Je wuift mijn inbreng wederom wel weer heel erg makkelijk weg. Je mist daarom de capaciteiten om mee te gaan en er samen een verhaal van te maken, wat essentieel is in het discussiëren. Het is echter nooit te laat om hier mee te beginnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Da's niet waar.
De wetenschap verdedigen is prima, want de wetenschap streeft naar kennisvergaring op en manier die reproduceerbaar en toetsbaar is. Daardoor is het dus geen subjectief gebeuren, maar kan ieder controleren of iets inderdaad wel klopt.
Die manier zal ik altijd blijven verdedigen tegenover mensen die denken dat hun eigen verklaring die ze op 'intuitie' of 'gevoel' hebben verzonnen net zo veel waard is.
Dat is dus het lastige van de onderwerpen die dit forum omvat. Beargumentatie vindt hier meestal plaats aan de hand van eigen bevindingen. Meestal aan de hand van een stuk informatie dat diegene aan het denken heeft gezet. Ze zoeken hier een antwoord dat alleen maar te vinden is als er met meerdere mensen over gesproken is. Zelfs dan zijn de antwoorden op deze vragen zeer lastig te vinden. Ook al zijn veel onderwerpen in de "wetenschap" besproken, de waarheid die de wetenschap verkondigd is net zo relatief als de rest van de meningen. Oftewel, geef jezelf eens een kans en ben open, en stop met het verdedigen van andermans gedachten, laat eens zien dat je er zelf over nadenkt. Pas dan zul je respect krijgen in deze wereld.quote:Ik wil best open staan voor andere meningen, maar dan wil ik graag wel dat ze op argumenten gebaseerd zijn en niet op "omdat ik het zeg", "het is nou eenmaal zo" en "je moet er voor open staan".
En als een andere mening in tegenspraak is met zaken waarvan we precies weten hoe ze werken, die we kunnen testen en reproduceren, dan hecht ik een stuk minder waarde aan die mening.
Je zult mij bijvoorbeeld nooit horen zeggen dat spoken niet bestaan; je zult me wel horen zeggen dat er een boel oplichters zijn, en ik tot nu toe nog geen enkele reden heb gezien om aan te nemen dat spoken wel bestaan. Daarom ligt de bewijslast bij degene die de claims maakt.
gelukkig werkt dat dus niet want ALTIJD kan IEDEREEN het gewoon nalezen , hij hoopt dat iemand daar geen zin in heeft en hem maar op zijn boerenachterklap-elleboogwerk ogen gelooftquote:
Nee. FOK! basic is de oplossing voor iedereens problemen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef NotYou het volgende:
Als ik nou eens actief en (voor jullie) al dan niet onbedoeld irritant ga posten in tru, zouden jullie dan eventueel bereid zijn met mij een vergelijkbare regeling te treffen? Betaald krijgen om iets - waaraan ik verder eigenlijk geen behoefte heb - niet te doen lijkt mij namelijk wel wat!
Hahaha... geen kast te hoog voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, daar is die meneer ook weer die de hele tijd domme dingen post,
Dat heb ik er helemaal niet van gemaakt, dat maakten anderen ervan, ik vond het juist wel een puik plan !quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:14 schreef sjoep het volgende:
wat kost zo'n kutbanner eigenlijk?
[..]
Niemand zei dat hoor, hij maakte dat er zelf van...
Ga je even laten zien waar ik er 'mijn eigen verhaal' van gemaakt heb ?quote:Overigens geeft dit hele verhaal mij wel heel sterk te denken over het interpretatievermogen van _Led_.
Hoe je toch zo ontzettend je eigen verhaal kunt maken van iets....![]()
Okee, laat eens zien waar ik iets verdraaid heb of er 'mijn eigen verhaal' van gemaakt heb ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef Summers het volgende:
[..]
gelukkig werkt dat dus niet want ALTIJD kan IEDEREEN het gewoon nalezen , hij hoopt dat iemand daar geen zin in heeft en hem maar op zijn boerenachterklap-elleboogwerk ogen gelooft
over naief gesproken
Grappig hoe dezelfde mensen hetzelfde verhaal weer verdraaien.quote:
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig hoe dezelfde mensen hetzelfde verhaal weer verdraaien.
Als jij er ook aan dacht wil ik ook van jou weten waar ik zogenaamd iets verdraaide.
Heb ik ergens gezegd dat ik het stom vond, een slecht plan ?
Bji mijn weten heb ik het hele zooitje juist de hele tijd aangemoedigd en nergens iets anders erover gezegd.
Ik verwacht van jullie nu echt een link, want je snapt wel dat als jullie die niet kunnen tonen jullie je echt finaal ongeloofwaardig hebben gemaakt.
Ook nobel, maar daar vroeg niemand om.quote:Maar serieus, voor 25 euro per maand kom ik niet meer op TRU !
Zal ik mijn rekeningnummer geven ?
En waar verdraaide ik precies wat ? Ik bood je een service aan, ik heb niemand woorden in de mond gelegd of gezegd dat het idee van iemand anders afkomstig was.quote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef sjoep het volgende:
[..]
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.
Mijn antwoord hoorde in deze rij:
Jogy:" Het is jammer dat er geen echte ignore functionaliteit op FOK! aanwezig is want dat was in dit geval geweldig geweest voor sommige mensen"
Summers:"lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen ."
Sjoep: "Ik had er wel 25 euro per maand voor over."
Allemaal heel duidelijk vanwege quotes.
Twee posts later:
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.
_Led_
[..]
Ook nobel, maar daar vroeg niemand om.
Tevreden met je links?
Ok, nou maak er maar lekker van wat jij wilt.quote:Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En waar verdraaide ik precies wat ? Ik bood je een service aan, ik heb niemand woorden in de mond gelegd of gezegd dat het idee van iemand anders afkomstig was.
Alleen mensen die de boel verdraaien en onzeker zijn maken zich druk over of ze wel of niet geloofwaardig overkomen , wij niet dusquote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig hoe dezelfde mensen hetzelfde verhaal weer verdraaien.
Als jij er ook aan dacht wil ik ook van jou weten waar ik zogenaamd iets verdraaide.
Heb ik ergens gezegd dat ik het stom vond, een slecht plan ?
Bji mijn weten heb ik het hele zooitje juist de hele tijd aangemoedigd en nergens iets anders erover gezegd.
Ik verwacht van jullie nu echt een link, want je snapt wel dat als jullie die niet kunnen tonen jullie je echt finaal ongeloofwaardig hebben gemaakt.
Volgens jou verdraai ik iets.quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Alleen mensen die de boel verdraaien en onzeker zijn maken zich druk over of ze wel of niet geloofwaardig overkomen , wij niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
quote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef sjoep het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een grote mond en na al dat gelieg en gedraai van je sta ik blijkbaar nog steeds niet in je block-listSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
Ja, op het moment vermaak ik me opperbest met jequote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Een grote mond en na al dat gelieg en gedraai van je sta ik blijkbaar nog steeds niet in je block-list
QFT!!!quote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend hoe altijd dezelfde mensen weer moeten liegen om hun eigen verhaal kracht bij te zetten
Dat geeft te denken over de rest van jullie fantasieverhaaltjes !
Ja, het leven is een stuk makkelijker als je het niet zo nauw neemt met de waarheid kan ik me zo voorstellenquote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ja, op het moment vermaak ik me opperbest met je
Jij gelooft helemaal nooit iets , doe nou niet net alsof we je NU iets te denken geven ,quote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend hoe altijd dezelfde mensen weer moeten liegen om hun eigen verhaal kracht bij te zetten
Dat geeft te denken over de rest van jullie fantasieverhaaltjes !
Je bent echt op kleuterschoolniveau blijven hangen he ?quote:Op maandag 6 april 2009 10:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij gelooft helemaal nooit iets , doe nou niet net alsof we je NU iets te denken geven ,
jij denkt helemaal niet verder anders denk je dat je hersenen er uitvallen en plotseling niet meer functioneren zoals ze altijd hebben gedaannet zoals
sommige mensen denken dat je in de hel komt als je iets niet doet of anders doet .
Als je dat niet wetenschappelijk kan bewijzen dan lul je ook maar wat hequote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent echt op kleuterschoolniveau blijven hangen he ?
Om te zien dat jij geen universiteit (of hbo, of vwo, of havo...quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je dat niet wetenschappelijk kan bewijzen dan lul je ook maar wat he![]()
Pas nou toch op , ze vallen er uit hoor !!quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Om te zien dat jij geen universiteit (of hbo, of vwo, of havo...) hebt gedaan hoeft men echt geen helderziende te zijn hoor
Dat komt hij dan waarschijnlijk bij ons doen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Summers het volgende:
Straks zijn EN je hersenen weg EN kom je niet in de hemel , dan heb je echt iets om over te huilen .
Het zal je verbazen hoeveel idioten je nog tegenkomt daar.quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Om te zien dat jij geen universiteit (of hbo, of vwo, of havo...) hebt gedaan hoeft men echt geen helderziende te zijn hoor
Ja, het hele weekend was er niks aan de handquote:Op maandag 6 april 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Dit was toch een gemoedelijk topic met een knipoog?
QFTquote:Op maandag 6 april 2009 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel idioten je nog tegenkomt daar.
Mja, het werd pas leuk toen Summers loog dat ik dingen zou verdraaien (wat ze uiteraard weer eens niet kon aantonen), waarmee ze weer aantoonde dat ze dat zelf altijd doetquote:Op maandag 6 april 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Dit was toch een gemoedelijk topic met een knipoog?
Ga je nu doen alsof ik gelovig ben ofzo ?quote:Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Pas nou toch op , ze vallen er uit hoor !!
SNEL ... doe je vingers in je oren en zing lalala en blijf in the box anders ontploffen ze nog !! Heb je wel toestemming van je dominee om helderziende uit te spreken ?
Straks zijn EN je hersenen weg EN kom je niet in de hemel , dan heb je echt iets om over te huilen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |