Je kijkt zeker nooit tennis?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Mooi onderkinnetje, maar waar moet ik haar van kennen?
quote:
Ik dacht ook eigenlijk dat ze dat nadeedquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 22:37 schreef massy het volgende:
[..]
De pink van Mariah deed me hier aan denken:
[afbeelding]
Wat is er met zn hoofd gebeurd?quote:
Van de serie Gossip girlquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Mooi onderkinnetje, maar waar moet ik haar van kennen?
WTF... hij lijkt niet eens meer op zichzelfquote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef kvd het volgende:
ik vind hem er niet mooier op geworden....rupert everett voor en na plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier best veel op Ozzyquote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef kvd het volgende:
ik vind hem er niet mooier op geworden....rupert everett voor en na plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Hahahahaha ik moest echt lachen om die 1e zinquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef rena het volgende:
Ice-T en zijn vrouwtje maar weer eens. Meest classy stel ooit.
[ afbeelding ]
Waarom kijken ze altijd zo idioot?
Dat is Nicolas Cage niet, da's Rupert Everett.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef rena het volgende:
Wat de *** is er met Nicolas Cage gebeurd? Hij ziet er ineens 50 jaar ouder uit![]()
[ afbeelding ]
lol, meen je dat? Dubbelgangerquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is Nicolas Cage niet, da's Rupert Everett.
Mocht hij willen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is een beetje verbrandquote:
Ze matchen nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef rena het volgende:
Ice-T en zijn vrouwtje maar weer eens. Meest classy stel ooit.
[ afbeelding ]
Waarom kijken ze altijd zo idioot?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik kan hem nergens anders kwijt dus dan maar even in onflatteus
Ik snap echt niet dat dat mens de boel niet eens een keer laat rechttrekken. Of amputerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef beequeen het volgende:
Haar borsten en borstbeen. Gevalletje...foutje, bedankt!
[ afbeelding ]
Bron.
Nou, ik weet toch wel zeker dat dit Nicolas Cage is hoor..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt mensen met gevoel voor humor en je hebt mensen aan wie het geen zin heeft dat uit te leggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef KRS het volgende:
Nou, ik weet toch wel zeker dat dit Nicolas Cage is hoor..
Is dat Kermit met Christian Balequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik kan hem nergens anders kwijt dus dan maar even in onflatteus
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Treezz het volgende:
en de kont van jessica biel
[ afbeelding ]
Yup, en ik snap niet wat ie hier doet want Christian Bale kan gewoon niet onflatteus op een fotop staanquote:Op zondag 19 april 2009 08:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat Kermit met Christian Bale? (kan het niet zo goed zien, mijn scherm is iets te donker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |