Neeeeeeeeeeee!quote:
Nee, typetje soep uit een pakje en smaakloosquote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Link naar uitzending gemist.![]()
Is het weer zo'n raw food typetje?
Dat vind ik op de een of andere manier nog wel grappig klinken, maar dan voor een huisdier ofzoquote:
Snap ook niet dat ze dat zomaar laten gebeuren, na de eerste avond zag je het al; gooi er dan een ander in! Haal dat mens eruitquote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Misstique het volgende:
Maar idd idioot dat ze zo iemand mee laten doen aan een kookprogramma, waar enige afiniteit met koken toch wel gewenst is.
Onzin, leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dat zomaar laten gebeuren, na de eerste avond zag je het al; gooi er dan een ander in! Haal dat mens eruit. Ook totaal niet leuk om te kijken zo, heb me alleen maar gestoord aan haar onkunde en domme opmerkingen
. Het is niet eens meer vermakelijk.
Niet als ze een walgelijk accent hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Onzin, leedvermaak is het beste vermaak.
Bij Idols heb je ook veel mongolen die totaal niet kunnen zingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Misstique het volgende:
Maar idd idioot dat ze zo iemand mee laten doen aan een kookprogramma, waar enige afiniteit met koken toch wel gewenst is.
Maar dat geeft niet, want ook alleen mongolen kijken Idols! Opgelost!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij Idols heb je ook veel mongolen die totaal niet kunnen zingen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet als ze een walgelijk accent hebben
Net5, Smaken verschillen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welk zender was het? Ga ik morgen de uitzending even terug kijken.
Je kan het ook zien op www.net5gemist.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welk zender was het? Ga ik morgen de uitzending even terug kijken.
Dat was volgens mij ook het planquote:Op woensdag 1 april 2009 22:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je kan het ook zien op www.net5gemist.nl
Oh ik dacht morgen op tv de herhaling kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook het plan
Ik vind Smaken Verschillen wel leuk, maar kijk vooral even een stukje van de dinsdag terug, dan begerijp je het wel!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:31 schreef misterwiseguy het volgende:
tsja je kan niet iedereen leuk vinden, LET OP DAAR KOMT HIJ AAN! smaken verschillen!
Ze maken geen kook cursus, ze maken een tv programma.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Misstique het volgende:
Je mist z'n punt. Terwijl het zo duidelijk is.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vind Smaken Verschillen wel leuk, maar kijk vooral even een stukje van de dinsdag terug, dan begerijp je het wel!
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die halfkale nicht.. Wat een mongool.
Echt?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zat bij mij op school.
Liep soms op hoge hakken enzo, zeer apart.
Ja, echtquote:Op donderdag 2 april 2009 23:06 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Echt?
Wat een figuur zeg. Op de peuterspeelzaal al blauwe glitterjurken aan en make-up op.![]()
Het is best een knappe jongen (no homo) maar door al die vage dingen komt het er niet echt beter uit te zienquote:Op donderdag 2 april 2009 23:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Neeee die Paul vond ik juist onwijs leuk! Gewoon stoer, zo jezelf te zijn open en bloot.
Vond hem echt heel tof.
Hij heeft een beetje een faraohoofd ook vind ik
Echt hequote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Die Elly, ze weet niet wat een bisexueel is, en denkt ook echt dat-ie niet homo is.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn gaydar ook slecht is, maar dit is toch een doorsnee flaming homosexual.
Ach ja, ze is niet voor niets 'interieurverzorgster'.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt he
Ik vind niet snel mensen dom o.i.d, maar bij deze vrouw kreeg ik toch wel zo'n "wtf" gevoel.
Ik had na het maken van dit topic niet gedacht dat ik die benaming zo snel nog een keer zou tegenkomenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ach ja, ze is niet voor niets 'interieurverzorgster'.
Wie is dat leuke gitaargrietje ineens die binnen komt vallen?
Hee! Ik was ook 'interieurverzorgster'quote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ach ja, ze is niet voor niets 'interieurverzorgster'.
Vriendin vanquote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Met nadrukking op 'was'. Als bijbaan is het prima, als je 50 jaar bent echter.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hee! Ik was ook 'interieurverzorgster'.
Wel in een vijf sterren hotel
Ze lust geen:quote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Wie lust er nou geen kaas. Kom op men.
De aflevering van vandaag staat nu ook op net5gemist.nl, heb 'em net op gezet.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze lust geen:
Tarte Tatin (bah wat is dat zoet)
Pompoensoep
Lamshaasjes
Kaas
Van vanavond weet ik het niet meer, na de eerste keer dat ze haar bek opentrok maar afgezet
Kijk 'em straks wel, ik wil deze aflevering niet stil zetten, dan moet ik weer van voor af aan beginnen.quote:
Volgens mij is ze bang voor alles dat ze niet kent. 'Wat de boer niet kent, vreet-ie niet'-achtig. Gehaktstaaf met friet wil Elly!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Stukje gezien: ze lust ook geen courgettelasagnedingetje met mozzarella
En ik ga niet meer kijken denk ik morgen
Echt belachelijk dat je aan zo'n programma meedoet als je niks lust.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:32 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ik zou dan expres iets koken wat ze niet lust.
wat ben ik toch een boef
"Die graag wil dat de mensen lekker eten en genieten", nou dan stuur je ze beter naar een snackbar ofzoquote:Elly
Wat is je favoriete keuken?
‘Gewoon de Hollandse keuken.’
In hoeverre vind je jezelf een goede kok?
‘Ik ben een gewone kok met een gouden hart, die graag wil dat de mensen lekker eten en genieten.’
Heb je een kooktip ‘van de week’?
‘Denk positief, dan gaat het altijd goed en maak je niet druk.’|
quote:Paul![]()
Wat is je favoriete ingredient?
"Liefde"
En ze vroegen nog of het zelfgemaakt wasquote:Op donderdag 2 april 2009 23:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat je aan zo'n programma meedoet als je niks lust.
Ook echt lachen met die soep. Niet zeggen dat het uit een pakje komt ofzo
Soep met balletjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh noes, de aflevering loopt halverwege vast.
Dan maar die van Elly kijken.
Nee, dat is de Robocop-coupe.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:52 schreef Gehannes het volgende:
Heeft die ene gozer met zijn harsens deels in de frituurpan gezeten?
Daar kwam het zakje even snel te voorschijn.quote:
Zet 'm in je OP, dat trekt SBS6-ers.quote:
Je durft het zelf niet te doen omdat je mijn TT al eens verpest hebt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zet 'm in je OP, dat trekt SBS6-ers.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je durft het zelf niet te doen omdat je mijn TT al eens verpest hebt?
Dit topic loopt nu al beterquote:
Is dat Maartje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze heeft ook geen kin.
[ afbeelding ]
En wat was er Russisch aan die taart? Wodka'tje ernaast?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Russische taart.
Ze is zelf een ouwe russische taart.
Nee, maar de kin toont wel overeenkomsten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is dat Maartje?Nee toch?
Ze is wel zwanger he!
Wie? Louis van Gaal?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze heeft ook geen kin.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |