Hij maaide onder de bal door.quote:Op zondag 5 april 2009 13:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die kwam gewoon een halve meter te kort, dat is gewoon pech.
Jij hebt er geen verstand van.quote:
Oh, dat is een misverstand hoor.Dat is een grote fan ben. Het is meer voor de nostalgie. Of mag je dan opeens geen mening meer hebben? Omdat ik wat minder autistisch overkom?quote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als jij Roda nog steeds zo hard steunt waarom zit je dan niet in het stadion?
Dat weet ik wel zeker.quote:
?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:39 schreef Houniet het volgende:
Het gaat zo 1-1 worden.
Was om 10 uur al wakker joh..quote:
Laat die maar snel vallen...quote:Op zondag 5 april 2009 13:43 schreef borisz het volgende:
Op naar de 0-2...
Staat allemaal al in het Sporting topicquote:Op zondag 5 april 2009 13:43 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd naar de clubkleuren enzo van fc limburg
quote:Op zondag 5 april 2009 13:43 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd naar de clubkleuren enzo van fc limburg
Je weet niet hoeveel het staat maar een gelijkspel zou terecht zijn?quote:Op zondag 5 april 2009 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Staat het al 1-1? Zou niet meer dan terecht zijn.
Je zei "Kankah"quote:
Ben aan het kijken maar de stand valt net van het beeld afquote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel het staat maar een gelijkspel zou terecht zijn?
Wat doe je gek als ik dat zeg, wis je dat en nu zeg je het zelfquote:
Slavia Limburg.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind FC Limburg een betere naam dan Sporting Limburg.
Jij zei heul geen Suarez2quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doe je gek als ik dat zeg, wis je dat en nu zeg je het zelf
Hij is echt niet snuggerquote:Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Vermaelen laat zijn onkunde ook weer is blijken
quote:Op zondag 5 april 2009 13:48 schreef Rucebo het volgende:
1.FC Limbürg
Eens.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind FC Limburg een betere naam dan Sporting Limburg.
isquote:Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Vermaelen laat zijn onkunde ook weer is blijken
Welke?quote:Op zondag 5 april 2009 13:48 schreef Paul het volgende:
Oh foutje Prosac ik dacht dat je mn postje over suarez ging wissen
Ik zing wel een liedje voor je ter verzachting
Dat moet het wordenquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:48 schreef Paul het volgende:
Oh foutje Prosac ik dacht dat je mn postje over suarez ging wissen
Ik zing wel een liedje voor je ter verzachting
Ajax speelt in de tweede helft prima hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef _Mike_ het volgende:
Matig matig matig matig....
Interlandweekend heeft weinig goeds gedaan...
U zei?quote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef _Mike_ het volgende:
Matig matig matig matig....
Interlandweekend heeft weinig goeds gedaan...
Ach, dat is gewoon geluk. Maar het is een stuk minder dan tegen NAC uit.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nou hup, stoeltjes op een aantal Ajacieden.
Die man is al jaren een drama, maar nu kan ik daar alleen maar blij mee zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:
Matige keeper heeft Roda.
Het is net V Loo.
Hij kan er niets aan doen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:54 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi, uitgerekend die etter.
Suarez heeft heul veul meer pre-pre-assists dan Mounir.quote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je zegt dat Mounir geen klassedoelpunten maakt of te weinig dan ben je of blind of je bent een leugenaar. 21 doelpunten, heel veel one-touch, geen penalty's, 8 assists en nog meer pre-assists. Mounir is een topper, klaar. En men kijkt ook gewoon grager naar Mounir dan Suarez.²
Ik snap het jongen.quote:
ze weten nog niet goed of ze nu tegen Ajax zijn of tegen sportingquote:
Dat snap ik dan weer niet jongen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kon PSV hem zo makkelijk laten vertrekken...
Net was je nog helemaal Pro Roda?quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Degradatie in de kuip, dan toch dit seizoen
Hij wilde eigenlijk graag naar feyenoord maar die kon geen bankgarantie krijgen voor 100.000 euro.quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als de mooiste club van de wereld aan komt kloppen is het natuurlijk moeilijk spelers te behoudenquote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij was te intelligent voor voetbal?quote:Op zondag 5 april 2009 13:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dan snappen de Roda mensen hier niet wat ik tegen dit soort supporters heb.Daar wordt je arrogant van
Volgend jaar wel staanplaatsen achter het doelquote:Op zondag 5 april 2009 13:58 schreef Paul het volgende:
Het zijn wel echt een klein groepje supporters, 50 ofzo
Vinnut wel schattig
quote:Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Drost, Kuiper; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Van Wolfswinkel en Nilsson.
De Graafschap: Heijblok; Hese,Volmer, Buijs, Schuurman; Nalbantoglu,Van den Ouweland, Meijer, Wuytens; De Jong en Sahar.
quote:Willem II: Aerts; Wau, Biemans, Van Eijden, Swinkels; Kargbo, Messoudi, Musampa; Zijler, Demouge en Boutahar.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Kwakman, Zwaanswijk, Gorter; Kolkka, Gilissen, Boukhari; Cairo, Amoah en Lurling.
quote:FC Volendam: Verhoeven; Maynard, Schilder, Boots, Koning; De Wit, Sheotahul, De Lange; Van Dijk, Platje en Meijers.
Feyenoord: Timmer; Leerdam, Lucius, Bahia, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Landzaat, Fer, Bruins; Makaay en Biseswar.
Jep...quote:Op zondag 5 april 2009 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij was te intelligent voor voetbal?
Supportershonk is schijnbaar al gesloopt...quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een pussy's zeg, die Roda-supporters. Zorg dan voor een echte rel
Die kopbal van Van der wiel was mooierquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Cheiron het volgende:
Sukkels.. anders laat je hem op zn gemak schieten.
De mensen die Roda graag zien winnenquote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wat is er meisje? Wie loopt jou te haten?
en terecht dit is hun laatste kansquote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De mensen die Roda graag zien winnen
Gabri speelt ook nooit meer he?quote:Op zondag 5 april 2009 14:02 schreef Chadi het volgende:
Van Basten moet ingrijpen nu. Sulejmani eruit Gabri erin.
Vooral Wielaert inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
En allemaal weer de handjes omhoog bij die 1-2.
Vanaf volgend seizoen kan het niet meer hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik dus alleen. En een handvol Feyenoordersquote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tsja als je zo de wedstrijd weer wordt ingeholpen is het logisch dat ze bloed ruiken..quote:Op zondag 5 april 2009 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Roda wordt beter..
Of Ajax slechter natuurlijk.
Of beidequote:Op zondag 5 april 2009 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Roda wordt beter..
Of Ajax slechter natuurlijk.
Die jongen heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten, niet zo heel vreemd dus...quote:
Urby is er al een halfuur uitquote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Sulejmani, Suarez, Anita, Urby, allemaal rijp voor een wissel
Het is meer zo dat een stadionverbod ze niet meer interesseert omdat ze toch niet naar Sporting Vriendenrepubliek gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef DirkZz het volgende:
Ik had trouwens ook mee gekregen dat alle stadionverboden die supporters van Roda en Fortuna hadden worden opgeheven bij Sporting Limburg.
Die gasten hebben nu gewoon een vrijkaartje om te gaan rellen
Prosac is ook rijp voor een wisselquote:
Volgend jaar voor Roda JC zijn!quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef Cheiron het volgende:
Die supporters zijn wel heel erg in de war... het ene moment uitfluiten, dan weer klappen, dan weer stoeltjes gooien, wat willen ze nu eigenlijk?
Zo hee, 24 uur op zijn luie reet gezeten en dan nog eerder gewiseld worden ook. wat ene luie flikker.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die jongen heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten, niet zo heel vreemd dus...
Dat dus; niet zo vreemd.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Suarez heeft een jetlag dus op zich begrijpelijk...quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef Chadi het volgende:
Suarez eruiit en niet Sulejmani.. wat klopt e rniet
Dat was ik inderdaad vergeten.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zal wel wat vermoeid zijn na die interlands.quote:
We love you Sporting, we doquote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:
Zijn er al Sporting Limburg liedjes?
Had ik ff niet aan gedacht idd.quote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel wat vermoeid zijn na die interlands.
Shit, jij snapt heel weinig van het menselijk lichaamquote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zo hee, 24 uur op zijn luie reet gezeten en dan nog eerder gewiseld worden ook. wat ene luie flikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |