Kijk eens naar het team wat onderaan staat en rekenen dan even. Niet dat gaat gebeuren maar goed we kunnen vandaag nog niet officeel geplaatst zijn.quote:
Heb je nu een natte poes ?quote:
Zegt een Feijenoorderquote:
Mooi hequote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Wat is die Huntelaar toch goed op het moment zeg
denk dutroux?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
De Belgen houden zich vooral bezig met de jeugd... vandaar.
De Graafschapquote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
Kon wel zien dat die man zijn opleiding bij PSV heeft genoten.
Jaa, denk dat ie de afgelopen paar maanden bij Real ook veel opgestoken heeft hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke goal van KJH
Bewijst maar weer dat Ajax met zijn verkoop het kampioenschap heeft verkocht
En je natte poes ?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk nou eens op wie je reageert. Zo'n stinkende kakkie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
Ik voel gewoon die blijdschap bij alle Feyenoorders, dat ze na jaren lang geteisterd te worden door Huntelaar nu ook eindelijk voor deze jongen mogen klappen.
Zekerquote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
Ik voel gewoon die blijdschap bij alle Feyenoorders, dat ze na jaren lang geteisterd te worden door Huntelaar nu ook eindelijk voor deze jongen mogen klappen.
Heeft iemand deze post al gezien?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
2-5 toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
mooiste moment van pierre's loopbaan was dat moment dat ie stond te huilen uit tegen heerenveen in het muurtje van een vrije trap... en dat alves die vrije trap er ook inschoot
Eindigt erg hoog jaquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
mooiste moment van pierre's loopbaan was dat moment dat ie stond te huilen uit tegen heerenveen in het muurtje van een vrije trap... en dat alves die vrije trap er ook inschoot
Nee ik wist het gewoonquote:Op woensdag 1 april 2009 21:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, is wel makkelijk te vinden op joetoeb
Huh?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet wie de opvolger wordt van ten Napel, maar Gullit wordt dat in elk geval niet
Zijn er nog beelden vanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:21 schreef Rahl het volgende:
inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef buddyb het volgende:
van bommel speelt zo verschrikkelijk goed![]()
Ik wou net zeggen ik heb z'n naam nog geen 1 keer gehoord,quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef buddyb het volgende:
van bommel speelt zo verschrikkelijk goed![]()
Oh hihi spijt mequote:Op woensdag 1 april 2009 21:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik zei het zodat je 't misschien terug kon zien
Zie jij niet liever Melchiot?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Barca het volgende:
Van der Wiel speelt ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |