quote:
Op zondag 12 april 2009 11:58 schreef RuneRose het volgende:[..]
Veel plezier, samen met Batman Returns nog steeds met afstand de beste.
Hmm, dit was me toch een aparte film. Hij ligt opzich nog best wel in m'n genre als je die amerikaanse pulp films er uit zou halen die ik normaliter wel goed te doen ( al mag die actrice die die russische dame/cat speelt er wezen

.. 43 jaar geleden

)
Vind ik het superhelden theme vaak ook wel leuk. Alleen nu gaan we maar liefst 43 jaar terug!

En dat is even wennen na al het ge X-Men/Spiderman/Batman van de afgelopen jaren.
Batman (1966)
![]()
De film zelf zit natuurlijk vrij simpel in elkaar gezet. Grafisch is het niet best, maar de ondersteunende muziek helpt vrij aardig. Sommige scenes zit je je even te verbijten ( zoals die haai die batman bijt als hij aan die helicopter hangt. Overigens heet nu alles ook batcopter/batauto/batspray enzo
Ook wel tof dat direct bijna alle vijanden van Batman in de film te vinden zijn. Die niet eens zo heel slecht acteren. Vechtscenes zijn zo overduidelijk nep, soms zie je ze slaan en dan zie je duidelijk dat er een halve meter verschil tussen lichaam en vuist zit, en toch valt de vijand de hoek in

. En toch valt het allemaal wel te pruimen.
En ik verbaas me er over dat deze film 43 jaar is. Je ziet batman en robin op een gegeven moment door de menigte lopen en dan kan ik me echt niet voorstellen dat dat 43 jaar geleden is
En overigens dat pakje wat Batman aan heeft!
6.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.