In de frituur? Pijnlijk...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef speedy_kevin het volgende:
Smullers is echt super ranzig! Stop dan thuis maar een kroketje in de frituur.
Al trap ik er zelf ook soms weer in
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat verwacht je anders rond 22.00u in Rotterdam?
Godver, daar heb je ze mee!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat dit mijn laatste bezoekje aan de Smuller's op R'dam CS was.
Whahaha juist mang, *boks*quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hij kijkt je aan of je iets wil bestellen heAls jij dan neit reageert, vind je het gek dat ie dan naar de voglende gaat, die gast heeft ook wel wat beters te doen
Burger King is met die aanbiedingen alsnog 2x zo duur en je staat er minstens 20 minuten te wachtenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Rots het volgende:
Welke mongool gaat er nou naar de Smullers, terwijl er ook een Burgerking is met hele zieke aanbiedingen. Rare vent ben jij.
No way, duidelijk goedkoper en beter dan de smullers op het moment met die aanbiedingenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Burger King is met die aanbiedingen alsnog 2x zo duur en je staat er minstens 20 minuten te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |