abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68674661
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68684319
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Miesjel het volgende:
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Je ex is niet voor niets je ex Miesjel

Ik heb ook wel eens de behoefte om mensen om me heen op te bellen voor wat gezelligheid en contact (vooral m'n ouders krijgen het soms te verduren ) als je een maal op jezelf woont dan word het allemaal wat anders merk ik.

Gisteravond gaf sporten zelfs even geen voldaan gevoel vriend waarmee ik normaal achteraf een biertje pak moest meteen weg en ik was moe en deed niks anders dan op de bank zitten tv kijken.

Da's ff kut ja, dan maar ff Fok!-en en vroeg slapen, ook wel eens goed

Gelukkig heb ik nog werk en jezelf bezighouden is in princiepe makkelijk, als je maar zin maakt om die kut klusjes op te pakken die je altijd uitsteld (tenmiste ik )
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68689604
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Chev het volgende:

[..]

Je ex is niet voor niets je ex Miesjel
Je ex is niet voor niets je ex

mantra!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_68689850
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Miesjel het volgende:

[..]

mantra!
Yess!!!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:53:02 #205
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68699905
mooi gezegd
pi_68717785
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:06:30 #207
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68720767
Dat klinkt zeker vers, sterkte ermee en zuip ze!

[ Bericht 10% gewijzigd door lightmoon op 06-05-2009 10:15:24 ]
pi_68755526
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.

Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.

Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hart we hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is ) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...

Nu maar verder zuipen
Drinken lost niet echt veel op, tijdelijk wel
Probeer het inderdaad los te laten, doe het rustig aan in ieder geval.

Ga afleiding zoeken via andere mensen en of hobbies.
Zuipen is lekker maar op een gegeven moment is dat ook klaar.

Ik wens je in ieder geval sterkte en uiteindelijk komt het wel goed!
  donderdag 7 mei 2009 @ 07:33:27 #209
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68759613
Gister misschien wel het domste gedaan wat ik kon doen.

Een familielid van me ex is overleden en ik weet hoe moeilijk ze het ermee had dus heb ik aangeboden om voor wat afleiding te zorgen samen met een vriend. Eigenlijk er vanuit gaande dat ze toch wle nee zou zeggen. Ze zei dus wel ja en dat was dus gisteravond.
Ik wist niet hoe ik me moest gedragen en zat er de hele avond passief bij. Tot overmaat van ramp, tijdens het eten... Zoals wel vaker was keek ze me aan met een blik alsof ze wou vragen kun je iets voor me doen, maar ze vroeg niks. Mijn eerste reactie was: wat wil je hebben schat....
Ik kon wel door de grond zakken....

Maar ja, gelukkig vond die vriend het gezellig en was het voor haar afleiding...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68765591
Wat kan muziek ontzettend confronterend zijn. Sia heeft blijkbaar een nieuw hitje. Echt een mooi nummer, maar het trekt mijn hart via mijn oren naar buiten. Kom ik er ook net achter dat ik haar concert heb gemist. We zouden samen naar Sia gaan mits ze in de buurt kwam. Nu ben ik jaloers (geloof ik) omdat ik verwacht dat zij wel is geweest. Hoe stom kan ik zijn, wat kan een mens zichzelf allemaal aanpraten.

Ik heb nu vakantie, maar doe mij maar weer de afleiding van mijn werk.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:30 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_68781753
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
For great justice!
pi_68782434
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
Heej Q. Jij ook hier?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:34:46 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_68782791
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Heej Q. Jij ook hier?
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
For great justice!
pi_68797338
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
Tja, herkenbaar. Je loopt een maand of twee voor op me. Volgens collega's gaat het een jaar duren. Maar op de een of andere manier kan ik me daar ook niet bij neerleggen. Het bijt, het vreet, en het knibbelt, het zit continu in mijn hoofd.

Bleuh.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:08:08 #215
183021 lightmoon
ben je blij?
pi_68800399
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
pi_68808401
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef lightmoon het volgende:
Een jaar? Ik hoop het niet

Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
Het verschilt inderdaad per persoon.
Voor mij is het nu bijna 5 maanden geleden dat mijn 7,5 jarige relatie verbroken is.
In in het begin was het natuurlijk elke dag janken maar dat wordt allemaal veel minder.

In het begin dacht ik ook van dit gaat niet voorbij, wat een klote gevoel.
Maar na een tijdje gaat het echt beter. Je gaat dingen ondernemen en ontmoet nieuwe mensen.

Ik weet niet of het 1 jaar duurt maar zelf heb ik er af en toe nog wel eens last van.
Toevallig net op de pc van me pa mijn iphone aan het restoren en kon het niet laten wat oude foto's te bekijken. Natuurlijk het domste wat je kan doen want de tranen kwamen weer naar boven .

Maar goed, het is dus voor iedereen anders maar uiteindelijk komt het wel goed.
Succes allen!
pi_68863480
11 maanden bijna, en ik leef weer, geniet met volle teugen van 't leven sinds 'n maand of 2.
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren

Ex niet vergeten hoor, heb d'r alleen op 1x na niet meer gezien en geheel nite gesproken, tenzij de eerste stap neemt en wil praten hoef ik haar niet meer terug te hebben, maar er is té veel gebeurd, té lang geleden dus dat zie ik niet gebeuren.

En wil wel een nieuwe vriendin nu
Hou vol mensen en ga wat doen als je 't zat ben om achter je pc te zitten janken bijvoorbeeld (eigen voorbeeld)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68863815
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:56 schreef Chev het volgende:
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"
pi_68871833
Hoi allemaal, ben dit topic gaan volgen en heb voel me er wel iets beter door moet ik zeggen.

Mijn verhaal: Niet zo'n lange relatie gehad met deze jongen (5 maaden), maar was wel stapelgek op hem (en ik dacht hij op mij) Iemand waarmee ik mezelf oud zag worden zelfs , a 1 in a million guy. Voor het eerst in m'n leven was ik echt verliefd.
Om, een voor mij onduidelijke reden, heeft hij het 'dood laten bloeden', laat nu niks meer van zich horen. (ik hou het op bindingsangst) Maar waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet. En ik betrap me erop dat ik ergens hoop dat 't weer goed komt, terwijl m'n verstand zegt: not gonna happen...

Ik probeer mezelf bezig te houden, probeer het te accepteren. 'Move on' zeg ik tegen mezelf. 'hij is je niet waard, het is beter zo, er zijn zat leuke mannen'. Al die rationele dingen waardoor je je beter zou moeten voelen, maar het werkt niet.

Gister mezelf opgepept door te denken 'vanavond ga ik een leuke man aan de haak slaan!'. Opzich lekker gefeest, maar natuurlijk niet gebeurd. En hoe meer ik naar andere mannen keek, hoe meer ik me realiseerde hoe leuk m'n ex was. Ik ging met een leeg teleurgesteld gevoel naar huis, en zo werd ik vanochtend weer wakker.

Ik word gek als ik terug denk aan zijn zoen, zijn sexy glimlach, zijn ondeugende ogen. Ik word gek van het feit dat ik niet weet wat hij aan het doen is, of die aan mij denkt. Ik word gek van de gedachte van hem met een ander meisje. Ik betrap me erop bijna constant aan hem te denken en ik kan wel janken.

Niet alleen mis ik hem heel erg, maar ook ben ik bang dat ik voorlopig (komende jaren) of misschien wel nooit meer een man ontmoet op wie ik zo verliefd kan worden. (is vast niet waar, I know...maar zo voelt het toch)

zucht... Ik ga wat tips van hier volgen, stapje voor stapje maar, en weten dat het met de tijd beter wordt.
pi_68876493
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.

Alles wat ik heb gezegd tegen hem , ben ik nu kwijt , en probeer het ook los te laten want ook zoiets van je weet niet hoe dingen zijn in augustus.

Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
pi_68878026
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:49:37 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68878060
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef filmfocus het volgende:
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebben
pi_68880325
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.

Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.
Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
pi_68881709
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.

Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
pi_68888710
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.

Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
Speelt er meer dan vriendschap? Vergeef me als ik te direct ben.. is een van mijn sterke punten, maar het kan ook als negatief worden ervaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')