Kvind het eigenlijk wel grappig.quote:
Inmiddels zijn alle kruisjes weg.quote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef rena het volgende:
Op de vorige pagina zie ik 1 kruisje, dus misschien ligt het aan je cookies of zo? Ik heb er weinig verstand van verder
quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Kim heeft te lang in de zon gelegen...![]()
bron;meisjemeisje.nl
Da's haar straf voor het dragen van een idioot grote zonnebrilquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Die gif was echt wel vetquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef rena het volgende:
Wat een humor zeg.
Heeft ze ook handschoenen aangehad dan?quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Wil je dat nooit meer doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Turbomuis het volgende:
Een lachende Louis van Gaal.
[ afbeelding ]
Schrok je, of kom je uit Alkmaar?quote:
Ik schrok! Ik vind het sowieso een engnek om te zien, maar ditquote:
Desondanks vind ik Kim zonder plamuur best wel een mooi meisje.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Nog steeds eng, maar iets herkenbaarder:quote:Op maandag 20 april 2009 13:52 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik schrok! Ik vind het sowieso een engnek om te zien, maar ditOverigens zie ik Van Gaal er helemaal niet in...
Ander kapsel en wat make-up zouden véél voor haar doen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Turbomuis het volgende:
Susan Boyle staat onflatteuzer op de foto dan dat ze al is. Op zich dan wel weer knap
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |