Ja! Dat ze er weer prachtig uitzietquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef Irrem het volgende:
Ok, niet echt onflatteus, maar er is iets....
Jennifer Aniston
[ afbeelding ]
Dat is Britney die een rollade na doet! Dat zie je toch wel!quote:
Britney...met vetrollenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef Dizer het volgende:
wie is dit?
valt mee denk ik. Is van saterday night live:quote:Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef Kings het volgende:
[..]
Ajjj dat moet veel pijn hebben gedaan...
quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Yup, en ik snap niet wat ie hier doet want Christian Bale kan gewoon niet onflatteus op een fotop staan
Er is overigens een hele serie pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef Treezz het volgende:
hier een andere van lindsay lohan
[ afbeelding ]
Dat komt volgens mij van aankomen/afvallen/aankomen/afvallen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Jetje86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan, geen flateuse boobies op die leeftijd
Ik blijf me afvragen hoe dat 50 concerten vol gaat dansen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef rena het volgende:
Michael Jackson. Een mondkapje? Que?
[ afbeelding ]
Leuke foto, maar ik denk dat je bedoelt dat ze op deze foto gewoon 0 tiet lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef Irrem het volgende:
Ok, niet echt onflatteus, maar er is iets....
Jennifer Aniston
[ afbeelding ]
En/of dat ze wel heel zwarte oogmakeup heeftquote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef BRooster het volgende:
[..]
Leuke foto, maar ik denk dat je bedoelt dat ze op deze foto gewoon 0 tiet lijkt te hebben.
Ja!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef rena het volgende:
Tori Spelling. Die borsten zijn gewoon angstaanjagend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef rena het volgende:
Tori Spelling. Die borsten zijn gewoon angstaanjagend![]()
[ afbeelding ]
Nou, beetje lullig om te posten he. Wanneer is zij wel flatteus? Trouwens, beter die wenkbrauwen zo!quote:
Ze heeft de tips van de visagist niet helemaal begrepenquote:
Ach, in Japan loopt 1 op de 10 mensen met zo'n mondkapje op. Zo vreemd is het niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef rena het volgende:
Michael Jackson. Een mondkapje? Que?
Ik snap niet dat ze steeds van die nietsverhullende topjes draagt..?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[over Tori's boobs]
Ik snap echt niet dat dat mens de boel niet eens een keer laat rechttrekken. Of amputeren.
Ik vermoed dat als ze actrice wordt, ze het levensverhaal van Amy Winehouse kan gaan spelen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef Skaai het volgende:
Sadie is niet een van de mooiste kindjes op aarde, maar als een papparazzi er met zijn dikke camera zo bovenop zit wordt niemand mooier. Eik is Sadie wel een leukerd, die droogt vast heel leuk op![]()
.
Wat een flutargument.quote:Op zondag 26 april 2009 10:42 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ach, in Japan loopt 1 op de 10 mensen met zo'n mondkapje op. Zo vreemd is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |