quote:Op maandag 6 april 2009 13:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 6 april 2009 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hebben we een feedbacktopic voor. We proberen allereerst correct te posten, en fouten die er toch doorheen glippen, zo snel mogelijk te verbeteren.
Goed ideequote:Op maandag 6 april 2009 13:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of papier af en toe langs wil komen om het je te leren?
Mwoa, de echte reden dat ik niet snel naar de fp ga is echt door de schreeuwende banners die af en toe echt te irritant zijn. Deze is ook wederom goed gekozen. Gewoon over het nieuws heen, zodat ik het wel dicht moet klikken. Op nu.nl bv heb ik dat niet, voor mijn diginews op tweakers zie ik zulke dingen ook nooit. Het is gewoonweg gebruiksonvriendelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen bijna niemand is perfect helaas.
Ik ben al thuis, de laatste was moet nog gedaan wordenquote:Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef Leanne het volgende:
nee je hoeft niet naar huis vannacht
we hebben al zo lang gewacht
want de liefde is mooi
als ze naar je lacht
nananananaaaaaaaaaaaaaaa
NEE JE HOEFT NIET NAAR HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heb je gelijk in. Ik vind het ook irritant.quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de echte reden dat ik niet snel naar de fp ga is echt door de schreeuwende banners die af en toe echt te irritant zijn. Deze is ook wederom goed gekozen. Gewoon over het nieuws heen, zodat ik het wel dicht moet klikken. Op nu.nl bv heb ik dat niet, voor mijn diginews op tweakers zie ik zulke dingen ook nooit. Het is gewoonweg gebruiksonvriendelijk.
Toch blijf ik er op hamerenquote:Op taalfouten let ik toch weinig, gezien heel Nederland al slecht bezig is. Zelfs in reclames. of die tasjes van de Mediamarkt toentertijd: na Mediamarkt ipv naar Mediamarkt. Briljant!
De Vomar heeft er ook een paar. Ik kreeg een boekje met kortingsbonnen in verband met de heropening van de verbouwde winkel.quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de echte reden dat ik niet snel naar de fp ga is echt door de schreeuwende banners die af en toe echt te irritant zijn. Deze is ook wederom goed gekozen. Gewoon over het nieuws heen, zodat ik het wel dicht moet klikken. Op nu.nl bv heb ik dat niet, voor mijn diginews op tweakers zie ik zulke dingen ook nooit. Het is gewoonweg gebruiksonvriendelijk.
Op taalfouten let ik toch weinig, gezien heel Nederland al slecht bezig is. Zelfs in reclames. of die tasjes van de Mediamarkt toentertijd: na Mediamarkt ipv naar Mediamarkt. Briljant!
Zal ik maar blijven dan?quote:Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef Leanne het volgende:
nee je hoeft niet naar huis vannacht
we hebben al zo lang gewacht
want de liefde is mooi
als ze naar je lacht
nananananaaaaaaaaaaaaaaa
NEE JE HOEFT NIET NAAR HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heb je een gitaar?quote:
Nou, als je zulke banners hebt dan houd je er niet veel mee in de luchtquote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik vind het ook irritant.
Helaas is het nodig om de boel in de lucht te houden.
[..]
succesquote:Op maandag 6 april 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een beschermfolie op een japanse ipod touch leggen, cya later
Kom je me ophalen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 14:07 schreef Nijns het volgende:
@ Pien: als ik ga mag je natuurlijk mee..!
@ DaMart, het is hier inderdaad heel grijs nu
Blijkbaarquote:Op maandag 6 april 2009 14:10 schreef MPG het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Mart vanavond een dubbeldate heeft![]()
?
De snoepert!quote:
Halen? Ben je wel lekker?quote:
Ow, en: heet jij echt pieeeeeennn?? *verlegen kijkt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |