Je ex is niet voor niets je ex Miesjelquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Miesjel het volgende:
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Je ex is niet voor niets je exquote:
Yess!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Je ex is niet voor niets je ex
mantra!
Drinken lost niet echt veel op, tijdelijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.
Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.
Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hartwe hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is
) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...
Nu maar verder zuipen
Heej Q. Jij ook hier?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.quote:
Tja, herkenbaar. Je loopt een maand of twee voor op me. Volgens collega's gaat het een jaar duren. Maar op de een of andere manier kan ik me daar ook niet bij neerleggen. Het bijt, het vreet, en het knibbelt, het zit continu in mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
Het verschilt inderdaad per persoon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef lightmoon het volgende:
Een jaar? Ik hoop het niet![]()
Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"quote:Op zondag 10 mei 2009 03:56 schreef Chev het volgende:
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef filmfocus het volgende:
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.
Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.
Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.
Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Speelt er meer dan vriendschap? Vergeef me als ik te direct ben.. is een van mijn sterke punten, maar het kan ook als negatief worden ervaren.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.
Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraftquote:Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar op msn gepraat, ik begin nu uiteindelijk door te krijgen dat ze me gewoon gebruikt heeft. Ze ziet me niet als een normaal mens, laat staan haar ex. Is ze me aan het afkatten omdat ik zeg dat ik haar mis, lijkt me toch redelijk normaal als je na 8maanden opeens uit elkaar gaat.
[knip]
Klinkt bekend ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:
[..]
Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.
Heb WoW ook een periode van 1 dag gespeeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:
[..]
Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraft
Ben sinds 'n maandje ook gestopt met spelen en sport nu 3x per week, daar voel ik me wel goed bij.
Ieder z'n eigen ding zeg maar.. als je maar bezig bent.
Mijn huis gezellig makenquote:Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op een dag merk je dat je het min of meer achter je hebt gelaten. Dan leef je opeens weer, en het verdriet is er nog wel. Het komt ook terug in vlagen maar het wordt hanteerbaar.
Tot nu toe ben ik er niet zo ontzettend van ondersteboven, wellicht moet ik het mezelf nog steeds beseffen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef filmfocus het volgende:
[..]
De telefoongesprekken gaan over dingen die geregeld moeten worden en wat we hebben gedaan die dag. Over het algemeen vind ik dat contact fijn. Wellicht dat het er in hakt indien dat contact stopt.
Je hoeft haar niet te zien toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb even zin om te zeuren...
Als het 2 maanden geleden niet uit gegaan was hadden we dit weekend 2 jaar... en dat hadden we gevierd in scheveningen, hotelletje, en haar favoriete musical Tarzan...
Maar ja, het mag niet zo zijn.. en nou kan ik niet eens meer normaal met haar over weg en voel ik me echt elke dag kut...
(sorry, moest even zielig doen)
Van mij mag je even zielig doen, dan doe ik meteen gezellig mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zie haar ook niet en ik ga ook niet nog daar heen... Maar ja, wetende dat dat het zou worden en we dus ook 2 jaar hadden bijna... is nie leuk :-(
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Mejuffrouw het volgende:
Of heb ik gewoon te veel jillz gedronken? afrader trouwens, ik voel me alleen en zielig, maar heb nu ook nog brandend maagzuur![]()
zeer zeer herkenbaar...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef Rennie01 het volgende:
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.
Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs, a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...
Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.
Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.
Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.
Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)
zucht...Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
Hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.quote:
Wees welkom hier. En het moet even pijn doen geloof ik.. voor je er vanaf kunt zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:
Omdat ik me zielig en klote voel ga ik m'n verhaal hier ook maar plaatsen...
-knip-
Maar dan nog voel ik me wel verdrietig en zwaar kut vandaag!
Inderdaad, je moet zeker niet op iemand gaan wachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:
Omdat ik me zielig en klote voel ga ik m'n verhaal hier ook maar plaatsen...
Maar dan nog voel ik me wel verdrietig en zwaar kut vandaag!
Hey Chev,quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chev het volgende:
Yup blub nog maar exact 1 maand en 9 dagen en dan is het 1 jaar uit met mijn ex.
Blijkbaar heeft dit te maken met vakanties, school examens, mooi weer, de uitstapjes, verleidingen, irritaties (lente moeiheid), de zomer vooruitzichten (naar de rest van het jaar goed/slecht).
Maar eigenlijk kan je daar ieder moment van het jaar voor nemen
Sterkte in de komende tijden als het uit is, of gaat, het is de mooiste tijd van het jaar en ongetwijfeld heb je er nu geen behoefte aanmaar geloof mij, als je over de zomer, herst en/of winter heen komt
dan komt alles goed!
Zij met een ander... over, finished, DONE...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef EggsTC het volgende:
Hmm na 3 weken is het over... is nog niet erg lang ik weet het, toch voelde het als een mes in mn rug, donderslag bij heldere hemel... in het begin. Nu valt het allemaal wel mee, hopelijk praten we vanavond want ik wil wat antwoorden.
Verder kan ik het als DONE beschouwen denk ik
mjah, da's toch vaak wel een goede reden waarom een relatie stuk loopt. Er is er een die een ander krijgen kan/heeft/wil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 06:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zij met een ander... over, finished, DONE...
Wat een dom wijf
Hey 2PaCaVeLi,quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Hey Chev,
Heb jij er nog veel last van of valt het mee?
Bij mij is het nu bijna 5 maandjes geleden en moet zeggen dat het veel beter gaat.
Heb alleen van die momenten dat ik haar gewoon mis, dan baal je dat je alleen bent.
Een maatje van me zei dat dit sowieso nog wel een tijd gaat duren.
Logisch ook aangezien je toch 7 jaar iets met elkaar hebt gehad.
Hoe zit dat bij jou en zet je makkelijk die knop om?
Heb trouwens vorig weekend weer vrede gemaakt met mijn beste maatje.
We misten elkaar onwijs en van al dat gelul word je niet vrolijk.
Ja dat vraag ik mij ook al heel lang af.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap het niet... waarom wil je vrienden blijven als je er dan toch geen moeite voor doet...
en word het typen een stuk moeilijkerquote:Op zondag 24 mei 2009 02:14 schreef Chev het volgende:
JUst lost it
Begrijp ikw wel wat je bedoel.
Vanavovd uitegeweest, de kennis van me (nieuwe vriend van ex) bood me een biertje aan, ik weigerde......
Man als je te vel gedronken heb dan zie je een hoop helderder.. en sommige dingen juist niet.....
Daar ging mijn brood bijna tegen mijn beeldscherm.quote:Op zondag 24 mei 2009 05:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en word het typen een stuk moeilijker(grapje...)
Absoluutquote:Op zondag 24 mei 2009 05:37 schreef dyonvbaal het volgende:
en word het typen een stuk moeilijker(grapje...)
Dat denk ik dit ook vaak. Maar ik ken me ex een beetje en volgens mij zou ze zelfs als het zo was nog te eigenwijs zijn om het toe te geven...quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef dreamzk het volgende:
Maar sinds dat ik hier ben denk ik aleen maar aan haar, hopend dat de telefoon gaat en ze tegen me zegt: ik mis je, en wil je terug!! Gebeurt toch niet, maar hopen blijft leuk.
Hehe zo zou mijn ex ook zijn. Maar ik ga haar van de week even bellen want ik zit hier met allemaal onbeantwoorde vragen, en ik heb het idee dat ik haar niet los kan laten totdat deze vragen zijn beantwoord. Dus ik ga haar even uithorenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat denk ik dit ook vaak. Maar ik ken me ex een beetje en volgens mij zou ze zelfs als het zo was nog te eigenwijs zijn om het toe te geven...
Nou in ieder geval goed om te horen dat het steeds beter gaat man.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:27 schreef Chev het volgende:
[..]
Maar om je vraag te beantwoorden 2PaCaVeLi,:
Ja zo hoort het ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:30 schreef Chev het volgende:
Thanks man..
[Bullshit verwijderd] - bleh.. ik analyseer soms veel ste veel, Is helemaal niet goed voor me
Leef in het nu, zonder spijt, zonder stres en geniet![]()
quote:
Ja nu weet ik eindelijk hoe ellendig je je kan voelen door zoiets.. en idd zullen vele al geweest zijn.. Ja me school gaat best verkeerd, in 9 jaar tijd 5 jaar havo en 4 hbo, alles altijd netjes gehaald.. maar zit nu in mijn scriptie tijd en het ligt helemaal stil.. kan me er niet toe zetten! als je daar tips voor hebt graag! ik snap dat ik het gewoon moet doen, maar je moet zelfs iets bedenken en het is geen routinewerk.. in dat laatste is afleiding te vinden, in dat eerste is het ontzettend moeilijk je te concentreren.. afdwalende gedachten...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Kerel, heel erg klote voor je. Zoals jij je voelt hebben vele zich gevoeld geloof me.
Jouw verhaal over je ex lijkt sprekend op dat van mij, droom vriendin onwijs gave schoonouders alles!
Maar goed, het is voorbij en jij moet verder. Neem de tijd om dit te verwerken. Neem afstaind van alles wat met haar te maken heeft, dus ook haar ouders. Langs gaan met een bloemetje en bedanken is goed, heb ik ook gedaan maar probeer zevoorlopig niet te zien.
Ik weet dat het moeilijk is maar probeer dingen te doen, met vrienden dingen doen helpt echt.
Voor de rest weet ik precies hoe jij je nu voelt en ik zal eerlijk zijn dat gevoel gaat niet zomaar weg.
Je zei dat je in je laatste studie maandjes zit. Prober je school niet te erg te verkloten.
Zelf heb ik wel een aantal tentamens en mijn halve stage verpest maar dat is het niet waard.
Succes man en als je vragen / opmerkingen hebt, hier kan je ze kwijt!
ja geregeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef lightmoon het volgende:
Dromen jullie er vaak over?
Ik bedoel dat dromen dat bijna echt overkomt vlak voordat je wakker wordt. Laatste tijd heb ik dat wel vaker en dan heb ik gewoon een relatie met dr enzo, best irritant wakker worden is dat...
Dat is normaal hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef lightmoon het volgende:
Dromen jullie er vaak over?
Ik bedoel dat dromen dat bijna echt overkomt vlak voordat je wakker wordt. Laatste tijd heb ik dat wel vaker en dan heb ik gewoon een relatie met dr enzo, best irritant wakker worden is dat...
quote:
Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef brascoo het volgende:
[..]
ja geregeld.
dromen dat:
-het weer goed komt
-ze huilend in mijn armen valt
-ze mij roept omdat ze hulp nodig heeft
-dat we elkaar in de toekomst ontmoeten
en eergisteren had ik er een dat we weer bij elkaar kwamen en we de liefde bedreven.
ik was niet goed in slaap denk ik maar het leek zo echt en toen ik echt wakker werd had ik mijn armen in knuffelhouding.
en ja, zelfs natte dromen
Ja die stemmings wisselingen zijn heel vervelend. Nu zit ik weer in een (zware) dip, voel me echt kut. Mis haar nu ontzettend en ik kan haar niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ben nu met een meisje aan het rondscharrelen, maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet. De aandacht die ik van haar krijg vind ik leuk, maar het meisje zelf boeit me niet besef ik me vandaag. Ik vergelijk haar non-stop met mijn ex. Dit doet me dus beseffen dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.
Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |