Pff, vervelend zeg! Ik duim voor je...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...
Oooh, dat herken ik!!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef mijsje het volgende:
Ik heb gewoon een jetlag nu...ik heb echt last van het uurtje dat de klok vooruit is gezet. ik kom nog lastiger in slaap, kom nog moeilijker m'n bed uit en ben de hele dag moe. als ik thuis kom uit m'n werk, wil ik graag even liggen, wat soms ook betekent dat ik gewoon als een blok in slaap val (waardoor ik 's nachts weer moeilijker in slaap kom... ik zie een cirkel ontstaan...
)
De temp van gisteravond telt natuurlijk gewoon helemaal niet meequote:Op donderdag 2 april 2009 23:46 schreef Guess. het volgende:
Daarnet ff mijn temp opgemeten en die was bijna 37.9,gisteravond was ie 36.7 dus ziet er op zich wel positief uit kwa eisprong,al weet ik het natuurlijk morgenochtend pas zeker en dan moet het geloof ik nog een dag of 3 zo blijven he?
Pze,ik blijf gewoon nog ff voor je hopen hoor,je zal niet de 1e zijn bij wie het zo gaat!
Fee-nix,welkom
Duimen draaien hier! maaruh heb je me aangestoken met ziek zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lieve Ymme, wat erg. Heel veel sterkte en een![]()
Guess, schiet lekker op daar bij jou...![]()
Hier geen nieuws, nog niet doorgezet en temp wel iets lager maar nog niet laag genoeg voor.
Ik ben dan ook echt heel bang dat het gevoel wat ik al jaren heb dat ik niet uit mezelf zwanger kan worden uit gaat komen,volgens mij heb ik gewoon geen (goeie) eisprongquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Guess, schiet lekker op daar bij jou...![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En ga jij eens even heel vlug ongesteld worden!!
Ik kan me voorstellen dat het wachten zo extra stressvol is. Sterkte met de laatste loodjes!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:31 schreef Bucko het volgende:
sterkte ymme!
hier ook nog geen nieuws, morgen NOD, ben wel erg benieuwd deze maand omdat mijn afscheiding er nauwelijks is en ik vier dagen voor mijn nod heel licht bloedverlies heb gehad. Zal allemaal wel niets betekenen uiteindelijk. Voel verder ook niets aparts ofzo, wel af ent oe wat krampjes in de buik, kan ook ongesteldheidspijn zijn...
Gezellig met z'n tweetjes bloedenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Och CP, wat een waardeloos iets is het toch. Als het niet lukt is het toch telkens weer een klap. Ik kan weinig anders roepen dan drie keer is vast scheepsrecht en een![]()
Ik abandon ook all hope hier hoor, moest net al tampons aanslepen...
Ymme... jeetje, wat erg... vroeg of niet, een miskraam is hartstikke vreselijk... dan ben je zo blij en dan ineens... ik leef met je mee meid, heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 05:57 schreef ymme het volgende:
Hier ben ik weer. vroege miskraam. ben zo verdrietig en ongelukkig op dit moment. weet het even niet meer. waarom heeft het niet zo mogen zijn. gewoon dikke waaroms. waarom:(
Gues, je had toch eergisteren je laatste dikke streep? Dan heb je 12-24 uur later pas de eisprong en het kan 2 dagen duren voordat je temp omhoog gaat. Dus ik hoop voor je dat je temp morgen hoger is.. En anders... sja... ei toch niet gesprongen? Ovutest die niet deugt? Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:26 schreef Guess. het volgende:
Nou ik baal,geen tempratuursverhoging hoor vanochtendZou het nu morgen of overmorgen kunnen komen datiemand weet? Ik heb wel veel krampjes steekjes in me buik,maar dat heb ik al een paar dagen (zou denken dat ik ongie moet worden)
Ik heb nog geen nieuwe NOD... eerst maar es ongi worden he?quote:
Ik heb een f*cking eigenwijze buikquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef Asyniur het volgende:
Leonie: je kan je buik toch even streng toespreken?
Dat wordt wat met een kindje van julliequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een f*cking eigenwijze buik
Echt geen flauw idee vanwaar die komt![]()
Ohhquote:Op vrijdag 3 april 2009 05:57 schreef ymme het volgende:
Hier ben ik weer. vroege miskraam. ben zo verdrietig en ongelukkig op dit moment. weet het even niet meer. waarom heeft het niet zo mogen zijn. gewoon dikke waaroms. waarom:(
Hier!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Asyniur het volgende:
Waar is Cisco eigenlijk?
En Tierrr, wat is je nieuwe NOD?
Guess, je houdt het wel spannend hoor!
En voor de anderen ook een![]()
Als vrouw met ervaring zal ik het wel onder controle kunnen houdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat wordt wat met een kindje van jullieals je buik al zo eigenwijs is
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef Ciscostar het volgende:
Hier!
Even geen zin in dit topic.. baal zo dat ik ineens ongesteld werd zaterdag.. Week na mijn ei (volgens testen) etc.. snapte er even niks van. Maar gaat nu wel weer..
Trouwens iemand moet echt even de datums aanpassen.. vorige topic al 1 mei doorgegeven.
Maandag tm vrijdag lekker weekje naar centerparcs.. heerlijk even met zijn 2tjes weg!
Fee-nix welkom.. en balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik hou mijn hart vast voor de combi van mijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef leonieke het volgende:
Als vrouw met ervaring zal ik het wel onder controle kunnen houden(maak ik mezelf wijs...
) Of het zal heel erg op de papa lijken en dan wordt het een rustig kind
Nog eentje even er tussenuit! Je hebt in elk geval het weer mee! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:55 schreef Fee-nix het volgende:
Okee, ik ga jullie voor een weekend verlaten. Lekker naar Landall! Ben benieuwd naar de verhalen als ik terug kom. Maar eerst lekker genieten van het heeeeerlijke weer.
Tot later!
ikke 1 mei.. niet 2 aprilquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb de lijst aangepast en hoop dat het zo weer klopt. Zo niet, dan horen we het wel!
Vervelend ook om mensen van de lijst af te halen terwijl ze niet lekker doorstromen naar Z&G.
Veel sterkte dames die het nodig hebben!
Wat een rotnieuws Ymme. Sterkte en een hele dikke knuffel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 05:57 schreef ymme het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, handig, zit de hele dag al naar een gesloten topic te loeren en me af te vragen waarom er niemand post?
Leuk zeg, bruidsjurken passen, heeft toch wel wat, vond je niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog niets te melden. Ben vandaag bruidsjurken gaan passen. Eigenlijk voor de grap omdat ik geen geld er aan uit wil geven. En toch ben ik een hele mooie jurk tegen gekomen waar ik nu over zit te twijfelen. Een van de dilemma's is dat als ik nu zwanger blijk te zijn ik die jurk niet aan kan. Ik zou dan met de bruiloft 14 weken zwanger zijn en dan pas ik echt niet meer in die jurk ben ik bang. Lastig allemaal
Deze jurk had een bovenstuk met allemaal baleinen en je werd er in gesnoerd als het ware. Klinkt wel heel kinky nu, haha. Maar is niet geschikt voor een zwanger buikje. Ff afwachten of ik ongesteld word volgende week en dan zien we verder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Leuk zeg, bruidsjurken passen, heeft toch wel wat, vond je niet?
Bij 14 weken kun je inderdaad al een aardig buikje hebben, maar vaak kunnen ze een jurk ook nog aardig vermaken hoor! Bij mij zeiden ze dat ze echt wel wat voor me konden doen als ik zwanger zou zijn... maargoed, ligt ook aan de jurk natuurlijk, maar daar zou ik dan gewoon even naar vragen. Het kan ook heel mooi staan: een zwangere buik in een trouwjurk!!
quote:
Natuurlijk ben ik heel blij als ik de jurk toch niet aan kan. Scheelt me ook een boel gedoe, haha. Over 4 dagen weet ik volgens mijn ticker meer, maar ik denk dat ik iets langer wacht met testen als ik niet ongesteld ben, omdat ik dan pas 12 dagen na mijn eisprong ben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:38 schreef mijsje het volgende:
Tierrr, Cisco, PZE, Fee-Nix...zo balen als je dan toch weer ongesteld wordt!
Bucko, ik hoop dat jij dit dus over gaat slaan, en dan voor 9 maanden dus...
Poezebeest, als je deze ronde zwanger bent, dan kun je ms niet in je jurk, maar over 4 dagen kun je volgens je ticker al testen... wie weet, of je bent heel blij dat je in een mooie jurk past (met 10 weken wel eigenlijk?) of je bent heel blij dat je er niet in gaat passen!Ik hoop het laatste moet ik eerlijk zeggen!
Hier geen rare dingen. m'n temp was netjes omhoog gegaan en ik vond dus een ei... (het was nog niet eens pasen...) en hij is nog steeds netjes hoog... Maandag dus bloedprikken. Ik vraag me af wanneer ik die uitslag krijg... en of er maandag ook al evt gezien kan worden of ik zwanger zou zijn... (of er dan dus al genoeg HCG in het bloed zou kunnen zitten...) maar goed, ik ga er in ieder geval niet van uit... en dan gaan we dus maar voor de volgende actie, die lekkere foto die ik moet laten maken...
Nou hier zit ik dus ook mee. Ik wilde er ook niet veel aan uitgeven maar ik heb een paar mooie jurken gezienquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog niets te melden. Ben vandaag bruidsjurken gaan passen. Eigenlijk voor de grap omdat ik geen geld er aan uit wil geven. En toch ben ik een hele mooie jurk tegen gekomen waar ik nu over zit te twijfelen. Een van de dilemma's is dat als ik nu zwanger blijk te zijn ik die jurk niet aan kan. Ik zou dan met de bruiloft 14 weken zwanger zijn en dan pas ik echt niet meer in die jurk ben ik bang. Lastig allemaal
quote:
In Polen gaat dat, mijn trouwjurk werd volledig op maat gemaakt en dat op 5 dagen, waarvan er 1 een zondag wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, jammer hoor! Maar kop hoog! OP naar de volgende (hopelijk wat kortere) ronde!![]()
Ja maar ik vind het nogal een verschil of je 3 of 5 maanden zwanger bent![]()
En ik neem dus zussen mee om mijn jurk uit te zoeken (althans dat is de bedoeling) en ik kan moeilijk vragen waar zij bij staan of de jurk uitgelegd kan worden![]()
Aan de andere kant zou ik daar achteraf nog wel voor kunnen bellen...
Ik ga gewoon het weekend voor mijn trouwdag een jurk uitzoeken. Dan weet ik zeker dat ik er 4 dagen later nog in pas
In augustus...quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:50 schreef bumbaloe het volgende:
Hmm ja dat is ook zo Asynuir, je kan overigens ook zelf in de naad kijken hij. Hoe meer naad er aan de binnenkant zit hoe meer je kunt uitnemen.
En ook achteraf bellen kant natuurlijk. Wanneer ging je ook al weer precies trouwen?
PZE, lekker positiefwel super netjes precies 14 dagen na je ei. Scheelt een hoop gestress en broekgeloer.
Positivo! maar ik dacht dat jouw duivels al gearriveerd waren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn temperatuur was netjes laag vanmorgen dus de duivels zullen zich wel echt melden vandaag. Op zich jammer, maar wel weer keurig 14 dagen na mijn ei. Look at me all positive.
Spannend Mijsje!!
Ja en nee, ik had wel spotting maar dat ging ook weer over gistermiddag. Vandaar,quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Positivo! maar ik dacht dat jouw duivels al gearriveerd waren?![]()
Azo! * Asyniur slaat meteen weer aan het duimenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ja en nee, ik had wel spotting maar dat ging ook weer over gistermiddag. Vandaar,
quote:
Nope, lekker ongesteld hierzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Poezebeest het volgende:
Misschien toch een innestelingsbloeding geweest, pze?
Mag ik vragen hoe je temperatuurt? Rectaal? En elke dag voor het opstaan op ongeveer dezelfde tijd? Overigens is de verhoging pas de dag na de eisprong. Aangezien de eisprong tot 48 uur na de LH piek kan komen, zou het nog kunnen morgen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef Guess. het volgende:
3 dagen na mijn positieve ovulatietest en helaas mijn temp nog niet om hoog vanochtend,ik baal
Ik temp rectaal,elke dag om 07.00 en mijn temp is meestal 36.2-36.3 vanochtend was ie 36.4 (en dat is al 2x eerder geweest deze cyclus) dus schiet niet echt op.Ik ben helaas wel een onrustige slaper en ben regelmatig waker,ga ook altijd naar de wc,maargoed dat is iedere nacht.Ik heb mijn angsten besproken met huisarts en gynecoloog,ik moest 2 mnd m'n temp bijhouden en dan terug komen.Ik moet toch een afspraak maken met de gyn (controle,heb jaartje geleden lisexcisie gehad) dus dat kan dan allemaal in een moeite door. Hopelijk krijg ik alsnog een verhoging morgen.Heb tijdens de dgn van de positieve ovu wel allemaal krampjes en het gevoel ongi te worden gehad.Vandaag en gister veel hoofdpijn en moe.Ik was zo ontzettend blij met mijn positieve ovutesten van de week,maar nu heb ik er geen goed gevoel overquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je temperatuurt? Rectaal? En elke dag voor het opstaan op ongeveer dezelfde tijd? Overigens is de verhoging pas de dag na de eisprong. Aangezien de eisprong tot 48 uur na de LH piek kan komen, zou het nog kunnen morgen.
Toch kan het best zijn dat je toch een eisprong hebt gehad, maar dan zou je temp vanaf nu op of boven de 36.4 moeten blijven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik temp rectaal,elke dag om 07.00 en mijn temp is meestal 36.2-36.3 vanochtend was ie 36.4 (en dat is al 2x eerder geweest deze cyclus) dus schiet niet echt op.
.....
Ik was zo ontzettend blij met mijn positieve ovutesten van de week,maar nu heb ik er geen goed gevoel over
ik jompel even mee poezebeestquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:01 schreef Poezebeest het volgende:
Dank jullie wel voor alle jompels! Ik hou nog een slag om de arm, ik heb ook wel erg vroeg getest, dus kan nog alle kanten op. Hoop dat ik maandag een dikkere streep heb.
Cisco: officieel is dit pas de eerste echte poging, vorige maand al onveilig gesext, maar nog niet echt gemikt.Ik vind dat echt heel vervelend en oneerlijk voor iedereen die al langer bezig is, sorry dat ik misschien voorkruip
Mijn mooie trouwjurk kan ik nu wel vergeten, maar ik ben hier echt heel erg blij mee!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |