Da's toch vies hè?quote:
Dat lijkt me inderdaad niet erg lekker. Ik eet ze puur of met ketchupquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Mosterd.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Da's toch vies hè?.
Fritesaus kan ik nog begrijpen, maar het hoort natuurlijk mosterd te zijn.
Dan eet je 's avonds te weinig.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
'Eten' is een groot woord. Ik had om 17:30 al gegeten. Maar dan heb ik om 21:45 wel weer trek.
Dat klopt in dit geval wel want mijn vriend had de helft van mijn stuk zelfgemaakte quiche opgevoerd aan één van zijn vrienden.quote:
Ik 'eet' alleen op Rdam CS als ik geconstipeerd ben en m'n darmen ff snel leeg moetenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
'Eten' is een groot woord. Ik had om 17:30 al gegeten. Maar dan heb ik om 21:45 wel weer trek.
De ploert!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt in dit geval wel want mijn vriend had de helft van mijn stuk zelfgemaakte quiche opgevoerd aan één van zijn vrienden.
Het is geen derdewereldland waar je moet uitkijken wat je op straat eet.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik 'eet' alleen op Rdam CS als ik geconstipeerd ben en m'n darmen ff snel leeg moeten
Wellusquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is geen derdewereldland waar je moet uitkijken wat je op straat eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |