abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67684261
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Da's niet waar.
De wetenschap verdedigen is prima, want de wetenschap streeft naar kennisvergaring op en manier die reproduceerbaar en toetsbaar is. Daardoor is het dus geen subjectief gebeuren, maar kan ieder controleren of iets inderdaad wel klopt.
Die manier zal ik altijd blijven verdedigen tegenover mensen die denken dat hun eigen verklaring die ze op 'intuitie' of 'gevoel' hebben verzonnen net zo veel waard is.
Je wuift mijn inbreng wederom wel weer heel erg makkelijk weg. Je mist daarom de capaciteiten om mee te gaan en er samen een verhaal van te maken, wat essentieel is in het discussiëren. Het is echter nooit te laat om hier mee te beginnen.
quote:
Ik wil best open staan voor andere meningen, maar dan wil ik graag wel dat ze op argumenten gebaseerd zijn en niet op "omdat ik het zeg", "het is nou eenmaal zo" en "je moet er voor open staan".
En als een andere mening in tegenspraak is met zaken waarvan we precies weten hoe ze werken, die we kunnen testen en reproduceren, dan hecht ik een stuk minder waarde aan die mening.

Je zult mij bijvoorbeeld nooit horen zeggen dat spoken niet bestaan; je zult me wel horen zeggen dat er een boel oplichters zijn, en ik tot nu toe nog geen enkele reden heb gezien om aan te nemen dat spoken wel bestaan. Daarom ligt de bewijslast bij degene die de claims maakt.
Dat is dus het lastige van de onderwerpen die dit forum omvat. Beargumentatie vindt hier meestal plaats aan de hand van eigen bevindingen. Meestal aan de hand van een stuk informatie dat diegene aan het denken heeft gezet. Ze zoeken hier een antwoord dat alleen maar te vinden is als er met meerdere mensen over gesproken is. Zelfs dan zijn de antwoorden op deze vragen zeer lastig te vinden. Ook al zijn veel onderwerpen in de "wetenschap" besproken, de waarheid die de wetenschap verkondigd is net zo relatief als de rest van de meningen. Oftewel, geef jezelf eens een kans en ben open, en stop met het verdedigen van andermans gedachten, laat eens zien dat je er zelf over nadenkt. Pas dan zul je respect krijgen in deze wereld.

Neem me niet verkeerd, het feit dat je in dit forum post betekend dat jij ook op zoek bent naar antwoorden. En dat er zeer zeker wat openheid te bespeuren is. Mijns inziens is het dan ook verstandig om te kijken hoe je reageert tov meningen van anderen. Oftewel respecteren.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:02:48 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67684396
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nou precies, daar dacht ik dus ook aan
gelukkig werkt dat dus niet want ALTIJD kan IEDEREEN het gewoon nalezen , hij hoopt dat iemand daar geen zin in heeft en hem maar op zijn boerenachterklap-elleboogwerk ogen gelooft
over naief gesproken
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:11:27 #78
236046 NotYou
tigerblood
pi_67684682
Als ik nou eens actief en (voor jullie) al dan niet onbedoeld irritant ga posten in tru, zouden jullie dan eventueel bereid zijn met mij een vergelijkbare regeling te treffen? Betaald krijgen om iets - waaraan ik verder eigenlijk geen behoefte heb - niet te doen lijkt mij namelijk wel wat!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:55:34 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67686183
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef NotYou het volgende:
Als ik nou eens actief en (voor jullie) al dan niet onbedoeld irritant ga posten in tru, zouden jullie dan eventueel bereid zijn met mij een vergelijkbare regeling te treffen? Betaald krijgen om iets - waaraan ik verder eigenlijk geen behoefte heb - niet te doen lijkt mij namelijk wel wat!
Nee. FOK! basic is de oplossing voor iedereens problemen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67697980
Sowieso beetje raar voorstel

Met een beetje wilskracht ignore je bepaalde mensen vanuit jezelf al zonder je telkens geroepen te voelen om weerwoorden te geven. Wat voor een meerwaarde heeft een ignore functie in een subforum voor mensen met een reuzesterke geest die de meest gekke dingen kan waarmaken.

"Ik kan wel geesten oproepen en bestek laten zweven maar ik kan niet een user op een forum negeren"

Mensen willen wel betalen voor een "ignore functie" maar de gratis oplossing is weer te lastig
Ik denk dus dat het vooral aan de mensen zelf ligt hoor (en aan hun toch wel zwakke zieltjes )

IN BEFORE:

FLAMMIE JE REAGEERD ZELF OOK OP DE MINSTE GERINGSTE CLAIM EN SCHIJT:

Yeah maar ik stel geen ignore functie voor of wil er iig ook niet voor betalen. Ik reageer omdat ik het WIL en ben in ieder geval eerlijk genoeg om er voor uit te komen NU DE REST NOG!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Flammie op 04-04-2009 07:48:44 ]
  zaterdag 4 april 2009 @ 08:24:44 #81
230727 sjoep
a new day!
pi_67698102
Ja, zie je, met 25 euro zouden we er sowieso niet uit zijn per maand.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_67699430
En DAT ook nog eens
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:36:46 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67700040
Ik geef Scorpie en _Led_ 25 euro als ze russisch roulette gaan spelen!
Wie overblijft wint!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67700206
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hey, daar is die meneer ook weer die de hele tijd domme dingen post,
Hahaha... geen kast te hoog voor je.
  maandag 6 april 2009 @ 09:16:18 #85
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67750361
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:14 schreef sjoep het volgende:
wat kost zo'n kutbanner eigenlijk?
[..]

Niemand zei dat hoor, hij maakte dat er zelf van...
Dat heb ik er helemaal niet van gemaakt, dat maakten anderen ervan, ik vond het juist wel een puik plan !
quote:
Overigens geeft dit hele verhaal mij wel heel sterk te denken over het interpretatievermogen van _Led_.
Hoe je toch zo ontzettend je eigen verhaal kunt maken van iets....
Ga je even laten zien waar ik er 'mijn eigen verhaal' van gemaakt heb ?
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 09:18:52 #86
31101 _Led_
pi_67750413
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

gelukkig werkt dat dus niet want ALTIJD kan IEDEREEN het gewoon nalezen , hij hoopt dat iemand daar geen zin in heeft en hem maar op zijn boerenachterklap-elleboogwerk ogen gelooft
over naief gesproken
Okee, laat eens zien waar ik iets verdraaid heb of er 'mijn eigen verhaal' van gemaakt heb ?

Dit is juist weer zo'n voorbeeld waar JIJ dat doet ?
IK heb namelijk helemaal niet gezegd dat het tegenstrijdig is met TRU, ik vond het een prima idee !
anderen kwamen met de opmerking dat het censuur zou zijn of whatever.

Dit is dus weer een prima voorbeeld van hoe JIJ dingen verdraait.
IK heb NERGENS gezegd dat ik dit vervelend vond, een slecht plan, niet bij TRU vond passen of wat dan ook,
ik heb hethele gebeuren zelfs AANGEMOEDIGD.

Dus tenzij je me nu laat zien waar ik dat volgens jou gedaan heb heb ik nu WEER een valide reden om te zeggen dat jij altijd de boel besodemietert en verdraait.

Komt u maar met die link, ik wacht.
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 09:22:31 #87
31101 _Led_
pi_67750518
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nou precies, daar dacht ik dus ook aan
Grappig hoe dezelfde mensen hetzelfde verhaal weer verdraaien.
Als jij er ook aan dacht wil ik ook van jou weten waar ik zogenaamd iets verdraaide.
Heb ik ergens gezegd dat ik het stom vond, een slecht plan ?
Bji mijn weten heb ik het hele zooitje juist de hele tijd aangemoedigd en nergens iets anders erover gezegd.

Ik verwacht van jullie nu echt een link, want je snapt wel dat als jullie die niet kunnen tonen jullie je echt finaal ongeloofwaardig hebben gemaakt.
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 09:34:09 #88
230727 sjoep
a new day!
pi_67750824
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Als jij er ook aan dacht wil ik ook van jou weten waar ik zogenaamd iets verdraaide.
Bji mijn weten heb ik het hele zooitje juist de hele tijd aangemoedigd en nergens iets anders erover gezegd.

Ik verwacht van jullie nu echt een link, want je snapt wel dat als jullie die niet kunnen tonen jullie je echt finaal ongeloofwaardig hebben gemaakt.
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.
Mijn antwoord hoorde in deze rij:

Jogy:" Het is jammer dat er geen echte ignore functionaliteit op FOK! aanwezig is want dat was in dit geval geweldig geweest voor sommige mensen"
Summers:"lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen ."
Sjoep: "Ik had er wel 25 euro per maand voor over."

Allemaal heel duidelijk vanwege quotes.

Twee posts later:
_Led_
quote:
Maar serieus, voor 25 euro per maand kom ik niet meer op TRU !
Zal ik mijn rekeningnummer geven ?
Ook nobel, maar daar vroeg niemand om.

Tevreden met je links?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  maandag 6 april 2009 @ 09:59:16 #89
31101 _Led_
pi_67751382
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef sjoep het volgende:

[..]

Mijn antwoord hoorde in deze rij:

Jogy:" Het is jammer dat er geen echte ignore functionaliteit op FOK! aanwezig is want dat was in dit geval geweldig geweest voor sommige mensen"
Summers:"lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen ."
Sjoep: "Ik had er wel 25 euro per maand voor over."

Allemaal heel duidelijk vanwege quotes.

Twee posts later:
_Led_
[..]

Ook nobel, maar daar vroeg niemand om.

Tevreden met je links?
En waar verdraaide ik precies wat ? Ik bood je een service aan, ik heb niemand woorden in de mond gelegd of gezegd dat het idee van iemand anders afkomstig was.
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 10:05:40 #90
230727 sjoep
a new day!
pi_67751490
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En waar verdraaide ik precies wat ? Ik bood je een service aan, ik heb niemand woorden in de mond gelegd of gezegd dat het idee van iemand anders afkomstig was.
Ok, nou maak er maar lekker van wat jij wilt.
Feit blijft dat ik wilde betalen voor een ignorefunctie en niet voor jouw aanbod om weg te blijven uit TRU.
Jouw baas wil misschien dat gemiereneuk waar je nu in vervalt (het gaat over iets anders dan jij denkt blijkbaar) sponsoren, maar de mijne niet.
Blijkbaar heeft iedereen het begrepen behalve jij.
  maandag 6 april 2009 @ 10:11:41 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67751625
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Alleen mensen die de boel verdraaien en onzeker zijn maken zich druk over of ze wel of niet geloofwaardig overkomen , wij niet dus
  maandag 6 april 2009 @ 10:13:21 #92
31101 _Led_
pi_67751666
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen mensen die de boel verdraaien en onzeker zijn maken zich druk over of ze wel of niet geloofwaardig overkomen , wij niet dus
Volgens jou verdraai ik iets.
Vertel dus maar waar, of hou gewoon eens op met dat gelieg, dom wijf
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 10:15:07 #93
31101 _Led_
pi_67751707
Schitterend hoe altijd dezelfde mensen weer moeten liegen om hun eigen verhaal kracht bij te zetten
Dat geeft te denken over de rest van jullie fantasieverhaaltjes !
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 10:20:42 #94
230727 sjoep
a new day!
pi_67751846
OMG
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 april 2009 @ 10:24:59 #95
31101 _Led_
pi_67751939
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef sjoep het volgende:
OMG
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een grote mond en na al dat gelieg en gedraai van je sta ik blijkbaar nog steeds niet in je block-list
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 10:25:50 #96
230727 sjoep
a new day!
pi_67751961
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Een grote mond en na al dat gelieg en gedraai van je sta ik blijkbaar nog steeds niet in je block-list
Ja, op het moment vermaak ik me opperbest met je
pi_67751966
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend hoe altijd dezelfde mensen weer moeten liegen om hun eigen verhaal kracht bij te zetten

QFT!!!
  maandag 6 april 2009 @ 10:27:17 #98
31101 _Led_
pi_67751999
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, op het moment vermaak ik me opperbest met je
Ja, het leven is een stuk makkelijker als je het niet zo nauw neemt met de waarheid kan ik me zo voorstellen
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 10:33:24 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67752167
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
Jij gelooft helemaal nooit iets , doe nou niet net alsof we je NU iets te denken geven ,
jij denkt helemaal niet verder anders denk je dat je hersenen er uitvallen en plotseling niet meer functioneren zoals ze altijd hebben gedaan net zoals
sommige mensen denken dat je in de hel komt als je iets niet doet of anders doet .
  maandag 6 april 2009 @ 10:50:53 #100
31101 _Led_
pi_67752681
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij gelooft helemaal nooit iets , doe nou niet net alsof we je NU iets te denken geven ,
jij denkt helemaal niet verder anders denk je dat je hersenen er uitvallen en plotseling niet meer functioneren zoals ze altijd hebben gedaan net zoals
sommige mensen denken dat je in de hel komt als je iets niet doet of anders doet .
Je bent echt op kleuterschoolniveau blijven hangen he ?
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 11:10:41 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67753307
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je bent echt op kleuterschoolniveau blijven hangen he ?
Als je dat niet wetenschappelijk kan bewijzen dan lul je ook maar wat he
wat een fantast ...
  maandag 6 april 2009 @ 11:24:39 #102
31101 _Led_
pi_67753758
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je dat niet wetenschappelijk kan bewijzen dan lul je ook maar wat he
Om te zien dat jij geen universiteit (of hbo, of vwo, of havo... ) hebt gedaan hoeft men echt geen helderziende te zijn hoor
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 12:06:08 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67755076
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Om te zien dat jij geen universiteit (of hbo, of vwo, of havo... ) hebt gedaan hoeft men echt geen helderziende te zijn hoor
Pas nou toch op , ze vallen er uit hoor !!
SNEL ... doe je vingers in je oren en zing lalala en blijf in the box anders ontploffen ze nog !! Heb je wel toestemming van je dominee om helderziende uit te spreken ?
Straks zijn EN je hersenen weg EN kom je niet in de hemel , dan heb je echt iets om over te huilen .
  maandag 6 april 2009 @ 12:08:14 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67755145
Huilen dan.
  maandag 6 april 2009 @ 12:10:40 #105
230727 sjoep
a new day!
pi_67755222
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Summers het volgende:
Straks zijn EN je hersenen weg EN kom je niet in de hemel , dan heb je echt iets om over te huilen .
Dat komt hij dan waarschijnlijk bij ons doen.
Moeten wij weer zweverige dingen doen met cirkels van waxinelichtjes, engelen aanroepen en andere vage rituelen
  maandag 6 april 2009 @ 12:16:20 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67755382
Dit was toch een gemoedelijk topic met een knipoog?
The truth was in here.
pi_67755465
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel idioten je nog tegenkomt daar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 april 2009 @ 12:30:04 #108
230727 sjoep
a new day!
pi_67755739
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ja, het hele weekend was er niks aan de hand
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel idioten je nog tegenkomt daar.
QFT
  maandag 6 april 2009 @ 13:01:40 #109
31101 _Led_
pi_67756606
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Mja, het werd pas leuk toen Summers loog dat ik dingen zou verdraaien (wat ze uiteraard weer eens niet kon aantonen), waarmee ze weer aantoonde dat ze dat zelf altijd doet
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 13:04:03 #110
31101 _Led_
pi_67756696
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Pas nou toch op , ze vallen er uit hoor !!
SNEL ... doe je vingers in je oren en zing lalala en blijf in the box anders ontploffen ze nog !! Heb je wel toestemming van je dominee om helderziende uit te spreken ?
Ga je nu doen alsof ik gelovig ben ofzo ?
Je bent echt zwakzinnig he ?

Heb je nou al een baan ?
zzz
  maandag 6 april 2009 @ 13:08:13 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67756827
Het was een vrijdagmiddagtopic.. laten we het daar maar op gaan houden dan.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')