quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef Wikky88 het volgende:
Liefde is de badkamer delen.... Je tanden poetsen terwijl hij "gezellig" op de wc z'n behoefte aan het doen is..
Vannacht komt een scharrel van me hier pitten, kan ik meteen checken of het liefde isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Niara het volgende:
Liefde is het niet erg vinden om een éénpersoonsbed te delen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:36 schreef UltraR het volgende:
Liefde is.... je leven lang samen blijven, trouw en gelukkig zijn, zonder daar een bruiloft voor nodig te hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef Tally het volgende:
iets complex. Maar bij de juiste gaat het vanzelf.
hoe herkenbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:03 schreef THS het volgende:
...als je de tyfus schrikt als je haar weer ziet (alsof je plotseling onder stroom gezet wordt), maar ze loopt langs je zonder je aan te kijken, en dan jezelf afvraagt of ze je gewoon een keiharde eikel vindt, of totaal geen interesse heeft, of dat ze jou stiekem toch wel leuk vindt maar stront verlegen is. Maar ondertussen lijkt het net of ze je even aankijkt als je zit te studeren. Of toch niet, zit ik maar wat te dagdromen?
Ja waarschijnlijk wel. Toch maar weer verder gaan met mijn leven en niet meer verliefd proberen te zijn.....voelt best wel k*t eigenlijk
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:26 schreef Apotheose het volgende:
... een fenomeen dat zo ontzettend ondraagbaar pijnlijk kan zijn, dat je echt het gevoel hebt dat het NOOIT meer goedkomt en je in de pijn en vedriet verdrinkt.
van jou houden mijn schatje <3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef anoniiem het volgende:
Liefde is :
't gevoel hebben dat je om elkaar geeft & elkaar helemaal kan vertrouwen.![]()
en een geweldige tijd samen mee maken! (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |