quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Johnquote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan big brother ruud niet commentaar gaan geven
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja Belgie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
En weer zijn ze afwezig op een groot toernooi. Ach wat zeg ik ook, inmiddels is het een vaste prik geworden.![]()
Die hadden maar wat graag in onze poule gezeten en wij zeiken dat het zo saai is. Mij kan het niets schelen we zijn er zeker bijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
En weer zijn ze afwezig op een groot toernooi. Ach wat zeg ik ook, inmiddels is het een vaste prik geworden.
Owja Belgie:FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Epic Failquote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Tussenstand Schotland-IJsland 0-0, virtueel kan Nederland koffers pakken.
Owja Belgie:Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Timmy Simonsquote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan Nederland
De Belgen houden zich vooral bezig met de jeugd... vandaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wie zei d'r laatst ook alweer dat België meer talent heeft dan Nederland
Vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 1 april 2009 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Macedonie dalijk nog wel 1 erin tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |