Waarom probeer je mij toch elke keer te vinden?quote:
Ik sloot hem per ongeluk... ik kon toch ook niet weten dat jij nog net voor mij een post zou makenquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sloot hem per ongeluk... ik kon toch ook niet weten dat jij nog net voor mij een post zou maken.
Sorry, zonquote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
en de TT van DM, die belooft ook niet veel goeds natuurijk. Dat is de zon boosmaken![]()
In dat geval is het allemaal de schuld van DMquote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
en de TT van DM, die belooft ook niet veel goeds natuurijk. Dat is de zon boosmaken![]()
quote:
kijk maar naar de tekst onder zijn avaquote:Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In dat geval is het allemaal de schuld van DM
ik heb me verslapen, dus ik heb er helemaal niks van gezienquote:
wil je je MSN eens aanslingeren?quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef OA het volgende:
Het regent te hard om te rijden. Aquaplaning enzo
quote:Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonnetje breekt dooralleen als je lief bent krijg je zon
Beter dat ze die regen daar hebben, dan dat wij die hier hebben!quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef OA het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pien![]()
BX![]()
![]()
![]()
OooooAaaaaaa(welke race?)
Mietjesquote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef OA het volgende:
juistquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spectaculaire crashes zijn alleen maar goed voor de kijkcijfers, toch?.
Gewoon rijden dan!quote:
nu nog de tekst onder je ava, die belooft namelijk niet veel goedsquote:Op zondag 5 april 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon rijden dan!
Ik heb mijn lente-avatar trouwens aangepast, de achtergrond ging me tegenstaan.
Even op herhalingquote:Op zondag 5 april 2009 11:31 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf van die leuke gifjes kan maken? Ik vind mijn nieuwe UI zo tof, ik wil dr meer
Heb je al een programma om gifjes mee te maken?quote:
Vast welquote:Op zondag 5 april 2009 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je al een programma om gifjes mee te maken?
Zo beter?quote:Op zondag 5 april 2009 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu nog de tekst onder je ava, die belooft namelijk niet veel goeds
*gaat even kijken* ik zie nog steeds niet die nieuwe avatars, wel in het foboquote:Op zondag 5 april 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Oude topics in de OP zijn bijgewerkt (wat betekent dat alle 1.200-topics eruit zijn), en ik heb de avatars van Pien, BX en mezelf bijgewerkt!.
Dan moet je waarschijnlijk onder 'opties' -> 'weergave' -> 'voorkeur voor usericons omkeren?' even op 'ja' zettenquote:Op zondag 5 april 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
*gaat even kijken* ik zie nog steeds niet die nieuwe avatars, wel in het fobo
Dat heb ik nu al 3 keer gedaan, maar er veranderd nietsquote:Op zondag 5 april 2009 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk onder 'opties' -> 'weergave' -> 'voorkeur voor usericons omkeren?' even op 'ja' zetten.
nu ben ik nieuwsgierig!quote:
mooi zoquote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
voel me gewoon eindelijk weer een beetje vrolijk
meer niet
Jeejquote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
meer niet
Jippie!!! (vrijdag ook al, 2 keer in een week...!)quote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
meer niet
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 025 Muck
02. 019 Pien85
03. 014 Papierversnipperaar
04. 010 Sjowhan
05. 005 Lenny_Leonard
06. 002 DaMart
07. 002 marcb1974
08. 002 OA
09. 002 Pheno
10. 002 cablegunmaster
11. 001 MPG
12. 001 BrandX
Reeks-statistieken!
quote:
Jah!quote:Op zondag 5 april 2009 13:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jippie!!! (vrijdag ook al, 2 keer in een week...!)![]()
![]()
das waarquote:Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het aantal van 2 posts van mij in de KSC gisteren.
Ach, ik heb er 0quote:Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het aantal van 2 posts van mij in de KSC gisteren.
ja potdikkie!quote:
quote:
Toch is 't zoquote:Op zondag 5 april 2009 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja potdikkie!
ik heb je crocs niet in brand gestoken, je moet juist blij zijn
Zomaar, denk ik... Ik heb overal jeuk, allergische reactie op pilletjes denk ik... en en en enquote:
En wat..?quote:Op zondag 5 april 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch is 't zo
[..]
Zomaar, denk ik... Ik heb overal jeuk, allergische reactie op pilletjes denk ik... en en en en
in de komende weekjes zal ik zo links en rechts wat mensjes inhalenquote:Op zondag 5 april 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
Nu we toch met stats bezig zijn, de KSC'ers in de top 500:
#4 Dr_Flash 142604
#13 Pheno 97128
#33 marcb1974 77145
#38 buzzer 74575
#39 indahnesia.com 74466
#43 Houniet 71947
#99 Sjowhan 55285
#106 Klonk 53629
#123 Kuukske 51179
#146 eer-ik 47783
#165 Papierversnipperaar 45479
#205 DaMart 41002
#206 PeZu 40989
#213 OA 39954
#230 Frutsel 38557
#235 MPG 38294
#246 Muck 37579
#281 JortK 35306
#462 Memento-Mori 26753
#494 BrandX 25850
Nee, nu ajax kijken hequote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
En wat..?
Ga lekker naar buiten joh, zonneschijn, frisse neus: zal je goed doen!
Oh, en een
quote:Op zondag 5 april 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch is 't zo
[..]
Zomaar, denk ik... Ik heb overal jeuk, allergische reactie op pilletjes denk ik... en en en en
als je mij binnen een week of wat inhaalt, laat ik je opnemen okee?quote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de komende weekjes zal ik zo links en rechts wat mensjes inhalen
awwwwquote:Op zondag 5 april 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch is 't zo
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
als je mij binnen een week of wat inhaalt, laat ik je opnemen okee?
Ik ook wel, schat ik in... en ik bedachte me net dat ik zonder de KSC iongeveer 12.000 posts minder had gehadquote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de komende weekjes zal ik zo links en rechts wat mensjes inhalen
quote:
dat zou echt ziek zijnquote:
like duhquote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel allemaal lief tegen mij
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel allemaal lief tegen mij
zij is degene met het chocoladeijsquote:
gisteravond in pyjama nog een bakje weg zitten werken voor de tvquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Oude topics in de OP zijn bijgewerkt (wat betekent dat alle 1.200-topics eruit zijn), en ik heb de avatars van Pien, BX en mezelf bijgewerkt!.
Ik sta erinquote:
Nee, ik waggel rond een uur of 7 naar de chinees om mijn bestelling op te halen en vervolgens weer naar huis.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op Zondag mag dat, als je maar binnen blijft.
Thuis laten bezorgenquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik waggel rond een uur of 7 naar de chinees om mijn bestelling op te halen en vervolgens weer naar huis.
Ben jij echt zo jaloers op Polen, het zit je echt diep namelijkquote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen.
Zelf halen is voor polen.
MPGquote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
!#^*%&%*&%*^%)**_)(&$#)^%&$^(&*(*(*(&
IK MOEST SNOTVERDULLE NOG INDEXEREN![]()
lennyyyyyyquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik waggel rond een uur of 7 naar de chinees om mijn bestelling op te halen en vervolgens weer naar huis.
je bent een Poolquote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen.
Kan hier pas boven 15 euro ofzo. En het is opzich lopend wel te doen, 3 huizen verderop is de chinees.quote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen.
Polen..quote:Op zondag 5 april 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij echt zo jaloers op Polen, het zit je echt diep namelijk
ik ben MPG wel niet, maar goed zoquote:
Zie jij zeker geen webicons?quote:
Hoe kun je webicons zien?quote:
ik heb het al aangepastquote:
Ergens bij je opties aanzetten.quote:
moet je even aanpassen bij je instellingenquote:
TurbOAquote:
En uploadicons uitzetten blijkbaarquote:
quote:
Ook daar heb ik aan gedacht!quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
!#^*%&%*&%*^%)**_)(&$#)^%&$^(&*(*(*(&
IK MOEST SNOTVERDULLE NOG INDEXEREN![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 14:46 schreef Muck het volgende:
hier is het juist een beetje mooier geworden!
No wayquote:
heel goedquote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hardgelopen![]()
Dakterras, frisdrank, koffie, zon, onderbroek, laptop.......
Een godenzondag
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
ik heb F1 gekeken, geleerd, genikst...
Button, maar de race is halverwege gestoptquote:
Vanwege die paar druppels?quote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Button, maar de race is halverwege gestopt
Zolang die aan de goede kant van de berg blijft hangen vind ik het primaquote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee!
Ik stuur de zeemist naar jou.
paar druppels noemt ie datquote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanwege die paar druppels?
Wou jij ontkennen dat er daar een paar druppels vielen danquote:
Pien!quote:
nog te weinig gedaanquote:
Ik had niks in te ruilen, ik heb anderhalf jaar zonder auto gedaan, mocht die van mijn ouders altijd lenen indien nodig, maar dat doe je dan toch niet zo gauw. Dit geeft toch wel veel vrijheid hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 10:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wauw, goeie deal! Bijna net zoveel op de teller als de mijneHad je nog een oude auto om in te ruilen? Wat voor een en wat kreeg je daar nog voor?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's nog een heel recent karretje. En dan 4400 euro betaald, da's niets volgens mij
Stomme vraag, maar neem aan dat je ervoor gespaard hebt? Of had je een bonus oid gekregen?
Guiltyquote:
het betere werk idd, voor jou ookquote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd handig dat soort collega's
gelukkig heb ik er ook zo 1, die doet dit soort dingen normaal bij een hogeschool. Dus gaat mij ook onderhanden nemen![]()
*vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak*quote:
* Dansje doet voor pienquote:
Tofquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
*vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak* *vermaak*
Ook tofquote:
Daar had er dus nog best eentje bij gekund...quote:
wel meerdere zelfsquote:Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar had er dus nog best eentje bij gekund...
Welneequote:
You killed teh tpoic againquote:
Helemaal nietquote:Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
You killed teh tpoic again
quote:Op zondag 5 april 2009 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
MPG had gewoon alle koffie weer opgedronken hier.
Een link naar TTK vanaf de FP!quote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef MPG het volgende:
Pssst, Mart, als het drukker wordt in TTK, of je krijgt er ineens een museumtopic bij, dan ben ik schuldig:
Museumweekend verleidt 850.000 mensen
Sjeweettochquote:Op zondag 5 april 2009 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een link naar TTK vanaf de FP!.
Goed bezig!.
Ja, lekkerquote:
Funsurfers presteren beterquote:Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)-productiviteit.html
Veel koffiers zijn goed bezig
Hoe was de bejaardag?quote:
ik funsurf (surf fun? Doe aan funsurfen?) En drink zoveel koffie dat ik bonen kan maken met mijn kiezen en ik heb je van de week mijn productiviteitcijfers laten zien...quote:
ik voelde gewoon aan dat je me nodig hadquote:
ja, mijn klonk-o-meter sloeg uitquote:
Like duh! staat op mijn nachtkastje!quote:Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef Klonk het volgende:
ik wist niet eens dat ie bestond
ik ben trouwens in de buurt van didam geweest
Ik was in Oss, dat is al dichtbij toch, althans dichterbij dan Venloquote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Like duh! staat op mijn nachtkastje!
En dan bel je niet eens even aan voor koffie?
Behoorlijk ja.quote:
mja, dat wel....quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Maar wel verstandig, helaas.
niks nog, ik zit even op te drogen in mijn badjas en dan ga ik verder leren voor mijn tentamensquote:
het is zoooo simpel, maar echt heel leukquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef Klonk het volgende:
ja, ik ben liever aan het schieten, tenminste als ik niet zoals nu ga slapen
tot morgen
veels te zoetquote:Op zondag 5 april 2009 23:02 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk een soort Harvest Moon, maar dan zonder gezeur er omheen over elfjes zoeken, eten, slapen en weet ik veel
klopt, maar ik ben een meisjequote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
veels te zoet![]()
[ afbeelding ]
en nu ga ik echt slapen
Ik ga heul niet slapen nuquote:
quote:
lenny is lennyquote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wie is Lenny?
Nou ja.. dat zie ik morgen wel weer. Ik moet nu gaan slapen.![]()
Ph.quote:Op maandag 6 april 2009 07:25 schreef Pheno het volgende:
Maar nu nog even een weekje thuis lamballen
In aanvulling op vraag 2 moet nog vermeld worden dat KG over een paar weken eindelijk mag neuken!quote:Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
nog niet, MPG met Muck en nee nog steeds niet![]()
denk dat dat het wel is zo ongeveer
zo kun je het ook zien jaquote:Op maandag 6 april 2009 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik voel dat niet als gemis, ik ga wel naar landen waar het warmer is. Dat is makkelijker
Kan je nagaan wat ik aantrof na 9 weken...quote:Op maandag 6 april 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Ik kijk noot meer bij thuiskomst in mijn werkmail. Mailbox te vol, dus volgende week weet ik al wat ik moet gaan doen: mail uitzoeken
quote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
Op CNN zag ik dat ze de duitsers iig flink aan het uitlachen waren: 11 graden en dan naar het strand
duitsers moeten gewoon uit principe worden uitgelachenquote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
Op CNN zag ik dat ze de duitsers iig flink aan het uitlachen waren: 11 graden en dan naar het strand
quote:Top 100 van zaterdag 4 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 093 Houniet
59. 047 Papierversnipperaar
70. 044 eer-ik
Wat een toeval: ik ook!quote:
Leuke hobby, rijen fotograferenquote:Op maandag 6 april 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Er komt een apart hoofdstukje over rijen. Briljante fotos van rijen gemaakt namelijk.
Mooie foto!quote:Op maandag 6 april 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Te orderlijk voor woorden
Maar goed, tokio bij nacht:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |