SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst niet, maar ik zie het de laatste tijd steeds vakerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo vaak komt dat toch niet voor...?
Heb het nog niet gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
eerst niet, maar ik zie het de laatste tijd steeds vaker
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Hondenfluitje het volgende:
Hier moet ik .........euh, laat ook maar
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Poepoog het volgende:
"Hier moet ik gepost hebben"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
waarom doe je het dan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:31 schreef sinadO het volgende:
Neuh, hier hoef ik niet zo nodig gepost te hebben...
Ach man!..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:30 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Jij bent toch die dude met die lelijke gesp?
Offtopic!..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Die is idd niet lelijk ja![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
.........euh, laat ook maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik kwam hier dus serieus niet meer bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |