abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68674661
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68684319
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Miesjel het volgende:
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Je ex is niet voor niets je ex Miesjel

Ik heb ook wel eens de behoefte om mensen om me heen op te bellen voor wat gezelligheid en contact (vooral m'n ouders krijgen het soms te verduren ) als je een maal op jezelf woont dan word het allemaal wat anders merk ik.

Gisteravond gaf sporten zelfs even geen voldaan gevoel vriend waarmee ik normaal achteraf een biertje pak moest meteen weg en ik was moe en deed niks anders dan op de bank zitten tv kijken.

Da's ff kut ja, dan maar ff Fok!-en en vroeg slapen, ook wel eens goed

Gelukkig heb ik nog werk en jezelf bezighouden is in princiepe makkelijk, als je maar zin maakt om die kut klusjes op te pakken die je altijd uitsteld (tenmiste ik )
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68689604
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Chev het volgende:

[..]

Je ex is niet voor niets je ex Miesjel
Je ex is niet voor niets je ex

mantra!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68689850
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Miesjel het volgende:

[..]

mantra!
Yess!!!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:53:02 #205
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68699905
mooi gezegd
pi_68717785
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:06:30 #207
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68720767
Dat klinkt zeker vers, sterkte ermee en zuip ze!

[ Bericht 10% gewijzigd door lightmoon op 06-05-2009 10:15:24 ]
pi_68755526
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Drinken lost niet echt veel op, tijdelijk wel
Probeer het inderdaad los te laten, doe het rustig aan in ieder geval.

Ga afleiding zoeken via andere mensen en of hobbies.
Zuipen is lekker maar op een gegeven moment is dat ook klaar.

Ik wens je in ieder geval sterkte en uiteindelijk komt het wel goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:33:27 #209
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68759613
Gister misschien wel het domste gedaan wat ik kon doen.

Een familielid van me ex is overleden en ik weet hoe moeilijk ze het ermee had dus heb ik aangeboden om voor wat afleiding te zorgen samen met een vriend. Eigenlijk er vanuit gaande dat ze toch wle nee zou zeggen. Ze zei dus wel ja en dat was dus gisteravond.
Ik wist niet hoe ik me moest gedragen en zat er de hele avond passief bij. Tot overmaat van ramp, tijdens het eten... Zoals wel vaker was keek ze me aan met een blik alsof ze wou vragen kun je iets voor me doen, maar ze vroeg niks. Mijn eerste reactie was: wat wil je hebben schat....
Ik kon wel door de grond zakken....

Maar ja, gelukkig vond die vriend het gezellig en was het voor haar afleiding...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68765591
Wat kan muziek ontzettend confronterend zijn. Sia heeft blijkbaar een nieuw hitje. Echt een mooi nummer, maar het trekt mijn hart via mijn oren naar buiten. Kom ik er ook net achter dat ik haar concert heb gemist. We zouden samen naar Sia gaan mits ze in de buurt kwam. Nu ben ik jaloers (geloof ik) omdat ik verwacht dat zij wel is geweest. Hoe stom kan ik zijn, wat kan een mens zichzelf allemaal aanpraten.

Ik heb nu vakantie, maar doe mij maar weer de afleiding van mijn werk.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:30 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_68781753
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
For great justice!
pi_68782434
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
Heej Q. Jij ook hier?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:34:46 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_68782791
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Heej Q. Jij ook hier?
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
For great justice!
pi_68797338
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
Tja, herkenbaar. Je loopt een maand of twee voor op me. Volgens collega's gaat het een jaar duren. Maar op de een of andere manier kan ik me daar ook niet bij neerleggen. Het bijt, het vreet, en het knibbelt, het zit continu in mijn hoofd.

Bleuh.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:08:08 #215
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68800399
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
pi_68808401
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef lightmoon het volgende:
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
Het verschilt inderdaad per persoon.
Voor mij is het nu bijna 5 maanden geleden dat mijn 7,5 jarige relatie verbroken is.
In in het begin was het natuurlijk elke dag janken maar dat wordt allemaal veel minder.

In het begin dacht ik ook van dit gaat niet voorbij, wat een klote gevoel.
Maar na een tijdje gaat het echt beter. Je gaat dingen ondernemen en ontmoet nieuwe mensen.

Ik weet niet of het 1 jaar duurt maar zelf heb ik er af en toe nog wel eens last van.
Toevallig net op de pc van me pa mijn iphone aan het restoren en kon het niet laten wat oude foto's te bekijken. Natuurlijk het domste wat je kan doen want de tranen kwamen weer naar boven .

Maar goed, het is dus voor iedereen anders maar uiteindelijk komt het wel goed.
Succes allen!
pi_68863480
11 maanden bijna, en ik leef weer, geniet met volle teugen van 't leven sinds 'n maand of 2.
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren

Ex niet vergeten hoor, heb d'r alleen op 1x na niet meer gezien en geheel nite gesproken, tenzij de eerste stap neemt en wil praten hoef ik haar niet meer terug te hebben, maar er is té veel gebeurd, té lang geleden dus dat zie ik niet gebeuren.

En wil wel een nieuwe vriendin nu
Hou vol mensen en ga wat doen als je 't zat ben om achter je pc te zitten janken bijvoorbeeld (eigen voorbeeld)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68863815
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:56 schreef Chev het volgende:
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
pi_68871833
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.

Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs , a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...

Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.

Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.

Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.

Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)

zucht... Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
pi_68876493
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.

Alles wat ik heb gezegd tegen hem , ben ik nu kwijt , en probeer het ook los te laten want ook zoiets van je weet niet hoe dingen zijn in augustus.

Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
pi_68878026
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:49:37 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68878060
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef filmfocus het volgende:
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
pi_68880325
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.
Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
pi_68881709
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
pi_68888710
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
Speelt er meer dan vriendschap? Vergeef me als ik te direct ben.. is een van mijn sterke punten, maar het kan ook als negatief worden ervaren.
pi_68913817
Net met haar op msn gepraat, ik begin nu uiteindelijk door te krijgen dat ze me gewoon gebruikt heeft. Ze ziet me niet als een normaal mens, laat staan haar ex. Is ze me aan het afkatten omdat ik zeg dat ik haar mis, lijkt me toch redelijk normaal als je na 8maanden opeens uit elkaar gaat.

Aan de ene kant voel ik me nu zwaar kut, want ik mis haar echt en wil haar terug en dan doet ze zo bot tegen me. Gaat nergens over. Andere kant is dat ik nu pas doorkrijg dat ze gewoon een kut vriendin was die me gewoon gebruikte. Iedereen zei het ook tegen me, maar ik negeerde het omdat ik op de "roze wolk" leefde... Wat ik wel weet is dat er nu dus duidelijk geen kans meer is om terug bij elkaar te komen, helaas helaas, maar ik ben nu al flink bezig andere dames te versieren zodat ik eventjes niet meer aan haar denk
Vanavond hopelijk met eentje wat gaan drinken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_68931952
quote:
Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:

Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraft
Ben sinds 'n maandje ook gestopt met spelen en sport nu 3x per week, daar voel ik me wel goed bij.

Ieder z'n eigen ding zeg maar.. als je maar bezig bent.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar op msn gepraat, ik begin nu uiteindelijk door te krijgen dat ze me gewoon gebruikt heeft. Ze ziet me niet als een normaal mens, laat staan haar ex. Is ze me aan het afkatten omdat ik zeg dat ik haar mis, lijkt me toch redelijk normaal als je na 8maanden opeens uit elkaar gaat.
[knip]
Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.

Als je het mij vraagt is het egoistisch gedrag, het vingertje wijzen van de schuldige, degene die 'het leed' heeft veroorzaakt, terwijl je dondersgoed weet wat diegene zelf fout heeft gedaan maar het niet durft te erkennen aan de ander.

Als ze je blijft kwetsen zou ik het contact verbreken als ik jou was.
Succes

[ Bericht 21% gewijzigd door Chev op 12-05-2009 10:54:00 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:01:45 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68932439
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:

[..]

Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.
Klinkt bekend ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68932607
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:

[..]

Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraft
Ben sinds 'n maandje ook gestopt met spelen en sport nu 3x per week, daar voel ik me wel goed bij.

Ieder z'n eigen ding zeg maar.. als je maar bezig bent.
Heb WoW ook een periode van 1 dag gespeeld

Ben nu lekker bezig met beats maken met Logic op de iMac. Geeft een goed gevoel als het ritme etc goed loopt.
pi_68934382
quote:
Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mijn huis gezellig maken
Hier posten en erover praten
Met een paar mensen van hier heel lomp gaan stappen in A'dam
Me op mijn werk gestort
Leuke dingen ondernemen
In mezelf keren en zitten kniezen (het is goed om dingen te verwerken en daar de tijd voor te nemen, maar blijf er niet te lang in hangen)
uitgaan en me bezatten
thuiszitten en me bezatten
nieuwe vrienden maken
Jezelf voorhouden dat het om een reden is uitgegaan.
Je voorstellen hoe het zou zijn als je was blijven doormodderen, en of je dan gelukkig zou zijn.

Op een dag merk je dat je het min of meer achter je hebt gelaten. Dan leef je opeens weer, en het verdriet is er nog wel. Het komt ook terug in vlagen maar het wordt hanteerbaar.
pi_68935572
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op een dag merk je dat je het min of meer achter je hebt gelaten. Dan leef je opeens weer, en het verdriet is er nog wel. Het komt ook terug in vlagen maar het wordt hanteerbaar.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68940306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef mstr het volgende:

[..]

Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
Tot nu toe ben ik er niet zo ontzettend van ondersteboven, wellicht moet ik het mezelf nog steeds beseffen.

We hebben bijna 5 jaar een relatie gehad, waarvan we er 3 hebben samengewoond. Momenteel ben ik druk op zoek naar een andere woning en is er eigenlijk veel te veel om mee bezig te zijn. geen/weinig tijd om na te denken. Wel spreek ik mijn ex nog iedere dag. De telefoongesprekken gaan over dingen die geregeld moeten worden en wat we hebben gedaan die dag. Over het algemeen vind ik dat contact fijn. Wellicht dat het er in hakt indien dat contact stopt.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:36:08 #233
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68942081
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef filmfocus het volgende:

[..]
De telefoongesprekken gaan over dingen die geregeld moeten worden en wat we hebben gedaan die dag. Over het algemeen vind ik dat contact fijn. Wellicht dat het er in hakt indien dat contact stopt.

Na 5 jaar zal er inderdaad wel een moment komen binnenkort waar je gaat denken, wtf...
Zo te horen is een groot deel van je leven in 1 keer veranderd, nieuw huis, geen partner etc.

Ieder persoon is natuurlijk anders hierin en hoe het uitgaat is ook belangrijk, ik kreeg vage dingen vlak na de breuk te horen en was heel lang pissig op dr..

Anyways, succes ermee
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:27:43 #234
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69047741
Heb even zin om te zeuren...

Als het 2 maanden geleden niet uit gegaan was hadden we dit weekend 2 jaar... en dat hadden we gevierd in scheveningen, hotelletje, en haar favoriete musical Tarzan...

Maar ja, het mag niet zo zijn.. en nou kan ik niet eens meer normaal met haar over weg en voel ik me echt elke dag kut...

(sorry, moest even zielig doen )
pi_69055792
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb even zin om te zeuren...

Als het 2 maanden geleden niet uit gegaan was hadden we dit weekend 2 jaar... en dat hadden we gevierd in scheveningen, hotelletje, en haar favoriete musical Tarzan...

Maar ja, het mag niet zo zijn.. en nou kan ik niet eens meer normaal met haar over weg en voel ik me echt elke dag kut...

Je hoeft haar niet te zien toch?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:25:51 #236
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69058481
ik zie haar ook niet en ik ga ook niet nog daar heen... Maar ja, wetende dat dat het zou worden en we dus ook 2 jaar hadden bijna... is nie leuk :-(
pi_69060015
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zie haar ook niet en ik ga ook niet nog daar heen... Maar ja, wetende dat dat het zou worden en we dus ook 2 jaar hadden bijna... is nie leuk :-(
Van mij mag je even zielig doen, dan doe ik meteen gezellig mee.

Ik vind het gewoon nog steeds kut.
pi_69071719
Ik doe ook even mee. Ik voel me nu even heel alleen en heb zelfmedelijden
pi_69071804
Of heb ik gewoon te veel jillz gedronken? afrader trouwens, ik voel me alleen en zielig, maar heb nu ook nog brandend maagzuur
pi_69075853
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Mejuffrouw het volgende:
Of heb ik gewoon te veel jillz gedronken? afrader trouwens, ik voel me alleen en zielig, maar heb nu ook nog brandend maagzuur

* Miesjel biedt een maagtabletje aan. En een schouder.

Ik zit trouwens rond dezelfde tijd als vorig jaar er weer mee. Vorig jaar tijdens mijn verjaardag was het ineens uit. Nu komt dat er weer aan en ben ik (op relatie) gebied geen stap verder. Het is een heel ander scenario dan ik had verwacht toen ik nog jong en naïef was.
pi_69084455
Ik horde gisteren van iemand dat een mens op zoek gaat naar hetzelfde en dat hij dit niet vind omdat de jonge onschuldige jaren voorbij zijn

De man had een punt, maar verders vond ik 'm niet zo begripvol over wat een relatie inhield :p
Fijn weekend allamaal
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69086359
We moeten nog een keer wat spullen uitwisselen. Zei een vriend van me: "Dan zit ze op haar bank met haar nieuwe vriendje" en toen werd ik echt even misselijk. Nee, ik ben er nog lang niet over.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:57:28 #243
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_69111495
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef Rennie01 het volgende:
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.

Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs , a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...

Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.

Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.

Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.

Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)

zucht... Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
zeer zeer herkenbaar...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 17 mei 2009 @ 10:59:23 #244
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_69111537
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:

Hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.
Knap dat je het post.
Ik wacht nog steeds om mijn verhaal te posten, maar lees graag dit topic door voor eventuele tips e.d
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 18 mei 2009 @ 13:07:12 #245
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69148293
Omdat ik me zielig en klote voel ga ik m'n verhaal hier ook maar plaatsen...

Elkaar in December ontmoet, toen ook date gehad. Hebben elkaar dus in real life gezien. Er was van beide kanten meteen een klik maar durfden er beiden niet naar te handelen. Helaas is hij begin januari voor 9 maanden naar het buitenland gegaan vanwege werk dus qua timing was het sowieso al kut.

In de msn/skype/sms gesprekken die we hebben gehad hebben we in maart toegegeven elkaar op z'n minst héél erg leuk te vinden. Dit was gebaseerd op de online gesprekken en natuurlijk ook de klik die we hadden tijdens de date. In dat gesprek in maart heb ik ook aangegeven dat ik niet iemand (meer) ben die zomaar iets "voor de lol" doet. Om meteen vol in de relatie te stappen is ook weer zo wat, maar rustig aan. Geen enge beslissingen. Waren we het beiden mee eens.

Afgelopen dinsdag het laatste "super"gesprek gehad. In deze en vorige gesprekken van zijn kant nooit een woord van twijfel, negativiteit of afstand gelezen en geloof me, ik heb ernaar gezocht omdat ik - nu ik voor het eerst in 6 jaar écht voor iemand wilde gaan - stiekem best wel onzeker was. Heb in eerdere gesprekken ook aangegeven dat hij het tempo maar moest bepalen aangezien ik best wel een relatien00b ben. Maar ook, nooit een woord van twijfel, afstand e.d.

Tot de mail van gisteren waarin hij aangaf liever niets aan zijn hoofd te willen hebben naast zijn werk, omdat zijn werk momenteel al zijn tijd opslokt. Bovendien wil hij zich niet weer in een serieuze relatie storten omdat zijn vorige lange relaties ook stuk voor stuk zijn misgegaan.

In de e-mailwisseling van gisteren is er van beide kanten dus eerlijk, open en duidelijk naar elkaar toe gecommuniceerd. Daarvoor kan ik hem alleen maar prijzen. Als iemand gedumpt zou moeten worden, dan neem ik hem als voorbeeld. Alles is netjes uitgesproken en hij heeft op al mijn vragen eerlijk, open en duidelijk geantwoord.

Ik heb daarentegen wel gevraagd dat - als hij zou willen - we elkaar nog steeds een keertje weer in het echt zouden kunnen zien als hij in juni in NL is. Reden die ik heb opgegeven is dat ik wil weten of mijn gevoelens die ik voor hem heb/had gebaseerd waren op een echt gevoel of slechts op een fantasie die ik de afgelopen maanden heb opgebouwd.

Op dit verzoek heeft hij positief gereageerd en we gaan als vrienden die avond een hapje eten. Ik zit nu nog in de afkickfase, ik weet het. Maar die avond is zeker geen poging om hem terug te krijgen of om enige vorm van hoop te koesteren. Hij heeft zijn keuze gemaakt en naar mij gecommuniceerd, een gevoel kan je niet met rationele argumenten bestrijden dus dat doe ik dan ook niet.

Mocht het ooit zo zijn, dan moet hij tegen die tijd dat hij eruit is maar een kik geven. Echter, ik ga zeker niet op hem wachten of het initiatief nemen. ALS ik al verliefd word op iemand, dan geef ik mezelf voor de volle 100%. Ik verwacht ook niets minder van de ander. Dat kan/wil hij me blijkbaar niet geven, dus dan ga ik mijn standaarden daarin niet aanpassen ook.

Maar dan nog voel ik me wel verdrietig en zwaar kut vandaag!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:34:12 #246
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69160970
Ik moet zeggen, ik voel me vandaag beter dat ik had verwacht. Ik ken me zelf een beetje en had eigenlijk gedacht dat ik de hele dag zou lopen stressen, maar nee. Ik voel me best lekker. Dus of ik hou me zelf voor de gek (waar ik overigens goed in ben) of het doet me echt niet veel....
pi_69169677
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:

-knip-

Wees welkom hier. En het moet even pijn doen geloof ik.. voor je er vanaf kunt zijn.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:35:27 #248
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69170197
Zit nu al sinds begin vanavond aan de Ben & Jerry's ijs en de Rosé... dus voel me dus iets vrolijker haha...
... and I feel fine.
pi_69194491
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:

Inderdaad, je moet zeker niet op iemand gaan wachten.
Denk aan jezelf deze periode.
Het is een klote tijd en het is niet erg als jij je nu verrot voelt.
Dit gevoel hoort er nu eenmaal bij en het verschilt per persoon hoe lang het blijft.

Wens je in ieder geval veel sterkte en vragen / opmerkingen kan je hier altijd plaatsen.

Succes!
pi_69197407
En ze belde me net op, ik was even bezig dus we hebben afgesproken om vanavond even met elkaar te bellen.

Ik ben zenuwachtig.... lijkt wel de eerste keer dat ik haar opbelde, voelde ik me ook zo

Het vervelende is dat het ene moment denk ik niet meer aan haar en voel ik me prima, maar dat kan zomaar omslaan als ik een liedje hoor of iets zie wat me aan haar doet denken. Dan mis ik haar ontzettend. Iig morgenavond met een vrouw afgesproken die ik vorige week ben tegengekomen op een feestje
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:47:37 #251
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69207956
Heb door de wijn gisteren eindelijk geslapen... al was ik wel weer om 4u klaarwakker. Vandaag tot 15u geen last gehad maar daarna voelde ik me toch wel weer aardig kut.

En het stomme is dat ik heel erg boos wil worden op hem maar dat ik dat gewoon niet kán. Ik heb er totaal geen redenen voor. Hij heeft eerlijk aangegeven waar het aan ligt, hij heeft al mijn vragen keurig beantwoord, heeft mijn verzoek om alsnog in juni elkaar een keertje te zien ingewilligd...

Ik weet wel dat ik een goeie vent had uitgekozen om verliefd op te worden, maar dat maakt het dan ook weer extra lullig op een paradoxale manier...
... and I feel fine.
pi_69219243
Whahahahaha wat is dit??! Tis net een week uit met mn vriend, en ineens lijkt het alsof de hele wereld bezig is met 'uit elkaar gaan': Jan&Yolanthe, Patricia Paay&Adam Curry, Brad&Angelina geloof ik (toch?) en een vriendin mailde me net een hele waslijst met mensen die ik ook ken die OOK allemaal uit elkaar zijn sinds net en sommigen echt totaal onverwacht HET IS EEN COMPLOT, ik zeg het je!

WE ARE NOT THE ONLY ONE

en

MEER BREAK-UPS IS OOK WEER MEER SINGLES (voorlopig hoef ik ff geen relatie, eerst maar es ff lekker leren op mezelf te zijn en gelukkig te zijn met mezelf... .als ik verstandig ben.
Heb momenteel ook nog een beetje een houding van 'zelfs het meest mooie kan blijkbaar stuk' -niet dat dat bij mij zo was maar wel bij sommige anderen- en 'niemand is echt te vertrouwen'.
GDVRDME, tis mooi weeeeer (waarom maakt die eikel het nou altijd uit op het eind van de lente?? ) en ik wil -met dit mooie weer- verliefd zijn/ van iemand houden, lekker saampjes, elkaar vertrouwen, veiligheid etc. incl verliefdheid. Of gewoon verliefdheid, dat is ook altijd mooi, ik ben dan echt een wervelbal, tis altijd zo inspirerend en ik verzet meer werk, maargoed mn relatie is net over dus ff niet. Maar tis altijd wel een heerlijk gevoel, goede hormoontjes
Bleh, bij mooi weer hoort gelukkigheid, en dan is het zo oneerlijk dat het uit is. Heb juist nu zoveel zin om leuke dingen met hem te gaan doen. Gewoon wandelen, ergens een ijsje eten, van het zonnetje genieten etc....maja.

Ik zie trouwens ineens ook meer dan normaal advertenties van Lexa en Parship in banners staan en in mn mailbox, maar das misschien omdat ik er meer op let hehe. (Bovenstaande is dat natuurlijk ook, maar toch he.) Godverdomme tieft op met je datingsites. Hehe.

[ Bericht 11% gewijzigd door bulbjes op 20-05-2009 11:42:56 ]
pi_69227677
Yup blub nog maar exact 1 maand en 9 dagen en dan is het 1 jaar uit met mijn ex.

Blijkbaar heeft dit te maken met vakanties, school examens, mooi weer, de uitstapjes, verleidingen, irritaties (lente moeiheid), de zomer vooruitzichten (naar de rest van het jaar goed/slecht).

Maar eigenlijk kan je daar ieder moment van het jaar voor nemen

Sterkte in de komende tijden als het uit is, of gaat, het is de mooiste tijd van het jaar en ongetwijfeld heb je er nu geen behoefte aan maar geloof mij, als je over de zomer, herst en/of winter heen komt dan komt alles goed!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69256460
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chev het volgende:
Yup blub nog maar exact 1 maand en 9 dagen en dan is het 1 jaar uit met mijn ex.

Blijkbaar heeft dit te maken met vakanties, school examens, mooi weer, de uitstapjes, verleidingen, irritaties (lente moeiheid), de zomer vooruitzichten (naar de rest van het jaar goed/slecht).

Maar eigenlijk kan je daar ieder moment van het jaar voor nemen

Sterkte in de komende tijden als het uit is, of gaat, het is de mooiste tijd van het jaar en ongetwijfeld heb je er nu geen behoefte aan maar geloof mij, als je over de zomer, herst en/of winter heen komt dan komt alles goed!
Hey Chev,

Heb jij er nog veel last van of valt het mee?
Bij mij is het nu bijna 5 maandjes geleden en moet zeggen dat het veel beter gaat.

Heb alleen van die momenten dat ik haar gewoon mis, dan baal je dat je alleen bent.
Een maatje van me zei dat dit sowieso nog wel een tijd gaat duren.
Logisch ook aangezien je toch 7 jaar iets met elkaar hebt gehad.

Hoe zit dat bij jou en zet je makkelijk die knop om?
Heb trouwens vorig weekend weer vrede gemaakt met mijn beste maatje.
We misten elkaar onwijs en van al dat gelul word je niet vrolijk.
pi_69262039
Hmm na 3 weken is het over... is nog niet erg lang ik weet het, toch voelde het als een mes in mn rug, donderslag bij heldere hemel... in het begin. Nu valt het allemaal wel mee, hopelijk praten we vanavond want ik wil wat antwoorden.

Verder kan ik het als DONE beschouwen denk ik
Lambo of Rekt
pi_69278944
Ik dacht dat ik over haar heen was. Zo nu en dan denk ik aan haar maar ik ga verder met mijn leven, begin al te scharrelen met een ander meisje. Net voor het eerst weer sinds de break up gebeld, wat 3 weken geleden was. Moest even weten wat er nog allemaal bij mij thuis van haar lag zodat ik dat kan ophalen (mijn ouders wonen in het buitenland). Verder even gepraat hoe het gaat, redelijk oppervlakkig allemaal. En toen zei ze dat ze vanavond uitging, verder geen probleem. Maar toch draaide mijn maag even om, want ik ken haar en ze gedraagt zich (vooral als ze drinkt) als een slet. Nu speelt er alleen maar in mijn hoofd dat ze vanavond met andere gasten gaat dansen en mischien zelfs verder. Nu heb ik weer dat kutgevoel net nadat het uit was, het besef dat ze niet meer bij je hoort.

Dit wordt een lekker nachtje slapen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69281790
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef EggsTC het volgende:
Hmm na 3 weken is het over... is nog niet erg lang ik weet het, toch voelde het als een mes in mn rug, donderslag bij heldere hemel... in het begin. Nu valt het allemaal wel mee, hopelijk praten we vanavond want ik wil wat antwoorden.

Verder kan ik het als DONE beschouwen denk ik
Zij met een ander... over, finished, DONE...

Wat een dom wijf
Lambo of Rekt
pi_69284118
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 06:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zij met een ander... over, finished, DONE...

Wat een dom wijf
mjah, da's toch vaak wel een goede reden waarom een relatie stuk loopt. Er is er een die een ander krijgen kan/heeft/wil.

Ik had het niet gemerkt/gezien, maar blijkt in mijn geval ook wel voor een deel mee te tellen. Jij hebt het kennelijk ook niet gezien. En inderdaad, het zijn domme wijven.
pi_69285130
Nouwie! Dacht ik toch dat ik het een beetje achter me had gelaten.. Ok, het trauma van het hebben van een relatie met een borderliner (of aanverwante persoonlijkheidsstoornis) heb ik wel zo'n beetje verwerkt.

Maar nu pas komt het verdriet, ik mis mijn gezin, mijn stiefkindjes en zelfs sommige dingen die ik met mijn ex had..

Het is nu al bijna een jaar geleden dat we uit elkaar gingen, dus ik vind het eigenlijk waardeloos dat ik er nog steeds mee zit.
Maar goed, aan de andere kant is het een heftige periode geweest, met na de feitelijke break up nog zeven lange maanden van stalken, streken leveren, toch iedere keer weer toenadering zoeken, terwijl ze zich tegelijk suf datete en naaide..

Toch best goed dat ik er vanaf ben, alleen vind ik het niet zo leuk om alleen te zijn en ik mis het doen van leuke dingen met de (stief) kinderen ontzettend, en ik had ze graag willen zien opgroeien natuurlijk..

Sorry, moest even zielig doen
pi_69285500
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Hey Chev,

Heb jij er nog veel last van of valt het mee?
Bij mij is het nu bijna 5 maandjes geleden en moet zeggen dat het veel beter gaat.

Heb alleen van die momenten dat ik haar gewoon mis, dan baal je dat je alleen bent.
Een maatje van me zei dat dit sowieso nog wel een tijd gaat duren.
Logisch ook aangezien je toch 7 jaar iets met elkaar hebt gehad.

Hoe zit dat bij jou en zet je makkelijk die knop om?
Heb trouwens vorig weekend weer vrede gemaakt met mijn beste maatje.
We misten elkaar onwijs en van al dat gelul word je niet vrolijk.
Hey 2PaCaVeLi,

Het is nu bijna 11 maanden terug dat het uit is gegaan.

Ik ben er denk ik (als ik heel eerlijk ben) 6 maanden écht kapot van geweest ,waarvan ik de eerste 5 weken nog contact (eerste 2-4 maanden een living hell) had en dat toen afkapte. In, en na dat half jaar heb ik onwijs veel gegamed (xbox/pc) en ben ik begonnen met m'n huisje inrichten, vrienden contacten en genieten van het (vrijgezelle) leven.

De redenen die ze gaf hebben mij als een mes in de rug geraakt, ruim een half jaar lang voordat de relatie over ging, een eisen pakket waaraan ik moest voldoen en dta soort dingen terwijl ik niks vroeg en alles probeerde om het goed te houden.

Maar ze was verlieft op een ander geworden dan is niks meer goed en alle redenen waren al zeker 3 maanden gewoon afleidings maneuvres, en zonder dat ik het inzag maakte ze het uit op een zondag en zat diezelfde avond bij die andere gast.

Haar woorden in en mail diezelfde avond: Ik ga nog liever dood dan dat ik jou kwijtraak
Dit veranderden binnen een paar weken naar: Natuurlijk voel ik nog voor je, dat gaat niet zomaar weg maar ik hou van [nieuw vriendje].
En 3 maanden later: Ik heb blijkbaar nooit écht van je gehouden.

Ik weet niet of ze me gemist heeft, denk dat ze op die roze wolk mee lifte

Denk niet dat ze alles expres gedaan heeft maar ze heeft nooit haar excuses aangeboden..
Zoiezo haat ik die instelling 'Je oude schoenen inet weggooien voordat je nieuwe heb'

Maar om je vraag te beantwoorden 2PaCaVeLi,:
Sinds 2 maanden ofzo ben heb ik pas écht mijn leven omgegooit, ik sport 4-5x in de week (wat ik nooit deed) en doe weer veel met vrienden en heb een leuke kennissen groep waarmee ik uitga enzo.

Ik pak gewoon alles aan wat me leuk lijkt (laatst wezen schilderen bij een moeder van m'n beste maat), en dat bevalt me prima, kan lekker mijn eigen tijd indelen word niet teruggefloten door 'n vriendin en ben helemaal vrij.

Voor de eerste keer heb ik dus echt het idee dat ik compleet vrij ben in mijn doen en laten en mijn kansen benut!

Maar ja, ik heb het er heel soms nog wel moeilijk mee, er zijn herinneringen die zeer helder en fel terugkeren soms, mooie, lieve beelden in mijn hoofd van haar, een liefkozende blik een lach, een mooie pose die ik van een foto herinner, die gaan nooit uit mijn gedachten.

Ik weet dat ik klaar ben voor een nieuwe relatie, maar vind het niet erg om nog even te wachten al mis ik het wel. Toevallig dacht ik er gisteren over na, ik mis het praten vooral over leuke dingen, een knuffel of een blik het samen zijn en weten dat je gelukkig ben met een ander, dat zou ik graag opnieuw willen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 22-05-2009 11:36:43 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:16:22 #261
247160 Just-Lost
will never forget
pi_69310287
Goed om te horen dat je er voor jezelf echt overheen bent Chev, tenminste, voor een heel groot deel.

Het is nu na 3.5 jaar 3 maanden geleden dat het over is.
Ik herken die momenten zo goed, die herrinneringen... Die beelden die dan weer even naar boven komen. Heel soms kan ik ze als een normale herrinnering zien, zoals elke normale herrinnering aan iets totaal anders. Maar het meeste van de tijd is het gewoon moeilijk en emotioneel :S

Moet zo ontzettend wennen aan dat alleen zijn, mis dat veilige gevoel. Dat 'thuiskom' gevoel. Die veilige haven..
Merk ook aan mezelf dat ik onbewust in zoveel dingen nog rekening hou met haar, Ow wat zou ze hier van vinden, ow hoe ze dit doen...
Word er gek van!!

Nu een weekend waarin vrienden weg zijn... En iedereen even wat anders heeft. Dus moet je het zelf ff uitzoeken. Op die momenten voel ik me soms zo alleen. Terwijl ik genoeg dingen heb om te doen, en ook wel ga doen. Maar toch allemaal alleen.
Ik mis iemand die van me houdt zoals je vriendin dat doet, ik mis 'mijn' meisje...

Vind het ook zo zonde van m'n tijd allemaal, het is nu alweer eind mei, en er is geen drol gebeurd... Meeste van de tijd was mezelf rot voelen. Hoop dat het snel weg is dat gemis.. word anders echt een verloren jaar.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:56:09 #262
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69322275
Even zeuren weer...

Ik snap me ex niet meer, ze wilde perse vrienden blijven toen het uit raakte. Ik had er problemen mee, meer omdat ik problemen met me zelf heb. Maar ze is wel gewoon met me om blijven gaan toen ik dus eigenlijk echt een zak was in dingen die ik deed en zei. Nou ben ik echt normaal aan het doen (voor mijn gevoel dan) en nou komt er helemaal niks meer uit haar. Een simpel gesprek op msn kan gewoon niet meer...

Ik snap het niet... waarom wil je vrienden blijven als je er dan toch geen moeite voor doet...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:00:22 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69322369
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef dyonvbaal het volgende:

Ik snap het niet... waarom wil je vrienden blijven als je er dan toch geen moeite voor doet...
Ja dat vraag ik mij ook al heel lang af.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69322444
Herken dat gevoel, wel vrienden willen zijn maar er geen moeite instoppen waardoor alles van mijn kant moet komen. Erg vervelend
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69330711
Grappig te horen, mijn ex zei ook vrienden te willen blijven toen ze het uitmaakte, op een gegeven moment heb ik dan maar 'vrienden?' gezegt en daarna heb ik er ook niks aan gedaan.

Ik denk dat het de schijn bij jezelf wekt dat je 'ooit nog een kans maak' ,wat mestal toch niet zo is.

Just-Lost
3.5 jaar da's wel klote zeg, ik weet niet waarom maar misschien onderdruk je dingen met iets (drugs,drank, anders)? (sorry als dat niet zo is )

Een oud collega van me is naar een andere stad verhuist en die heeft nu weer 'n vriendin, ik had een huis gekocht om samen te wonen en geniet er nu van omdat alles van mij is, misschien moet jij ook iets doen waardoor je je goed gaat voelen over jezelf?

Ik maakte me altijd druk om mijn conditie en gewicht (óók omdat mjjn ex daar zo spastisch over deed gezondheid e.d.) en nu na 9 maanden ben ik toch einderlijk begonnen en voel me herboren (zou dit ritme overigens niet eens volhouden als ik een vriendin had ) alhoewel mijn sportbuddy er wel een heeft maar 't gewoon doet omdat ik hem er af ten toe gewoon heen sleep

Ga iets doen aan je eigen onzekerheden, confronteer jezelf ermee en zorg dat je het elimineer.
Tenmiste dat werkt voor mij

Vakantiegeld is gestort maat van me zei dat ik 's een weekje club met moest boeken voor ¤500, is niet eens zo'n slecht idee, maar ben op een keer na, nog nooit alleen op reis geweest, zou voor mij wel een overwinning zijn Dus denk dat ik dat maar ga doen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:06:23 #266
247160 Just-Lost
will never forget
pi_69334520
Chev
3.5 jaar samen is best een tijdje, maar lees hier ook mensen die 7 jaar of langers samen waren.. dus in die zin valt het nog wel mee
Het gaat nu na 3 maanden ook wel stukken beter als de eerste weken natuurlijk... maar toch haat ik die terugval momenten zo.
We hadden ook net een huis gekocht, woonde er een half jaartje samen. Ook moeilijk om al die andere toekomstplannen weg te zien varen...
Aan de drank, drugs, of andere zooi ben ik zeker weten niet maar dan weet ik gelijk hoe ik hier over kom
Misschien post ik hier ook wat vaker als ik er erg mee zit, dan de momenten dat ik er niet zo mee zit.
Heb soms het idee dat ik, door wat met een ander meisje te doen sneller over haar heen kom... Maar voorlopig nog niks met een ander meisje gedaan, misschien werkt het ook wel niet..
We gaan het zien.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_69334729
Hehe, dat 'vrienden' kan ik me ook nog wel herinneren. Toen ik het eind maart uit maakte zei ik op het laatste ook. Maar ik wil best vrienden blijven? Zij; oké .. ja, snik snotter. Is goed. 3 week daarna nog een keer gesproken. Toen heb ik d'r van facebook / msn afgeflikkerd.

Sinds 2 dagen geleden spreken we weer
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69342462
JUst lost it
Begrijp ikw wel wat je bedoel.
Vanavovd uitegeweest, de kennis van me (nieuwe vriend van ex) bood me een biertje aan, ik weigerde......
Man als je te vel gedronken heb dan zie je een hoop helderder.. en sommige dingen juist niet.....
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 24 mei 2009 @ 05:37:05 #269
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69343471
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:14 schreef Chev het volgende:
JUst lost it
Begrijp ikw wel wat je bedoel.
Vanavovd uitegeweest, de kennis van me (nieuwe vriend van ex) bood me een biertje aan, ik weigerde......
Man als je te vel gedronken heb dan zie je een hoop helderder.. en sommige dingen juist niet.....
en word het typen een stuk moeilijker (grapje...)
  zondag 24 mei 2009 @ 09:00:29 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69343900
quote:
Op zondag 24 mei 2009 05:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar ging mijn brood bijna tegen mijn beeldscherm.
pi_69346390
quote:
Op zondag 24 mei 2009 05:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Absoluut

Bleh ik drink nooit geen kroegbier meer (yea right..) maar in ieder geval word je van kwaliteits biertjes (Belgische/abdei) biertjes lekkerder aangeschoten en hou je op een of andere manier geen kater aan over en aan dat kroegbier wel

Maargoed gisteren duidelijk ook teveel gedronken helaas, ex kwam weer de kroeg binnen met vriend en dacht wel dat ik het onder controle had totdat ik een biertje kreeg van die gast, kon 't ff niet handelen ben weggegaan andere kroeg ingedoken en 3 'dubbeltjes' gedronken en naar hius gegaan, was niet zo'n fijn plan..

Blijkbaar ben ik nog steeds boos en verdrietig, niet over het feit dat ze niet meer bij me is, maar wat ze me geflikt heeft.

't liefst zal ik haar dus helemaal niet meer zien, doet me denken aan een tijd (+-6-9 maanden) dat ik diep ongelukkig was, en dat is nu niet meer zo
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 24 mei 2009 @ 12:09:31 #272
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69346889
Das wel k*t als je met het uitgaan je ex tegen kan komen en dan ook haar/zijn nieuwe vriend/in tegen kan komen. Wat dat betreft heb ik geluk. Ik ga al niet vaak stappen, maar als ik het wel zou doen weet ik zeker dat ik haar niet tegen kom.

Ik moet gelukkig zeggen dat ik het niet zo moeilijk heb meer. Ik mis d'r en hou nog steeds van d'r (en als ik de kans kreeg zou ik het allemaal over doen) maar ik ben niet meer hysterisch... Dat had gelukkig een andere rede die me nou wel duidelijk is...
  zondag 24 mei 2009 @ 13:36:24 #273
231587 dreamzk
No Homo
pi_69349141
Dat lijkt me zwaar klote Chev, als je uitgaat en je komt dan je ex tegen met haar nieuwe vriend(in). Gelukkig is die kans heel erg klein bij mij omdat we 100km uit elkaar wonen, heeft de afstand toch nog enig nut .

Ik zit nu bij mn ouders thuis waar we eigenlijk voor het laatste echt veel plezier met elkaar hebben gehad, en ik slaap in het bed waar we voor het laatst sex hadden. Het doet me allemaal zoveel pijn om hier te zijn, ik dacht dat het goed ging en ik dacht ook niet zoveel meer aan haar. Maar sinds dat ik hier ben denk ik aleen maar aan haar, hopend dat de telefoon gaat en ze tegen me zegt: ik mis je, en wil je terug!! Gebeurt toch niet, maar hopen blijft leuk .
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:51:17 #274
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69349636
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef dreamzk het volgende:
Maar sinds dat ik hier ben denk ik aleen maar aan haar, hopend dat de telefoon gaat en ze tegen me zegt: ik mis je, en wil je terug!! Gebeurt toch niet, maar hopen blijft leuk .
Dat denk ik dit ook vaak. Maar ik ken me ex een beetje en volgens mij zou ze zelfs als het zo was nog te eigenwijs zijn om het toe te geven...
  zondag 24 mei 2009 @ 14:28:01 #275
231587 dreamzk
No Homo
pi_69350713
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat denk ik dit ook vaak. Maar ik ken me ex een beetje en volgens mij zou ze zelfs als het zo was nog te eigenwijs zijn om het toe te geven...
Hehe zo zou mijn ex ook zijn. Maar ik ga haar van de week even bellen want ik zit hier met allemaal onbeantwoorde vragen, en ik heb het idee dat ik haar niet los kan laten totdat deze vragen zijn beantwoord. Dus ik ga haar even uithoren
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69353757
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:27 schreef Chev het volgende:

[..]

Maar om je vraag te beantwoorden 2PaCaVeLi,:

Nou in ieder geval goed om te horen dat het steeds beter gaat man.
Herken veel in je verhaal want ben zelf ook zo bezig.
Lekker veel sporten gewoon leven zonder dat je met iemand rekening hoeft te houden.
Zoveel mogelijk met vrienden doen probren nieuwe mensen te ontmoeten, want ja ben toch een paar vrienden kwijt geraakt.

Ja herinneringen die blijven daar heeft denk ik iedereen last van, tenmintse ik wel haha.
Daar doe je niets aan je kan alleen proberen om z.s.m. weer ergens anders aan te denken.
Maar ja dat is moeilijk en ik denk zeker nog dagelijks aan haar of wat we samen hebben gedaan.

Nadeel van het vrijgezel zijn is het alleen zijn en dat mis ik soms enorm.
Alleen wakker worden is zo kut als je gewend bent om 7 jaar lang elk weekend samen wakker te worden.

Voor een nieuwe relatie moet je klaar zijn, neem de tijd ervoor. Ik weet dat ik zo weer verliefd kan worden maar zit er eigenlijk nog niet op te wachten. Eerst alles op een rijtje zetten en 100% aandacht aan mezelf geven.

Succes!
pi_69368635
Thanks man..

[Bullshit verwijderd] - bleh.. ik analyseer soms veel ste veel, Is helemaal niet goed voor me
Leef in het nu, zonder spijt, zonder stres en geniet

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 25-05-2009 08:56:08 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 24 mei 2009 @ 23:58:24 #278
231587 dreamzk
No Homo
pi_69369631
Wow...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69381801
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:30 schreef Chev het volgende:
Thanks man..

[Bullshit verwijderd] - bleh.. ik analyseer soms veel ste veel, Is helemaal niet goed voor me
Leef in het nu, zonder spijt, zonder stres en geniet
Ja zo hoort het ook.
Tenminste zo probeer ik ook te leven en het gaat redelijk.
Af en toe me kop er niet helemaal bij maar ach das logisch na zoiets.
Zonder spijt? Dat zou mooi zijn! eb soms wel spijt van dingen.
Maar inderdaad daar moet je je nu niet druk om gaan maken.
Leven!
pi_69383340
Mwoah ik heb niet echt veel spijt van hoe ik me heb gedragen in mn relatie, mischien teveel geaccepteerd van haar... Ik heb zojuist op haar hyves een nieuwe foto van haar gezien waarbij ze nog steeds mijn ring draagt. Doet me goed om te beseffen dat ze nog iets heeft wat haar aan mij herrinerd

Verder wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis, hier heb ik weinig tot niks te doen, dus dan ga je weer denken. En dat moet ik gewoon niet doen, dan word ik weer helemaal gek. Gelukkig is het heerlijk weer om rond te rijden, wat ik dan ook het grootste gedeelte van de dag doe De wind door je haar, zon op je gezicht en lekkere muziek aan. Heerlijk....
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:45:50 #281
257234 Watals..
mis me meid
pi_69388438
Nou weer iemand met een gebroken hart hoor!

Slechts 22 lentes jong, relatie van ruim 4 jaar gisteren naar de klote gegaan met het meisje van mijn dromen...
Zij heeft er een punt achtergezet zondag. Waarom? Omdat ze zich niet meer goed voelde in de relatie.. Waarom? Omdat ze voelde dat ik gekker op haar was dan zij op mij. Dit was nooit zo...

Totdat een jaar geleden ze op vakantie ging met vriendinnen en een gozer leerde kennen.. Verliefd op hem terug in Nederland, kreeg ik snel door dat er wat was, uiteindelijk vertelt ze het me. Ik kan niet boos zijn, omdat zij gevoelens voor hem krijgt.. we spreken af dat ze hem niet meer gaat spreken.. dat lukt 5 maanden.. dan smst hij dat zijn relatie naar de knoppen is en dat hij weer single is.. vanaf dat moment speelt de hele kwestie weer op en ze krijgt door dat hij eigenlijk nooit helemaal uit zijn hoofd is geweest.. Ze is minder gek op me dan daarvoor en reageert soms bot, maar voornamelijk is en blijft het een echte lieverd die mij precies begrijpt, mee kan lachen, ontzettend leuk is, en ooo zoo goed eruit ziet.. Ik ben al 4 jaar zo trots als een pauw met haar en ook niemand om me heen dacht dat we ooit nog uit elkaar zouden gaan... helaas.. ze heeft hem opgezocht, zonder mij het te vertellen, op een feest om te kijken wat haar gevoelens nou precies zijn voor hem.. om dat proberen af te sluiten of in ieder geval duidelijkheid te krijgen..
nou ze zag hem en ze voelde dat ze hem leuker vond dan normaal was..
ze trok haar conclusie en maakte het uit..

Lief en leed gedeelt, elke jaar 2 keer op vakantie naar tropische oorden, geweldige tijden gehad.. en als persoon ben ik zo ontzettend veel gegroeid dankzij haar.. Zelfvertrouwen is vele malen groter geworden met zo een juweel van een meid achter me, nu voel ik me leeg en eenzaam en hang maar wat rond.. doelloos..

Ik ben stapelgek op haar en het ergste wat kon is gebeurd; het liefst mooiste fijnste wat ik heb is weg...

wat moet ik in hemelsnaam doen!

Zij is er ook echt klaar mee en heeft lang genoeg getwijfeld zegt ze.. ik snap dat ik haar moet proberen te vergeten en dit verlies te verwerken.. maar die mooie onbezorgde jaren wil ik voortbeleven..

ik wil en kan gewoon niet zonder haar

[ Bericht 0% gewijzigd door Watals.. op 25-05-2009 18:21:12 ]
pi_69388632
Dat klinkt echt nog heel vers. Ik voelde me precies hetzelfde als jij, alleen met een stuk meer vragen (nog steeds trouwens) en van die onzekerheid werd ik gek, terwijl toen ik nog samen was ik ontzettend zelfzeker was.

Wat mij heel erg heeft geholpen is veel tijd met je vrienden spenderen. Ook al doe je niks, zoland je gezelschap hebt voel je je een stuk beter. Of iig zo was het bij mij, en is ook nog steeds zo. Als ik alleen was ging ik weer aan haar denken en miste ik haar weer ontzettend.

En zoals heel veel in dit topic staat, ga sporten, zoek nieuwe hobbies en leer nieuwe mensen kennen!

1 vraagje, woonden jullie al samen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 25 mei 2009 @ 18:15:52 #283
257234 Watals..
mis me meid
pi_69389615
Nee beiden wonen we op dit moment nog thuis. Ik zit in mijn laatste studiemaanden en zocht naar een huisje voor ons samen in Amsterdam. Zelfde smaak, zelfde wensen, zelfde gedachten en gevoelens.. alles leek te kloppen!

Als er een perfect stel zou bestaan, dacht ik dat wij dat zouden zijn

Ik heb een goede groep vrienden, met een paar speciaal. Deze kan ik dan ook altijd bellen en spreken. Me pa net aan de lijn, daarom deze reactie iets later , en die steunt me ook goed. Met zijn: Je moet verder kom op, verzet je gedachten, zoek iets waarom je lekker boos kan zijn op haar en denk niet alleen aan de goede dingen.. maar ja makkelijker gezegd dan gedaan..

Ik denk aan het lege bed 's nachts, we sliepen 4 nachten per week samen, zagen elkaar 5 dagen per week en smsen ook nog geregeld.. Verslaafd aan haar op een goede manier... We gaven elkaar de ruimte om te doen en te laten.. ik ging los stappen, zij ging los stappen.. ik ging met vrienden naar spanje griekenland.. zij met vriendinnen naar andere bestemmingen..

Ow wat kut dit zeg.. en haar ouders liepen met mij weg en ik met hun...vanmorgen even langs haar moeder geweest met bosje bloemen en ff troost te vinden.. en toen zei ze zelfs dat ze mij als een eigen kind begon te zien... nou dat helpt wel weer lekker allemaal.. NOT...

ik heb het idee dat zo een 'unieke' band te snel weggegooit is door haar.. maar zij vind dat ze al lang genoeg getwijfeld heeft en dat die twijfels eigenlijk al veel zeggen... ik gun iedereen zo een geweldige vriendin zoals zij is, maar niet deze! die is van mij...

en juist wat ik als laatste zeg moet ik eruit krijgen.. dit gaat nog lastig worden
pi_69390383
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef Watals.. het volgende:
Knip

Kerel, heel erg klote voor je. Zoals jij je voelt hebben vele zich gevoeld geloof me.
Jouw verhaal over je ex lijkt sprekend op dat van mij, droom vriendin onwijs gave schoonouders alles!

Maar goed, het is voorbij en jij moet verder. Neem de tijd om dit te verwerken. Neem afstaind van alles wat met haar te maken heeft, dus ook haar ouders. Langs gaan met een bloemetje en bedanken is goed, heb ik ook gedaan maar probeer zevoorlopig niet te zien.

Ik weet dat het moeilijk is maar probeer dingen te doen, met vrienden dingen doen helpt echt.

Voor de rest weet ik precies hoe jij je nu voelt en ik zal eerlijk zijn dat gevoel gaat niet zomaar weg.
Je zei dat je in je laatste studie maandjes zit. Prober je school niet te erg te verkloten.
Zelf heb ik wel een aantal tentamens en mijn halve stage verpest maar dat is het niet waard.

Succes man en als je vragen / opmerkingen hebt, hier kan je ze kwijt!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:56:01 #285
257234 Watals..
mis me meid
pi_69390945
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Kerel, heel erg klote voor je. Zoals jij je voelt hebben vele zich gevoeld geloof me.
Jouw verhaal over je ex lijkt sprekend op dat van mij, droom vriendin onwijs gave schoonouders alles!

Maar goed, het is voorbij en jij moet verder. Neem de tijd om dit te verwerken. Neem afstaind van alles wat met haar te maken heeft, dus ook haar ouders. Langs gaan met een bloemetje en bedanken is goed, heb ik ook gedaan maar probeer zevoorlopig niet te zien.

Ik weet dat het moeilijk is maar probeer dingen te doen, met vrienden dingen doen helpt echt.

Voor de rest weet ik precies hoe jij je nu voelt en ik zal eerlijk zijn dat gevoel gaat niet zomaar weg.
Je zei dat je in je laatste studie maandjes zit. Prober je school niet te erg te verkloten.
Zelf heb ik wel een aantal tentamens en mijn halve stage verpest maar dat is het niet waard.

Succes man en als je vragen / opmerkingen hebt, hier kan je ze kwijt!
Ja nu weet ik eindelijk hoe ellendig je je kan voelen door zoiets.. en idd zullen vele al geweest zijn.. Ja me school gaat best verkeerd, in 9 jaar tijd 5 jaar havo en 4 hbo, alles altijd netjes gehaald.. maar zit nu in mijn scriptie tijd en het ligt helemaal stil.. kan me er niet toe zetten! als je daar tips voor hebt graag! ik snap dat ik het gewoon moet doen, maar je moet zelfs iets bedenken en het is geen routinewerk.. in dat laatste is afleiding te vinden, in dat eerste is het ontzettend moeilijk je te concentreren.. afdwalende gedachten...

we zijn paar maandjes terug van dominicaanse republiek en toen besfte ik wat een ongelovelijk gelukkige gozer ik moet zijn.. en vanaf dat moment ben ik te veel me best gaan doen.. ze vond het klemmend overkomen..

Dat bloemetje vandaag deed ik express direct vandaag, zodat ik dat gehad hebt! Om niet over een week de wonden weer open te trekken.. De meiden die ik in de tenten zag en enigzinds mee flirtte, om te weten dat ik een super vriendin achter me heb, zie ik nu als sletten (A).. ongelovelijk.. wat zoiets met je kan doen..

pfff dit verwerken wordt een zware klus! maar super bedankt voor de reacties tot nu toe.. en vind het echt tof dat jullie de moeite nemen te antwoorden!
pi_69393105
Wat school betreft ja, heb het zelf ook niet al te best gedaan.
Zelfs nu, ben nu bezig met een rapport voor een stage opdracht.

Had er een maad de tijd voor en ben pas sinds een paar dagen echt goed bezig.
Woensdag presenteer ik het. Terwijl ik nooit zo werk altijd alles ruim van te voren af.
Bij mij is het nu ongeveer 5 maanden geleden en nog kan ik me moeilijk concentreren op dit soort dingen.

Ik kan je alleen vertellen dat he echt zonde is en dat ik nu baal dat ik het allemaal in de laatste twee dagen moet gaan doen. Ik weet niet hoevoeel je nog moet doen en hoeveel tijd je nog hebt maar probeer elke dag iets te doen. Ook al is het maar een uurtje ff concentreren en knallen.

Zelf moet ik volgende maand afstuderen, heb mezelf echt gedwongen om dat weer nrmaal aan te pakken.

Denk aan jezelf en aan je toekomst, don't fuck it up!
pi_69433011
mijn ex gebruikt nu drugs, drinkt alcohol, neukt met verschillende kerels, papt aan met mannen om niet allen te zijn en is de laatste tijd gebruikt bij het leven, nog steeds en ze is niet verliefd op dat wat ze nu neukt.

en guess what, dat is 180 graden het tegenovergestelde wat ze allemaal zei.

heb der na maanden gesmst dat ze mij of vrienden nooit meer moet aanspreken.
dan pak ik haar namelijk keihard terug.

eens kijken of uit het leven uit het hart ook lukt.

btw, "how i met your mother" helpt ook wel bij het verwerken.
naast de lollige momenten kan ik jullie verzekeren dat er veel herkenbare dingen in zitten en ook wel erg aardige conclusies....
pi_69477893
hm bij mij is het geen ex, maar een fling. dat is nog het ergste.
meer vanwege mijn situatie trouwens blablab. geen zin om alles uit te leggen, maar ik
leefde de afgelopen jaren extreem geisoleerd & dit was eigelijk mijn 1e contact sinds
jaren. ik ben wel over hem heen ofzo, maar tegelijkertijd ook helemaal niet. ik haat hem,
maar aan de andere kant ook niet. ik weet dat hij een klootzak tegen me is en me alleen
maar natrappen geeft, maar.. ik blijf een zwak hebben. het is nu al bijna 5 maanden
geleden en ik pieker er nog steeds elke dag over. Stiekem heb ik aan de situatie toch wel veel gehad. Ik heb eindelijk mijn hele leven omgegooid, een nieuwe start gemaakt. Alleen ja, Hij is nog niet uit mijn gedachten. De reden was trouwens dat hij geen relatie wilde. Mijn reactie was een beetje overdreven, maar uiteindelijk had ik er wel vrede mee. Alleen hij deed steeds afstandelijker en nou ja, Ik wist het ook allemaal niet meer en wilde een tijdje geen contact meer met hem. en toen later sprak ik hem nog eens & wilde hij geen contact meer & zei dat hij me haatte. Toen nog een klote reactie via een prive bericht op een site en ja dat was het slot. Ik was vrij kwaad en heb geen enkele keer gehuild of aanval gehad daarna. Ik wil niet zeggen dat ik niets fout heb gedaan. ik heb zat dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik verlegde mijn grenzen en ging ietsje te ver in bepaalde dingen, maar ik verdiende dit niet.

ok dat is eruit. dit is eng..
pi_69478691
Hoe tering lang duurt het vergeten wel niet?? Moet niet klagen aangezien het 1 maand geleden is, maar ik heb sindsdien 3 vrouwen geregeld (zoenen, en bij 1tje zelfs sex) maar ik blijf iedereen vergelijken met mijn ex. Ook al sta ik in een kroeg, en zie een knappe dame, dan denk ik alleen maar van mijn ex zag er zo beter uit en bla bla bla. Nu ben ik met een chick bezig waar het serieuzer en serieuzer begint te worden. Maar nog steeds als ik haar afzet thuis dan denk ik weer, mijn ex deed dit en en zag er zo uit bla bla. Ik word er helemaal gek van, alles vergelijken met haar.

Morgen ga ik haar moeder even bellen om te kijken hoe het met iedereen is. Tijdens mijn relatie waren zij een beetje mijn 2e ouders geworden (mijn ouders wonen in het buitenland), dus ik mis ze allemaal wel. Wat is het soms toch allemaal moeilijk, in mijn achterhoofd blijf ik hopen dat ik dan te horen krijg dat ze me eigenlijk terug wil (als het zo is, is ze toch te trots om het te vertellen). Dat zou mijn perfecte scenario zijn, maar dan weet ik niet eens of ik haar terug neem. Ze heeft mij zwaar gebruikt, en ik weet niet wat ik met haar aanmoet op dit moment.

En ik ga slapen...alleen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_69482459
het meest verotte met een ex is is dat alles opeens weg is en alles een leugen.

je ex zegt tegen je dat ze van je houdt, altijd bij je blijft, jij haar ware bent, oud wil worden etc.
je hebt samen dingen gedaan en dingen beleefd en dat alles verdwijnt opeens.

kwam laatst in een week 2 oude vrienden tegen.
de een ging ik veel mee uit, samen sporten, samen stappen en gewoon hele goede maatjes.
elkaar een beetje uit het oog verloren en opeens kom je elkaar tegen in de stad.
je drinkt een biertje en opeens is alles weer hetzelfde.
je kent elkaar en dat wat er gezegd en gedaan is blijft bestaan.

ook een vriend die een van mijn beste vrienden is maar op meer dan 200 km van me af woont.
zie ik een keer per maand, soms minder. we hebben allebei een eigen leven maar echt extreem veel samen mee gemaakt.
van samen meisjes versieren tot samen huilen om een kut situatie.
kom je tegen omhelst elkaar en je gaat lekker biertjes drinken en het is weer hetzelfde.

die mensen, ook al zie je ze weinig, blijven altijd in je gedachten bestaan en je weet dat het eerlijk was wat je had en hebt samen.
(kan die lui midden in de nacht bellen als ik problemen heb en ze staan er).

maar je ex....alles wat er gezegd is berust op een leugen, de dingen die je samen hebt meegemaakt verdwijnen. de plekken waar je samen was daar zul je nooit meer komen.
de mensen die je via haar kent verdwijnen uit het leven tot op het moment dat ik voor haar een vage herinnering ben aan iemand die ooit haar vriendje was.

en bah, op een dag zie je haar weer en loopt ze achter de kinderwagen en dan denk je...what if...

edit: snap trouwens ook niet waarom mijn ex het heeft opgegeven.
kennen elkaar al lang, relatie was gewoon extreem goed alleen was ze overspannen ws en ik de dupe

[ Bericht 7% gewijzigd door brascoo op 28-05-2009 10:36:56 ]
pi_69485032
Mooi geschreven brascoo..

Tja soms gaat het niet meer en moet je op een andere manier doorgaan in het leven dan dat je op dat moment doe, een soort omschakeling totdat je gevonden heb wat je zoekt, en dat is 9 van de 10x toch jezelf denk ik

Je creëerd een soort zelf visie als je in je relatie zit en je denkt dat alles voor eeuwig is, je gaat je dan al zien als de vader/moeder van zijn/haar kinderen, dat je elke dag doet voor iets groters dan jezelf en als dit breekt dan heb je alleen jezelf nog.

Ofwel als je jezelf niet helemaal kent, je niet gehard ben door 't een of ander in het leven dan zal je breken en jezelf moeten her ontdekken, niet per definitie iets slechts maar wel pijnlijk .

En je zal uiteinderlijk als een ontpoppen tot iets nieuws, iets fris en sterker dan je was maar met een litteken op je hart net als zoveel anderen.

Wat als, waarom.. allemaal nutteloze vragen waar het antwoord nooit op gevonden word, omdat het contact breekt en je niet meer praat zoals voorheen.

We zouden allemaal in het NU moeten leven en niet in het verleden of in de toekomst maar dat is verdraaide lastig. Probeer te genieten van het leven van nu en probeer niet te piekeren over wat was (ook al gebeurd dat toch wel).

Succes mensen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69489549
tja, ik vind het nogal vaag.

mijn opinie is dat je elkaar eerst leert kennen. wellicht ben je eerst vrienden of heb je een datingfase.
de tijd dat je elkaar leert kennen en bekijkt of je bij elkaar hoort.
daarvoor date je en leer je elkaar kennen.
afhankelijk van de voorgeschiedenis maak je op een bepaald moment een keuze...
is hij/zij degene waar ik bij blijf voor de rest van mijn leven.

je kent elkaar na die periode en weet wat je aan elkaar hebt.
dat is voor mij ook de periode dat je gaat zeggen: "ik hou van je" "blijf altijd bij je"

voor mij bestaat er dan geen weg terug, die kans heb je daarvoor gehad.
in mijn geval hou ik dan onvoorwaardelijk van haar en zal er altijd zijn.
als er problemen zijn dan los je die samen op en daarnaast geniet je van het leven en elkaar.

mijn hele issue is dat het voor mij onbegrijpelijk is dat iemand dan kapt.

als ik lees in het onderwerp waarin mensen beschrijven waarom ze de relatie hebben beindigd dan vraag ik me echt af hoe zij de relatie kon beeindigen...

maar goed, ik ben er nog lang niet overheen maar ik hoop dat ik het meisje tegenkom die hetzelfde denkt wat dat betrefd als mij.
die ik ga vertrouwen en liefhebben voor de rest van mijn leven
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:49:03 #293
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_69489728
Dromen jullie er vaak over?
Ik bedoel dat dromen dat bijna echt overkomt vlak voordat je wakker wordt. Laatste tijd heb ik dat wel vaker en dan heb ik gewoon een relatie met dr enzo, best irritant wakker worden is dat...
pi_69491772
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef lightmoon het volgende:
Ik bedoel dat dromen dat bijna echt overkomt vlak voordat je wakker wordt. Laatste tijd heb ik dat wel vaker en dan heb ik gewoon een relatie met dr enzo, best irritant wakker worden is dat...
ja geregeld.
dromen dat:

-het weer goed komt
-ze huilend in mijn armen valt
-ze mij roept omdat ze hulp nodig heeft
-dat we elkaar in de toekomst ontmoeten

en eergisteren had ik er een dat we weer bij elkaar kwamen en we de liefde bedreven.
ik was niet goed in slaap denk ik maar het leek zo echt en toen ik echt wakker werd had ik mijn armen in knuffelhouding.

en ja, zelfs natte dromen
pi_69497837
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef lightmoon het volgende:
Dat is normaal hoor.
In het begin had ik dat onwijs vaak.
Naarmate de tijd verstrekt word het wel minder.
Het hoort bij het hele verwerkingsproces.

En ja het is heel verrot wakker worden maar je doet er niets aan.
pi_69503183
Net een bericht gestuurd aan mijn ex dat ik even een en ander uit wil praten met hem , sinds het zo raar uitging.
Hij heeft nu schijnbaar een vriendin maar het gaat er bij mij om dat ik later gewoon kan doen tegen hem , en een en ander kwijt kan waar ik mee blijf zitten.
Ik hoop dat hij dat ook wil en dat het uitgepraat word. Als die het niet durft dan weet ik ook genoeg.
Wel heb ik zoiets voor mezelf is heb ik het dan geprobeerd en daar hou ik aan vast.
Hij durfde mij toenertijd niet persoonlijk te vertellen dat die een vriendin had en liet het zijn broer opknappen en aangezien we in een dorp wonen en ik normaal wil doen, lijkt het me handig als wat dingen uitgepraat worden.
pi_69506106
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef dazedandconfused het volgende:

ok dat is eruit. dit is eng..

Wat is eng? Lekker anoniem je verhaal kwijt kunnen?Dat is alleen maar prettig.

en uhhh... wat is een fling?
pi_69506778
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef brascoo het volgende:

[..]

ja geregeld.
dromen dat:

-het weer goed komt
-ze huilend in mijn armen valt
-ze mij roept omdat ze hulp nodig heeft
-dat we elkaar in de toekomst ontmoeten

en eergisteren had ik er een dat we weer bij elkaar kwamen en we de liefde bedreven.
ik was niet goed in slaap denk ik maar het leek zo echt en toen ik echt wakker werd had ik mijn armen in knuffelhouding.

en ja, zelfs natte dromen
Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.

Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.

[ Bericht 7% gewijzigd door vencodark op 28-05-2009 22:12:51 ]
pi_69513617
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.

Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.
Ja die stemmings wisselingen zijn heel vervelend. Nu zit ik weer in een (zware) dip, voel me echt kut. Mis haar nu ontzettend en ik kan haar niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ben nu met een meisje aan het rondscharrelen, maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet. De aandacht die ik van haar krijg vind ik leuk, maar het meisje zelf boeit me niet besef ik me vandaag. Ik vergelijk haar non-stop met mijn ex. Dit doet me dus beseffen dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.

En die dromen heb ik ook. Dat je niet droomt dat je samen bent en iets heel leuks doet (al is het maar in elkaars armen liggen) en dan word je wakker. Dan denk je en voelt het alsof het echt gebeurd is, voel je je de halve dag heel wazig

Ik moet gewoon even tot mezelf komen en goed gaan nadenken, dan proberen een goed gesprek met haar hebben om het te kunnen afsluiten. Zuipen is tijdelijk goed, maar na 4weken non-stop zuipen heb ik het gezien. En mijn lichaam ook, trekt het niet langer meer...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:42:06 #300
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_69521089
Wat bij mij helpt is om een boek te gaan lezen in bed of gewoon tv te kijken, dan is je gedachte ergens anders voordat je gaat slapen en merk echt dat mijn dromen zich daar op aanpassen. En dit is nu 7 maanden later, pfff...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')