Ja geweldige actiequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:27 schreef Starlie het volgende:
ERIC WTF!!!! Ik vond hem zo leuk.....
Nee Eric is nog steeds leuk, hij doet het dus om Stacey te stangen!!
\quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:28 schreef crazy_ivan het volgende:
Hoort allemaal bij het script natuurlijk.
quote:
Dat gerucht ging hier al een tijdje, en is door Jennifer versterkt bij RTL Boulevard van dinsdag.quote:
Niks mis mee. Hopelijk vliegt zij er dan ook uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:30 schreef SCH het volgende:
Die van Stacey vliegen er de komende weken allemaal uit, die saaie negert en die kleuternegert
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:30 schreef SCH het volgende:
Die van Stacey vliegen er de komende weken allemaal uit, die saaie negert en die kleuternegert
Met zn babyhoofd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Treezz het volgende:
luiagaonoo ... dinges lijkt op dat neefje van ugly betty
meeeen je nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gerucht ging hier al een tijdje, en is door Jennifer versterkt bij RTL Boulevard van dinsdag.
Dat waren lieve jongensquote:
ja diequote:
Haha Laurens is echt langquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
Martijn is blij, hij krijgt echt nekkramp hiervan.
Shit, ik had 'm gemist, was te druk met omg'en over Motown!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:33 schreef Svensational het volgende:
Grande Puta
Om Cee maar even voor te zijn
en volgens mij had eva nog een vriendje.. kan aan mij liggen..quote:
Het was ook niet Wendy die het zei deze keerquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, ik had 'm gemist, was te druk met omg'en over Motown!
ernstig dat ze / hij dat niet weet wat voor muziekgerne dat isquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Treezz het volgende:
luiagaonoo ... dinges lijkt op dat neefje van ugly betty
quote:Motown, oorspronkelijk Tamla Motown, is de naam van een platenmaatschappij, in 1959 opgericht door Berry Gordy in Detroit. Motown is de afkorting van 'Motor Town', een bijnaam voor de stad Detroit. Tegenwoordig is Motown in handen van het grootste muziekconcern ter wereld, Universal Music Group.
Platenlabels die door Motown gevoerd werden waren:
Tamla Motown
Motown
MoWest
Invictus
Kenmerk van de "Motown-sound", het typisch geluid van de platen van het Motown label, is dat ieder instrument zodanig werd opgenomen en in de stereo-mix gezet dat de instrumenten een eigen plek in het spectrum kregen. Het label beschikte over een huisband, The Funk Brothers genaamd, die op een groot deel van de platen van het label voor de muzikale begeleiding zorgde. De documentaire "Standing in the Shadows of Motown" uit 2002 gaat over de muzikanten van die band die altijd anoniem op de achtergrond zijn gebleven, maar samen wel voor een belangrijk deel verantwoordelijk zijn voor dat specifieke geluid.
Veel bekende artiesten zijn gestart bij Motown, zoals Michael Jackson en The Jackson Five, Diana Ross en The Supremes, Lionel Richie en The Commodores, The Temptations, Stevie Wonder, Four Tops, Smokey Robinson en The Miracles, Marvin Gaye, Undisputed Truth, Rick James en, als zeldzame blanken, Meat Loaf, Kiki Dee, Rare Earth en R. Dean Taylor.
Aanneemtquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oh jongens... Motown is zóóó ontzettend leuk! Neem dat maar van mij aan!
of hesterquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:39 schreef ranja het volgende:
Overigens gaat volgende week Roan of Irma er uit. Dan staat de jury weer gelijk met allemaal 2 over.
Dat zijn al twee aparte grappen van JM.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:40 schreef Steve het volgende:
Hoe belangrijk is het klimaat voor je?
Ik heb het graag warm..
Nog blind ook dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:38 schreef Leonoor het volgende:
Reporter wil weten wat Laurens vond van het duivelse dilemma van Stacey:
"Hoe denk je over Stacey?"
Laurens:"Ik vind Stacey een hele leuke aantrekkelijke vrouw!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |