Ik ga liever in een restaurant chil praten met zo`n serveerster een berenhap te bestellen bij een stel turken.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om 22:00 's avonds als je net terugkomt van je werk?
Ik was met stomheid geslagen eerlijk gezegd.quote:
Het was inderdaad een Turkse neger.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga liever in een restaurant chil praten met zo`n serveerster een berenhap te bestellen bij een stel turken.
Ik zei wel iets in de trant van "Nou ja, belachelijk" toen ik wegliep, maar of hij dat gehoord heeft? Hij reageerde er in elk geval niet op.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Koewam het volgende:
Maarre... je kon opeens niet meer praten?
Ja het is aso, maar je laat het zo dus wel gebeuren.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was met stomheid geslagen eerlijk gezegd.Die gast keek me een paar keer recht en opzettelijk aan.
Dat zou het kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef WillempieB het volgende:
Ooit the sixth sense gezien .... misschien ben je dood
Tja, sorry hoor, maar ik ga geen energie verspillen aan dat soort gasten. Hij stond ook al op luide toon met zijn matties (die niet aan het werk waren) te converseren terwijl hij andere klanten hielp.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is aso, maar je laat het zo dus wel gebeuren.
Ik had nog naar Tekbir kunnen gaan, maar dan had ik mijn vouwfiets zonder slot buiten moeten laten staan om binnen te gaan bestellen en dat vind ik niet zo tof. Dus ik heb bij thuiskomst maar een plakkie kaas genomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bedankt...nu heb ik trek in een kroket en geen mogelijk eraan te komen
Yeah, right.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als hij je aankijkt is het de bedoeling dat je iets bestelt.
Als jij niks zegt dan denkt hij natuurlijk dat je niks wil.
Tja, je kan het natuurlijk op jouw manier blijven doen en met lege handen en de staart tussen de benen vertrekken.quote:
In de frituur? Pijnlijk...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef speedy_kevin het volgende:
Smullers is echt super ranzig! Stop dan thuis maar een kroketje in de frituur.
Al trap ik er zelf ook soms weer in
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat verwacht je anders rond 22.00u in Rotterdam?
Godver, daar heb je ze mee!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat dit mijn laatste bezoekje aan de Smuller's op R'dam CS was.
Whahaha juist mang, *boks*quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hij kijkt je aan of je iets wil bestellen heAls jij dan neit reageert, vind je het gek dat ie dan naar de voglende gaat, die gast heeft ook wel wat beters te doen
Burger King is met die aanbiedingen alsnog 2x zo duur en je staat er minstens 20 minuten te wachtenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Rots het volgende:
Welke mongool gaat er nou naar de Smullers, terwijl er ook een Burgerking is met hele zieke aanbiedingen. Rare vent ben jij.
No way, duidelijk goedkoper en beter dan de smullers op het moment met die aanbiedingenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Burger King is met die aanbiedingen alsnog 2x zo duur en je staat er minstens 20 minuten te wachten
kom met feiten lamzakquote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
No way, duidelijk goedkoper en beter dan de smullers op het moment met die aanbiedingen
Voor 2 euro een menu met hamburger drinken en friet bij de burgerking, een hamburger alleen kost bij de smullers al 2 euro.quote:
Ja behalve als je geen muntgeld hebt of als je patat wil en drinken of iets erbij hequote:Op donderdag 2 april 2009 01:14 schreef peejdorie het volgende:
[ afbeelding ]
ook geen gezeik met in de rij staan enzo.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb tot laat gewerkt en wilde bij terugkomst in R'dam dan ook even een kroketje halen, want ik had nogal trek.
Gebeurt het me gewoon voor de tweede keer in korte tijd dat ik compleet genegeerd wordt door het personeel van de Smuller's terwijl het totaal niet druk is. Op het moment dat ik aankom, zijn er twee wachtenden voor mij. Achter de balie staat een zwarte jongen met een litteken in zijn gezicht. Hij kijkt me recht aan als ik aankom. Vervolgens helpt hij de mensen die er al stonden. Dan komt er een jongen aanlopen van de andere kant en als de Smuller's jongen klaar is met de twee mensen die voor mij waren, helpt hij de jongen die net aan is komen lopen, terwijl hij mij toch duidelijk had gezien. Vooruit, kan gebeuren. Ik wacht nog even rustig af. De jongen kijkt mij nu weer recht aan dus ik ga ervan uit dat het nu goed komt. Dan komt er een meisje aanlopen en ja hoor, hij gaat meteen dat meisje helpen. Daarna gebeurt hetzelfde nog een keer en draai ik me verontwaardigd om en loop hoofdschuddend weg.
Echt, WTF?
Klacht: debiel winkelpersoneel
Subklacht: geen kroket
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja behalve als je geen muntgeld hebt of als je patat wil en drinken of iets erbij he
vent?? Hebben we het hier over dezelfde TSquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Rots het volgende:
Welke mongool gaat er nou naar de Smullers, terwijl er ook een Burgerking is met hele zieke aanbiedingen. Rare vent ben jij.
Zonder mayo.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zitten ook kroketten in die muur
Ik ben een héle rare vent, want ik ben namelijk een vrouw.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Rots het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:30 schreef zovty het volgende:
Ik heb een link naar dit topic naar info@smullers.nl gestuurd. Ze hebben me beloofd dat ze je niet meer negeren (hihihihihi, ik zei neger) maar wel in je kroketje ejaculeren dus het kan even duren voor je je kroketje krijgt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch zo'n fenomenaal lekkere kont? Show die![]()
Houden negers wel van, aandacht gegarandeerd, en reken er maar op dat er dan ineens een vrij grote, harde, forse, knapperige kroket de weg naar je grotje mondje gaat vinden![]()
Nee, mayo is mayo.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef zovty het volgende:
[..]
En met mayo bedoel je toch wel fritesaus hoop ik?
Da's toch vies hè?quote:
Dat lijkt me inderdaad niet erg lekker. Ik eet ze puur of met ketchupquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Mosterd.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Dan eet je 's avonds te weinig.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
'Eten' is een groot woord. Ik had om 17:30 al gegeten. Maar dan heb ik om 21:45 wel weer trek.
Dat klopt in dit geval wel want mijn vriend had de helft van mijn stuk zelfgemaakte quiche opgevoerd aan één van zijn vrienden.quote:
Ik 'eet' alleen op Rdam CS als ik geconstipeerd ben en m'n darmen ff snel leeg moetenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
'Eten' is een groot woord. Ik had om 17:30 al gegeten. Maar dan heb ik om 21:45 wel weer trek.
De ploert!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt in dit geval wel want mijn vriend had de helft van mijn stuk zelfgemaakte quiche opgevoerd aan één van zijn vrienden.
Het is geen derdewereldland waar je moet uitkijken wat je op straat eet.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik 'eet' alleen op Rdam CS als ik geconstipeerd ben en m'n darmen ff snel leeg moeten
Wellusquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is geen derdewereldland waar je moet uitkijken wat je op straat eet.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:19 schreef hoerezooi het volgende:
weet je hoe dat komt ts. omdat je een kort "vlot" en "pittig" kapsel hebt.
Wellicht kwam dat ook door het pittige vlotte kapselquote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef r2dGeert het volgende:
Ben dankbaar dat die smullert zich niet aan je vergrepen heeft. Om 22:00u op R'dam CS.
nouja zeg zit die meid niet zo te pestenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
het pittige vlotte kapsel:
[ afbeelding ]
Heeft ze kort haar?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:36 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
alsof dat iets uitmaakt als je een kort, vlot en pittig kapsel hebt
Grandioos slecht jaquote:
Ik wist niet dat Seal in de Smullers werkt.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh op die manierquote:
Check mijn reactie van 15:00 uurquote:
Lang haar of niet..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]N00b. Ik heb lang haar, dat op die foto is opgestoken in een Grace Kelly-rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Kanker racist.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Niet durven, niet durven, ik praat gewoon principieel niet met negers.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Niet durven, niet durven, ik praat gewoon principieel niet met negers.
noobfuck, alsof ik het ooit ontkend hebquote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Check mijn reactie van 15:00 uur
Ja echt ja
Ik wil er 2 euro voor, dan kan ik ook een kroketje halen bij de smullers en genegeerd wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Multivitamine het volgende:
noobfuck, alsof ik het ooit ontkend heb
Oke, maar dan wel op Rotterdam CS he. En wel een topic openen achteraf.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wil er 2 euro voor, dan kan ik ook een kroketje halen bij de smullers en genegeerd worden
Nee gewoon hier in de buurtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oke, maar dan wel op Rotterdam CS he. En wel een topic openen achteraf.
Succes verzekerdquote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in de buurt
Dan ga ik op 5 meter afstand van de toonbank die verkoper aangapen zodat hij niet weet of ik in de rij sta, en wanneer hij mensen voor laat gaan die wel weten hoe ze in de rij moeten staan, draai ik me hoofdschuddend om met de leuter tussen m'n benen. En dan open ik uiteraard nog voor de smullers een topic
Inderdaad, alleen omdat hij misschien niet vraagt wat je wil hebben betekent het nog niet dat je niet kunt bestellenquote:
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei wel iets in de trant van "Nou ja, belachelijk" toen ik wegliep, maar of hij dat gehoord heeft? Hij reageerde er in elk geval niet op.
En dat is nou precies waar het misgaat. Dat is toch geen normale arbeidshouding? Net als van die huppelkutcassières die hele gesprekken met hun al even Breezerachtige collega's terwijl ze je bedienen.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.
Jij moet toch wat van hem hebben, hij niet van jou. Hij wordt toch wel betaalt.
Althans, dat is wat ik zou doen als ik zulk tuig in mn zaak had staanquote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.
Jij moet toch wat van hem hebben, hij niet van jou. Hij wordt toch wel betaalt ontslagen.
Daar is zijn loon ook naar. Ga daar zelf eens staan, na 5 minuten ben je het ook alweer zat.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar het misgaat. Dat is toch geen normale arbeidshouding? Net als van die huppelkutcassières die hele gesprekken met hun al even Breezerachtige collega's terwijl ze je bedienen.
Enneh: wel zeiken op op fok, maar je bek niet open trekken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef Isegrim het volgende:
Enneh: wachten op groen licht in Rotterdam.
Ik verwacht overal waar ik klant ben klantvriendelijkheid. Dat lijkt me nogal wiedes. Ik heb zelf ook jaren voor een soortgelijk salaris gewerkt en ik kon wel gewoon klantvriendelijk zijn. Dat heeft niets met salaris te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef 1517 het volgende:
[..]
Daar is zijn loon ook naar. Ga daar zelf eens staan, na 5 minuten ben je het ook alweer zat.
Je verwacht toch ook geen klantvriendelijkheid en of service bij snackgedoe op een station.
Dat zie jij aan 1 foto waar alleen mijn gezicht op staat?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:29 schreef 1517 het volgende:
[..]
Enneh: wel zeiken op op fok, maar je bek niet open trekken.
ps aan je foto's te zien is het maar beter ook dat je dat kroketje bent mis gelopen![]()
Ja maar als je je bek niet opentrekt (en 2 keer over je heen laat lopen) hoef je ook niks te verwachten hequote:Op donderdag 2 april 2009 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verwacht overal waar ik klant ben klantvriendelijkheid. Dat lijkt me nogal wiedes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |