quote:Op woensdag 1 april 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Guus geluk heeft ook weer met zijn gouden piemel gezwaaid...
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Bertje doet 't goed hoor als bondscoach. Goed voetbal en goed resultaat
Blijf dan wegquote:
Is goed voetbal mogelijk tegen 9 verdedigers?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.
sinds we 4-2-3-1 spelen is het voetbal echt met sprongen vooruit gegaan, ook onder Bassie... ik snap alleen dan weer niet dat hij bij Ajax die variant niet helemaal gebruikt...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er wordt weer voetbal gespeeld, dat is een hele verbetering.
Heb je hem weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Wij zijn niet zo goed hoor. Zij zijn zo slecht. Kijk die veldbezetting!
Net als Bassie.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Nou ik heb Oranje zelden zo goed zien voetballen tegen een verdedigend team.... da's al een prestatie op zichquote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is goed voetbal mogelijk tegen 9 verdedigers?
Had 't niet echt verwacht... ik heb vorige wedstrijd amper gekeken en nu schakel ik ook pas na half uur in omdat ik nog gewend ben dat dit soort partijen zeer lelijk worden met 1 doelpunt en een waardeloos spelend nederlandquote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Lekker makkelijk om dat te zeggen als er op zijn plaats meerdere goede alternatieven beschikbaar zijn. Tijdens het EK, toen Van der Vaart ook behoorlijk goed speelde, zeg je dat dan weer niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Nederlands elftal zonder van der Vaart is een echt goed Nederlands elftal. Laat hem in het gevolg maar lekker thuis blijven.
Kan prima, die 9 gaan zich vervelen, delen wat schoppen uit en zijn dan nog over met 7 of 8quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is goed voetbal mogelijk tegen 9 verdedigers?
Ja dat dus, ik had tegen macedonie weer zon zaadwedstrijd verwacht waar het pas in 85e minuut 1-0 wordtquote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb Oranje zelden zo goed zien voetballen tegen een verdedigend team.... da's al een prestatie op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |