Kan wel, maar je hebt kans dat je versterker de lage tonen niet aan kan. Bovendien klinkt t allemaal veel mooier op een echte basversterkerquote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik wil graag ook binnenkort met bassen, en had een vraagje.
Ik heb hier al een gitaar + versterker staan. Heb ik als ik een bass koop, ook een speciale bassversterker nodig, of kan ik hiervoor mijn "gewone" gitaar versterker voor gebruiken?
ja, idd bedankt voor het maken van de opzetquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Rechterbal het volgende:
Bedankt Rechterbal, voor het vele werk van de OP![]()
Mweh, ik heb de afgelopen paar dagen nog geen kans gehad om me amp open te draaien. I hate that.
Vervelend is dat he? Je kan hem wel heel zachtjes zetten, doe ik altijd als het laat wordt, maar echt het mooie geluidquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Rechterbal het volgende:
Mweh, ik heb de afgelopen paar dagen nog geen kans gehad om me amp open te draaien. I hate that.
Wat heb je dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 april 2009 18:32 schreef Rechterbal het volgende:
Wraaa. Me versterker lonkt. Hij roept me naam.
Bassisten topic #4, laag lager laagstquote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef bas-beest het volgende:
zoals jullie zien, ben ik zo vrij geweest om een topic-reeks aan de OP toe te voegen, alleen kan ik totnutoe deel 4 niet vinden.
Misschien dat Witchfynder of anderen uit deel 5 zich kunnen herinneren hoe dat topic heet?
Ik dacht die heb ik ook nog wel in mijn AT staan, maar toen was ik nog gewoon een lurkerquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Nu voel ik me oldbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |