Je ex is niet voor niets je ex Miesjelquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Miesjel het volgende:
Net weer een keer gesproken (en dus ruzie gehad) met mijn pa. Het eerste wat ik wilde doen was mijn ex bellen. Daarna iedereen die ik belde ipv haar was niet bereikbaar. Toen was ik even weer echt alleen.
Je ex is niet voor niets je exquote:
Yess!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Je ex is niet voor niets je ex
mantra!
Drinken lost niet echt veel op, tijdelijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Net uit met mijn vriendin, heeft ze het blijkbaar al een week geleden via stille hints gezegd dmv mijn horloge teruggeven enzo. Net haar gebeld en zegt ze opeens, ja ik dacht dat je al wist dat het uit was.
Nu komt het revalidatie proces, op dit moment lekker aan het zuipen met mijn huisgenoten om het te vergeten en morgen de stad in om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Ik trek het alleen zo slecht, de goede tijden die wij hebben gehad, ik mis haar direct zo erg, we waren gemaakt voor elkaar leek het. Voor haar blijkbaar niet, word wel nog steeds gek van haar. Ik hou van haar en ben helemaal gek op haar maar ik moet loslaten op dit moment.
Gaat moeilijk maar alcohol helpt heel veel voor degene met een gebroken hartwe hebben afgesproken om elkaar te blijven zien als vrienden (gratis kapbeurt aangezien ze kapster in opleiding is
) maar ik moet er echt niet aan denken dat een of andere gast aan haar zit, ik wil hem doodmaken... niemand komt aan mijn schatje...
Nu maar verder zuipen
Heej Q. Jij ook hier?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
Nope. Na vijf maanden lukt het nog steeds niet.
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.quote:
Tja, herkenbaar. Je loopt een maand of twee voor op me. Volgens collega's gaat het een jaar duren. Maar op de een of andere manier kan ik me daar ook niet bij neerleggen. Het bijt, het vreet, en het knibbelt, het zit continu in mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard: exen in overvloed. Maar eentje die me echt niet loslaat al heb ik haar inmiddels al vijf maanden niet meer gezien en al vier maanden niet meer gesproken, ik krijg haar met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd.
Het verschilt inderdaad per persoon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef lightmoon het volgende:
Een jaar? Ik hoop het niet![]()
Ben nu +/- 6 maanden verder, zit er nog wel mee maar toch wel een heel stuk minder, en heb het gevoel dat ik dat hele hoofdstuk kan afsluiten. Ieder persoon is natuurlijk anders.
Ik heb die periode nu denk ik, vrienden is niks en werk en school is op dit moment voorbij. Wat heb jij gedaan om "er boven op te komen?"quote:Op zondag 10 mei 2009 03:56 schreef Chev het volgende:
Vorig jaar zomer 3-4 maanden binnen 'opgesloten' gezeten maar dat gaan nu niet meer gebeuren
Je mag ook altijd je ervaring delen, misschien dat mensen tips hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef filmfocus het volgende:
het is net uit, het besluit dat het definitief is dan, sinds woensdag over gesproken. ik hou dit topic komende tijd in de gaten.
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben het tegengestelde van dat ik juist niet binnen blijf zitten maar ik ga juist heel veel weg. Het uitgaan is een beetje erg veel.
Andere kant vind ik het ook heel moeilijk dat ik contact heb met zijn broer, op zich contact met broer ook al is die in Afghanistan is leuk, maar ik heb ook zoiets van hoe zal het gaan als die straks terug is.
Ik wil namelijk de vriendschap met die broer behouden, maar aan de andere kant is het ook weer moeilijk.
Wel heb ik bij Martin een berichtje achtergelaten van he ik heb contact met je broer want ik wilde niet dat het een eigen leven ging leiden en ben er zelf liever eerlijk in.
Even lekker op mijn eigen leven richten en eigen dingetjes .
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga toch even heel erg vervelend zijn, maar ik denk niet dat je vrienden moet proberen te blijven met die broer. Zoals ik het nu zie zet je hem in een loyaliteitsconflict. Ik zou niet weten hoe hij moet kiezen tussen vriendschap met jou, en zijn broer, waar hij altijd een band mee zal hebben.
Om het nog harder te zeggen, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Speelt er meer dan vriendschap? Vergeef me als ik te direct ben.. is een van mijn sterke punten, maar het kan ook als negatief worden ervaren.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee want daar denken we beiden hetzelfde over. Onze vriendschap staat los van Martin en sommige dingen kan ik wel tegen hem kwijt.
Of Martin moet echt zeggen dat die het totaal niet wil hebben maar tot nu toe is dat niet het geval geweest .
Ik denk trouwens dat al voor ik het tegen Martin zei hij het al wist en we zijn al eerder uit elkaar geweest en toen kon ik ook contact houden met Ferry.
Het is niet zo dat ik met hem constant over Martin heb en ik hou me ook beschaafd over Martin, dan zou ik kunnen bedenken dat die in een loyaliteitsconflict komt.
Zal ik nog iets sterkers zeggen, Martin scheen juist later het contact te willen hebben zoals ik met zijn broer heb , wat ik op dat moment nog niet wist en weet of ik het kon.
Ten tweede ze zijn niet altijd samen, en ik zou een boel dingen zelf ook niet doen , vanwege mijn ex.
Als het een verhaal met compleet moddergooien was ja dan zat die in een loyaliteitsconflict maar tot nu toe is dat niet het geval en ik ben zelf ook niet van plan dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |