Verbaasd me dat je zelf overweegt om nog door te blijven neuken met anderen (pityfucks of niet) terwijl je al een relatie hebt. Als je vriend dat okee vind prima natuurlijk maar weet je wel zeker dat je alleen om het medelijden met ze in bed duikt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.
Wie heeft het wel eens gedaan? Wie is er zo ontmaagd? Wat vind je ervan? fout -want liefdesloos, of goed -want dat geef iedereen de kans op seks zonder dat er pro's aan te pas hoeven komen.
Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven. Momenteel heb ik een vriend, en die denkt dat maagdelijke jongens direct verliefd op me zullen worden, en zit daar niet op te wachten. Dus nu even geen pityfucks.
Het -voelt- in ieder geval wel een beetje fout omdat de maatschappij liefdeloze seks afkeurt, maar ik vind zelf eigenlijk dat het zou moeten kunnen.
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Ik ben zelf ontmaagd door een meisje dat een beetje hetzelfde had: trok veel maagden aan. En ja, ik werd verliefd op haar en zij op mij en we hebben geprobeerd een relatie te bouwen, maar na een half jaar ging zij de kick missen van het ontmaagden en nieuwe verliefdheden en alles eromheen.
Niet al te knap in ieder geval, die maagden denken dan dat ze bij jou misschien wel kunnen scorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Kings het volgende:
[..]
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?
Als ze vraagt:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
hoe weet je als je een pityfuck bent geweest dan
Ja idd, die wist ik ook nog niet, maar daar hou ik ook wel van om eerlijk te zijn, hahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:31 schreef tisauch het volgende:
Weer wat geleerd: pityfuck.
Heb het weleens meegemaakt, maar ik vond het gewoon leuk om eens te proberen, deed het meer voor mijzelf dan voor dat knaapje. Pityfuck vind ik wel een vage termquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven.
bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
- lichamelijk/geestelijk gehandicapte mannen die nooit een vriendin zullen krijgen (serieuze vraag, want ik hoorde laatst dat er mensen zijn die dat vrijwillig doen)
*meldt (heb handicap)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoor
nee, niet volgens de TS...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat pityfucking alleen voor maagden was, maar dat is dus niet zo![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.
...
dit heb jij meegemaakt? Haha, lache!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef r8ality het volgende:
"Je was zo lief en ik vond het zielig om je alleen te laten".
Ja, echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |