quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef rena het volgende:
Tori Spelling. Die borsten zijn gewoon angstaanjagend![]()
[ afbeelding ]
Nou, beetje lullig om te posten he. Wanneer is zij wel flatteus? Trouwens, beter die wenkbrauwen zo!quote:
Ze heeft de tips van de visagist niet helemaal begrepenquote:
Ach, in Japan loopt 1 op de 10 mensen met zo'n mondkapje op. Zo vreemd is het niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef rena het volgende:
Michael Jackson. Een mondkapje? Que?
Ik snap niet dat ze steeds van die nietsverhullende topjes draagt..?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[over Tori's boobs]
Ik snap echt niet dat dat mens de boel niet eens een keer laat rechttrekken. Of amputeren.
Ik vermoed dat als ze actrice wordt, ze het levensverhaal van Amy Winehouse kan gaan spelen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef Skaai het volgende:
Sadie is niet een van de mooiste kindjes op aarde, maar als een papparazzi er met zijn dikke camera zo bovenop zit wordt niemand mooier. Eik is Sadie wel een leukerd, die droogt vast heel leuk op![]()
.
Wat een flutargument.quote:Op zondag 26 april 2009 10:42 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ach, in Japan loopt 1 op de 10 mensen met zo'n mondkapje op. Zo vreemd is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |