quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:[..]
Hey Chev,
Heb jij er nog veel last van of valt het mee?
Bij mij is het nu bijna 5 maandjes geleden en moet zeggen dat het veel beter gaat.
Heb alleen van die momenten dat ik haar gewoon mis, dan baal je dat je alleen bent.
Een maatje van me zei dat dit sowieso nog wel een tijd gaat duren.
Logisch ook aangezien je toch 7 jaar iets met elkaar hebt gehad.
Hoe zit dat bij jou en zet je makkelijk die knop om?
Heb trouwens vorig weekend weer vrede gemaakt met mijn beste maatje.
We misten elkaar onwijs en van al dat gelul word je niet vrolijk.
Hey 2PaCaVeLi,
Het is nu bijna 11 maanden terug dat het uit is gegaan.
Ik ben er denk ik (als ik heel eerlijk ben) 6 maanden écht kapot van geweest ,waarvan ik de eerste 5 weken nog contact
(eerste 2-4 maanden een living hell) had en dat toen afkapte. In, en na dat half jaar heb ik onwijs veel gegamed (xbox/pc) en ben ik begonnen met m'n huisje inrichten, vrienden contacten en genieten van het (vrijgezelle) leven.
De redenen die ze gaf hebben mij als een mes in de rug geraakt, ruim een half jaar lang voordat de relatie over ging, een eisen pakket waaraan ik moest voldoen en dta soort dingen terwijl ik niks vroeg en alles probeerde om het goed te houden.
Maar ze was verlieft op een ander geworden

dan is niks meer goed en alle redenen waren al zeker 3 maanden gewoon afleidings maneuvres, en zonder dat ik het inzag maakte ze het uit op een zondag en zat diezelfde avond bij die andere gast.
Haar woorden in en mail diezelfde avond:
Ik ga nog liever dood dan dat ik jou kwijtraakDit veranderden binnen een paar weken naar:
Natuurlijk voel ik nog voor je, dat gaat niet zomaar weg maar ik hou van [nieuw vriendje].En 3 maanden later:
Ik heb blijkbaar nooit écht van je gehouden.Ik weet niet of ze me gemist heeft, denk dat ze op die roze wolk mee lifte
Denk niet dat ze alles expres gedaan heeft maar ze heeft nooit haar excuses aangeboden..
Zoiezo haat ik die instelling
'Je oude schoenen inet weggooien voordat je nieuwe heb'Maar om je vraag te beantwoorden 2PaCaVeLi,:Sinds 2 maanden ofzo ben heb ik pas écht mijn leven omgegooit, ik sport 4-5x in de week (wat ik nooit deed) en doe weer veel met vrienden en heb een leuke kennissen groep waarmee ik uitga enzo.
Ik pak gewoon alles aan wat me leuk lijkt (laatst wezen schilderen bij een moeder van m'n beste maat), en dat bevalt me prima, kan lekker mijn eigen tijd indelen word niet teruggefloten door 'n vriendin en ben helemaal vrij.
Voor de eerste keer heb ik dus echt het idee dat ik compleet vrij ben in mijn doen en laten en mijn kansen benut!
Maar ja, ik heb het er heel soms nog wel moeilijk mee, er zijn herinneringen die zeer helder en fel terugkeren soms, mooie, lieve beelden in mijn hoofd van haar, een liefkozende blik een lach, een mooie pose die ik van een foto herinner, die gaan nooit uit mijn gedachten.
Ik weet dat ik klaar ben voor een nieuwe relatie, maar vind het niet erg om nog even te wachten al mis ik het wel. Toevallig dacht ik er gisteren over na, ik mis het praten vooral over leuke dingen, een knuffel of een blik

het samen zijn en weten dat je gelukkig ben met een ander, dat zou ik graag opnieuw willen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 22-05-2009 11:36:43 ]