Ik snap het jongen.quote:
ze weten nog niet goed of ze nu tegen Ajax zijn of tegen sportingquote:
Dat snap ik dan weer niet jongen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kon PSV hem zo makkelijk laten vertrekken...
Net was je nog helemaal Pro Roda?quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Degradatie in de kuip, dan toch dit seizoen
Hij wilde eigenlijk graag naar feyenoord maar die kon geen bankgarantie krijgen voor 100.000 euro.quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als de mooiste club van de wereld aan komt kloppen is het natuurlijk moeilijk spelers te behoudenquote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij was te intelligent voor voetbal?quote:Op zondag 5 april 2009 13:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dan snappen de Roda mensen hier niet wat ik tegen dit soort supporters heb.Daar wordt je arrogant van
Volgend jaar wel staanplaatsen achter het doelquote:Op zondag 5 april 2009 13:58 schreef Paul het volgende:
Het zijn wel echt een klein groepje supporters, 50 ofzo
Vinnut wel schattig
quote:Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Drost, Kuiper; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Van Wolfswinkel en Nilsson.
De Graafschap: Heijblok; Hese,Volmer, Buijs, Schuurman; Nalbantoglu,Van den Ouweland, Meijer, Wuytens; De Jong en Sahar.
quote:Willem II: Aerts; Wau, Biemans, Van Eijden, Swinkels; Kargbo, Messoudi, Musampa; Zijler, Demouge en Boutahar.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Kwakman, Zwaanswijk, Gorter; Kolkka, Gilissen, Boukhari; Cairo, Amoah en Lurling.
quote:FC Volendam: Verhoeven; Maynard, Schilder, Boots, Koning; De Wit, Sheotahul, De Lange; Van Dijk, Platje en Meijers.
Feyenoord: Timmer; Leerdam, Lucius, Bahia, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Landzaat, Fer, Bruins; Makaay en Biseswar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |