...je vrouw geven terwijl ze elke dag een dubbele whopper kaas met curly fries opeet.quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Doopy-X- het volgende:
...je vrouw die belt of ze op de terugweg een dubbele whopper kaas met curly fries mee moet nemen.
Wowquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Dit klinkt als een Breezeractiequote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Zit geen drank in hoorquote:
Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Kom maar langs dan krijg je er een van mij.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Hetzelfde geldt voor jou.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is de te kortkomingen van een ander kunnen accepteren.
Mooi... *stil is*quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Mooiquote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Heel diepquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Syheriat het volgende:
...een periode waarin je belangrijke dingen laat varen door de illusie dat je heel misschien toch niet altijd een zelfhatende, melancholische cynist zal blijven.
Zo stom dat mensen dat nog steeds denkenquote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef Thy... het volgende:
... een biochemische reactie die niet veel verschilt met het eten van een grote hoeveelheid chocolade.
Love is overrated. Biochemically no different than eating large quantities of chocolate.
(gisteren The Devil's Advocate gekeken)
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC, de werkzame component van cannabis. Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan, dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef paladin het volgende:
Je afvragen waarom ze in godsnaam bij je wil zijn, maar haar dan toch in je armen hebben.
* paladin heeft het weer te pakken
En dankjewel. Ik zie haar pas vrijdag weer en zit nog in de 'verken wat je hebt' fase, dus die rotkriebels gaan nu al helemaal niet meer wegquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JaIk herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..
Elke keer...elke keer als ze tegen me aan kruipt...
Mooi.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Das geen liefde, das geilheidquote:
Als ik geil ben neuk ik een anderquote:
Wauw. Super herkenbaar. Als je hem/hij zet waar haar/zij staatquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
JaIk herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..
hehehe, de uitstraak van de dagquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
...als miltvuur: best wel lastig onder controle te krijgen.
Dit dus....quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah, maar goed... ik vind de mindere kant van relaties fijnerquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
... Je partner lekker laten slapen en hem/haar niet wakker maken met klef geneuzelquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
's ochtends, als jij wakker bent maar hij nog slaapt, tegen hem aan kruipen over zn wang aaien en zeggen dat ie het allerbelangrijkste in je leven is
...en dan pissig worden omdat hij niet de reactie geeft die er eigenlijk vantevoren bij bedacht was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef WurM het volgende:
... Je partner lekker laten slapen en hem/haar niet wakker maken met klef geneuzel
Alhoewel mannen kinderen blijven (het speelgoed is alleen duurder) ben ik met mijn 30+ toch echt geen puber meer hoor. Ook oude mensen kunnen vliefd zijn..quote:
Dat doet de mijne nou nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
in zijn armen in slaap vallen en dan een paar minuten later wakker worden en hem erop 'betrappen' dat hij heel lief naar je zit te kijken
Je bent vreemd gegaan?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
...keihard liegen omdat je weet dat ze de waarheid niet wil horen!
Nee, veel erger!quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Alhoewel mannen kinderen blijven (het speelgoed is alleen duurder) ben ik met mijn 30+ toch echt geen puber meer hoor. Ook oude mensen kunnen vliefd zijn..![]()
![]()
Helaas vaak wel.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
quote:Ja Ik herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
en hop, nieuwe cartridge!quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef SweetCandy het volgende:
Liefde is als een inktpatroon...als je hem koopt is hij vol en tevens vol kleur,
als je hem een tijd hebt raakt de inkt op en vervagen de kleuren..
quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef SweetCandy het volgende:
Liefde is als een inktpatroon...als je hem koopt is hij vol en tevens vol kleur,
Diep man. Waar heb je die vandaan gepikt?quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef SweetCandy het volgende:
Ja, en niet laten hervullen bij de videotheek, daar komt ellende van!quote:
Je bent een beetje tegenstrijdig bezig.quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef SweetCandy het volgende:
liefde is als een mooi schilderij,
hoe meer je hem bekijkt, hoe mooier hij wordt.
Weet ik, wilde zowel de negatieve als positieve kant laten zienquote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent een beetje tegenstrijdig bezig.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:18 schreef de201koning het volgende:
Liefde is als het FOK! forum. In het begin is het heel leuk en ga je steeds vaker posten. Na een tijdje merk je dat het eigenlijk behoorlijk kansloos is maar toch ga je door. Totdat je op een gegeven moment niet beter meer weet en geen vrienden meer hebt.
![]()
Of je zoent..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef Waag-hals het volgende:
Dat ze uit het niets, midden op straat ineens stil staat en zegt dat ze van je houdt.
Dit doet me denken aan het volgende:quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Loutjevw het volgende:
je haar voor het eerst ziet lopen en weet dat ze de enige is voor de rest van je leven.
Wat denken vrouwen toch vaak negatief over mannenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het volgende:
Liefde is een illusie.
Als er nou had gestaan: hem voor het eerst zien lopen en weten dat hij de enige is voor de rest van je leven...
dan ja.Maar ik denk niet dat een man zoiets kan.
Wat is er mis om tegen je lief in slaap te vallen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef CyCly het volgende:
Lekker tegen elkaar aan liggen en een film kijken (zonder in slaap te vallen)
beetje verbitterd, moet je erover pratenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het volgende:
Liefde is een illusie.
Als er nou had gestaan: hem voor het eerst zien lopen en weten dat hij de enige is voor de rest van je leven...
dan ja.Maar ik denk niet dat een man zoiets kan.
Ik mis zo elke film, omdat het zo fijn is om tegen hem te liggen en dan val ik automatisch in slaap.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis om tegen je lief in slaap te vallen?
Dan moet je voortaan geen films meer in bed kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:14 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik mis zo elke film, omdat het zo fijn is om tegen hem te liggen en dan val ik automatisch in slaap.
Romanticusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan geen films meer in bed kijken.
quote:
ik wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:08 schreef zquing het volgende:
[..]
beetje verbitterd, moet je erover praten
Liefde staat aan de basis. Dus zowel eten als chocolade als de biochemische reactie die het veroorzaakt, is liefde.quote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef Thy... het volgende:
... een biochemische reactie die niet veel verschilt met het eten van een grote hoeveelheid chocolade.
Love is overrated. Biochemically no different than eating large quantities of chocolate.
(gisteren The Devil's Advocate gekeken)
zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:14 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik mis zo elke film, omdat het zo fijn is om tegen hem te liggen en dan val ik automatisch in slaap.
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef Niara het volgende:
vriendlief die het zogenaamd niet erg vindt om kledingwinkels af te struinen
off topic: doe je dit jaar ook weer mee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:43 schreef Tommeke het volgende:
Na een elfstedentocht gefietst te hebben net zo lang gemasseerd worden tot je in slaap valt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef Wikky88 het volgende:
Liefde is de badkamer delen.... Je tanden poetsen terwijl hij "gezellig" op de wc z'n behoefte aan het doen is..
Vannacht komt een scharrel van me hier pitten, kan ik meteen checken of het liefde isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Niara het volgende:
Liefde is het niet erg vinden om een éénpersoonsbed te delen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:36 schreef UltraR het volgende:
Liefde is.... je leven lang samen blijven, trouw en gelukkig zijn, zonder daar een bruiloft voor nodig te hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef Tally het volgende:
iets complex. Maar bij de juiste gaat het vanzelf.
hoe herkenbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:03 schreef THS het volgende:
...als je de tyfus schrikt als je haar weer ziet (alsof je plotseling onder stroom gezet wordt), maar ze loopt langs je zonder je aan te kijken, en dan jezelf afvraagt of ze je gewoon een keiharde eikel vindt, of totaal geen interesse heeft, of dat ze jou stiekem toch wel leuk vindt maar stront verlegen is. Maar ondertussen lijkt het net of ze je even aankijkt als je zit te studeren. Of toch niet, zit ik maar wat te dagdromen?
Ja waarschijnlijk wel. Toch maar weer verder gaan met mijn leven en niet meer verliefd proberen te zijn.....voelt best wel k*t eigenlijk
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:26 schreef Apotheose het volgende:
... een fenomeen dat zo ontzettend ondraagbaar pijnlijk kan zijn, dat je echt het gevoel hebt dat het NOOIT meer goedkomt en je in de pijn en vedriet verdrinkt.
van jou houden mijn schatje <3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef anoniiem het volgende:
Liefde is :
't gevoel hebben dat je om elkaar geeft & elkaar helemaal kan vertrouwen.![]()
en een geweldige tijd samen mee maken! (A)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
een toverbal met meer dan duizend smaken
Deze moet nog even gequote wordenquote:Op maandag 6 april 2009 13:07 schreef Misanthroopia het volgende:
Liefde is als een pedaalemmer vol yoghurt.
Helemaal waar.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je op je huwelijksdag op zo'n forum gaat zitten posten. Ik dacht dat zoiets de dag van je leven genoemd wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:02 schreef _Nathalie_ het volgende:
Liefde is :
Vanaf vandaag officieel zijn achternaam mogen dragen,een bekroning op onze relatie,waarin wij nu officieel voor de wet als man en vrouw in verder gaan
![]()
Klopt,alleen hebben wij gekozen om de plechtigheid in stilte te doen met ouders als getuigen en mijn kinderen er bij,en zodra manlief weer terug is van zn werk in het buitenland (hij vertrekt overmorgen vroeg),een leuk feestje te geven voor familie en vrienden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:25 schreef dendraaier het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je op je huwelijksdag op zo'n forum gaat zitten posten. Ik dacht dat zoiets de dag van je leven genoemd wordt.
Pure poëzie...quote:Op maandag 6 april 2009 13:07 schreef Misanthroopia het volgende:
Liefde is als een pedaalemmer vol yoghurt.
Liefde is begrip te hebben voor het feit dat je vrouw op jullie huwelijksdag even wil fokken..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:02 schreef _Nathalie_ het volgende:
Liefde is :
Vanaf vandaag officieel zijn achternaam mogen dragen,een bekroning op onze relatie,waarin wij nu officieel voor de wet als man en vrouw in verder gaan
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:48 schreef roooosje het volgende:
Liefde is elkaar vervelen met slechte grappen en er consequent mee doorgaan.
Liefde is elkaar haten omdat je zoveel van elkaar houdt.
Liefde is jezelf weer helemaal de put in praten om daarna uitgelachen te worden door je partner en even later net zo hard weer mee te lachen.
Ik zat smorgens te fokkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:25 schreef dendraaier het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je op je huwelijksdag op zo'n forum gaat zitten posten. Ik dacht dat zoiets de dag van je leven genoemd wordt.
quote:Love is lifting you up and dragging you down. Makes you go round and round. Time makes it stop, then it's all gone. Funny how memories keep lingering on.
hey hoiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
..vanaf en meter of twee diepe oogcontact maken met een leuk meisje dat met dr virend staat op station sloterdijk spoor 8 om 13:58 (19 augustus 2009..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
en dan toch doen ze 't. Tell me about itquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef NZYM het volgende:
Liefde is iemand toestemming geven om je hart kapot te maken, terwijl je hoopt dat diegene dat niet zal doen.
Van jezelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef Schenkstroop het volgende:
..kut als je het niet mag ervaren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef Thy... het volgende:
... als in je broek schijten. Iedereen ziet het, maar alleen jij hebt dat speciale, warme gevoel.
of:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:59 schreef DjinN het volgende:
....als heel je dag weer goed is na even aan die ander gedacht te hebben
Dan ben je gewoon een sukkel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:43 schreef MMUFC het volgende:
geen telefoonnummer of emailadres van haar hebt....
Net of ik dat zelf niet weetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een sukkel.
Dat zou ik dus heel irritant vinden, de hele tijd dat getetter door een film heen. Begrijp ik nou dat jij een crush hebt op je buurmeisje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef Schenkstroop het volgende:
...houden van de stem van je buurmeisje terwijl ze luidlachend commentaar geeft op een actie-film op tv.
"Aaaah ranzig! zag je dat? aaaahh pijnlijk!!! smeruuug!!!"
Nou..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
Liefde is ... genieten van de eerste ochtend(tong)zoen terwijl je beide je tanden nog niet gepoetst hebt.
jaaa....dat moet wel ultieme liefde zijn als je ondanks de grafadem van je partner toch nog tongzoenen kan als hij/zij net wakker isquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
Liefde is ... genieten van de eerste ochtend(tong)zoen terwijl je beide je tanden nog niet gepoetst hebt.
uhuhuhuhu.. wat ben je grappig. aarsquote:
je bent dus gewoon een bidsjquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
Iets waar ik gewoon niet zo heel geweldig in ben.
Dan had ik wel gepost:quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bent dus gewoon een bidsj
een gebruikster
een hartenbreekster
neuken en dumpen, klaar
iedereen moet jou aanhoren maar omgekeerd niet
in hoeverre klopt dit?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bent dus gewoon een bidsj
een gebruikster
een hartenbreekster
neuken en dumpen, klaar
iedereen moet jou aanhoren maar omgekeerd niet
in hoeverre klopt dit?
Practice what you preachquote:Kritiek hoort net als regen voldoende te zijn om de groei te stimuleren zonder dat de wortels kapot gaan
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat was van voordat ik op fok kwam.. Met empathie redt je het hier niet. Ik pas me aan
zoiets..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef CyCly het volgende:
Fucking frustrerend!!
De ene keer het mooiste gevoel wat je kan ervaren en vervolgens ontzettend pijnlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |