quote:Op woensdag 8 april 2009 08:23 schreef morgane het volgende:
"there’s no better man to have at your side if you’re ever assaulted by a Christmas tree."
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:28 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de miraculeuze genezing (die er ongetwijfeld zit aan te komen) ook wel weer vergezocht. Dit virus was eerst ongeneeselijk maar nu is er toch opeens een experimenteel geneesmiddel voorhanden.
Des te groter zal de schok zijn als ie tóch overlijd!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.24 is een actieserie, en geen dramaserie. Als je anders denkt snap je er echt niets van. Een dramaserie gaat over personages en de verhoudingen tussen personages onderling in een bepaalde context. Daar horen dingen bij als karakterverdieping en -ontwikkeling. Geen van die zaken is in grote mate aanwezig bij 24. 24 moet het hebben van de actie en spanning. 24 is geen dramaserie, punt.
Alhoewel seizoen 7 beter in elkaar zit dan seizoen 6, is het een feit dat er minder actie en spanning in zit. Dat vind ik erg teleurstellend. Dan kan je er nog wel duizend opzwepende achtergronddeuntjes ingooien, dat maakt het niet ineens spannend.
Dit zijn de catogorieën:quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?
Gezien de schaarste aan actieseries is het logisch dat het onder drama valt en niet één van de overige categorieën.quote:# Outstanding Comedy Series
# Outstanding Drama Series
# Outstanding Variety, Music or Comedy Series
# Outstanding Miniseries
Daar zit wat in, ik dacht dat het er meer waren..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit zijn de catogorieën:
[..]
Gezien de schaarste aan actieseries is het logisch dat het onder drama valt en niet één van de overige categorieën.
Nee, maar hier zit meer verdieping in de personages en verhaallijnen dan bij bijvoorbeeld Knight Rider 2009 ofzo (ik wilde eigenlijk The A-Team zeggen, maar dat is wel erg out-dated)quote:Maar je hebt toch niet de Emmy Awards nodig om te oordelen of het een dramaserie is of niet?
Dat waag ik te betwijfelen. Overigens noem je ook niet bepaald een kwaliteitsserie als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef qu63 het volgende:
Nee, maar hier zit meer verdieping in de personages en verhaallijnen dan bij bijvoorbeeld Knight Rider 2009 ofzo (ik wilde eigenlijk The A-Team zeggen, maar dat is wel erg out-dated)
ik vond de ontvoering in het witte huis toch wel erg spannendquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef Symer het volgende:
Verder vind ik het ook wel jammer dat er minder spanning inzit. Tijdens vorige seizoenen zat je soms op het puntje van je stoel, dat heb ik dit seizoen nog niet gehad.
Hoezo? In seizoen 1 leerde je zijn vrouw en dochter kennen. Je leerde Almeida en Nina Meyers kennen, hun relatie en Nina's relatie met Jack. Je leerde ook nog David Palmer kennen, en zijn zoon en vrouw vooral.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:48 schreef planethugo het volgende:
in amerika noemen ze alle series die langer dan een half uur duren een Dramaserie volgens mij,
zegt verder weinig over de inhoud. 24 schaar ik idd ook onder de actieseries. Van karakterontwikkeling kan weinig sprake zijn in een dag
Mijn voorkeur gaat nog steeds zonder twijfel uit naar seizoen 3, met vlak daarachter seizoen 1 en 2. Eigenlijk was dus ieder seizoen met Kim erin veruit beter dan de rest, gewoon omdat het dan een stuk persoonlijker was en makkelijker om mee te levenquote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef thettes het volgende:
Seizoen 5 was zelfs erg veel politieke intrige, maar toch samen met S1 de beste(imo)
Valt me ook op ja. Ik had vorige maand weer eens season 4 en 5 gekeken, en viel me op dat het anders in elkaar steekt. Maar dit seizoen vind ik het eigenlijk vermakelijker. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Fyodor het volgende:
Het grootste verschil met seizoen 1, 2 en 3 is volgens mij ook de spanningsopbouw. In de eerste paar seizoenen werd dat elke keer heel geleidelijk gedaan en 'leefde' je naar een aanslag toe.
Ze was toch met zo'n oude kerel in het laatste seizoen? Wat is er met die kerel gebeurd?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Sloggi het volgende:
Kim was ook wel een beetje een zeikwijf hoor.
Ze was met C.Thomas Howell, die haar vriend en psychiater speelde. Ze zijn toen gewoon samen uit CTU vertrokken.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze was toch met zo'n oude kerel in het laatste seizoen? Wat is er met die kerel gebeurd?
Ik weet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |