Ja en arrogant ben je ookquote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
KVP? CDA bedoel je? No way.
Ik heb niks met zogenaamde voetbalfans die hun spelers niet eens meer kunnen supporteren om de club nog een waardig einde te gunnen. De mensen die voor die fusie gezorgd hebben kunnen beter pakken door de nieuwe club te negeren. Maar goed, ik ben te slim voor voetbal geloof ik. Ik denk te logisch.
en pre-assist?quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Assists+doelpunten, dus totaal, is Mounir de belangrijkste speler van de eredivisie.²
Uiteraard. Dat gerommel van hem is zo lastig te verdedigen. Hij kan 90 minuten slecht spelen maar met 1 dribbel waarbij hij halfstruikelt de wedstrijd beslissen. Ajax zonder Suarez en AZ zonder El Hamda zou ook een enorm verschil zijn. Ajax zou dan nu rond PSV hangen denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Tcoh vind ik Suarez een klasse beter om eerlijk te zijn.
Die nieuwe club krijgt een gigantische klap door een degradatie, dat gun ik ze graag. Mijn club heeft tegen ADO Den Haag de laatste wedstrijd al gespeeld, toen is er gewonnen en is er dus waardig afscheid genomen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
KVP? CDA bedoel je? No way.
Ik heb niks met zogenaamde voetbalfans die hun spelers niet eens meer kunnen supporteren om de club nog een waardig einde te gunnen. De mensen die voor die fusie gezorgd hebben kunnen beter pakken door de nieuwe club te negeren. Maar goed, ik ben te slim voor voetbal geloof ik. Ik denk te logisch.
Dat komt meer door het gebrek aan kwaliteiten bij de andere aanvallers bij Ajax.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is hij ook. Heb niet echt het idee dat El-Hamdaoui de leider van de aanval is, zoals Suarez wel bij Ajax is.
Ja laten we gaan rellen uit bij Roda.quote:Op zondag 5 april 2009 13:29 schreef DirkZz het volgende:
Rellen? Roda zeker? ajax doet zo iets niet
Ik ben het helemaal met je eens dat Mounir een fantastische speler is. Maar Suarez is beter.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Assists+doelpunten, dus totaal, is Mounir de belangrijkste speler van de eredivisie.²
Vind dat toch een beetje raar, Suarez duikelt lang niet zo veel meer als vorig seizoen, en dit was gewoon een zuivere penalty. Blunder van de scheids.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft het er echt zelf naar gemaakt, hoe spijtig ook.
Als je dit soort overtredingen al niet meer mee krijgt, is het echt bij de gratie van God dat ie ooit nog een terechte pingel meekrijgt.
Dus jij denkt dat zelfs winnen tegen Ajax (mag het aub God?), dat wat vroeger altijd zo'n lekker gevoel gaf, niet eens meer meetelt? Nog een keer nu het nog kanquote:Op zondag 5 april 2009 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die nieuwe club krijgt een gigantische klap door een degradatie, dat gun ik ze graag. Mijn club heeft tegen ADO Den Haag de laatste wedstrijd al gespeeld, toen is er gewonnen en is er dus waardig afscheid genomen.
Als je die cijfers tegenover Suarez zet stelt het weinig voor. Suarez is veel waardevoller voor het elftal.quote:
En dit uit de mond van een Feyenoorder. Liefquote:Op zondag 5 april 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind dat toch een beetje raar, Suarez duikelt lang niet zo veel meer als vorig seizoen, en dit was gewoon een zuivere penalty. Blunder van de scheids.
Als jij Roda nog steeds zo hard steunt waarom zit je dan niet in het stadion?quote:Op zondag 5 april 2009 13:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat zelfs winnen tegen Ajax (mag het aub God?), dat wat vroeger altijd zo'n lekker gevoel gaf, niet eens meer meetelt? Nog een keer nu het nog kan![]()
ik droom ondertussen verder
El Hamdaoui is natuurlijk een goede speler. Maar ik denk niet dat hij de absolute top gaat halen, en dat gaat Suarez wel.quote:Op zondag 5 april 2009 13:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeker, maar El Hamdaoui overschat noemen is ook weer zowat. Alsof je gaat zeggen dat Heracles eigenlijk de terechte kampioen zou zijn dit seizoen.
Die kwam gewoon een halve meter te kort, dat is gewoon pech.quote:Op zondag 5 april 2009 13:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je bedoelt Sulejmani die hem voor een leeg doel in kon tikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |