abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69443319
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.

Wie heeft het wel eens gedaan? Wie is er zo ontmaagd? Wat vind je ervan? fout -want liefdesloos, of goed -want dat geef iedereen de kans op seks zonder dat er pro's aan te pas hoeven komen.

Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven. Momenteel heb ik een vriend, en die denkt dat maagdelijke jongens direct verliefd op me zullen worden, en zit daar niet op te wachten. Dus nu even geen pityfucks.

Het -voelt- in ieder geval wel een beetje fout omdat de maatschappij liefdeloze seks afkeurt, maar ik vind zelf eigenlijk dat het zou moeten kunnen.
And the druids turn to stone...
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:31:51 #2
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_69443371
Weer wat geleerd: pityfuck.

Ontopic: Als jij je er prettig bij voelt, waarom niet?

[ Bericht 44% gewijzigd door Tally op 27-05-2009 14:46:53 ]
Qui habet aures audiendi audiat
pi_69443789
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Panthera1984 het volgende:
Oftewel, sex met iemand hebben omdat je medelijden met hem/haar hebt, kan zijn omdat de persoon nog maagd is, of behoefte heeft aan troost.

Wie heeft het wel eens gedaan? Wie is er zo ontmaagd? Wat vind je ervan? fout -want liefdesloos, of goed -want dat geef iedereen de kans op seks zonder dat er pro's aan te pas hoeven komen.

Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven. Momenteel heb ik een vriend, en die denkt dat maagdelijke jongens direct verliefd op me zullen worden, en zit daar niet op te wachten. Dus nu even geen pityfucks.

Het -voelt- in ieder geval wel een beetje fout omdat de maatschappij liefdeloze seks afkeurt, maar ik vind zelf eigenlijk dat het zou moeten kunnen.
Verbaasd me dat je zelf overweegt om nog door te blijven neuken met anderen (pityfucks of niet) terwijl je al een relatie hebt. Als je vriend dat okee vind prima natuurlijk maar weet je wel zeker dat je alleen om het medelijden met ze in bed duikt?

Ik ben zelf ontmaagd door een meisje dat een beetje hetzelfde had: trok veel maagden aan. En ja, ik werd verliefd op haar en zij op mij en we hebben geprobeerd een relatie te bouwen, maar na een half jaar ging zij de kick missen van het ontmaagden en nieuwe verliefdheden en alles eromheen. Ik had geen zin om haar te delen dus ging het over.

Mijn punt is dat je jezelf niet moet voorhouden dat je het voor de ander doet terwijl je eigenlijk voor jezelf een behoefte vervult. Als je dat niet onderkent gaat dat je later lelijk verrassen. Misschien moet je goed voor jezelf nagaan waarom jijzelf het doet?

Maar goed misschien zit ik er helemaal naast en doe je deze pityfucks alleen uit goedentierendheid en noblesse ...
pi_69444030
Ja meld. Ontmaagd door overbuurmeisje. No strings attached, veel beter dan dat het spanningen veroorzaakt zou hebben in een normale relatie..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_69444865
Liefdeloze seks is niets mis mee...pityfuck vind ik dan wel weer raar, je ontmaagd ze dus omdat je het zielig vind? Of omdat je het spannend/geil vind of macht geeft om ze te ontmaagden. Dan is het meer een fantasie of iets wat jouw opwindt dan een pityfuck.

Een pityfuck is (bijvoorbeeld) met een niet zo aantrekkelijke 30er seks hebben, omdat niemand seks met hem wil hebben.

Een lekkere 18-25 jarige jongen die graag de kneepjes wil "leren", vind ik niet zielig om te neuken...
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 09:35:01 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69445055
Ik vind het eigenlijk heel gek dat je daar aan denkt terwijl je een relatie hebt? Blijkbaar bespreek je dat ook met je vriend, want hij ziet het probleem niet zo zeer in dat je sex met anderen wil, maar meer in dat hij bang is dat die gasten verliefd worden op je, of zie ik dat verkeerd?

In mijn ogen is dat raar. Ik zou dat niet kunnen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:45:43 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69445300
Misschien vreemd maar ik zie het niet helemaal voor me...

Hoe gaat dat in z'n werk ?
Je zit met je vriend in een kroeg, raakt aan de praat met een andere jongen, en komt aan het eind van de avond naar je vriend toe en zegt "Ah toeeeeee, ik vind 'm zo zielig, mag ik met 'm neuken ? Pretty please ?" ofzo ?

En gaat je vriend dan zonder jou naar huis en kruip jij later tegen 'm aan als je terugkomt van de pitysex bij iemand anders ?
Of nodig je je sexpartner thuis uit en gaat je vriend even achter de playstation zitten terwijl jij in de slaapkamer liefdadigheid bedrijft ?
zzz
pi_69446823
wie wil nou het gezeur van een maagd. die onhandigheid en onzekerheid. ik snap niet waar de plezier daarin is. of is het de spanning dat je iemands eerste bent.

ik heb sex gehad zonder dat ik verliefd was op een meid maar geen pityfuck. kan me daar weinig bij voorstellen.

snap ook niet echt hoe TS hierop kwam. is het als een soort goed doel?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69448991
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef InputOutput het volgende:

[..]

Ik ben zelf ontmaagd door een meisje dat een beetje hetzelfde had: trok veel maagden aan. En ja, ik werd verliefd op haar en zij op mij en we hebben geprobeerd een relatie te bouwen, maar na een half jaar ging zij de kick missen van het ontmaagden en nieuwe verliefdheden en alles eromheen.
Hoe ben je, of zie je eruit, als je veel maagden aantrekt?
Find your prince, before you start kissing frogs
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:37:18 #10
31101 _Led_
pi_69449092
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Kings het volgende:

[..]

Niet al te knap in ieder geval, die maagden denken dan dat ze bij jou misschien wel kunnen scoren
zzz
pi_69449674
ik vind het niet leuk om een pityfuck te krijgen maar hee, sex is sex.
pi_69449708
hoe weet je als je een pityfuck bent geweest dan
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:34:23 #13
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69451224
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
hoe weet je als je een pityfuck bent geweest dan
Als ze vraagt:

-Gaat het nu weer beter?
-Daar hoef je me toch niet voor te bedanken?
-Hoe heette je ook alweer?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_69451821
"Je was zo lief en ik vond het zielig om je alleen te laten".

Ja, echt .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_69451938
indien het een lekker wijf is maar het was voor haar een pityfuck kan het toch voor jou als man geen kwaad. haar vrienden zullen haar uitlachen omdat ze dan zo'n gast gepakt heeft en jij bent DA MAN omdat je een lekker wijf hebt gescoord.

in theorie dan he
pi_69451955
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:31 schreef tisauch het volgende:
Weer wat geleerd: pityfuck.
Ja idd, die wist ik ook nog niet, maar daar hou ik ook wel van om eerlijk te zijn, hahaha
pi_69452132
quote:
Ik heb zelf de neiging om maagdelijke jongens aan te trekken, en ja dan heb ik wel de neiging om ze een pityfuck te willen geven.
Heb het weleens meegemaakt, maar ik vond het gewoon leuk om eens te proberen, deed het meer voor mijzelf dan voor dat knaapje. Pityfuck vind ik wel een vage term
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:36:22 #18
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69453001
Ik heb eerlijk gezegd ook nooit van die term gehoord, maar ben wel benieuwd hoe je dit kan uitbuiten of hoe je kan achterhalen of je ooit gepityfucked bent (en hoe de pityfuckers er uitzien, want als TS mijn pityfucker zou zijn, heb ik daarna drie nieuwe pityfuckers om dat goed te maken).

Een vragenlijst aan de (potentiele) pityfuckers: doen of niet doen

- verder normale jongen met tranen die over zijn wangen biggelen (omdat zijn oma, dan wel zijn kat is overleden)
- pokdalige jongen die met een lauw biertje in zijn hand constant belachelijk wordt gemaakt door de aanwezige vrouwen
- bij de computerbeurs wachten en alle nerds de wc insleuren
- ongelukkig kijkende jongen
- jongen wiens vriendin het net heeft uitgemaakt
- lichamelijk/geestelijk gehandicapte mannen die nooit een vriendin zullen krijgen (serieuze vraag, want ik hoorde laatst dat er mensen zijn die dat vrijwillig doen)
- anders, namelijk: ...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_69454127
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
- lichamelijk/geestelijk gehandicapte mannen die nooit een vriendin zullen krijgen (serieuze vraag, want ik hoorde laatst dat er mensen zijn die dat vrijwillig doen)
bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoor
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 14:15:05 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69454183
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

bestaan wel gehandicapten die een relatie krijgen hoor
*meldt (heb handicap)

En dan is 't ook nog eens een hele mooie meid
Breitling - Instruments for Professionals
pi_69454256
Kappen met opmerkingen over TS. Ze heeft vragen. Beantwoord die.
Niet of je het met de TS zou doen en wat je van dr vind.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:20:39 #22
pi_69454335
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Haha, ik dacht dat pityfucking alleen voor maagden was, maar dat is dus niet zo
nee, niet volgens de TS...

Dus wie van de vrouwen heeft behoefte aan troost.. (ik moet opeens denken aan 'troostmeisjes' in jappenkampen, maar dat was niet vrijwillig).
quote:

...
pi_69454506
Ik doe echt niet aan seks zonder liefde. Maar ik snap best dat het sommige mensen een kick geeft om mensen te ontmaagden ja.
pi_69454924
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef r8ality het volgende:
"Je was zo lief en ik vond het zielig om je alleen te laten".

Ja, echt .
dit heb jij meegemaakt? Haha, lache!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:55:59 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69455371
Dat lijkt me nu juist helemaal niks, zo'n jongen die niet weet wat hij doet en die je nog alles moet leren.
Doe mij maar een echte man
All she wants and needs is just a little taste..
pi_69455575
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me nu juist helemaal niks, zo'n jongen die niet weet wat hij doet en die je nog alles moet leren.
Doe mij maar een echte man
Na de derde keer vond ze het prima anders .
pi_69462106
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef _Loki het volgende:
Ik doe echt niet aan seks zonder liefde. Maar ik snap best dat het sommige mensen een kick geeft om mensen te ontmaagden ja.

Ho eens, dat kan ik ook niet hoor zonder liefde Geef ze alleen als er liefde bij speelt natuurlijk hahaha
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:22:20 #28
pi_69462203
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ho eens, dat kan ik ook niet hoor zonder liefde Geef ze alleen als er liefde bij speelt natuurlijk hahaha
Er kan ook gewoon sprake zijn van pure lust... Als je gewoon heel geil bent of als je hongerig wordt van maagdelijke jongetjes! bijvoorbeeld
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:24:59 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69462292
Vrouwen kunnen je soms toch verrassen

Ik heb wel eens pitygevingerd, zij wilde meer en ik hoefde eigenlijk niks maar het leek me een aanvaardbaar compromis
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:47:51 #30
pi_69463055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef eleusis het volgende:

Ik heb wel eens pitygevingerd, zij wilde meer en ik hoefde eigenlijk niks maar het leek me een aanvaardbaar compromis
WTF?? Je gaat toch geen compromis sluiten over sex. Als je niet wil, dan moet je het niet doen, als je dan toch gaat vingeren, werk dan gewoon helemaal mee. Pityfucken moet je vrijwillig doen (vind ik). Jij bent een schande voor de pityfuckende gemeenschap, waar ik (nog) niet toe behoor.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:10:51 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69463783
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef eleusis het volgende:

Daar is wel een langdradige discussie aan vooraf gegaan, mag ik hopen?

I pity the fool that pity-fucks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:08:00 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69465837
Ik ben voor de maatschappij, dus neuk ik ook dikke wijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:02:12 #33
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69473782
Waar is TS? Ben benieuwd naar haar antwoorden..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69473974
als je met veel plezier iemand een pittyfuck geeft, doe je het toch voor jezelf en is het geen pittyfuck meer ?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:07:08 #35
252563 misterddude
wait whut ?? :S
pi_69473993
quote:
-Hoe heette je ook alweer?
dit is niet altijd het teken van een pityfuck dronken wijven vragen da ook wel eens
“I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
pi_69478810
Sinds ik een relatie heb niet meer met een ander naar bed geweest, maar de optie is niet altijd gesloten ofzo. Omdat het nu niet direct aan de hand is heb ik er niet over nagedacht hoe dat eruit zou moeten zien, maar de vraag is op zich voor in het algemeen, niet hoe ik dat in mijn situatie moet passen.

Voor de mensen die na een blik in mijn fotoboek concluderen dat het een pityfuck van de jongens geweest moest zijn, ik ben niet zo fotogeniek, maar ik heb echt nooit te klagen gehad.

Hoe je het herkend? Dat zal per geval wel anders zijn, maar de ene keer zal zij aangeven dat ze echt niets wil beginnen maar wel de ervaring wil delen ofzo, en de andere keer misschien gewoon na een avond film kijken en daarna nooit meer initiatief en misschien wel contact opnemen?
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
...

Een vragenlijst aan de (potentiele) pityfuckers: doen of niet doen

- verder normale jongen met tranen die over zijn wangen biggelen (omdat zijn oma, dan wel zijn kat is overleden)
- pokdalige jongen die met een lauw biertje in zijn hand constant belachelijk wordt gemaakt door de aanwezige vrouwen
- bij de computerbeurs wachten en alle nerds de wc insleuren
- ongelukkig kijkende jongen
- jongen wiens vriendin het net heeft uitgemaakt
- anders, namelijk: ...
Ik denk dat het niet zo makkelijk zit, voor mij in ieder geval niet.
Je moet of iemand wel aantrekkelijk vinden of een dusdanig goede vriendschap hebben dat je het uit een ander soort liefde kan.
And the druids turn to stone...
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:04:41 #37
31101 _Led_
pi_69481868
Ik heb wel eens een pity-gesprek gevoerd, telt dat ook een beetje ?
zzz
pi_69487965
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:51 schreef Panthera1984 het volgende:

Voor de mensen die na een blik in mijn fotoboek concluderen dat het een pityfuck van de jongens geweest moest zijn, ik ben niet zo fotogeniek, maar ik heb echt nooit te klagen gehad.

*checkt fobo

OMG ARJAN LUCASSEN!!!

jaloers
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:11:41 #39
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69490559
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:51 schreef Panthera1984 het volgende:

zelfkennis, mooi.

pi_69490588
Waarschijnlijk zou ik TS na 3 bier ook wel doen .

Past idd wel in de mercyfuck .
pi_69503142
in combo met haar fobo moet ik denken aan:

"Hunt you down without mercy
Hunt you down all nightmare long"
(bron: Metallica - Death Magnetic, All Nightmare Long)

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_69504692
Er bestaat ook zoiets als haatseks.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_69506673

''Come to mama''
pi_69506877
Gewoon seksen omdat je er zin in hebt zonder dat daar per sé liefde bij komt kijken moet kunnen.
Seksen omdat je medelijden met iemand hebt vind ik echter een rare en twijfelachtige motivatie en zou ik nooit doen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:34:36 #45
118967 FicoF
ondertitel
pi_69512263
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef PekingEend_ het volgende:
[ afbeelding ]

''Come to mama''
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:15:15 #46
pi_69534508
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef PekingEend_ het volgende:
[ afbeelding ]

''Come to mama''
Bter doe je niet zo flauw. Jj zal het ook niet leuk vinden als iemand anders jouw foto ergens plaatst al is die openbaar. Op deze manier is het wel erg direct. Daarnaast zijn soortgelijke grappen al tien keer gemaakt, dus het begint ook een beetje zielig over te komen van 'onze kant' (ik heb er ook aan meegedaan)
pi_69662450
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Kings het volgende:

[..]

Het is meer hoe ben je denk ik. Zij was direct, kon goed haar intenties duidelijk maken, was wild en viel op een bepaald soort jongens die wat verlegen waren en dus niet zo snel aan de vrouw raakten.

En nee, ze was niet lelijk. Best wel knap zelfs, op haar wat brede heupen na.

Echt een pityfuck was het in mijn geval ook niet trouwens. Het ging me meer om de constatering dat je een bepaald soort vrouwen hebt die op maagden valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')