Wat wil je nou eigenlijk weten? Vergelijk je baffen nu met pijpen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Schaapjes123 het volgende:
[..]
wil niet lullig zijn ^^ Maar jongens het si ongeveer het zelfde alspijpen alleen dan op een andere manier. en bij een man natuurlijk, Lijkt je dat niet ranzig dan? vraag voor meisjes en onze Bi Vrienden ^^ als die er zijn...
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk weten? Vergelijk je baffen nu met pijpen?
Ik gister nog, ze was aan de klats en ik hoefde niet te beffenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:32 schreef exile79 het volgende:
iemand hier ervaring met boffen?
Tussen het likken van een schone anus en poepsex zit nog een wereld van verschil. Jammer dat de meeste mensen altijd zo bekrompen reageren. Als degene tussen de 2 uur poepen en het baffen gezorgt heeft dat het onder de douche allemaal schoon is dan zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:27 schreef tommosz het volgende:
GAAAAST!
Ik zal gewoon ff uitleggen wat er mis is met de baffers.
Ze houden in feite gewoon van Poepseks!
ik ga egt niet met me tong in iemands reet zitten waar hij 2 uurr geleden nogg door gepoept heeft
Ik ben bang dat jij van de verkeerde kant bent.quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Wat ook lekker is dat je na een hete sessie anale sex je zaad erin spuit, en vervolgens het hele zooitje baft totdat er geen druppel zaad meer achter blijft in haar anusje..
de eerste normaale persoon hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef Monoxide het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan of gekregen, dit blijft zo als het aan mij ligt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Klytemnestra het volgende:
ik vind het wel lekker als het bij mij gedaan wordt maar vind wel dat hij zich daarmee voor mij vernedert
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Klytemnestra het volgende:
ik word er geil van als m'n reet gelikt wordt, er zijn jammergenoeg maar weinig mannen die daar toe bereid zijn, ze willen vaak wel m'n voetzolen likken dat vind ik ook lekker
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Klytemnestra het volgende:
ik vind het wel lekker als het bij mij gedaan wordt maar vind wel dat hij zich daarmee voor mij vernedert
In de anus zitten enorm veel bacterieën...deze slik je dus gewoon door.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik dus echt het nut niet van in. Het is kinky te noemen maar mij lijkt het gewoon goor zowel om het te doen als om het te ontvangen. Beffen kan maar om in elkaars poepgaatje gaan lopen roeren met je tong dat is te smerig. Het lijkt me ook niet dat je er ook maar een beetje genot van hebt. Wat vinden jullie van baffen? Zowel om het zelf te doen als gebaft worden.
informatie over baffen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rimmen
http://www.sexwoordenboek.nl/rimmen.html
quote:
Baffenquote:A dirty mind = a joy forever!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |