Daar zit wat in, ik dacht dat het er meer waren..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit zijn de catogorieën:
[..]
Gezien de schaarste aan actieseries is het logisch dat het onder drama valt en niet één van de overige categorieën.
Nee, maar hier zit meer verdieping in de personages en verhaallijnen dan bij bijvoorbeeld Knight Rider 2009 ofzo (ik wilde eigenlijk The A-Team zeggen, maar dat is wel erg out-dated)quote:Maar je hebt toch niet de Emmy Awards nodig om te oordelen of het een dramaserie is of niet?
Dat waag ik te betwijfelen. Overigens noem je ook niet bepaald een kwaliteitsserie als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef qu63 het volgende:
Nee, maar hier zit meer verdieping in de personages en verhaallijnen dan bij bijvoorbeeld Knight Rider 2009 ofzo (ik wilde eigenlijk The A-Team zeggen, maar dat is wel erg out-dated)
ik vond de ontvoering in het witte huis toch wel erg spannendquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef Symer het volgende:
Verder vind ik het ook wel jammer dat er minder spanning inzit. Tijdens vorige seizoenen zat je soms op het puntje van je stoel, dat heb ik dit seizoen nog niet gehad.
Hoezo? In seizoen 1 leerde je zijn vrouw en dochter kennen. Je leerde Almeida en Nina Meyers kennen, hun relatie en Nina's relatie met Jack. Je leerde ook nog David Palmer kennen, en zijn zoon en vrouw vooral.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:48 schreef planethugo het volgende:
in amerika noemen ze alle series die langer dan een half uur duren een Dramaserie volgens mij,
zegt verder weinig over de inhoud. 24 schaar ik idd ook onder de actieseries. Van karakterontwikkeling kan weinig sprake zijn in een dag
Mijn voorkeur gaat nog steeds zonder twijfel uit naar seizoen 3, met vlak daarachter seizoen 1 en 2. Eigenlijk was dus ieder seizoen met Kim erin veruit beter dan de rest, gewoon omdat het dan een stuk persoonlijker was en makkelijker om mee te levenquote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef thettes het volgende:
Seizoen 5 was zelfs erg veel politieke intrige, maar toch samen met S1 de beste(imo)
Valt me ook op ja. Ik had vorige maand weer eens season 4 en 5 gekeken, en viel me op dat het anders in elkaar steekt. Maar dit seizoen vind ik het eigenlijk vermakelijker. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Fyodor het volgende:
Het grootste verschil met seizoen 1, 2 en 3 is volgens mij ook de spanningsopbouw. In de eerste paar seizoenen werd dat elke keer heel geleidelijk gedaan en 'leefde' je naar een aanslag toe.
Ze was toch met zo'n oude kerel in het laatste seizoen? Wat is er met die kerel gebeurd?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Sloggi het volgende:
Kim was ook wel een beetje een zeikwijf hoor.
Ze was met C.Thomas Howell, die haar vriend en psychiater speelde. Ze zijn toen gewoon samen uit CTU vertrokken.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze was toch met zo'n oude kerel in het laatste seizoen? Wat is er met die kerel gebeurd?
Ik weet het niet meer
Ja, dan ben je wel sneu zeg...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Renee is trouwens wel een beetje een sneue vrouw... Binnen een paar uur gevoelens krijgen voor Jack, gaan zitten janken om hem, en straks waarschijnlijk heel veel moeite doen om zijn dochter hem te laten redden. Hoe wanhopig kan je zijn
zeikwijf of niet het maakt me niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Sloggi het volgende:
Kim was ook wel een beetje een zeikwijf hoor.
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
zeikwijf of niet het maakt me niet uit
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb heel veel foto's gezien van Elisha, maar als ik deze zie dan is mijn eerste reactie dat het Elisha helemaal niet is. Ze ziet er echt behoorlijk anders uit dan op andere foto's. Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
zeikwijf of niet het maakt me niet uit
[ afbeelding ]
![]()
Jawel hoor, ik heb het origineel jaren geleden als wallpaper gehadquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.
quote:
ik denk die olivia gaat bij hem naakt in bed liggen tot hij haar bespringt en gaat gillenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Trystar het volgende:
Gister de laatste aflvering gekeken, was weer goed![]()
Alleen vind ik die Olivia rete vervelend
idd, die vent gaat blijkbaar vreemd bij t leven maar vindt zijn vrouw belangrijker dan een scoop over de president en de regering die heel het land kan laten sidderen. Als je dan toch zoveel ambitie hebt zoals hij dan had 'm dat niet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Beetje dom om zo te filmen en dreigen met publiceren, denk dat zij er meer aan verliest als het openbaar wordt dan hij
Ze is het 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel foto's gezien van Elisha, maar als ik deze zie dan is mijn eerste reactie dat het Elisha helemaal niet is. Ze ziet er echt behoorlijk anders uit dan op andere foto's. Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.
De eerste drie seizoenen zijn de beste seizoenen. Dus de seizoenen mét Nina en Kim. Dat maakte het allemaal toch wat persoonlijker dan het nu is.quote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu ook alf 17 gezien.
De beste scene uit 24 blijft toch echt in seizoen 2 of 3 ?
De scene in de gevangenis met het russian roulette
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen zijn de beste seizoenen. Dus de seizoenen mét Nina en Kim. Dat maakte het allemaal toch wat persoonlijker dan het nu is.
Dat valt wel mee hoor. Het is gewoon creatieve armoede bij de schrijvers.quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...
Precies. We zijn eigenlijk gewoon té verwend en verwachten iedere keer meer. Nu moet er gewoon al in iedere aflevering veel actie zitten anders beginnen sommigen al te zeiken. Dit seizoen is gewoon heel prima. Het is allemaal niet meer echt persoonlijk en dat mist '24' de laatste seizoenen vind ik. Je leeft niet meer zo erg mee. Komt ook omdat ze te veel oude personages eruit schrijven en steeds met nieuwen komen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: en dan vind ik de trailer toch wat teleurstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Jefkie op 14-04-2009 07:49:39 ]
Dan moeten ze niet in dit topic komen, de regel in het TV forum is volgens mij dat zodra de ep uitgezonden is, er niks meer in spoiler tags hoeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:59 schreef Jefkie het volgende:
Het motief is me niet helemaal duidelijk.
Off-topic: Ik had toch een spoilertag gezet, ik verwacht niet dat veel mensen de ep nu al hebben gezien.
Mandy heeft tal van likkende lesboscenes gehad de afgelopen jaren in the L-word...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij volgen Amerika. Fox zendt 't daar uit, en even later kun je dat dan downloadenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef purmernoord het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar 24 momenteel wordt uitgezonden?? ik zit al vanaf januari met spanning op het nieuwe seizoen te wachten en er komt niks terwijl jullie hier elke keer melden dat het weer zo geweldig was?? op welk net en tijdstip please?
Verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef Sins het volgende:
Kim![]()
Denk alleen dit het enige en laatste was van d'r
Hmm blijft wel een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Tony zo moeilijk doen en hem laten stikken, terwijl ze ook met die shotgun de genadeklap konden geven? Larry's neus was af en toe trouwens onbedekt (slordigheidje), maar ik denk dat hij wel dood is. Tony blijft immers wachten op de FBI.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef Merel het volgende:
Geloven jullie trouwens dat Larry echt dood is? Er was geen silent clock. En nou is Larry ook geen personage van het eerste uur ofzo, ik zou een silent clock ook niet passend vinden als ie dood is, maar Renee kreeg er ook een. Alhoewel die dan weer niet echt dood was. Dus nou weet ik het niet meer
Het zou kunnen dat hij hem in de volgende seconde weer overeind helpt, en dat hij dan is geinfiltreerd ofzo in de stark, of wat daar van over is, of wat er boven staatquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm blijft wel een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Tony zo moeilijk doen en hem laten stikken, terwijl ze ook met die shotgun de genadeklap konden geven? Larry's neus was af en toe trouwens onbedekt (slordigheidje), maar ik denk dat hij wel dood is. Tony blijft immers wachten op de FBI.
Dat is altijd zo. Je denkt steeds: nu zijn alle problemen opgelost en vijanden opgepakt. Toch is er dan nog een los einde. Soms is dat wat onzinnig, maar ik wacht even op de uitwerking voordat ik dit ga afkraken.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij hem in de volgende seconde weer overeind helpt, en dat hij dan is geinfiltreerd ofzo in de stark, of wat daar van over is, of wat er boven staatHij wacht natuurlijk op de FBI zodat hij het uit kan leggen enzo en ondersteuning kan krijgen.
Het is nogal onwaarschijnlijk dat hij ineens toch weer slecht is, ook omdat hij informeerde naar Kim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
uit de promo:Hm... okee. We zullen het volgende week weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of net als met Tony 2 seizoenen later![]()
Nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Myers het volgende:
Wel raar van Tony, dus hij werkt nu voor zichzelf ofzo? Lijkt me niet dat hij aan het begin van het seizoen wist dat er biologische wapens binnen zouden komen die dag. Dus dat is een beslissing die hij nu ter plekke maakt.
Mja ik bedoel eigenlijk ook in de laatste twee/drie uur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Sins het volgende:
[..]
Niet![]()
Hij vertelde 50 cent z'n wapen te laten zakken en die deed dat vervolgens zonder na te denken. Ze werken dus samen.
Hmm dat wist ik niet. Maar heb het net ook pas gelezen:quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Myers het volgende:
Na deze aflevering werd de productie stopgezet en hebben ze de laatste zes afleveringen opnieuw geschreven, maar deze twist zal wel bij die rewrites horen.
het wordt uitgezonden in de VS vandaar dat er ook [usa] in de TT staat elke maandag nacht is er een uitzending gisternacht is episode 18 uitgezondenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef purmernoord het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar 24 momenteel wordt uitgezonden?? ik zit al vanaf januari met spanning op het nieuwe seizoen te wachten en er komt niks terwijl jullie hier elke keer melden dat het weer zo geweldig was?? op welk net en tijdstip please?
hij heeft een ander doel denk ik maar het is een beetje vage twist... of tony is badgay en laatste episode wordt jack vs tony of het wordt een herhaling tony doet slechte dingen om nog slechtere dingen te voorkomen. en overduidelijk dat er nog iets boven starkwood staat aangezien hodges de baas was en hij dat aangaf dat zal wel seizoen 8 wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind hem ook niet geloofwaardig overkomen als bad guy. Hij zegt sorry tegen Moss...
Ik vind het maar vaag.
dat vind ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 6!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Geweldige aflevering.
Scene tussen Jack en de President was ijzersterk, net als die tussen Jack en Kim.
Shocking laatste scene. Arme Moss, bastard Tony!! En hij weet nu ook dat Kim in Wasington is!! Dat kan niet goed gaan!
Maar er schijnen giga spoilers op het net te verschijnen, omdat de DVD van seizoen 7 één dag na de laatste aflevering al in de schappen ligt en een aantal mensen hebben de DVD's al in hun bezit. Ik heb ze niet gelezen, maar die mensen die ze wel gelezen hebben zeggen:Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 6!!
Is dat niet altijd zo bij 24?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Dit moet haast wel, anders slaan alle eerdere episodes helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het wordt een herhaling tony doet slechte dingen om nog slechtere dingen te voorkomen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
Dan moeten ze die dvd's op het inet zetten stelletje computerleken dat het zijn.
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit moet haast wel, anders slaan alle eerdere episodes helemaal nergens op.
Zullen vast werknemers van FOX zijn die dat net niet aandurfen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
Dan moeten ze die dvd's op het inet zetten stelletje computerleken dat het zijn.
Omdat hij weet dat zij Jack's enige hoop nog is op dit moment, en hij ook weet dat Jack een van de weinige personen is die hem zou kunnen stoppen. Is ook maar gewoon een losse gedachte hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk ook optie twee. Waarom zou Tony Kim ontvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |