abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67700942
Misschien toch een innestelingsbloeding geweest, pze?
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:50:16 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67701451
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Ja en nee, ik had wel spotting maar dat ging ook weer over gistermiddag. Vandaar,
Azo! * Asyniur slaat meteen weer aan het duimen
pi_67703171
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
MIJSJE PUPO!!!!!!

zo snel na de eisprong?

maar de temp hoort toch gewoon hoger te blijven tot je NOD? (ik maakte er niet echt iets bijzonders van... )
Poppejans, ik zal maandag de winkels weer eens opzoeken, en dan kijk ik even of ik ovutesten mee kan nemen...en maandag natuurlijk naar het ziekenhuis om te prikken...
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:04:05 #79
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67704290
Mijsje, succes maandag! Ik zou wel even aangeven in het zkh waar je zit in je cyclus, ze kunnen geloof ik ong. 7 dagen na je eisprong HCG vinden dacht ik.

Hier mijn eisprong toch iets later dan ik dacht, maar wel weer zoals het voor de miskraam was. Dacht dat hij van de week al was (door het slijm en dip in temperatuur) maar uiteindelijk gisteren pas een vet positieve ovu-test.

We hebben ons best gedaan met SMEP-pen, dus nu is het afwachten. Ik ben er gelukkig relaxed onder en dat is wel prettig. (al is dat geen garantie dat als mijn NOD in de buurt komt nog zo is natuurlijk ).
pi_67704566
Mijsje: veel succes in het ziekenhuis!
Happy: Fijn dat het weer is zoals voor de miskraam! Nu maar afwachten of de soep goed was

Hier de spannendste dagen aangebroken van de hele cyclus aangebroken. Vind het zo spannend om naar de wc te gaan! Ben iedere keer benieuwd of de zijn gearriveerd.
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:25:20 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67704720
* Asyniur duimt voor poezebeest
En voor happy en mijsje natuurlijk ook...
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:29:48 #82
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67704813
3 dagen na mijn positieve ovulatietest en helaas mijn temp nog niet om hoog vanochtend,ik baal
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67706915
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Poezebeest het volgende:
Misschien toch een innestelingsbloeding geweest, pze?
Nope, lekker ongesteld hierzo. Och ja, dag 1 dus weer, hopelijk volgende ronde weer een ei. En toch maar SOEP denk ik dan.

He Guess, dat schiet ook niet op. Het kan nog wel, maar moet nu wel ongeveer gebeuren idd. Maar het kan dus ook een LH piek zijn die niet heeft geleid tot het springen van een eitje... Nog niet van uit gaan, maar het kan wel. Ik duim hoor. Ook voor happy, asyniur en mijsje natuurlijk.
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:26:44 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67707367
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef Guess. het volgende:
3 dagen na mijn positieve ovulatietest en helaas mijn temp nog niet om hoog vanochtend,ik baal
Mag ik vragen hoe je temperatuurt? Rectaal? En elke dag voor het opstaan op ongeveer dezelfde tijd? Overigens is de verhoging pas de dag na de eisprong. Aangezien de eisprong tot 48 uur na de LH piek kan komen, zou het nog kunnen morgen.
pi_67709143
Ik heb iets heel stouts gedaan Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik zwanger ben, ik had nog een test hier liggen en kon écht niet wachten tot maandag, zucht. En toen kwam er een heel vaag streepje, wel met het blote oog waarneembaar. Voel me heel onzeker dus vind mezelf echt zo'n sukkel dat ik al heb gestest Vraag me af of dit een opdrooglijntje kan zijn, maar weet niet na hoe lange tijd die zichtbaar zijn. Dit lijntje was er al heel snel en nu het opdroogt wordt het wat donkerder. Het zijn niet de beste foto's, maar het streepje er goed en duidelijk op krijgen is nogal lastig.

*fotootjes mogen wel weer weg* vals alarm

[ Bericht 11% gewijzigd door Poezebeest op 05-04-2009 10:38:25 ]
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:54:22 #86
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67709329
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe je temperatuurt? Rectaal? En elke dag voor het opstaan op ongeveer dezelfde tijd? Overigens is de verhoging pas de dag na de eisprong. Aangezien de eisprong tot 48 uur na de LH piek kan komen, zou het nog kunnen morgen.
Ik temp rectaal,elke dag om 07.00 en mijn temp is meestal 36.2-36.3 vanochtend was ie 36.4 (en dat is al 2x eerder geweest deze cyclus) dus schiet niet echt op.Ik ben helaas wel een onrustige slaper en ben regelmatig waker,ga ook altijd naar de wc,maargoed dat is iedere nacht.Ik heb mijn angsten besproken met huisarts en gynecoloog,ik moest 2 mnd m'n temp bijhouden en dan terug komen.Ik moet toch een afspraak maken met de gyn (controle,heb jaartje geleden lisexcisie gehad) dus dat kan dan allemaal in een moeite door. Hopelijk krijg ik alsnog een verhoging morgen.Heb tijdens de dgn van de positieve ovu wel allemaal krampjes en het gevoel ongi te worden gehad.Vandaag en gister veel hoofdpijn en moe.Ik was zo ontzettend blij met mijn positieve ovutesten van de week,maar nu heb ik er geen goed gevoel over
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:55:53 #87
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67709364
Jeetje Poezebeest! Volgens mij ben je hartsikke zwanger
pi_67709838
Volgens mij ook hoor poezebeest!!
Hij staat er heel erg vaag maar ik verwacht dattie maandag wel duidelijker is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67710000
Ik vind het zo enorm spannend! Mijn is niet thuis en ik wil dit zo graag met iemand delen. Samen zenuwachtig zijn en het spannend vinden. Nu komt het wel heel erg dichtbij! *Slik*
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:27:35 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67710033
Poezebeest, dat is gewoon een streepje hoor. Maandag nog een testje doen, dan zou ie al wat donkerder moeten zijn.

Tof zeg!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:57:23 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67710786
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:54 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik temp rectaal,elke dag om 07.00 en mijn temp is meestal 36.2-36.3 vanochtend was ie 36.4 (en dat is al 2x eerder geweest deze cyclus) dus schiet niet echt op.
.....
Ik was zo ontzettend blij met mijn positieve ovutesten van de week,maar nu heb ik er geen goed gevoel over
Toch kan het best zijn dat je toch een eisprong hebt gehad, maar dan zou je temp vanaf nu op of boven de 36.4 moeten blijven.

Hoe dan ook, een positieve ovu test is een goed teken hoor! Ik duim voor je dat je temp nu hoogt blijft en liever nog even wat stijgt.

Poezebeest dat ziet er hardstikke zwanger uit hoor ik hoop voor je dat hij maandag van het schermpje knalt.
pi_67710924
Poezebeest!!
pi_67712322
Jompels. Jompels. Jompels.

Poezebeest, echt hoor, ik kan er niets anders van maken, je bent volgens mij hartstikke zwanger!!

pi_67712330
Poezebeest
SInds wanneer bezig?? Kon nergens vinden in openingspost

Trouwjurk: mijn jurk 2 maanden voor trouwen gekocht en uitgekozen ( zijn 3.5 maand na aanzoek getrouwd) en mijn jurk zat perfect.. niks aan gedaan. Maar het is altijd makkelijkere om een maat groter kleiner te maken en dan kleine groter... en anders inderdaad briefje mee en die laten lezen in het hokje.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67712601
Dank jullie wel voor alle jompels! Ik hou nog een slag om de arm, ik heb ook wel erg vroeg getest, dus kan nog alle kanten op. Hoop dat ik maandag een dikkere streep heb.

Cisco: officieel is dit pas de eerste echte poging, vorige maand al onveilig gesext, maar nog niet echt gemikt. Ik vind dat echt heel vervelend en oneerlijk voor iedereen die al langer bezig is, sorry dat ik misschien voorkruip

Mijn mooie trouwjurk kan ik nu wel vergeten, maar ik ben hier echt heel erg blij mee!
.
pi_67713581
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:01 schreef Poezebeest het volgende:
Dank jullie wel voor alle jompels! Ik hou nog een slag om de arm, ik heb ook wel erg vroeg getest, dus kan nog alle kanten op. Hoop dat ik maandag een dikkere streep heb.

Cisco: officieel is dit pas de eerste echte poging, vorige maand al onveilig gesext, maar nog niet echt gemikt. Ik vind dat echt heel vervelend en oneerlijk voor iedereen die al langer bezig is, sorry dat ik misschien voorkruip

Mijn mooie trouwjurk kan ik nu wel vergeten, maar ik ben hier echt heel erg blij mee!
.
ik jompel even mee poezebeest en ehm, vervelend en oneerlijk? dat hoeft niet hoor! de ene doet er wat langer over, de ander is sneller zwanger, en dat is gewoon de natuur! (ja, ik baal dat ik nog geen nieuw tweede streepje heb gehad, maar dat maakt niet dat ik het een ander zoals jij misgun... ) maandag nog een keer samen met je testen? Is hij er dan weer?
@Happy; fijn dat je cyclus weer voelt zoals hij deed! Nieuwe ronden, nieuwe kansen... Hoop dat het gauw lukt!
In het ziekenhuis weten ze dat het dag 21 van de cyclus is. daarom moet ik perse op 6 april. (waarom het precies op dag 21 moest, weet ik ook niet zeker...) maar ik ga zeker vragen of het al te zien zou zijn, en wanneer ik mag weten wat hiervan de uitslag is... best spannend, hoewel ik ook wel een beetje (lees hier: heel erg...) denk; het zal wel niet.
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:07:00 #97
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67714370
Aha, dat heb ik ook gehad volgens mij. Op dag 21 kunnen ze zien of je een goede eisprong hebt gehad (voldoende hormonen om zwanger te kunnen worden) weet het ook niet precies, maar het heeft volgens mij met de eisprong te maken. Dat lijkt me inderdaad te vroeg om al te bepalen of je zwanger bent.
pi_67718077
Poezebeest wat goed! Lijkt mij inderdaad ook een heel duidelijke uitslag, dus feli alvast!
  zondag 5 april 2009 @ 07:42:29 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67720517
Oh Ymme, nee toch, wat vreselijk verdrietig Heel erg veel sterkte..

Poezebeest, jaaaaahh!! Dat is er één, echtechtecht, niet te missen hoor Wat geweldig! Gefeliciteerd Dat wordt een andere jurk uitzoeken, wat náár toch, hihi

PZE, balen dat het toch geen innesteling was, goed van je om in elk geval de kleine troost aan te pakken.. Een nieuwe ronde dan maar..

En ook aan de andere dames die duiveltjes op bezoek hebben (of nog aan het wachten zijn of het gelukt is, altijd lastig), ik denk aan jullie en blijf duimen..

Happy, fijn dat je lijf weer 'op orde' is, zeg maar. Hopelijk mag jij snel weer verder naar het blije topic, en dit keer voorgoed

Minnie, nog steeds niks? Grmbl, dat is echt vervelend zeg, sjonge.. Voor jou duim ik natuurlijk ook
3!
  zondag 5 april 2009 @ 08:33:02 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720649
Poezebeest wat gaaf! Kruip maar lekker voor hoor!
Hoeveel te vroeg heb je getest? Ik zie het al 2-3 dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')