Nee, ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:42 schreef nuget het volgende:
En dan een scheet laten![]()
persoonlijk lijkt het me niks..
En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:09 schreef As_33 het volgende:[...] en je weet dat je je sekspartner daar een gigantisch plezier mee doet, tja, waarom niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef Luxuria het volgende:
Hier is pas al een heel topic over geweest, precies hetzelfde.
En ik vind het heerlijk om te ontvangenHet geeft toch een extra sensatie.
Je moet gewoon goed schoon zijn dan is het geen probleem, je hoeft er toch niet met je tong in te gaan duwen.
kerolquote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Wat ook lekker is dat je na een hete sessie anale sex je zaad erin spuit, en vervolgens het hele zooitje baft totdat er geen druppel zaad meer achter blijft in haar anusje..
Varatietip: Dit is nog lekkerder als je zelf verkleed bent als clown!quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Wat ook lekker is dat je na een hete sessie anale sex je zaad erin spuit, en vervolgens het hele zooitje baft totdat er geen druppel zaad meer achter blijft in haar anusje..
quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Dat vind ik wel apart, zelf doen lijkt me zo vies.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef exile79 het volgende:
is het niet zo dat mannen liever baffen dan gebaft worden? Zou het wel overwegen te doen, ben heel benieuwd, maar moet er niet aan denken dat het bij mij gebeurt.
wil niet lullig zijn ^^ Maar jongens het si ongeveer het zelfde alspijpen alleen dan op een andere manier. en bij een man natuurlijk, Lijkt je dat niet ranzig danquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik dus echt het nut niet van in. Het is kinky te noemen maar mij lijkt het gewoon goor zowel om het te doen als om het te ontvangen. Beffen kan maar om in elkaars poepgaatje gaan lopen roeren met je tong dat is te smerig. Het lijkt me ook niet dat je er ook maar een beetje genot van hebt. Wat vinden jullie van baffen? Zowel om het zelf te doen als gebaft worden.
informatie over baffen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rimmen
http://www.sexwoordenboek.nl/rimmen.html
Wat wil je nou eigenlijk weten? Vergelijk je baffen nu met pijpen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Schaapjes123 het volgende:
[..]
wil niet lullig zijn ^^ Maar jongens het si ongeveer het zelfde alspijpen alleen dan op een andere manier. en bij een man natuurlijk, Lijkt je dat niet ranzig dan? vraag voor meisjes en onze Bi Vrienden ^^ als die er zijn...
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk weten? Vergelijk je baffen nu met pijpen?
Ik gister nog, ze was aan de klats en ik hoefde niet te beffenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:32 schreef exile79 het volgende:
iemand hier ervaring met boffen?
Tussen het likken van een schone anus en poepsex zit nog een wereld van verschil. Jammer dat de meeste mensen altijd zo bekrompen reageren. Als degene tussen de 2 uur poepen en het baffen gezorgt heeft dat het onder de douche allemaal schoon is dan zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:27 schreef tommosz het volgende:
GAAAAST!
Ik zal gewoon ff uitleggen wat er mis is met de baffers.
Ze houden in feite gewoon van Poepseks!
ik ga egt niet met me tong in iemands reet zitten waar hij 2 uurr geleden nogg door gepoept heeft
Ik ben bang dat jij van de verkeerde kant bent.quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
de eerste normaale persoon hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef Monoxide het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan of gekregen, dit blijft zo als het aan mij ligt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Klytemnestra het volgende:
ik vind het wel lekker als het bij mij gedaan wordt maar vind wel dat hij zich daarmee voor mij vernedert
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Klytemnestra het volgende:
ik word er geil van als m'n reet gelikt wordt, er zijn jammergenoeg maar weinig mannen die daar toe bereid zijn, ze willen vaak wel m'n voetzolen likken dat vind ik ook lekker
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Klytemnestra het volgende:
ik vind het wel lekker als het bij mij gedaan wordt maar vind wel dat hij zich daarmee voor mij vernedert
In de anus zitten enorm veel bacterieën...deze slik je dus gewoon door.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik dus echt het nut niet van in. Het is kinky te noemen maar mij lijkt het gewoon goor zowel om het te doen als om het te ontvangen. Beffen kan maar om in elkaars poepgaatje gaan lopen roeren met je tong dat is te smerig. Het lijkt me ook niet dat je er ook maar een beetje genot van hebt. Wat vinden jullie van baffen? Zowel om het zelf te doen als gebaft worden.
informatie over baffen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rimmen
http://www.sexwoordenboek.nl/rimmen.html
quote:
Baffenquote:A dirty mind = a joy forever!!
Tongzoenen is onhygienischer hoor liefquote:Op donderdag 30 april 2009 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In de anus zitten enorm veel bacterieën...deze slik je dus gewoon door.
Dag later tongzoen je weer met iemand in de kroeg of met carnaval de hele kroeg...
Nou lekker fris!!!!!!!!!!!!!
BWAH
daarna wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tongzoenen is onhygienischer hoor lief
hoe diep zijn we gezonkenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef sjoulibsky het volgende:
Kan best geil zijn, maar moet wel hygienisch gebeuren. Ik heb er iig weinig moeite mee.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef tommosz het volgende:
ik zie het gewoon niet in:
je ziet dus een chick en denkt..mhh die ga ik straks ff lkkr baffen![]()
want dan ben je echt gestoord in je hoofd
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag ik haar opeten? capice?
De tegenaanval!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
![]()
Zo erg is baffen niet als je het vergelijkt met andere orale bezigheden:
Zoenen heeft een overdracht van 250 miljoen (!) verschillende soorten bacterien, schimmels, gisten, virussen. Bovendien kots je ook via dit gat.
Beffen geeft behalve heerlijk zilt vocht ook urine, opgedroogd vocht (wat voor soort dan ook), alsnog faecesresten (verkeerd afvegen na het plasje, of een wedgie oid) bloedresten, huidresten, schimmels, bacterien en virussen mee.
Zeg nou zelf, is dat baffen zo erg?
Ik vind het een sensatiequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef S_1980 het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het zou voelen. Is het echt een sensatie of voel je slechts licht een tong tegen je anus?
Jij dacht toch niet dat je een steriel mondje hadquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef tommosz het volgende:
[..]
De tegenaanval!
Hoevaak kots je nouw in verglijken met poepen(het moest gezegt woorden)
Zoenen woordt zo onhygienisch omdat, mensen tegenwoordig overal zitten met hun mond, ze gaan van baf naar befdan heb je gauw 250 miljoen bacterien he
![]()
Hij vond het wel geil om te doen, maar had erna wel een vieze smaak in zijn mondquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
Is het met iets te vergelijken? Hoewel ik als jongen niet kan vergelijken met hoe gevoelig je andere erogene zones zijn, kan ik het dan misschien wel beter inschalen.
En wat voelt dan het lekkerst; de buitenrand of liever een stukje tong naar binnen?
En heb je (indien van toepassing) het idee dat je partner het net zo lekker vond als jij het bij hem deed?
dat is de reeden!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij vond het wel geil om te doen, maar had erna wel een vieze smaak in zijn mond![]()
ZE wordt er ontzettend geil van!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef CoolGuy het volgende:
Oh ik baf mijn vriendin wel. Ik heb er geen problemen mee hoor, en ze wordt er echt ont-zet-tend geil van
![]()
![]()
Inderdaad, gewoon goed wassen en dan is het geen probleem!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef CoolGuy het volgende:
Oh ik baf mijn vriendin wel. Ik heb er geen problemen mee hoor, en ze wordt er echt ont-zet-tend geil van
![]()
![]()
maar hij zegt n iet dat hij het lkkr vind..ze vriendin wordt er geil maar hij??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon goed wassen en dan is het geen probleem!
Oh het is heel simpel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef tommosz het volgende:
[..]
maar hij zegt n iet dat hij het lkkr vind..ze vriendin wordt er geil maar hij??
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh het is heel simpel.
1. het is helemaal niet vies om te doen (mits schoon!)
2. ik zei 't niet nee, maar jij trekt de conclusie dat ik dat dan ook direct daadwerkelijk niet lekker vind.
3. ik word er wel degelijk geil van want, de gedachte is geil, en mijn vriendin kreunt dan zo lekker dat ik daar alleen al geil van zou worden (als ik 't op dat moment al niet was).
Nee, niet in iemands anus zit..in de anus van mijn vriendin...subtiel verschilletje. Daarbij, als ik d'r anaal neem zit ik in dr kont ja, maar bij baffen niet natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef tommosz het volgende:
[..]
wow...stop!
DE gedachte dat je in iemands anus zit is geil?!
..en dan doe ik bijdehand...Lees eerst even door wat je net tegen mij getypt heb..daarna praten we wel weer verder als normale mensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, niet in iemands anus zit..in de anus van mijn vriendin...subtiel verschilletje. Daarbij, als ik d'r anaal neem zit ik in dr kont ja, maar bij baffen niet natuurlijk![]()
Misschien moet jij je referentiekadertje eerst wat vergroten voor je bijdehand gaat lopen doen
Dat lees ik, maar daar haal ik niet uit wat zou kunnen doen besluiten om te vragen of ik het geil vind om IN iemands anus te zitten...daar had ik 't tijdens het plaatsen van mijn eigen oorspronkelijke reactie niet over gehad, dat ging puur over baffen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
..en dan doe ik bijdehand...Lees eerst even door wat je net tegen mij getypt heb..daarna praten we wel weer verder als normale mensen
Geen woorden verdraaien man.... gewoon ff volwassen doen, kan je best; heb ik ook in andere topics gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef tommosz het volgende:
wow...stop!
DE gedachte dat je in iemands anus zit is geil?!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Geen woorden verdraaien man.... gewoon ff volwassen doen, kan je best; heb ik ook in andere topics gezien.
Er komt bij allebei normaal gesproken iets uit wat je niet graag in je mond hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk weten? Vergelijk je baffen nu met pijpen?
Maar je vraagt je niet af of hij (laten we er vanuit gaan dat het een hij betreft) er moeite mee heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:06 schreef LalileLove het volgende:
Om te krijgen is het wel lekker, geven zal ik het nooit doen. Lijkt me behoorlijk.
Hij begon er zelf spontaan mee, dan neem ik aan dat hij er geen moeite mee heeft. Als een jongen niet wil baffen, vind ik dat niet erg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar je vraagt je niet af of hij (laten we er vanuit gaan dat het een hij betreft) er moeite mee heeft?
Hij deed het gewoon, het leek me al erg lekker maar ik had er niet om gevraagd. Dat was dus echt een geluk dat hij het uit zichzelf deedquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef tommosz het volgende:
een vraagje aan iedereen hier, Hoe begonen jullie met baffen, waren jullie gewoon nieuwschierig of was het de drang om, iets nieuws te proberen ofzo?
Je moet natuurlijk wel even vragen of ze hun billen af willen vegen na gepoept te hebben op de wc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:31 schreef tasjas1 het volgende:
Gatverdamme moet ik niet aan denken om die anus te ruiken laat staan likken of nog erger met je tong erin op en neer gaan en rondjes draaien, en dan verbaast zijn dat het er naar poep smaakt.
nee mij niet gezien de anus moet je met rust laten.
kinkyquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even vragen of ze hun billen af willen vegen na gepoept te hebben op de wc.
Verder ruik/proef/zie je (bijna) nooit poep bij anale sexbezigheden. Heb vaker bloed gezien bij reguliere sex dan poep bij het meer kinky gedeelte.
Je bedoelt een klysma?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Als je je reet uitspoelt dan is het helemaal schoon!
quote:
Dat denk ik wel eens jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef tommosz het volgende:
ik zie het gewoon niet in:
je ziet dus een chick en denkt..mhh die ga ik straks ff lkkr baffen![]()
want dan ben je echt gestoord in je hoofd
waarom had ik het van jouw wél verwachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel eens ja
Paupers hiero
ken je me dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef tommosz het volgende:
[..]
waarom had ik het van jouw wél verwacht
Godver, dan zoek ik wel een ander!quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daar heb ik geen behoefte aan hoor.
ik heb een camera in je douche hangenquote:
quote:
Ik ook in de jouwequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik heb een camera in je douche hangen![]()
![]()
quote:
Met de doucheslang en speciaal opzetstukje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Als je je reet uitspoelt dan is het helemaal schoon!
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:02 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Met de doucheslang en speciaal opzetstukje.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook in de jouwezeuren over baffen, maar wel schijten onder de douche
Ik was al bang dat je me zou gaan dwingenquote:
Breng me niet op ideeën.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je me zou gaan dwingen
Zal ik wel doen: neuken neuken neukenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal ik wel doen: neuken neuken neuken![]()
En niet de zweep
Ik zeg gewoon wat elke jongen van mijn leeftijd denktquote:
Goed punt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat elke jongen van mijn leeftijd denktEn dat is:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ook niets mis mee he, zin in seks?quote:
Nee daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ook niets mis mee he, zin in seks?![]()
Maar dan moeten anderen dat ook hebben anders is het zo saai
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:05 schreef bijdehand het volgende:
Maar ST, als je me nog wat wil bijleren...
Waarom heb ik dit gezegd?quote:
Weet ik niet.quote:
Ik weet ook niet waarom ik me dat afvraag? Wie ben ik?!?!?! HELP!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet.En waarom vraag je je dat af
?
Wie jij bent? Gewoon bijdehand...toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik me dat afvraag? Wie ben ik?!?!?! HELP!!!![]()
Ik ben trots op die uitspraak, ben namelijk leergierigDus wil ik gewoon iets bijleren
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie jij bent? Gewoon bijdehand...toch?
Nee hoor, ik ben niet bang dat je iemand anders bent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaben je bang dat ik een ander ben? Niemand gaat mij dubbelgangeren hoor
![]()
Heb net alle examens achter de rug en ben niet helemaal rustigbeetje hyper enzo
![]()
KAN IK HARDER NEUKE!!
Ik zal nooit iemand anders zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet bang dat je iemand anders bent.![]()
HARDER!! HARDER!!
Ja als het goed is kom ik dan wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand anders zijn![]()
JA KOM DAN!!Met Jazz in Duketown snel wc in
MET MIJN SKILLS GA JE NIET KOMEN MAAR IK DOE M'N BEST!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als het goed is kom ik dan wel.
Niet zo negatief he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MET MIJN SKILLS GA JE NIET KOMEN MAAR IK DOE M'N BEST!!!
![]()
Ik zit ergens afgelegen daarzo
Ik ben echt geen pro hoorquote:
Ik wil alleen een pro!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben echt geen pro hoorAlsof ik daar zelf trots op ben
Leuke afwijzingquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leuke afwijzing![]()
Zo leer ik 't nooit he![]()
Ja die ken ik half.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lees dit eens door en leer er van: pityfuck / mercyfuck![]()
Triest hequote:
Ik vond jou eigenlijk wel zielig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Triest heNeuken omdat je iemand zielig vind
Doe jij niet he?
Neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk wel zielig.![]()
quote:
quote:
Maak je geen zorgen, ik weet niet eens of ik langs zou durven te komenquote:
Whehe...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik weet niet eens of ik langs zou durven te komen
Hehe, zou wel leuk zijnquote:
quote:
Wie weet, ooitquote:
Eerst ga je me dronken voeren en dan misbruiken zeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie weet, ooitAls ik je dronken gevoerd heb
Ja maar zelf wil je het ook een beetje he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerst ga je me dronken voeren en dan misbruiken zeker.
Nouja zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar zelf wil je het ook een beetje he?Ik kan je ook misbruiken zonder je dronken te voeren, maar het trauma van het herinneren van m'n kop doe ik je niet aan
Het gaat niet alleen om m'n kop hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor.
Wil jij het over baffen hebben dan?quote:
Jaaa dat weet ik ook wel.quote:
Als jij het mee vindt vallen vind ik dat kei lief van jequote:
Ik weet niet wat ik meer zaaddodend vind om te lezen. Gedoe over baffen of een laffe dialoog waarbij de een heel wanhopig verkapt probeert te blijven en de ander maar meedoet voor de gezelligheid.quote:
En wie is "de een" en wie "de ander" dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik meer zaaddodend vind om te lezen. Gedoe over baffen of een laffe dialoog waarbij de een heel wanhopig verkapt probeert te blijven en de ander maar meedoet voor de gezelligheid.
Reageer dan niet, lapzwansquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik meer zaaddodend vind om te lezen. Gedoe over baffen of een laffe dialoog waarbij de een heel wanhopig verkapt probeert te blijven en de ander maar meedoet voor de gezelligheid.
Wij nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wie is "de een" en wie "de ander" dan?
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar die hoogstaande analyse.quote:
Erg hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar die hoogstaande analyse.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erg heWij moesten een topic hebben waar alleen wij in mogen posten
![]()
Ik ga slapenSpreek je nog wel?
Misschien nog wat drinken ooit?
Voor de gezelligheid, niet voor de seks, weet je he?
![]()
Kansloosquote:
kansloosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |