Verbaasd me dat je zelf overweegt om nog door te blijven neuken met anderen (pityfucks of niet) terwijl je al een relatie hebt. Als je vriend dat okee vind prima natuurlijk maar weet je wel zeker dat je alleen om het medelijden met ze in bed duikt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.
Wie heeft het wel eens gedaan? Wie is er zo ontmaagd? Wat vind je ervan? fout -want liefdesloos, of goed -want dat geef iedereen de kans op seks zonder dat er pro's aan te pas hoeven komen.
Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven. Momenteel heb ik een vriend, en die denkt dat maagdelijke jongens direct verliefd op me zullen worden, en zit daar niet op te wachten. Dus nu even geen pityfucks.
Het -voelt- in ieder geval wel een beetje fout omdat de maatschappij liefdeloze seks afkeurt, maar ik vind zelf eigenlijk dat het zou moeten kunnen.
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Ik ben zelf ontmaagd door een meisje dat een beetje hetzelfde had: trok veel maagden aan. En ja, ik werd verliefd op haar en zij op mij en we hebben geprobeerd een relatie te bouwen, maar na een half jaar ging zij de kick missen van het ontmaagden en nieuwe verliefdheden en alles eromheen.
Niet al te knap in ieder geval, die maagden denken dan dat ze bij jou misschien wel kunnen scorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Kings het volgende:
[..]
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?
Als ze vraagt:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
hoe weet je als je een pityfuck bent geweest dan
Ja idd, die wist ik ook nog niet, maar daar hou ik ook wel van om eerlijk te zijn, hahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:31 schreef tisauch het volgende:
Weer wat geleerd: pityfuck.
Heb het weleens meegemaakt, maar ik vond het gewoon leuk om eens te proberen, deed het meer voor mijzelf dan voor dat knaapje. Pityfuck vind ik wel een vage termquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven.
bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
- lichamelijk/geestelijk gehandicapte mannen die nooit een vriendin zullen krijgen (serieuze vraag, want ik hoorde laatst dat er mensen zijn die dat vrijwillig doen)
*meldt (heb handicap)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoor
nee, niet volgens de TS...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat pityfucking alleen voor maagden was, maar dat is dus niet zo![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.
...
dit heb jij meegemaakt? Haha, lache!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef r8ality het volgende:
"Je was zo lief en ik vond het zielig om je alleen te laten".
Ja, echt.
Na de derde keer vond ze het prima andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me nu juist helemaal niks, zo'n jongen die niet weet wat hij doet en die je nog alles moet leren.
Doe mij maar een echte man
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef _Loki het volgende:
Ik doe echt niet aan seks zonder liefde. Maar ik snap best dat het sommige mensen een kick geeft om mensen te ontmaagden ja.
Er kan ook gewoon sprake zijn van pure lust... Als je gewoon heel geil bent of als je hongerig wordt van maagdelijke jongetjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ho eens, dat kan ik ook niet hoor zonder liefdeGeef ze alleen als er liefde bij speelt natuurlijk hahaha
![]()
![]()
WTF?? Je gaat toch geen compromis sluiten over sex. Als je niet wil, dan moet je het niet doen, als je dan toch gaat vingeren, werk dan gewoon helemaal mee. Pityfucken moet je vrijwillig doen (vind ik). Jij bent een schande voor de pityfuckende gemeenschap, waar ik (nog) niet toe behoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef eleusis het volgende:
Vrouwen kunnen je soms toch verrassen
Ik heb wel eens pitygevingerd, zij wilde meer en ik hoefde eigenlijk niks maar het leek me een aanvaardbaar compromis
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef eleusis het volgende:
Vrouwen kunnen je soms toch verrassen
Ik heb wel eens pitygevingerd, zij wilde meer en ik hoefde eigenlijk niks maar het leek me een aanvaardbaar compromis
dit is niet altijd het teken van een pityfuckquote:-Hoe heette je ook alweer?
Ik denk dat het niet zo makkelijk zit, voor mij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
...
Een vragenlijst aan de (potentiele) pityfuckers: doen of niet doen
- verder normale jongen met tranen die over zijn wangen biggelen (omdat zijn oma, dan wel zijn kat is overleden)
- pokdalige jongen die met een lauw biertje in zijn hand constant belachelijk wordt gemaakt door de aanwezige vrouwen
- bij de computerbeurs wachten en alle nerds de wc insleuren
- ongelukkig kijkende jongen
- jongen wiens vriendin het net heeft uitgemaakt
- lichamelijk/geestelijk gehandicapte mannen die nooit een vriendin zullen krijgen (serieuze vraag, want ik hoorde laatst dat er mensen zijn die dat vrijwillig doen)
- anders, namelijk: ...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Voor de mensen die na een blik in mijn fotoboek concluderen dat het een pityfuck van de jongens geweest moest zijn, ik ben niet zo fotogeniek, maar ik heb echt nooit te klagen gehad.
zelfkennis, mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 06:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Voor de mensen die na een blik in mijn fotoboek concluderen dat het een pityfuck van de jongens geweest moest zijn, ik ben niet zo fotogeniek, maar ik heb echt nooit te klagen gehad.
Bter doe je niet zo flauw. Jj zal het ook niet leuk vinden als iemand anders jouw foto ergens plaatst al is die openbaar. Op deze manier is het wel erg direct. Daarnaast zijn soortgelijke grappen al tien keer gemaakt, dus het begint ook een beetje zielig over te komen van 'onze kant' (ik heb er ook aan meegedaan)quote:
Het is meer hoe ben je denk ik. Zij was direct, kon goed haar intenties duidelijk maken, was wild en viel op een bepaald soort jongens die wat verlegen waren en dus niet zo snel aan de vrouw raakten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Kings het volgende:
[..]
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |