abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68674661
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68684319
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Miesjel het volgende:
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Je ex is niet voor niets je ex Miesjel

Ik heb ook wel eens de behoefte om mensen om me heen op te bellen voor wat gezelligheid en contact (vooral m'n ouders krijgen het soms te verduren ) als je een maal op jezelf woont dan word het allemaal wat anders merk ik.

Gisteravond gaf sporten zelfs even geen voldaan gevoel vriend waarmee ik normaal achteraf een biertje pak moest meteen weg en ik was moe en deed niks anders dan op de bank zitten tv kijken.

Da's ff kut ja, dan maar ff Fok!-en en vroeg slapen, ook wel eens goed

Gelukkig heb ik nog werk en jezelf bezighouden is in princiepe makkelijk, als je maar zin maakt om die kut klusjes op te pakken die je altijd uitsteld (tenmiste ik )
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68689604
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Chev het volgende:

[..]

Je ex is niet voor niets je ex Miesjel
Je ex is niet voor niets je ex

mantra!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68689850
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Miesjel het volgende:

[..]

mantra!
Yess!!!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:53:02 #205
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68699905
mooi gezegd
pi_68717785
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:06:30 #207
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68720767
Dat klinkt zeker vers, sterkte ermee en zuip ze!

[ Bericht 10% gewijzigd door lightmoon op 06-05-2009 10:15:24 ]
pi_68755526
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Drinken lost niet echt veel op, tijdelijk wel
Probeer het inderdaad los te laten, doe het rustig aan in ieder geval.

Ga afleiding zoeken via andere mensen en of hobbies.
Zuipen is lekker maar op een gegeven moment is dat ook klaar.

Ik wens je in ieder geval sterkte en uiteindelijk komt het wel goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:33:27 #209
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68759613
Gister misschien wel het domste gedaan wat ik kon doen.

Een familielid van me ex is overleden en ik weet hoe moeilijk ze het ermee had dus heb ik aangeboden om voor wat afleiding te zorgen samen met een vriend. Eigenlijk er vanuit gaande dat ze toch wle nee zou zeggen. Ze zei dus wel ja en dat was dus gisteravond.
Ik wist niet hoe ik me moest gedragen en zat er de hele avond passief bij. Tot overmaat van ramp, tijdens het eten... Zoals wel vaker was keek ze me aan met een blik alsof ze wou vragen kun je iets voor me doen, maar ze vroeg niks. Mijn eerste reactie was: wat wil je hebben schat....
Ik kon wel door de grond zakken....

Maar ja, gelukkig vond die vriend het gezellig en was het voor haar afleiding...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68765591
Wat kan muziek ontzettend confronterend zijn. Sia heeft blijkbaar een nieuw hitje. Echt een mooi nummer, maar het trekt mijn hart via mijn oren naar buiten. Kom ik er ook net achter dat ik haar concert heb gemist. We zouden samen naar Sia gaan mits ze in de buurt kwam. Nu ben ik jaloers (geloof ik) omdat ik verwacht dat zij wel is geweest. Hoe stom kan ik zijn, wat kan een mens zichzelf allemaal aanpraten.

Ik heb nu vakantie, maar doe mij maar weer de afleiding van mijn werk.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:30 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_68781753
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
For great justice!
pi_68782434
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
Heej Q. Jij ook hier?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:34:46 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_68782791
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Heej Q. Jij ook hier?
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
For great justice!
pi_68797338
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
Tja, herkenbaar. Je loopt een maand of twee voor op me. Volgens collega's gaat het een jaar duren. Maar op de een of andere manier kan ik me daar ook niet bij neerleggen. Het bijt, het vreet, en het knibbelt, het zit continu in mijn hoofd.

Bleuh.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:08:08 #215
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68800399
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
pi_68808401
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef lightmoon het volgende:
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
Het verschilt inderdaad per persoon.
Voor mij is het nu bijna 5 maanden geleden dat mijn 7,5 jarige relatie verbroken is.
In in het begin was het natuurlijk elke dag janken maar dat wordt allemaal veel minder.

In het begin dacht ik ook van dit gaat niet voorbij, wat een klote gevoel.
Maar na een tijdje gaat het echt beter. Je gaat dingen ondernemen en ontmoet nieuwe mensen.

Ik weet niet of het 1 jaar duurt maar zelf heb ik er af en toe nog wel eens last van.
Toevallig net op de pc van me pa mijn iphone aan het restoren en kon het niet laten wat oude foto's te bekijken. Natuurlijk het domste wat je kan doen want de tranen kwamen weer naar boven .

Maar goed, het is dus voor iedereen anders maar uiteindelijk komt het wel goed.
Succes allen!
pi_68863480
11 maanden bijna, en ik leef weer, geniet met volle teugen van 't leven sinds 'n maand of 2.
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren

Ex niet vergeten hoor, heb d'r alleen op 1x na niet meer gezien en geheel nite gesproken, tenzij de eerste stap neemt en wil praten hoef ik haar niet meer terug te hebben, maar er is té veel gebeurd, té lang geleden dus dat zie ik niet gebeuren.

En wil wel een nieuwe vriendin nu
Hou vol mensen en ga wat doen als je 't zat ben om achter je pc te zitten janken bijvoorbeeld (eigen voorbeeld)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68863815
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:56 schreef Chev het volgende:
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
pi_68871833
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.

Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs , a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...

Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.

Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.

Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.

Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)

zucht... Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
pi_68876493
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.

Alles wat ik heb gezegd tegen hem , ben ik nu kwijt , en probeer het ook los te laten want ook zoiets van je weet niet hoe dingen zijn in augustus.

Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
pi_68878026
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:49:37 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68878060
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef filmfocus het volgende:
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
pi_68880325
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.
Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
pi_68881709
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
pi_68888710
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
Speelt er meer dan vriendschap? Vergeef me als ik te direct ben.. is een van mijn sterke punten, maar het kan ook als negatief worden ervaren.
pi_68913817
Net met haar op msn gepraat, ik begin nu uiteindelijk door te krijgen dat ze me gewoon gebruikt heeft. Ze ziet me niet als een normaal mens, laat staan haar ex. Is ze me aan het afkatten omdat ik zeg dat ik haar mis, lijkt me toch redelijk normaal als je na 8maanden opeens uit elkaar gaat.

Aan de ene kant voel ik me nu zwaar kut, want ik mis haar echt en wil haar terug en dan doet ze zo bot tegen me. Gaat nergens over. Andere kant is dat ik nu pas doorkrijg dat ze gewoon een kut vriendin was die me gewoon gebruikte. Iedereen zei het ook tegen me, maar ik negeerde het omdat ik op de "roze wolk" leefde... Wat ik wel weet is dat er nu dus duidelijk geen kans meer is om terug bij elkaar te komen, helaas helaas, maar ik ben nu al flink bezig andere dames te versieren zodat ik eventjes niet meer aan haar denk
Vanavond hopelijk met eentje wat gaan drinken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_68931952
quote:
Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:

Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraft
Ben sinds 'n maandje ook gestopt met spelen en sport nu 3x per week, daar voel ik me wel goed bij.

Ieder z'n eigen ding zeg maar.. als je maar bezig bent.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef dreamzk het volgende:
Net met haar op msn gepraat, ik begin nu uiteindelijk door te krijgen dat ze me gewoon gebruikt heeft. Ze ziet me niet als een normaal mens, laat staan haar ex. Is ze me aan het afkatten omdat ik zeg dat ik haar mis, lijkt me toch redelijk normaal als je na 8maanden opeens uit elkaar gaat.
[knip]
Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.

Als je het mij vraagt is het egoistisch gedrag, het vingertje wijzen van de schuldige, degene die 'het leed' heeft veroorzaakt, terwijl je dondersgoed weet wat diegene zelf fout heeft gedaan maar het niet durft te erkennen aan de ander.

Als ze je blijft kwetsen zou ik het contact verbreken als ik jou was.
Succes

[ Bericht 21% gewijzigd door Chev op 12-05-2009 10:54:00 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:01:45 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68932439
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:

[..]

Typisch gedrag.. het zo ver mogelijk wegtrappen van 'je ex' zodat hij niet meer terug komt, en niet meer terug wil komen... het gebeurd vaak als het eenmaal uit is, bij zowel mannen als vrouwen hoor ik.
Klinkt bekend ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68932607
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Chev het volgende:

[..]

Me helemaal suf gespeelt in World of Warcraft
Ben sinds 'n maandje ook gestopt met spelen en sport nu 3x per week, daar voel ik me wel goed bij.

Ieder z'n eigen ding zeg maar.. als je maar bezig bent.
Heb WoW ook een periode van 1 dag gespeeld

Ben nu lekker bezig met beats maken met Logic op de iMac. Geeft een goed gevoel als het ritme etc goed loopt.
pi_68934382
quote:
Op zondag 10 mei 2009 05:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mijn huis gezellig maken
Hier posten en erover praten
Met een paar mensen van hier heel lomp gaan stappen in A'dam
Me op mijn werk gestort
Leuke dingen ondernemen
In mezelf keren en zitten kniezen (het is goed om dingen te verwerken en daar de tijd voor te nemen, maar blijf er niet te lang in hangen)
uitgaan en me bezatten
thuiszitten en me bezatten
nieuwe vrienden maken
Jezelf voorhouden dat het om een reden is uitgegaan.
Je voorstellen hoe het zou zijn als je was blijven doormodderen, en of je dan gelukkig zou zijn.

Op een dag merk je dat je het min of meer achter je hebt gelaten. Dan leef je opeens weer, en het verdriet is er nog wel. Het komt ook terug in vlagen maar het wordt hanteerbaar.
pi_68935572
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op een dag merk je dat je het min of meer achter je hebt gelaten. Dan leef je opeens weer, en het verdriet is er nog wel. Het komt ook terug in vlagen maar het wordt hanteerbaar.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68940306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef mstr het volgende:

[..]

Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
Tot nu toe ben ik er niet zo ontzettend van ondersteboven, wellicht moet ik het mezelf nog steeds beseffen.

We hebben bijna 5 jaar een relatie gehad, waarvan we er 3 hebben samengewoond. Momenteel ben ik druk op zoek naar een andere woning en is er eigenlijk veel te veel om mee bezig te zijn. geen/weinig tijd om na te denken. Wel spreek ik mijn ex nog iedere dag. De telefoongesprekken gaan over dingen die geregeld moeten worden en wat we hebben gedaan die dag. Over het algemeen vind ik dat contact fijn. Wellicht dat het er in hakt indien dat contact stopt.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:36:08 #233
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68942081
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef filmfocus het volgende:

[..]
De telefoongesprekken gaan over dingen die geregeld moeten worden en wat we hebben gedaan die dag. Over het algemeen vind ik dat contact fijn. Wellicht dat het er in hakt indien dat contact stopt.

Na 5 jaar zal er inderdaad wel een moment komen binnenkort waar je gaat denken, wtf...
Zo te horen is een groot deel van je leven in 1 keer veranderd, nieuw huis, geen partner etc.

Ieder persoon is natuurlijk anders hierin en hoe het uitgaat is ook belangrijk, ik kreeg vage dingen vlak na de breuk te horen en was heel lang pissig op dr..

Anyways, succes ermee
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:27:43 #234
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69047741
Heb even zin om te zeuren...

Als het 2 maanden geleden niet uit gegaan was hadden we dit weekend 2 jaar... en dat hadden we gevierd in scheveningen, hotelletje, en haar favoriete musical Tarzan...

Maar ja, het mag niet zo zijn.. en nou kan ik niet eens meer normaal met haar over weg en voel ik me echt elke dag kut...

(sorry, moest even zielig doen )
pi_69055792
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb even zin om te zeuren...

Als het 2 maanden geleden niet uit gegaan was hadden we dit weekend 2 jaar... en dat hadden we gevierd in scheveningen, hotelletje, en haar favoriete musical Tarzan...

Maar ja, het mag niet zo zijn.. en nou kan ik niet eens meer normaal met haar over weg en voel ik me echt elke dag kut...

Je hoeft haar niet te zien toch?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:25:51 #236
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69058481
ik zie haar ook niet en ik ga ook niet nog daar heen... Maar ja, wetende dat dat het zou worden en we dus ook 2 jaar hadden bijna... is nie leuk :-(
pi_69060015
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zie haar ook niet en ik ga ook niet nog daar heen... Maar ja, wetende dat dat het zou worden en we dus ook 2 jaar hadden bijna... is nie leuk :-(
Van mij mag je even zielig doen, dan doe ik meteen gezellig mee.

Ik vind het gewoon nog steeds kut.
pi_69071719
Ik doe ook even mee. Ik voel me nu even heel alleen en heb zelfmedelijden
pi_69071804
Of heb ik gewoon te veel jillz gedronken? afrader trouwens, ik voel me alleen en zielig, maar heb nu ook nog brandend maagzuur
pi_69075853
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Mejuffrouw het volgende:
Of heb ik gewoon te veel jillz gedronken? afrader trouwens, ik voel me alleen en zielig, maar heb nu ook nog brandend maagzuur

* Miesjel biedt een maagtabletje aan. En een schouder.

Ik zit trouwens rond dezelfde tijd als vorig jaar er weer mee. Vorig jaar tijdens mijn verjaardag was het ineens uit. Nu komt dat er weer aan en ben ik (op relatie) gebied geen stap verder. Het is een heel ander scenario dan ik had verwacht toen ik nog jong en naïef was.
pi_69084455
Ik horde gisteren van iemand dat een mens op zoek gaat naar hetzelfde en dat hij dit niet vind omdat de jonge onschuldige jaren voorbij zijn

De man had een punt, maar verders vond ik 'm niet zo begripvol over wat een relatie inhield :p
Fijn weekend allamaal
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_69086359
We moeten nog een keer wat spullen uitwisselen. Zei een vriend van me: "Dan zit ze op haar bank met haar nieuwe vriendje" en toen werd ik echt even misselijk. Nee, ik ben er nog lang niet over.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:57:28 #243
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_69111495
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef Rennie01 het volgende:
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.

Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs , a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...

Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.

Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.

Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.

Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)

zucht... Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
zeer zeer herkenbaar...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 17 mei 2009 @ 10:59:23 #244
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_69111537
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:

Hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.
Knap dat je het post.
Ik wacht nog steeds om mijn verhaal te posten, maar lees graag dit topic door voor eventuele tips e.d
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 18 mei 2009 @ 13:07:12 #245
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69148293
Omdat ik me zielig en klote voel ga ik m'n verhaal hier ook maar plaatsen...

Elkaar in December ontmoet, toen ook date gehad. Hebben elkaar dus in real life gezien. Er was van beide kanten meteen een klik maar durfden er beiden niet naar te handelen. Helaas is hij begin januari voor 9 maanden naar het buitenland gegaan vanwege werk dus qua timing was het sowieso al kut.

In de msn/skype/sms gesprekken die we hebben gehad hebben we in maart toegegeven elkaar op z'n minst héél erg leuk te vinden. Dit was gebaseerd op de online gesprekken en natuurlijk ook de klik die we hadden tijdens de date. In dat gesprek in maart heb ik ook aangegeven dat ik niet iemand (meer) ben die zomaar iets "voor de lol" doet. Om meteen vol in de relatie te stappen is ook weer zo wat, maar rustig aan. Geen enge beslissingen. Waren we het beiden mee eens.

Afgelopen dinsdag het laatste "super"gesprek gehad. In deze en vorige gesprekken van zijn kant nooit een woord van twijfel, negativiteit of afstand gelezen en geloof me, ik heb ernaar gezocht omdat ik - nu ik voor het eerst in 6 jaar écht voor iemand wilde gaan - stiekem best wel onzeker was. Heb in eerdere gesprekken ook aangegeven dat hij het tempo maar moest bepalen aangezien ik best wel een relatien00b ben. Maar ook, nooit een woord van twijfel, afstand e.d.

Tot de mail van gisteren waarin hij aangaf liever niets aan zijn hoofd te willen hebben naast zijn werk, omdat zijn werk momenteel al zijn tijd opslokt. Bovendien wil hij zich niet weer in een serieuze relatie storten omdat zijn vorige lange relaties ook stuk voor stuk zijn misgegaan.

In de e-mailwisseling van gisteren is er van beide kanten dus eerlijk, open en duidelijk naar elkaar toe gecommuniceerd. Daarvoor kan ik hem alleen maar prijzen. Als iemand gedumpt zou moeten worden, dan neem ik hem als voorbeeld. Alles is netjes uitgesproken en hij heeft op al mijn vragen eerlijk, open en duidelijk geantwoord.

Ik heb daarentegen wel gevraagd dat - als hij zou willen - we elkaar nog steeds een keertje weer in het echt zouden kunnen zien als hij in juni in NL is. Reden die ik heb opgegeven is dat ik wil weten of mijn gevoelens die ik voor hem heb/had gebaseerd waren op een echt gevoel of slechts op een fantasie die ik de afgelopen maanden heb opgebouwd.

Op dit verzoek heeft hij positief gereageerd en we gaan als vrienden die avond een hapje eten. Ik zit nu nog in de afkickfase, ik weet het. Maar die avond is zeker geen poging om hem terug te krijgen of om enige vorm van hoop te koesteren. Hij heeft zijn keuze gemaakt en naar mij gecommuniceerd, een gevoel kan je niet met rationele argumenten bestrijden dus dat doe ik dan ook niet.

Mocht het ooit zo zijn, dan moet hij tegen die tijd dat hij eruit is maar een kik geven. Echter, ik ga zeker niet op hem wachten of het initiatief nemen. ALS ik al verliefd word op iemand, dan geef ik mezelf voor de volle 100%. Ik verwacht ook niets minder van de ander. Dat kan/wil hij me blijkbaar niet geven, dus dan ga ik mijn standaarden daarin niet aanpassen ook.

Maar dan nog voel ik me wel verdrietig en zwaar kut vandaag!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:34:12 #246
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69160970
Ik moet zeggen, ik voel me vandaag beter dat ik had verwacht. Ik ken me zelf een beetje en had eigenlijk gedacht dat ik de hele dag zou lopen stressen, maar nee. Ik voel me best lekker. Dus of ik hou me zelf voor de gek (waar ik overigens goed in ben) of het doet me echt niet veel....
pi_69169677
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:

-knip-

Wees welkom hier. En het moet even pijn doen geloof ik.. voor je er vanaf kunt zijn.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:35:27 #248
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69170197
Zit nu al sinds begin vanavond aan de Ben & Jerry's ijs en de Rosé... dus voel me dus iets vrolijker haha...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_69194491
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Lotusss het volgende:

Inderdaad, je moet zeker niet op iemand gaan wachten.
Denk aan jezelf deze periode.
Het is een klote tijd en het is niet erg als jij je nu verrot voelt.
Dit gevoel hoort er nu eenmaal bij en het verschilt per persoon hoe lang het blijft.

Wens je in ieder geval veel sterkte en vragen / opmerkingen kan je hier altijd plaatsen.

Succes!
pi_69197407
En ze belde me net op, ik was even bezig dus we hebben afgesproken om vanavond even met elkaar te bellen.

Ik ben zenuwachtig.... lijkt wel de eerste keer dat ik haar opbelde, voelde ik me ook zo

Het vervelende is dat het ene moment denk ik niet meer aan haar en voel ik me prima, maar dat kan zomaar omslaan als ik een liedje hoor of iets zie wat me aan haar doet denken. Dan mis ik haar ontzettend. Iig morgenavond met een vrouw afgesproken die ik vorige week ben tegengekomen op een feestje
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')