881
mannen...

[ Bericht 71% gewijzigd door RockabeIIa op 06-04-2009 21:26:58 ]
pi_67773903
jetlag?
pi_67773945
BE, sorry Jeetje, je gaat wel hard hoor als je nog maar 2 afleveringen moet
Ik moet nog beginnen aan MCW

Rocka, hier heb ik er geen last van hoor... Nou ja toch wel een beetje geloof ik. Van de week liep meneer te zeiken dat de wieg, wagen en box in de weg staan. Of de wagen niet alvast naar de auto kon.. maar ja, we gaan vrijdag nog een lang weekend weg en volgende week moet de auto voor de keuring... dus de wagen ligt nu weer ingeklapt op de kast. De wieg staat inmiddels opgemaakt in onze slaapkamer. Alleen de box staat nog in de babykamer.. Vind het een beetje te vroeg om die nu al naar de woonkamer te verplaatsen, maar meneer wil de vloer van de babykamer in de was zetten Toch wel een beetje stress volgens mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 april 2009 @ 21:20:40 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67774012
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef snoopy het volgende:
jetlag?
+10 scherp!

En vragen of er iets mis is en wat dan helpt niet? Of bedoel je cold feet?
pi_67774042
GRRRRRRRRR! Is de ketel weer kapot. Koud in huis en geen warm water meer. Juist nu he, klotending!
  maandag 6 april 2009 @ 21:22:56 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67774122
Wat klote Ingrid!

Komen ze dat niet nu repareren dan?
Kruikjes maken dan maar

Rocka, vervelend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67774239
Ik hoop dat de kachelmeneer vandaag wil komen of morgenochtend heel vroeg.
Djeez heeft hem nu aan de foon. Misschien dat hij telefonisch kan helpen.
Morgen tot 10.30 kunnen we nog. Dan ziekenhuis hele dag. baalbaalbaal!
En bedenk me net dat we dan niet kunnen douchen natuurlijk.

Rocka
  maandag 6 april 2009 @ 21:35:24 #151
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67774661
Maar een kapotte CV of ketel of weet ik veel hoe je zo'n ding noemt daar komt toch iemand direct voor? Hebben jullie een huurhuis? of een koophuis met gehuurde ketel? Ik denk dat je best kunt 'eisen' dat ze die ketel komen maken. Wel netjes eisen natuurlijk maar met twee kleine kinderen waarvan 1 veel zorg nodig heeft lijkt het mij niet meer dan redelijk dat ze voor zoiets gelijk komen eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67774697
Balen Ingrid!! Hoop dat het nog gerepareerd kan worden anders wordt het ouderwets wassen met een teilltje heet water...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67774767
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Maar een kapotte CV of ketel of weet ik veel hoe je zo'n ding noemt daar komt toch iemand direct voor? Hebben jullie een huurhuis? of een koophuis met gehuurde ketel? Ik denk dat je best kunt 'eisen' dat ze die ketel komen maken. Wel netjes eisen natuurlijk maar met twee kleine kinderen waarvan 1 veel zorg nodig heeft lijkt het mij niet meer dan redelijk dat ze voor zoiets gelijk komen eigenlijk.
helaas werkt dat niet altijd zo. heb bij een verwarmingsbedrijf gewerkt Ligt helemaal aan het bedrijf en het contract dat je hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 april 2009 @ 21:40:07 #154
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67774893
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

helaas werkt dat niet altijd zo. heb bij een verwarmingsbedrijf gewerkt Ligt helemaal aan het bedrijf en het contract dat je hebt.
blegh wat bout.
ik hoop op wat coulance van de ketelmeneren dan voor je Ingrid.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775000
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:

[..]

blegh wat bout.
ik hoop op wat coulance van de ketelmeneren dan voor je Ingrid.
ik hoop het ook. Wij probeerden altijd wel om mensen met babies en ouderen in de winter zo snel mogelijk van warmte/warm water te voorzien.. maar dat is ook niet altijd mogelijk, vooral niet ala het stervensdruk is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 april 2009 @ 21:44:19 #156
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775098
begrijpelijk wel ja.

Ik moet plassen maar Bones is spannend
En mn kleine danseresje beweegt zo ontzettend hard in mn buik

oeh reclame!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775169
hehe snel plassen dan!
Ik ga mijn bed maar eens even opmaken. M. ligt er al tv in te kijken. Die vond het niet leuk dat ik niet ff opsprong om het bed te doen.. tja, ik keek CSI
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 april 2009 @ 21:47:35 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775245
zooo

ja maandagavond crimenight lekker lam tv kijken op de bank.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775293
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
zooo

ja maandagavond crimenight lekker lam tv kijken op de bank.
ik kijk alleen CSI, Bones heb ik nog nooit gezien eigenlijk...
en morgenochtend tijdens het wasvouwen ER van zaterdag kijken

en nu ben ik echt foetsie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67775553
Huurhuis is het. Gelukkig is het nu voorlopig opgelost. Telefonisch geholpen. En morgen ochtend komt er nog iemand kijken. WAnt het is niet normaal dat er zo vaak iets is met dat ding.
  maandag 6 april 2009 @ 21:54:03 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775572
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik kijk alleen CSI, Bones heb ik nog nooit gezien eigenlijk...
en morgenochtend tijdens het wasvouwen ER van zaterdag kijken

en nu ben ik echt foetsie
Ciao~!

Een paar jaar geleden had ik Bones gedownload omdat ik geen tv had op mn kamer maar ik ben dan zo'n doos die alle afleveringen achter elkaar kijkt en sindsdien ben ik helemaal hooked
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 21:55:09 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775630
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huurhuis is het. Gelukkig is het nu voorlopig opgelost. Telefonisch geholpen. En morgen ochtend komt er nog iemand kijken. WAnt het is niet normaal dat er zo vaak iets is met dat ding.

gelukkig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775681

Nu nog wasje vouwen en dan lekker naar bed. Trusten alvast.
  maandag 6 april 2009 @ 22:28:49 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67777164
Truste, Ingrid.

Ik heb vandaag gehoord dat ik een vast contract krijg! Fijn! Ik kon nog een tijdelijk contract aangeboden krijgen, maar ze waren gelukkig heel positief en ik kreeg een erg goeie beoordeling. En een iets hoger salaris. Fijn gewoon.

Die sollicitatie van laatst is niks meer geworden, ik heb zelfs niets meer gehoord. Gelukkig had ik na heel wat wikken en wegen toch het gevoel dat ik in die functie niet goed op mijn plek zou zijn (te weinig tekstschrijven en vormgeven, veel meer adviseren), maar suf is het wel dat ik niks hoor natuurlijk.

Belana, jouw sluitdatum is ook geweest! Nog iets gehoord?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67777206
Gefeliciteerd Sugar
  maandag 6 april 2009 @ 22:34:11 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67777386
Fijn Sjoeg! Gefeliciteerd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 22:36:29 #167
108648 cattie
lieve moeder
pi_67777486
Gefeliciteerd Sugar!

Waarom komt er net nu ik een baby naar het kdv breng weer een topic over wel / niet werken en met meningen dat ouders die kinderen naar het kdv zijn, slechte ouders zijn? De eerste week dat Ive ging was dat zo en nu weer. Ik moet dat ook gewoon niet lezen.
pi_67777559
Sugar, wat goed zeg! gefeliciteerd!! en die andere baan, zou je er niet toch nog even achteraan bellen? ik vind dit echt geen stijl hoor. ik zou wel even wat uitleg willen. en 't fijne is dat je die baan nu toch al niet meer zonodig wilt, dat maakt 't misschien minder vervelend, zo'n telefoontje.
pi_67777637
cattie, haha die meningen zijn er altijd wel. jij leest ze nu alleen met andere ogen. succes! je bent er in mijn ogen geen slechte ouder door hoor!
  maandag 6 april 2009 @ 22:43:29 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_67777815
Op andere momenten ben ik er ziet zo gevoelig voor. Nou ja, ik ga maar snel slapen! Welterusten!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:44:05 #171
5428 crew  miss_sly
pi_67777842
Sugar, wat goed! Gefeliciteerd!

cattie, ach, ik vind veel meningen daarin nogal ongenuanceerd. Gewoon niet lezen, nergens voor nodig om te gaan twijfelen hoor! Je bent volgens mij een geweldige moeder
pi_67781063
Nog mensen wakker?
Ik heb 1 los nachtdienstje, das altijd extra rot, want dat is de moeite niet om je hele ritme voor om te gooien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 07:09:44 #173
13151 crew  Rewimo
pi_67782502
Sugar, lekker joh, een vast contract

p_iglet, sorry, om die tijd slaap ik normaal gesproken al lang Nachtdienst zou niks voor mij zijn

Ik ga vandaag proberen om de hele weg naar mijn werk zelf te rijden. Mijn collega rijdt wel de helft mee, voor het geval het niet lukt.
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 07:10:20 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67782505
mogguh!
ik ga zo naar school!
fijne dag allemaal!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 07:16:46 #175
13151 crew  Rewimo
pi_67782535
Jij ook
pi_67782547
Moagge !

Sugar ! van harte gefeliciteerd !
Rewimo : succes vandaag ! Ik hoop dat het lukt .
en succes op school vandaag Lady .

Hier geen wilde plannen gezien mijn conditie. Ik wil eigenlijk de hamsterkooi ombouwen met wat meer verdiepingen maar die moet ik eerst halen in een durp verderop (nou ja eigenlijk drie durpen verderop)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 07:21:43 #177
13151 crew  Rewimo
pi_67782559
Doe nou maar een beetje rustig aan jij!
pi_67782571
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Doe nou maar een beetje rustig aan jij!
Heb je nog behoefte aan iemand die doorlopend hoest ?

ja mam...ik doe rustig aan....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 07:24:21 #179
13151 crew  Rewimo
pi_67782580
Nee, ik ben blij dat ik zelf na twee weken weer een beetje van de hoest af ben, dank je
pi_67782643
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik ben blij dat ik zelf na twee weken weer een beetje van de hoest af ben, dank je
Flauw hoor wat doe jij eigenlijk voor werk ?
pi_67782715
Goedemorgen! Koffie iemand?

* freecell voert Stout tijmstroop met berenbrug
pi_67782727
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:44 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! Koffie iemand?

* freecell voert Stout tijmstroop met berenbrug
Hik !...gelooof daat hett nieete hlemalla kaan met mijn medi-hik-cijnen
pi_67782777
rewimo succes met rijden.

stout beterschap en rust jij.

lady veel plezier op school

sugar gefeliciteerd!

ingrid succes met wachten is niet niks.

Lishe shop ze

ik moet vanmiddag met de oudste naar de dokter. die is hysterisch voor spinnen en bijen enz. het loopt nu gewoon te erg uit de hand. vanmiddag ook nieuwe theedoeken halen na 6 jaar is het wel nodig en nog wat andere dingetjes.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 07:56:29 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_67782826
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:51 schreef Popples het volgende:
ik moet vanmiddag met de oudste naar de dokter. die is hysterisch voor spinnen en bijen enz. het loopt nu gewoon te erg uit de hand.
Ik moest lachen ik leg de link niet tussen bang en een dokter dat zijn toch dingetjes die je zelf probeert op te lossen met je kind?
pi_67782901
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik moest lachen ik leg de link niet tussen bang en een dokter dat zijn toch dingetjes die je zelf probeert op te lossen met je kind?
ja daar zijn we al een paar weken mee bezig maar het kind durft nog niet eens op en schommel of ziet een takje van de druif op tafel liggen en begint toch het hele dorp bijelkaar te schreeuwen.
ze zag van het weekend bij mijn ouders iets zwarts liggen en die durfde dus niet meer te lopen.
ik wist gisteren ook niet meer wat ik moest doen en heb uit gekkigheid de assistent gebeld en die zijn dat ik maar snel een afspraak moest maken. omdat ze dus ook 's nachts wakker word hysterisch
mama van 3 kids!
pi_67782928
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:45 schreef Stout het volgende:

[..]

Hik !...gelooof daat hett nieete hlemalla kaan met mijn medi-hik-cijnen
Blijkbaar niet
* freecell stopt er nog wat in en wacht af wat er gebeurt

Mijn nichtje is één zomer heel bang geweest voor lieveheersbeestjes nadat er één in haar neus kroop
pi_67782957
ja maar he dat is ook niet leuk

achja ik heb zoiets van ach wie weet heeft hij nog tips ofzo. hoe luchtig wij er ook over doen niks helpt terwijl ze nog nooit een spin gezien heeft alleen een hommel
mama van 3 kids!
pi_67783052
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:08 schreef Popples het volgende:
ja maar he dat is ook niet leuk

achja ik heb zoiets van ach wie weet heeft hij nog tips ofzo. hoe luchtig wij er ook over doen niks helpt terwijl ze nog nooit een spin gezien heeft alleen een hommel
Das maf (kan je er dan niet één laten zien? Zo van: kijk, het valt mee en eet je niet op! En dan niet een grote over haar hoofd laten lopen, maar een kleine in een goed gesloten pot )

En hommels zijn lief!
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:18:54 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67783067
ik moet vandaag op de speelzaal helpen bij paasontbijt.
in pyjama

pi_67783104
Goooed. De prijs voor pitbullpeuter van het jaar gaat naar.... Anna! Vanaf 00:00 vannacht letterlijk om de 15 minuten in de weer geweest, mevrouw wou met alle geweld bij papa en mama slapen en had daar desnoods een nachtje zonder nachtrust voor over. Letterlijk dus. (En nee, ze was niet ziek, zielig of wat dan ook - puur drammen dus).

En vanochtend gillen toen ze om 6:30 wakker gemaakt werd. Verder slapen! Verder slapen!! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67783111
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef pinquit het volgende:
in pyjama

dat zal een leuk gezicht zijn.

freecell we hebben al memory gedaan. en haar plaatjes laten kijken en een filmpje en haar uitgelegd hoe en wat. ik ben ook geen held met spinnen maar doe er heel luchtig over voor hun.

Anna toch.
mama van 3 kids!
pi_67783185
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Das maf (kan je er dan niet één laten zien? Zo van: kijk, het valt mee en eet je niet op! En dan niet een grote over haar hoofd laten lopen, maar een kleine in een goed gesloten pot )

En hommels zijn lief!

Hommels zijn schattig.
pi_67783298
mogguh!

Suug wat goed! Gefeliciteerd!!
Ik vind hommels wel schattig maar bij ons vliegen hommeld die zooooo veshrikkelijk dik en groot zijn. Gezellig hoor als ze in je keuken zitten en ze kunnen niet naar buiten. het lijken wel helikoptertjes.

Zo, nu eerst even het kind naar de psz brengen en dan een stuk of 6 wassen wegvouwen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67783660
G'morgen!
Sugar, gefeliciteerd
Popples, lijkt me een lastige situatie En niet vreemd dat je daarmee even naar de dokter gaat, lijkt me, als het zo uit de hand loopt
Jarno, lekker geslapen?

Ik heb het vannacht 12 uur, 1 uur, 2 uur, half 4, half 5 én half 6 zien worden. En om kwart over zes moest ik er uit. Terwijl ik de nacht daarvoor als een blok heb geslapen.
Ik kan alleen maar slapen als ik de volgende dag níet hoef te werken volgens mij
pi_67783715
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:56 schreef innepin het volgende:

Ik heb het vannacht 12 uur, 1 uur, 2 uur, half 4, half 5 én half 6 zien worden. En om kwart over zes moest ik er uit. Terwijl ik de nacht daarvoor als een blok heb geslapen.
Ik kan alleen maar slapen als ik de volgende dag níet hoef te werken volgens mij
herkenbaar.. ik heb er regelmatig last van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67783724
Mogguh!

Meiske is al heerlijk in bad geweest en zit nu heerlijk in de box met sapje en koekje. Wat een leven

Ik ga me zo storten op de koelkast. Daar vond ik gisteren een komkommer die zijn eigen leven was gaan leiden... (ik moet vaker de groentela gebruiken..)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 09:23:43 #197
13151 crew  Rewimo
pi_67784299
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:35 schreef Stout het volgende:
Flauw hoor wat doe jij eigenlijk voor werk ?
Ik ben managementassistente bij een energiebedrijf Rijden ging redelijk goed, maar ja, ik krijg meestal pas achteraf pijn. Tot nu toe gaat het wel gelukkig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 09:27:40 #198
13151 crew  Rewimo
pi_67784397
Ik ben dol op hommels, ze zijn zo lekker fotogeniek Maar van spinnen moet ik ook niks hebben hoor En dan moet je vooral buiten wonen met een grote schuur en een kelder Zo lang het geen kruisspinnen of van die enge zwarte zijn gaat het nog wel. Ik zal wel moeten want van die andere met zesendertig sprietenpoten barst het hier werkelijk. Ik schrik er nog steeds van
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:31:34 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67784490
Spinnen maakt me nou echt niets uit he. Maar muizen. Of ratten. Niet dat ik die dagelijks zie hoor, eigenlijk nooit. Nou ja, zo nu en dan eens wat de kat mee naar binnen sleept.
Wel een keer zo'n woelmuisje in de tuin gehad. Ik: schoffelschoffelschoffel muisje: springt verschrikt op. Ik: breek wereldrecord hoogspringen zonder hulpmiddelen onderwijl oerkreten slakend..

Haalt toch het genot wat uit tuinieren.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67784516
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben dol op hommels, ze zijn zo lekker fotogeniek Maar van spinnen moet ik ook niks hebben hoor En dan moet je vooral buiten wonen met een grote schuur en een kelder Zo lang het geen kruisspinnen of van die enge zwarte zijn gaat het nog wel. Ik zal wel moeten want van die andere met zesendertig sprietenpoten barst het hier werkelijk. Ik schrik er nog steeds van
die dikke zwarte lopen hier ook rond. daar is manlief voor
wij wonen achteraf dus hier zitten er zowiezo veel.

rewimo wat fijn dat het goed ging wel rustig aan doen hoor.
mama van 3 kids!
pi_67784531
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:27 schreef Rewimo het volgende:
ik haat spinnen.. brr.. zat er gister een in de auto toen ik aan het rijden was. Had gehoopt dattie aan de buitenkant van het raam zat, maar helaas.

En nu ga ik mezelf een schop onder mijn reet geven.. ik MOET de ws vouwen voordat ik Amber weer op moet halen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67784642
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Spinnen maakt me nou echt niets uit he. Maar muizen. Of ratten. Niet dat ik die dagelijks zie hoor, eigenlijk nooit. Nou ja, zo nu en dan eens wat de kat mee naar binnen sleept.
Wel een keer zo'n woelmuisje in de tuin gehad. Ik: schoffelschoffelschoffel muisje: springt verschrikt op. Ik: breek wereldrecord hoogspringen zonder hulpmiddelen onderwijl oerkreten slakend..

Haalt toch het genot wat uit tuinieren.
Ja, muizen, heerlijk Naast de halfverteerde kadootjes die de katten regelmatig in de tuin dumpen, heb ik een keer twee dode muizen onder mijn bed gevonden toen ik ging verhuizen Waarvan de een zo dichtbij de rand vh bed lag, dat ie helemaal fijngeplet was - waarschijnlijk een keertje opgestaan ofzo. Lekker hoor.
Nee, met spinnen wil ik best bikkel zijn, maar gesquishte muis onder je bed is wel erg ranzig
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:42:08 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67784798
Oh

Getver!

Oh bah! dat is echt mijn nachtmerrie.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:42:54 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67784809
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef pinquit het volgende:
in pyjama

Oeh! foto's?
mogen ze dan in pyjama ontbijten? wat leuk

spinnen...

ik schrok me gister lam van mn eigen haar dit keer niet eens omdat ik weer eens een spin dacht te zien haha. Het lag achter me langs over de rugleuning van de bank en dan zo naar de zijkant en ik zag het vanuit mn ooghoek dus. En ik maar denken de hele tijd van goh wat ís dat toch en als ik mn hoofd beweegt dan beweegt het óók omg
t wordt tijd voor de kapper denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:43:25 #205
223453 Guuzewuus
pi_67784826
Nou, even van me afschrijven hoor.

Mag zo op een tweede gesprek komen en nu heeft Stella koorts (39,5+) en mag ik haar niet naar het kdv brengen. Ik heb gebeld of ik haar mee mag nemen, maar ben al meteen bang dat het daardoor mijn aandacht niet goed bij het gesprek heb enz enz ... Pffff....

Ik mag haar meenemen, dat wel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 09:45:32 #206
13151 crew  Rewimo
pi_67784900
Muizen heb ik niks van Gaat vaak samen: als je bang bent voor spinnen ben je niet bang voor muizen, en omgekeerd.

Vorig jaar hebben we zo'n buis aangeschaft waarmee je spinnen (en muggen, ook handig) kunt vangen, dat is een superhandig ding. Een soort stofzuiger zeg maar, werkt op batterijen. Zag hem een keer hier op Fok! staan, meteen gekocht
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:45:53 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67784910
Oh, dat is echt rottig zeg! Je koopt er niets voor maar je had haar mogen brengen bij me. (woon alleen niet in de buurt )

Maar je had ook af kunnen bellen! en dat heb je niet gedaan, dus dat is positief toch? En je hebt je eerste gesprek al gehad.. Misschien valt ze wel in slaap bij je op schoot?
Sterkte en beterschap.
pi_67784928
Whahah Huup, raar mens

Oei Guus, dat is ff balen zeg!! Hoop dat je gesprek toch goed gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67784939
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
ik schrok me gister lam van mn eigen haar dit keer niet eens omdat ik weer eens een spin dacht te zien haha. Het lag achter me langs over de rugleuning van de bank en dan zo naar de zijkant en ik zag het vanuit mn ooghoek dus. En ik maar denken de hele tijd van goh wat ís dat toch en als ik mn hoofd beweegt dan beweegt het óók omg
doosje.

Guus
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:47:12 #210
223453 Guuzewuus
pi_67784945
Toch lief, dankjewel .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 09:47:22 #211
13151 crew  Rewimo
pi_67784951
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou, even van me afschrijven hoor.

Mag zo op een tweede gesprek komen en nu heeft Stella koorts (39,5+) en mag ik haar niet naar het kdv brengen. Ik heb gebeld of ik haar mee mag nemen, maar ben al meteen bang dat het daardoor mijn aandacht niet goed bij het gesprek heb enz enz ... Pffff....

Ik mag haar meenemen, dat wel.

Heb je niemand die even een uurtje op kan passen? Buurvrouw of zo? 't Is wel lief dat je haar mee mag nemen trouwens
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:47:43 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67784964
Guus, niemand in de buurt die heel even op Stella kan passen?
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:49:03 #213
223453 Guuzewuus
pi_67785014
Nee, ben wel aan het proberen, maar als dan puntje bij paaltje komt kan niemand me helpen (werk, weet ik veel, allemaal hun redenen, begrijpelijk hoor).
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:49:22 #214
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785025
Ahw Guus wat vervelend
Hopelijk kun je je goed focussen op het gesprek, en misschien zijn ze juist wel enorm onder de indruk van Stella-bella
zet hem op hoor, ik duim
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:55:04 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67785197
Guus, als Stella in de fietskar meekan en mag van je (ondanks koorts) kan ik haar wel hebben, dan haal en breng ik Maria mét Stella erbij. Maar als ze zich rot voelt, is het wel echt een gesjouw voor haar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:01:46 #216
190853 RockabeIIa
pi_67785401
Arme Stella. Kan me voorstellen dat je je helemaal opgelaten voelt, Guus. Hopelijk vind je nog gauw een mooie oplossing!
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:10:22 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785684
Sugar to the rescue
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67785747
Das balen Guus!
Succes joh!
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:14:06 #219
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67785812
Mijn neef en nicht woonden ooit 'buitenuit' op een oud boerderijtje. Ze hadden ook een kat die kadootjes voor hun meebracht...
Mijn nicht was er niet zo van gecharmeerd om 's ochtends met haar blote voeten uit bed zo in een gesmotste rat, eend, konijn of zelfs een haas te stappen..

Die dikke zwarte spinnen.. Die hadden wij in Haulerwijk in de conniferen zitten en daardoor dus ook veel in huis.
Enge krengen! Lief heeft er ooit eentje (heel hard) van de schoorsteenmantel gemept met een schoen, het beest lande op de grond en liep doodleuk -alsof er niks gebeurd was- onder de bank! Wij boven op de bankleuningen natuurlijk want stel je voor wat zo'n monsterspin nog meer kan..
Nou.. Daar kwamen we vrij snel achter! Het beest kwam weer onder de bank vandaan en toen hebben we er van flinke hoogte een heel dik telefoonboek bovenop gegooid. Wat denk je? Het beest kroop er vrolijk onderuit! Whaaaa! Dan maar heel rigoreus een spuitbus permanent spray (agrarisch vliegen-dood-middel) er op leeg gespoten. (maar dood was ie toen wel! )

Ook een keer. Vriend over de vloer..
Wij moesten een of ander cd-rommetje voor 'm opzoeken. Lief kon het niet vinden dus ik moest helpen. Vriend gewaarschuwd voor de mega grote loslopende spinnen. Hij: "Mwoh, ik ben niet bang voor spinnen hoor " Nog geen twee minuten later horen we ineens een oerkreet en jawel, vriend zat ook boven op de bankleuning!
Zijn reactie: " Wat zijn dat voor genetisch gemanipuleerde beesten dat ze ZÓ groot zijn!?!? "
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67785862
Whehe
Wij zijn hier beiden niet echt bang voor spinnen. Ik ben wel panisch voor wespen, maar dat ik functioneel, want ik ben er behoorlijk allergisch voor.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:15:58 #221
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67785874
Ow Guus.. Wat sneu en lastig dat Stella ziek is.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:18:42 #222
223453 Guuzewuus
pi_67785975
Sugar, ik smste het al, maar vrees dat je dan de hele middag drama in huis hebt, ze voelt zich zwaar ellendig. Maar superbedankt voor het aanbod .

Na een huilbui (hormonaal? zou kunnen hè ) heb ik m'n kop onder de koude kraan gehouden en de knop omgezet. Ik verzamel de komende twee uur moed en rust en ga gewoon met de situatie dealen zoals die is .

En ik ga heel hard duimen dat de koorts gezakt is tot onder de 38 graden dadelijk (na haar slaapje), want dan mag ik haar wel naar het kdv brengen .

Ik ben niet bang voor spinnen. Alleen voor beesten (ook spinnen) die dodelijk zijn of echt pijnlijk en gevaarlijk kunnen zijn.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:21:15 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67786038
Hee toevallig, ik heb net een postduif met moed in zijn snaveltje gestuurd! Zie je 'm al?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 10:21:48 #224
13151 crew  Rewimo
pi_67786063

dinsdag 7 april 2009 @ 10:22:12 #225
223453 Guuzewuus
pi_67786071
Ik zie hem, ik zie hem .
pi_67786133
ik ga hard voo rje duimen Guus!!

pff van die was is weer lekker veel terecht gekomen. NOT Morgen weer een dag.
Wat een baggerweer isset vandaag zeg.. ik moet zo met de fiets weg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 10:24:33 #227
13151 crew  Rewimo
pi_67786159
Baggerweer? De zon schijnt volop
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:25:26 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67786193
Guus, ik weet niet of je van de paracetamol bent, maar heb je dat al gegeven? Misschien dat dan de koorts voor die tijd wel lager is.
pi_67786200
Hier is de zon heerlijk aan het schijnen

Die vieze zwarte spinnen zijn eng. En ze lopen ook nog onwijs snel.
Vaak probeer ik er een glas over te doen maar als mijn man thuis is roep ik hem.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:25:58 #230
190853 RockabeIIa
pi_67786203
Het is hier superlekker weer!
Straks es effe de stad in voor een ijsmachine en ingredienten.

Guus, ik ga duimen dat ze opknapt! Misschien een zetpilletje geven?
pi_67786294
het miezert hier al de hele ochtend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67786306
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Baggerweer? De zon schijnt volop
Check
Net in t-shirt naar de supermarkt gelopen
pi_67786324
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Check
Net in t-shirt naar de supermarkt gelopen
jaloers is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:33:31 #234
223453 Guuzewuus
pi_67786450
Ze werd wakker met 39 nogwat, dus heb haar meteen een zetpil gegeven toen, vlak daarna een flinke poepluier dus nog een gegeven (was bang dat deze er weer uit was gekomen in z
n volledigheid)...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 april 2009 @ 10:34:47 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67786486
veel succes straks Guus. en beterschap voor Stella
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 10:38:12 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_67786590
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is hier superlekker weer!
Straks es effe de stad in voor een ijsmachine en ingredienten.

Guus, ik ga duimen dat ze opknapt! Misschien een zetpilletje geven?
Ik moet maar naar jouw kant komen met mn hele zwikkie, tis grijs, af en toe regen en koud
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:39:57 #237
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67786643
Hier miezert het ook, maar boeiend want er zitten vogeltjes in de voortuin en die klinken zo gezellig zomers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67786821
Het is hier lekker zonnig. Manlief is net geslaagd voor zijn motorrijbewijs
Werken gaat nog steeds niet lekker, ik kom er gewoon niet in. Hoe lang duurt dat na je verlof?
pi_67786889
wat goed Estrys!

Ik ga mijn fiets maar eens tevoorschijn toveren en dan naar de beul...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 10:49:38 #240
13151 crew  Rewimo
pi_67786938
Gefeliciteerd meneer Estrys

O enne, wennen duurt tot je volgende verlof
pi_67787094
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 10:56:08 #242
13151 crew  Rewimo
pi_67787133
Gelukkig heb ik vanaf vrijdag lekker een hele week vrij
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:57:42 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67787190
Jeuh gefeli met het motorrijbewijs Seb-papa!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67787199
@Rewimo
pi_67787277
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:

Ik ben echt zo vaak blij dat ik thuis werk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 april 2009 @ 11:01:59 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67787300
Gaan jullie nog wat leuks doen met de Pasen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67787318
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
Naar de kerk, maar verder volgens mij niks
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:04:15 #248
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67787370
quote:
Klussen bij mijn broer die een huisje heeft
En wbt het wennen; ik had er een maand of 2/3 voor nodig voor ik gewend was. Het komt goed
Een motorrijbewijs wat stoer
Vick succes bij de beul
Ylana
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:05:39 #249
223453 Guuzewuus
pi_67787419
Het wonder is geschied . Stella heeft 2 uur geslapen en heeft nu 37.2. Die gaat dadelijk dus keihard naar het kdv .
pi_67787473
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Blijkbaar niet
* freecell stopt er nog wat in en wacht af wat er gebeurt

Mijn nichtje is één zomer heel bang geweest voor lieveheersbeestjes nadat er één in haar neus kroop
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:07:03 #251
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67787474
Heeeel veel succes Guus En beterschap voor Stella
Ylana
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:08:04 #252
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67787503

Goedzo Stella!!
Lekker naar het kdv en Guus lekker knallen bij het gesprek! That job is yours!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:08:30 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67787513
Oh, fijn, Guus! Heel goed, en veeeeeeeeeeel succes straks!
pi_67787766
Mooizo Guus!
Beter!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:20:56 #255
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67787903
Jeuj Stella Succes Guuzewuus!
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 11:20:59 #256
13151 crew  Rewimo
pi_67787904
quote:
Mwah, naar Istanbul, verder niks bijzonders
SPOILER
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 11:23:18 #257
13151 crew  Rewimo
pi_67787988
Guus en Stella, goed zo Heel veel succes straks!
pi_67787990
Super Guus!
Rewimo, wat stoer Ik wil ook
Pasen is hier gezellig ontbijten, ik heb besloten dat ik eieren ga verstoppen om m'n vriend te irriteren En dan moet hij natuurlijk weer werken en zit ik alleen. Spanning en sensatie dus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 april 2009 @ 11:24:18 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67788013
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mwah, naar Istanbul, verder niks bijzonders
SPOILER
lekker, hier een weekendje weg naar de Limburgse Peel met de familie
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67788120
Guus ! Succes en beterschap voor Stella !
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:39:39 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67788595
Fijn guus!!

Stel je voor: een binnentuin midden in de stad. Cappuchino, broodje oude kaas en 2 tassen kleren.
Degene die daar gelukkig zit te wezen? Joehoe!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 11:43:14 #262
13151 crew  Rewimo
pi_67788708
Lishe, dat heb je goed voor elkaar
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:45:02 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67788752
Heerlijk, Lishe!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:45:16 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67788762
Oh Lishe, dat klinkt prettig zeg! Dus je bent wel goed geslaagd?
pi_67788836
Dat klinkt beter Lishe

Ik zit hier binnen met een koortsig kindje...
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:48:36 #266
190853 RockabeIIa
pi_67788848
En dat allemaal voor 12 uur, Lishe. Heldin
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:49:55 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67788892
Och, Lis een beetje ziek? Beterschap.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:51:48 #268
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67788947
Stella en Guus! Succes!

Lishe!
Maxi, Midi & Mini
pi_67788982
Dankjewel Volgens mij gaat het nu wel weer al beter maar vannacht was ze ineens gloeiend heet

Lishe, ben benieuwd naar je aankopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 11:55:24 #270
13151 crew  Rewimo
pi_67789054
Beterschap voor Lis!

qltel en Christan zijn zwemmen vanmorgen. In Goch Ness Ik blijf het een leuke naam vinden
pi_67789124
Lishe klinkt relaxed

Hier een blije baby op het balkon en een slapende oppas-uk. (die stiekem nog een beetje ziek is, voordeel van gastouders )
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:08:32 #272
190853 RockabeIIa
pi_67789472
snoopy, wat balen dat ze ziekig is. Juist nu het mooie weer aan de deur staat.
Ik heb vannacht ook bij B. gelegen trouwens. Die ging bijna over zijn nek van het hoesten. Klonk heel eng. En daarna wilde hij 2 uur spelen. Dat was wel jammer...
pi_67789535
Pas je op voor monsters Rewimo!

Rocka, dat hoesten is erg hè? Hier ook al weeeeeeken
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:14:08 #274
190853 RockabeIIa
pi_67789627
Eigenlijk hoest hij overdag niet. Wel enorme loopneuzen als we buiten zijn maar verder niet. Vreemd he?
pi_67789656
Oeh, dat is niet lekker als ze zo hoesten!
En feesten 's nachts is ook al geen succes
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 12:17:23 #276
13151 crew  Rewimo
pi_67789718
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef snoopy het volgende:
Pas je op voor monsters Rewimo!
Die zwemt in het peuterbad

pi_67789762
Waar is het beloofde mooie weer nou? Ik zie alleen maar grijze lucht...

Beterschap voor Lis en ook voor Brent.

Lishe, ik benijd je
pi_67789839
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die zwemt in het peuterbad

[ afbeelding ]
Whehe
pi_67789864
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef innepin het volgende:
Waar is het beloofde mooie weer nou? Ik zie alleen maar grijze lucht...
Hier!

sorry
pi_67789944
Beloofd ? Hier zei de weerman dat het bewolkt met kans op regen zou worden... helaas heeft ie helemaal gelijk !
pi_67789997
Ik hoorde vanmorgen "licht bewolkt, tot 17 graden".
Sja, als het tien graden is, is het ook tot 17 graden, ja.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:30:16 #282
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67790040
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oeh! foto's?
mogen ze dan in pyjama ontbijten? wat leuk

spinnen...

Ja, is dat niet normaal in heel nederland dan? ik moest het pas ook al iemand uitleggen. wij deden dat vroeger op school al keigezellig.
en foto
SPOILER
en huup je haar ik heb dat ook zo vaak, maar dan niet met mn haar maar met 'dingen' die ik in mn ooghoek zie. of een schaduw van mezelf, mn arm ofzo en jezelf dan zo suf voelen erna
pi_67790082
Haha Pinq Hippe pyjama

Ik stop ook wel eens perongeluk mijn pink in mijn oor als ik mijn haar achter mijn oor wil doen. En dan schrik ik heel erg omdat er iets in mijn oor zit
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:36:51 #284
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67790192
ohja, ik kom wel zo'n 10 cm boven die andere kinders uit zie ik ineens

haha je pink in je oor
wat ik ook wel eens heb: dan heb ik een geluidje in mn ademhaling of ik adem zwaar ofzo, dat ik denk wat hoor ik toch? wie is dat?

ze hebben geprobeerd een bol.pakketje te brengen toen ik niet thuis was. staat er op het papiertje:
Het pakket is bezorgd bij uw buren op nr. *10 huizen verder* die mensen ken ik niet eens.
pi_67790309
Van dat ademen klinkt niet bekend
Pakketjes blijft altijd gedonder hè? Hier laatst een pakket waarop stond 'alleen op adres afgeven' bij onze buren afgegeven. nu was dat niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling
pi_67790413
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef freecell het volgende:
Van dat ademen klinkt niet bekend
Pakketjes blijft altijd gedonder hè? Hier laatst een pakket waarop stond 'alleen op adres afgeven' bij onze buren afgegeven. nu was dat niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling
Ik zat laatst in de bus bij een mevrouw die aan de vriendin die naast haar zat, uitvóerig ging klagen over die pakketjes, en dat ze laatst wat bij de Pabo had besteld dat ze zó bij de buren hadden afgegeven, schan-daaaaa-lig, want discretie enzo!
En de hele (volle, want spits) bus kon meegenieten
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:47:27 #287
190853 RockabeIIa
pi_67790478
B. zojuist: ik hoorde em roepen 'Poesje, poesje! Ben je nou POESJE!!@#!!
Zat ie met zijn hoofd boven aan de trap vast tussen de spijltjes en dat had ie nog niet door. Gelukkig kreeg ik hem vrij snel weer los en ik hoop toch echt dat ie er van geleerd heeft!
pi_67790582
Haha Rocka Geen ideala plek om vast te zitten.

Ik zonet tegen TARA: kan dat wel, op dat balkon, met die spijlen (even gekeken, ze zitten iets dichter op elkaar dan die van de box, dus komt goed )
TARA: och, zijn hoofd past er niet tussendoor, dus als hij zich er helemaal tussendoor wurmt, blijft hij wel hangen op zijn hoofd.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:55:38 #289
190853 RockabeIIa
pi_67790738
Hij heeft wel gelijk
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:56:45 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_67790762
Lishe, ik ben jaloers, dat klinkt zalig
Guus, fijn dat de koorts weg is bij Stella!
hoesten...praat me er niet van, ik hoest al 4 weken, ik word er gek van
stormy waters...
sailin'
pi_67790921
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij heeft wel gelijk
Hij kan er niet tussendoor gelukkig
pi_67790960

Guus, heel veel succes!
Sugar, gefeliciteerd met je vaste contract!

Hier ook blegh-weer. Was zo fijn, naar het cb en weer terug in de regen
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:14:16 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67791250
Het is hier toch wel weer een beetje aan het opklaren. Morgenochtend zijn mijn loges weer weg. Ik ben gesloopt. Maarrrrrr....mijn keukenlade is wel geordend en opgeruimd en ik heb voor een weeshuis eten in de vriezer liggen nu....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67791367
Das relaxed Memmel! Fijn als zulke dingen klaar zijn hè?
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:19:18 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67791414
Oh het is hier echt heerlijk! Net een wasje opgehangen, en nu ben ik moed aan het verzamelen om de troep te lijf te gaan. En eigenlijk ook nog naar de verwegtuin, doperwten planten.
pi_67791572
Eigen doperwten
Lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2009 @ 13:28:11 #297
13151 crew  Rewimo
pi_67791704
Doperwten zijn niet lekker
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:29:28 #298
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67791744
Welles!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:29:57 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67791760
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef freecell het volgende:
Eigen doperwten
Lekker
Het is nog niet zover hè Al moet ik zeggen dat mijn proefveldjes sla echt heel goed gaan Al begin maart gezaaid en iedereen zei dat het niet goed zou komen. Nou toch wel! alleen nu nog zien dat ik het win van de slakken.

Leuk man, groentetuinieren. Hele huis staat vol kweekbakjes. straks in mei lekker uitplanten.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:30:43 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67791783
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Doperwten zijn niet lekker
Hele verse jonge doperwten zijn heeeeeeeeerlijk!

Of doperwtensoep, favoriet van mijn jongens. Heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')