Je kijkt zeker nooit tennis?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Mooi onderkinnetje, maar waar moet ik haar van kennen?
quote:
Ik dacht ook eigenlijk dat ze dat nadeedquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 22:37 schreef massy het volgende:
[..]
De pink van Mariah deed me hier aan denken:
[afbeelding]
Wat is er met zn hoofd gebeurd?quote:
Van de serie Gossip girlquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Mooi onderkinnetje, maar waar moet ik haar van kennen?
WTF... hij lijkt niet eens meer op zichzelfquote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef kvd het volgende:
ik vind hem er niet mooier op geworden....rupert everett voor en na plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier best veel op Ozzyquote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef kvd het volgende:
ik vind hem er niet mooier op geworden....rupert everett voor en na plastische chirurgie
[ afbeelding ]
Hahahahaha ik moest echt lachen om die 1e zinquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef rena het volgende:
Ice-T en zijn vrouwtje maar weer eens. Meest classy stel ooit.
[ afbeelding ]
Waarom kijken ze altijd zo idioot?
Dat is Nicolas Cage niet, da's Rupert Everett.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef rena het volgende:
Wat de *** is er met Nicolas Cage gebeurd? Hij ziet er ineens 50 jaar ouder uit![]()
[ afbeelding ]
lol, meen je dat? Dubbelgangerquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is Nicolas Cage niet, da's Rupert Everett.
Mocht hij willen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is een beetje verbrandquote:
Ze matchen nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef rena het volgende:
Ice-T en zijn vrouwtje maar weer eens. Meest classy stel ooit.
[ afbeelding ]
Waarom kijken ze altijd zo idioot?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik kan hem nergens anders kwijt dus dan maar even in onflatteus
Ik snap echt niet dat dat mens de boel niet eens een keer laat rechttrekken. Of amputerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef beequeen het volgende:
Haar borsten en borstbeen. Gevalletje...foutje, bedankt!
[ afbeelding ]
Bron.
Nou, ik weet toch wel zeker dat dit Nicolas Cage is hoor..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt mensen met gevoel voor humor en je hebt mensen aan wie het geen zin heeft dat uit te leggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef KRS het volgende:
Nou, ik weet toch wel zeker dat dit Nicolas Cage is hoor..
Is dat Kermit met Christian Balequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik kan hem nergens anders kwijt dus dan maar even in onflatteus
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Treezz het volgende:
en de kont van jessica biel
[ afbeelding ]
Yup, en ik snap niet wat ie hier doet want Christian Bale kan gewoon niet onflatteus op een fotop staanquote:Op zondag 19 april 2009 08:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat Kermit met Christian Bale? (kan het niet zo goed zien, mijn scherm is iets te donker)
Kvind het eigenlijk wel grappig.quote:
Inmiddels zijn alle kruisjes weg.quote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef rena het volgende:
Op de vorige pagina zie ik 1 kruisje, dus misschien ligt het aan je cookies of zo? Ik heb er weinig verstand van verder
quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Kim heeft te lang in de zon gelegen...![]()
bron;meisjemeisje.nl
Da's haar straf voor het dragen van een idioot grote zonnebrilquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Die gif was echt wel vetquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef rena het volgende:
Wat een humor zeg.
Heeft ze ook handschoenen aangehad dan?quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Wil je dat nooit meer doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Turbomuis het volgende:
Een lachende Louis van Gaal.
[ afbeelding ]
Schrok je, of kom je uit Alkmaar?quote:
Ik schrok! Ik vind het sowieso een engnek om te zien, maar ditquote:
Desondanks vind ik Kim zonder plamuur best wel een mooi meisje.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
bron;meisjemeisje.nl
Nog steeds eng, maar iets herkenbaarder:quote:Op maandag 20 april 2009 13:52 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik schrok! Ik vind het sowieso een engnek om te zien, maar ditOverigens zie ik Van Gaal er helemaal niet in...
Ander kapsel en wat make-up zouden véél voor haar doen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Turbomuis het volgende:
Susan Boyle staat onflatteuzer op de foto dan dat ze al is. Op zich dan wel weer knap
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Irrem het volgende:
Daar is ze weer: lady Gaga
Wat is dat toch met dat thee kopje?
[ afbeelding ]
ze is/was toch in de uk?quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Irrem het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang is die al dood?quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Treezz het volgende:
En! allison harvard van america's next top model cycle 12![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ze het zelf ook een beetje door dat ze eruit ziet als een freakshowquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoelang is die al dood?
Lisa Rinna tijdens de Oscars
[ afbeelding ]
En op één van de nieuwe PB-foto's
[ afbeelding ]
quote:While discussing the choices she's made in her life, Rinna also candidly admitted to having regrets about some cosmetic procedures -- particularly using a firming agent in her cheeks.
"You get older and insecure and you think you need it and you don't," Rinna reveals. "I learned less is more. [...] When you change your face, you don't look like yourself. Looking fresher is one thing. I look like a freak!" Bron
Nou als ik haar was zou ik me nog het mist zorgen maken over haar wangen, maar eerder de mondquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze het zelf ook een beetje door dat ze eruit ziet als een freakshow
[..]
Dankjequote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Desmonkey het volgende:
Depardieu, maar op de foto is toch Val Kilmer? Ooit (pakweg 20 jaar terug) hevig hot, nu not.
Kwek #2quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoelang is die al dood?
Lisa Rinna tijdens de Oscars
[ afbeelding ]
En op één van de nieuwe PB-foto's
[ afbeelding ]
Misschien gebruikt ze het als fashion item of hoe je dat noemt. En probeert ze dat populair te maken. Over een half jaar lopen alle hippe mensen met een kop en schotel in hun hand door de stad.quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Irrem het volgende:
[ afbeelding ]
ja!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.egotastic.com/(...)rom-coachella-004574
Is dat ook onflatteus?!
Ow dat wordt vaak in Afro-Amerikaanse barbershops gedaan: Na millimeteren worden de haarlijnen bijgewerkt op verschillende niveaus naar wens. Je ziet ook amper een Afro-Amerikaanse man rondlopen met een V-vorm (gevormd door de inhammen die je vaak bij de kaalwordende 'blanke man' ziet) als haarlijn, want alles is kaarsrecht bijgewerkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef JaneDoe het volgende:
de haargrens van jamie foxx verhuisd regelmatig, ene keer lager dan de andere
nu lijkt hij weer 'normaal' te zitten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |