quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Johnquote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan big brother ruud niet commentaar gaan geven
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja Belgie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
En weer zijn ze afwezig op een groot toernooi. Ach wat zeg ik ook, inmiddels is het een vaste prik geworden.![]()
Die hadden maar wat graag in onze poule gezeten en wij zeiken dat het zo saai is. Mij kan het niets schelen we zijn er zeker bijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
En weer zijn ze afwezig op een groot toernooi. Ach wat zeg ik ook, inmiddels is het een vaste prik geworden.
Owja Belgie:FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Epic Failquote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Tussenstand Schotland-IJsland 0-0, virtueel kan Nederland koffers pakken.
Owja Belgie:Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Timmy Simonsquote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan Nederland
De Belgen houden zich vooral bezig met de jeugd... vandaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan Nederland
Vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 1 april 2009 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Macedonie dalijk nog wel 1 erin tikken
Kijk eens naar het team wat onderaan staat en rekenen dan even. Niet dat gaat gebeuren maar goed we kunnen vandaag nog niet officeel geplaatst zijn.quote:
Heb je nu een natte poes ?quote:
Zegt een Feijenoorderquote:
Mooi hequote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Wat is die Huntelaar toch goed op het moment zeg
denk dutroux?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
De Belgen houden zich vooral bezig met de jeugd... vandaar.
De Graafschapquote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
Kon wel zien dat die man zijn opleiding bij PSV heeft genoten.
Jaa, denk dat ie de afgelopen paar maanden bij Real ook veel opgestoken heeft hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke goal van KJH
Bewijst maar weer dat Ajax met zijn verkoop het kampioenschap heeft verkocht
En je natte poes ?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk nou eens op wie je reageert. Zo'n stinkende kakkie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
Ik voel gewoon die blijdschap bij alle Feyenoorders, dat ze na jaren lang geteisterd te worden door Huntelaar nu ook eindelijk voor deze jongen mogen klappen.
Zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
Ik voel gewoon die blijdschap bij alle Feyenoorders, dat ze na jaren lang geteisterd te worden door Huntelaar nu ook eindelijk voor deze jongen mogen klappen.
Heeft iemand deze post al gezien?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
2-5 toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
mooiste moment van pierre's loopbaan was dat moment dat ie stond te huilen uit tegen heerenveen in het muurtje van een vrije trap... en dat alves die vrije trap er ook inschoot
Eindigt erg hoog jaquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
mooiste moment van pierre's loopbaan was dat moment dat ie stond te huilen uit tegen heerenveen in het muurtje van een vrije trap... en dat alves die vrije trap er ook inschoot
Nee ik wist het gewoonquote:Op woensdag 1 april 2009 21:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, is wel makkelijk te vinden op joetoeb
Huh?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet wie de opvolger wordt van ten Napel, maar Gullit wordt dat in elk geval niet
Zijn er nog beelden vanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef buddyb het volgende:
van bommel speelt zo verschrikkelijk goed![]()
Ik wou net zeggen ik heb z'n naam nog geen 1 keer gehoord,quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef buddyb het volgende:
van bommel speelt zo verschrikkelijk goed![]()
Oh hihi spijt mequote:Op woensdag 1 april 2009 21:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik zei het zodat je 't misschien terug kon zien
Zie jij niet liever Melchiot?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Barca het volgende:
Van der Wiel speelt ook goed.
Ik moest er zo van lolleren toen ik 't zag voor 't eerstquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
in de tijd dat Kuyt de bal had heb ik een biertje gehaald
Ja... En het voetbal is ook leuk!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef neen het volgende:
wat een genot
Waarom?quote:
en wij zeiken om een 3-0 winst tegen Schotlandquote:Op woensdag 1 april 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Guus geluk heeft ook weer met zijn gouden piemel gezwaaid... Rusland wint met een briljante 1-0 van Liechtenstein
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Guus geluk heeft ook weer met zijn gouden piemel gezwaaid...
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Bertje doet 't goed hoor als bondscoach. Goed voetbal en goed resultaat
Blijf dan wegquote:
Is goed voetbal mogelijk tegen 9 verdedigers?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.
sinds we 4-2-3-1 spelen is het voetbal echt met sprongen vooruit gegaan, ook onder Bassie... ik snap alleen dan weer niet dat hij bij Ajax die variant niet helemaal gebruikt...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.
Heb je hem weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Wij zijn niet zo goed hoor. Zij zijn zo slecht. Kijk die veldbezetting!
Net als Bassie.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Nou ik heb Oranje zelden zo goed zien voetballen tegen een verdedigend team.... da's al een prestatie op zichquote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is goed voetbal mogelijk tegen 9 verdedigers?
Had 't niet echt verwacht... ik heb vorige wedstrijd amper gekeken en nu schakel ik ook pas na half uur in omdat ik nog gewend ben dat dit soort partijen zeer lelijk worden met 1 doelpunt en een waardeloos spelend nederlandquote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Lekker makkelijk om dat te zeggen als er op zijn plaats meerdere goede alternatieven beschikbaar zijn. Tijdens het EK, toen Van der Vaart ook behoorlijk goed speelde, zeg je dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Nederlands elftal zonder van der Vaart is een echt goed Nederlands elftal. Laat hem in het gevolg maar lekker thuis blijven.
Kan prima, die 9 gaan zich vervelen, delen wat schoppen uit en zijn dan nog over met 7 of 8quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik had tegen macedonie weer zon zaadwedstrijd verwacht waar het pas in 85e minuut 1-0 wordtquote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb Oranje zelden zo goed zien voetballen tegen een verdedigend team.... da's al een prestatie op zich
Ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gooi hem in de tuinquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil het laatste kwartier van Turkiye - Ispanya kijken maar ik moet de hond uitlaten
Troost mij...
¿Qué?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil het laatste kwartier van Turkiye - Ispanya kijken maar ik moet de hond uitlaten
Troost mij...
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
1 april![]()
toch?![]()
hoe kun je nou genieten van Lothar
gecondoleerd met je vrouwquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Troost mij...
Lekkere goal van die Matar (wie het verder ook moge zijn...)quote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
Even een tussendoortje uit Azie, daar werd ook om de WK tickets gespeeld.
Geweldige goal zegquote:Op woensdag 1 april 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
Even een tussendoortje uit Azie, daar werd ook om de WK tickets gespeeld.
Mooi voor ze.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef Silenus het volgende:
Schotland 1-0 tegen Ijsland..
Als jij serieus vindt dat we het goed doen heb je duidelijk geen verstand van voetbal!quote:
Je zal nooit meer wat van hem horen denk ikquote:Op woensdag 1 april 2009 21:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lekkere goal van die Matar (wie het verder ook moge zijn...)
Aldus de persoon die zelf heeft toegegeven er geen verstand van te hebben. Simpel manneke ben jij toch ook, met je vervelende trolls altijd.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij serieus vindt dat we het goed doen heb je duidelijk geen verstand van voetbal!
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij serieus vindt dat we het goed doen heb je duidelijk geen verstand van voetbal!
Publieke zenders ook!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Analyses op commerciële zenders.![]()
Man wat een gedrocht blijft het toch.
Gewoon negeren, al is dat soms lastig.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die zelf heeft toegegeven er geen verstand van te hebben. Simpel manneke ben jij toch ook, met je vervelende trolls altijd.
Door wie ben je nu weer gepest?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Barca het volgende:
Tegen een ploeg die fatsoenlijk kan voetballen zouden we echt niet zo kunnen spelen! Maar ... hou jezelf maar voor de gek.
Bert houd gewoon vast aan een systeem geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Barca het volgende:
Tegen een ploeg die fatsoenlijk kan voetballen zouden we echt niet zo kunnen spelen! Maar ... hou jezelf maar voor de gek.
Remember Italie en Frankrijk ?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Barca het volgende:
Italië, Frankrijk, fuck you.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Barca het volgende:
Wow jij hebt er blijkbaar écht geen verstand van. Als je tegen landen als deze zo kan spelen kan je tegen toplanden juist nog veel sprankelender spelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Barca het volgende:
Rusland?quote:
Zoals tegen Rusland?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wow jij hebt er blijkbaar écht geen verstand van. Als je tegen landen als deze zo kan spelen kan je tegen toplanden juist nog veel sprankelender spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |