quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Rosbief het volgende:
Die Noordelijke Nederlanders hebben haar natuurlijk patat gevoerd![]()
Laat ze maar eens echte friet proeven
Ruby Wax in Undercover Nederland.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze nou zuurkool en hutspot vies vond okay, maar oliebollen en poffertjes? Dat gaat echt te ver.
Zij zegt gewoon echt alles wat in d'r opkomt tegen iedereen, verpakt in zoveel sarcasme en negativiteit. Prachtig, zo'n moeder zou je moeten hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Koewam het volgende:
Wat een 'lekkere spontane' kutkop. Ken haar verder niet hoor.
Ruby is Brits..quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Een Amerikaanse die oliebollen *disgusting* noemt
Oliebollen zijn gewoon gefrituurd deeg, trut. Komt dat je ergens bekend voor? Niet? Laat ik je dan even op weg helpen: in Amerika noemen ze zoiets een doughnut, volksvoedsel nummer een zo'n beetje onder Amerikanen
quote:
Echt? Dat maakt het nog lachwekkenderquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Ik heb niet eens een televisiequote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef cultheld het volgende:
Lekker belangrijk; zij weet hoe televisie werkt en dit soort opmerkingen is geheel in stijl van haar andere programma's. Dat jullie makke televisieschaapjes je zo opwinden over dit soort opmerkingen, zegt meer over jullie dan over Ruby Wax.
Kijk maar uit, de halve KLB peuterbende staat meteen in de steigers.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef cultheld het volgende:
Lekker belangrijk; zij weet hoe televisie werkt en dit soort opmerkingen is geheel in stijl van haar andere programma's. Dat jullie makke televisieschaapjes je zo opwinden over dit soort opmerkingen, zegt meer over jullie dan over Ruby Wax.
GAH!quote:
Zitten er zoveel Polen in KLB dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk maar uit, de halve KLB peuterbende staat meteen in de steigers.
Je kent haar dus echt niet he?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
ach. lachen toch? is ze ook zo geestigkritisch over haar eigen land?
Die 'vrouw' met de snorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
Vrouw met pandatrui
Vrouw met snor
En Ruby zet ze subtiel voor lul
jawel, maar ik zap snel weg. kan niet zo best tegen haar stem. heeft ze echt iets interessants te vertellen dan? behalve semigossip op tv te staan kwebbelen?quote:
Doet ze dat ook met schoenen die ze nog aan heeft?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
Ze flikkert gewoon haar oude schoenen in onze grachten
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ruby Wax in Undercover Nederland.
Oh my God my hand is touching the fry-pan with the oliebollen en nobody die my siet! Ungelooflijk! That dit kan in the Netherlands!
We mogen dan allemaal beroepsazijnpissers zijn en Nederland kut vinden: het zijn wel ONZE oliebollen ja?!?!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:02 schreef TeChNo2 het volgende:
1. Ruby is gewoon een grappig mens![]()
2. Oliebollen en poffertjes zijn trouwens ook walgelijk![]()
En wie maakt zich nou in vredesnaam druk omdat een of ander figuur oliebollen vies vindt...?
TS heeft geen school denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij zei: Disgusiting. Pff n00b.
Ik vind oliebollen ook niet te vreten en donuts wel dus je argument kan weer de prullenbak inquote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Oliebollen zijn gewoon gefrituurd deeg, trut. Komt dat je ergens bekend voor? Niet? Laat ik je dan even op weg helpen: in Amerika noemen ze zoiets een doughnut, volksvoedsel nummer een zo'n beetje onder Amerikanen
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef thloreg het volgende:
Wax die ongenegeerd tekeer gaat in Nederland zonder dat haar iets in de weg wordt gelegd.
In andere landen was ze allang gearresteerd wegens opruiend gedrag als gaste.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ruby Wax in Undercover Nederland.
Oh my God my hand is touching the fry-pan with the oliebollen en nobody die my siet! Ungelooflijk! That dit kan in the Netherlands!
engelse dropquote:Op woensdag 1 april 2009 23:26 schreef Agiath het volgende:
Buitenlanders
Ze vinden drop niet eens lekker, hoe kan dat nou, drop![]()
![]()
![]()
Absolutely Fabulous geschreven (!!!), stand-comedy en de ruby wax show (bbc)quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef Pritt het volgende:
Nog nooit van die trut gehoord, wat heeft zij ooit gedaan?
Zoals ik al zei, ze is nu al stukken minder 'dominant' en afzeikerig dan bij Katja Schuurman het geval was. Hans Teeuwen is gewoon veel scherper (en gestoordquote:Op donderdag 2 april 2009 15:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Ach, ze moet gewoon een persoon hebben die iets sterker in zijn/haar schoenen staat / meer ad-rem is.
Ik ben daarom wel erg benieuwd naar de aflevering met Hans Teeuwen volgende week, die is dat wel toevertrouwd
Maar idd, ze was alles aan het afzeiken, maar dat is ook haar stijl van televisie maken volgens mij. Beetje stangen en provoceren
Bigger is better?quote:
idd, achterlijke kankermongool is het ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Oliebollen zijn alleen lekker als ze van een goede oliebollenbakker komen, elk jaar wordt weer pijnlijk duidelijk dat dit lang niet altijd het geval is. Als ze bij zo'n beunhaas oliebollenbakker is langs geweest dan geef ik haar gelijk. Oliebollen die je kan uitknijpen enzo of niet goed doorbakken zijn, kermis-oliebollen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:39 schreef BreakSpear het volgende:
Als ze het nou over stampot heeft, dan heeft ze helemaal gelijk!
Maar oliebollen, poffertjes en pannenkoeken zijn overheerlijk!
wat?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:37 schreef Manono het volgende:
Ruby![]()
en ze heeft gelijk pffertjes en oliebollen cijk en uitdam please
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:59 schreef Kriegel het volgende:
Kan ik die aflevering met Hans ergens terugkijken?[ afbeelding ]
Wat een heerlijke idioot is die Teeuwen ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:53 schreef Prixie het volgende:
[..]
Net 5 aflevering gemist
http://www.net5.nl/web/show/id=408432/langid=43
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een heerlijke idioot is die Teeuwen ook.
Ik krijg alleen maar een grijs schermquote:Op donderdag 9 april 2009 01:53 schreef Prixie het volgende:
[..]
Net 5 aflevering gemist
http://www.net5.nl/web/show/id=408432/langid=43
How can U call yourself human with a face like that.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
"This is so disgusting! How can you eat this shit (poffertjes....oliebollen)wich is only fat with butter and sugar etc..Ëven this place..- what's called? Oetdam(Uitdam waar Schuurman's woont)..Coek( Cuijk) whatever that's called - is just a dump. How can U call this home?"
quote:
Schitterend ja.quote:
Precies, welke teringpauper eet er dan ook patatquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Rosbief het volgende:
Die Noordelijke Nederlanders hebben haar natuurlijk patat gevoerd![]()
Laat ze maar eens echte friet proeven
Linkje mogelijk? Heb het niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze is nu al stukken minder 'dominant' en afzeikerig dan bij Katja Schuurman het geval was. Hans Teeuwen is gewoon veel scherper (en gestoord), en steelt daar toch meer de show
Inderdaad, geweldig. Hij is echt gestoord, toch kan hij wel serieus zijn. Maar volgens mij heeft hij daar nooit zin in ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Schitterend ja.![]()
Effe dat kakvolk te grazen nemen. Teeuwen is echt gestoord, maar wat een absolute held! Hij wéét gewoon dat ie alles kan flikken en doet het dus ook.
![]()
Want de Amerikaanse keuken is zo lekker?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Uro het volgende:
Ze heeft een punt. Hoewel ze als Amerikaans zijnde eigenlijk niks mag zeggen.
Niet bepaald. Die lui hebben niet eens een echte 'keuken'.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Want de Amerikaanse keuken is zo lekker?
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Uro het volgende:
[..]
Niet bepaald. Die lui hebben niet eens een echte 'keuken'.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
Er bestaat zeker een authentieke Amerikaanse keuken, en nog goed ook. Meeste mensen hebben alleen verkeerd beeld ervan (al is dat tegenwoordig zeker ook wel terecht).quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Uro het volgende:
[..]
Niet bepaald. Die lui hebben niet eens een echte 'keuken'.
Jij eet die ongezonde rommel zeker nooit? Magere latquote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Er bestaat zeker een authentieke Amerikaanse keuken, en nog goed ook. Meeste mensen hebben alleen verkeerd beeld ervan (al is dat tegenwoordig zeker ook wel terecht).
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
Die keuken bestaat niet meer,quote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Er bestaat zeker een authentieke Amerikaanse keuken, en nog goed ook. Meeste mensen hebben alleen verkeerd beeld ervan (al is dat tegenwoordig zeker ook wel terecht).
Toch leuk bij die Amerikanen, als je Amerika gaat afzeiken hebben ze ineens niet zo'n grote mond meer.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ze werd meerdere malen kenkah hard dr mond gesnoerd door hansje teeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |