...je vrouw geven terwijl ze elke dag een dubbele whopper kaas met curly fries opeet.quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Doopy-X- het volgende:
...je vrouw die belt of ze op de terugweg een dubbele whopper kaas met curly fries mee moet nemen.
Wowquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Dit klinkt als een Breezeractiequote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Zit geen drank in hoorquote:
Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Kom maar langs dan krijg je er een van mij.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Hetzelfde geldt voor jou.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is de te kortkomingen van een ander kunnen accepteren.
Mooi... *stil is*quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Mooiquote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Heel diepquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Syheriat het volgende:
...een periode waarin je belangrijke dingen laat varen door de illusie dat je heel misschien toch niet altijd een zelfhatende, melancholische cynist zal blijven.
Zo stom dat mensen dat nog steeds denkenquote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef Thy... het volgende:
... een biochemische reactie die niet veel verschilt met het eten van een grote hoeveelheid chocolade.
Love is overrated. Biochemically no different than eating large quantities of chocolate.
(gisteren The Devil's Advocate gekeken)
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC, de werkzame component van cannabis. Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan, dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef paladin het volgende:
Je afvragen waarom ze in godsnaam bij je wil zijn, maar haar dan toch in je armen hebben.
* paladin heeft het weer te pakken
En dankjewel. Ik zie haar pas vrijdag weer en zit nog in de 'verken wat je hebt' fase, dus die rotkriebels gaan nu al helemaal niet meer wegquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JaIk herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..
Elke keer...elke keer als ze tegen me aan kruipt...
Mooi.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Das geen liefde, das geilheidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |