abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 19:16:50 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68312962
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Persoonlijke bash versus verspreiding van iemands overtuiging.
Een overtuigiing van iemand die impliciet oproept je kinderen niet te laten inenten..
Sorry, maar dat vind ik gewoon gevaarlijk.
Als iemand oproept op Fok om vooral je kinderen niet de gordels om te doen in de auto, wat doe je dan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68313019
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

OM HET EERST TE TESTEN om te onderzoeken of het zogenaamde longziektes bij ouderen kan genezen

HALLO !!!! Dat mag blijkbaar zomaar in dit gekke land, NB met een rookverbod in de horeca ??????

Wie is zo gek om zich vrijwillig als proefkonijn in te laten in-enten om een vaccin te testen ? Mij niet gezien
Dat zijn de allerlaatste stadia van het testen. Je kunt moeilijk direct vanuit het letterlijke proefkonijn, de medicatie op de markt gooien. Daar zijn natuurlijk wel degelijk mensen voor nodig. (wat zo vaak gebeurt. Ze adverteren er voldoende mee i.i.g.)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 april 2009 @ 19:19:03 #253
45206 Pietverdriet
pi_68313056
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef ToT het volgende:
klokkenluiders als Lambiekje
ROTFLMAO
please stop, dit soort opmerkingen zijn echt te erg
pi_68313082
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand oproept op Fok om vooral je kinderen niet de gordels om te doen in de auto, wat doe je dan?
Dan weet iedere gezonde user dat 'ie kletst.

Degene die zich daardoor laten overtuigen, zouden dat vroeger of later toch wel zijn.

Of rij jij elke keer weer de biblebelt binnen om die figuren die daar niét inenten voor gek te verklaren?
pi_68313159
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik vind de posts van Lambiekje eigenlijk best interessant. Je moet wel de tijd nemen om je erin te verdiepen, en dan zie je toch een mooi sluitend verhaal.

Ik vind vaccinatie ook onzin en het lijkt me wel degelijk gevaarlijk.

Ik las vanmorgen een advertentie waarin men vroeg senioren (65+) zich vrijwillig te laten vaccineren met een nieuw uit te proberen vaccin door een medicijnenfabrikant, moet je horen :

OM HET EERST TE TESTEN om te onderzoeken of het zogenaamde longziektes bij ouderen kan genezen

HALLO !!!! Dat mag blijkbaar zomaar in dit gekke land, NB met een rookverbod in de horeca ??????

Wie is zo gek om zich vrijwillig als proefkonijn in te laten in-enten om een vaccin te testen ? Mij niet gezien

Hetzelfde geldt voor die onbetrouwbare vaccinaties tegen baarmoederhalskanker bij meisjes.
Niet eens zo gek; op een gegeven moment ben je gewoon klaar met dierproeven en moet je het een keer op mensen uitproberen om te zien of het werkt. Beter vrijwillig dan onder dwang, zoals het in Amerika gebeurt.

Check dit: in Amerika beslissen de ouders / voogden wat er met een kind gebeurt. Bij weeskinderen is de staat de voogd, dus beslist de staat wat er met zo'n kind gebeurt.
Sluit de BigPharma een contract met de overheid af om medicijnen tegen kanker uit te testen, dan kan de overheid er voor kiezen om een gezond weeskind te laten gebruiken voor die tests. Gezonde kinderen zijn zo op sterven na dood gegaan tot een medewerkster van zo'n weeshuis illegaal ingreep en de kinderen weghield bij die medicijntests.
Gevolg: de kinderen werden meegenomen en het weeshuis kreeg hen nooit meer te zien.

(Bron: Talpa! )

Zo kan een pauperzender toch interessante dingen aan het licht brengen.
pi_68313173
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef ToT het volgende:

[..]

In zijn ogen niet: hij ondersteunt zijn uitspraken met Youtube-video'tjes en met teksten van alternatieve sites.
Exact: geen wetenschap (hoe kan het ook... da's bijna hetzelfde als 'BigPharma' ).

Iedereen kan een website met een mening opzetten. Niet iedereen kan wetenschap bedrijven. Dat is wat in z'n missie mist.
quote:
Overigens is het bij mij typisch een gevalletje van 'I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.'
Dat weet ik.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:23:31 #257
45206 Pietverdriet
pi_68313209
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:

Of rij jij elke keer weer de biblebelt binnen om die figuren die daar niét inenten voor gek te verklaren?
Soit, heb regelmatig ruzie met alternatieve genezers en kwakzalvers
  donderdag 23 april 2009 @ 19:23:46 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68313219
quote:
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was! Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
Sorry hoor, maar hier moest ik wel even heel hard om lachen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 april 2009 @ 19:25:16 #259
45206 Pietverdriet
pi_68313264
tja, Modjes mogen schijnbaar wel persoonlijk sneren, maar Lambiekje mag je niet gek noemen
pi_68313272
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Soit, heb regelmatig ruzie met alternatieve genezers en kwakzalvers
Moeten Reiki-masters van jou ook de mond gesnoerd worden?
pi_68313306
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
tja, Modjes mogen schijnbaar wel persoonlijk sneren
  donderdag 23 april 2009 @ 19:26:24 #262
45206 Pietverdriet
pi_68313320
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Moeten Reiki-masters van jou ook de mond gesnoerd worden?
Waarom denk je dat ik ruzie maak met kwakzalvers?
pi_68313372
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik haakte op zijn onderschrift in, dat schijnt een sneer te zijn!
pi_68313383
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat is zinvol, omdat?
pi_68313406
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pas maar op, straks Reiki ik je bont en blauw met mijn kick-ass Tera Mai Reiki & Seichem Masterpowerzzzzzzskilzorz!!
  donderdag 23 april 2009 @ 19:31:11 #266
45206 Pietverdriet
pi_68313492
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

En dat is zinvol, omdat?
Omdat ik mensen die zich willen verrijken door misbruik te maken van de ellende van anderen maar al te graag op hun kloten geef.
pi_68313781
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat ik mensen die zich willen verrijken door misbruik te maken van de ellende van anderen maar al te graag op hun kloten geef.
Wie zegt dat er altijd geld voor behandelingen gevraagd wordt?
Daarbij kan volgens de believers hier in BNW jouw uitspraak ook over de reguliere medische wereld gaan.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:40:34 #268
45206 Pietverdriet
pi_68313825
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Wie zegt dat er altijd geld voor behandelingen gevraagd wordt?
Ik weet wel met wie ik ruzie maak
quote:
Daarbij kan volgens de believers hier in BNW jouw uitspraak ook over de reguliere medische wereld gaan.
Mensen als Lambiekje bedoel je, daar lig ik wakker van...
pi_68313867
Tja maar BNW is JUIST om ter discussie te stellen wiens visie nou de juiste is: van de believers of van de non-believers.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:49:08 #270
45206 Pietverdriet
pi_68314087
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef ToT het volgende:
Tja maar BNW is JUIST om ter discussie te stellen wiens visie nou de juiste is: van de believers of van de non-believers.
LOL
Nee, het is de trolweide van de Fox Mulder adepten
  donderdag 23 april 2009 @ 19:57:02 #271
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68314377
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat staat dus ter discussie he!

Nee maar ik moet toegeven dat ik hier redelijk aan het freaken was toen een paar topics terug iemand zei dat dze in verwachting was en er serieus over zat te denken haar kind niet in te laten enten.
Diegene heeft mij zelf gePMed waarschijnlijk.

Men weet dat van de medewerkers BigPharma en gelieerde bedrijven veel kinderen NIET zijn ingeënnt
Kinderziektes als bof,mazele, kinkhoest, rode hond weet ik veel allemaal weekje of wat 'vervelende' ziektes maar niets bang voor te zijn, geheel niet dodelijk of blijvende schade. Daar in tegen zijn de vaccins wel DODELIJK en een levenlangs schade met hersenbeschadiging, add/adhd, epilepsie, astma, autistisch, alzheimer. Antroposofen doen het trouwens het ook niet. Maar ga gerust je gang een maak een wrak van je kind.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68314569
Hoe weet je dat ze hun eigen kinderen niet inenten?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:02:51 #273
52357 Lambiekje
pi_68314584
quote:
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was! Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
Nee. Poolkappen groeien juist. De MSM verkondigde steeds dat ze smelten, met het global warming gelul. Zelfs vandaag op de frontpage. Komt men er nu eindelijk achter dat er geen Global Warming is ...
Wel bij de les blijven
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:09:07 #274
52357 Lambiekje
pi_68314780
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef ToT het volgende:
Hoe weet je dat ze hun eigen kinderen niet inenten?
Als je gewoon alle bronnen bekeken hebt, dan had je het geweten.
Maar ik zal nog eens terugzoeken waar ik het gezien/gelezen heb.

Lijkt me ook meer dan logisch als je beseft wet er in zit. Hupsakee 3 maanden baby. overdosis alumuniniumhydroxide, antivries, gekweekte manteleiwitten. En dat met een dosering wat ook aan een 5 jarige wordt gegeven. Dus zeg het maar ... vaccineren klinkt niet logisch dat mensen daar op die schaal in trappen. Het is bezopen. Maar aan de andere kant als er meiden zijn zoals in Lekker Slim geloof ik direct waarom dat is dat zoveel mensen het doen.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:12:09 #275
52357 Lambiekje
pi_68314888
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
Dat is ABSOLUUT niet waar. Heb je wel eens naar de Tros Radar uitzending gekeken over farmaceutisce industrie en hoe artsen/doctoren genept worden. Het is duidelijk dat je nog geen letter verdiept in wat ik nu verkondig en wat de bronnen zijn.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:18:33 #276
52357 Lambiekje
pi_68315096
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Niet eens zo gek; op een gegeven moment ben je gewoon klaar met dierproeven en moet je het een keer op mensen uitproberen om te zien of het werkt. Beter vrijwillig dan onder dwang, zoals het in Amerika gebeurt.

Check dit: in Amerika beslissen de ouders / voogden wat er met een kind gebeurt. Bij weeskinderen is de staat de voogd, dus beslist de staat wat er met zo'n kind gebeurt.
Sluit de BigPharma een contract met de overheid af om medicijnen tegen kanker uit te testen, dan kan de overheid er voor kiezen om een gezond weeskind te laten gebruiken voor die tests. Gezonde kinderen zijn zo op sterven na dood gegaan tot een medewerkster van zo'n weeshuis illegaal ingreep en de kinderen weghield bij die medicijntests.
Gevolg: de kinderen werden meegenomen en het weeshuis kreeg hen nooit meer te zien.

(Bron: Talpa! )

Zo kan een pauperzender toch interessante dingen aan het licht brengen.
Een Amerikaanse moeder die met AIDS is bestempeld. Medicaties neemt. Rest van de familie allemaal clean. OOK de pasgeboren baby. Clean hoor je. Artsen eisen dat de baby AIDS medicijnen neemt. Moeder weigert. Artsen eisen. Moeder weigert. FBI komt langs haalt kind weg. En wordt paar jaar lang aan de AIDS (AZT) medicijnen gezet. Hoe GODVERDOMME bezopen is dat. Artsen die zulke zaken eisen. Ik had hem acuut afgemaakt. Het kind is niet ziek!!!. Maar nee het moet met de meest walgelijk rotzooi plat gegooid worden. Dit is bezopen.
Bron vanaf minuut 56
Wanneer gaat iemand echt ook eens iets kijken naar mijn aangedragen bronnen. Want de reacties op alles wat ik post straalt nu niet kennis van zaken af.

Nov 2007 was er een test-vaccin tegen AIDS in Amerika. Alle deelnemende gasten accuut dood, met net zo'n oproep als hier boven.

2006 of 2007 in Nederland, paar ernstige zieken mensen na proefmedicijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 23-04-2009 20:29:06 ]
pi_68315244
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is ABSOLUUT niet waar. Heb je wel eens naar de Tros Radar uitzending gekeken over farmaceutisce industrie en hoe artsen/doctoren genept worden. Het is duidelijk dat je nog geen letter verdiept in wat ik nu verkondig en wat de bronnen zijn.
Kerel, jij weet het nog zo te verdraaien dat het groene Lack-bijzettafeltje van IKEA onderdeel is van een veel groter duister chemtrailplan.

Ik zie posts van je voorbij komen die echt goed laten zien dat je werkelijk waar geen pepernoot begrijpt van waar je het over hebt. Je bént geen wetenschapper. De materie is veel te ingewikkeld voor je, maar toch weet je aan de hand van vage websites en andere bronnen aan te zwengelen dat het allemaal één groot complot is.

Achter elke boom zie je spoken/BigPharma's en je vindt de Holocaust ook maar onzin (waar je in dat door jezelf gestarte topic ook maar niet op durft terug te komen.). Hoe hebben ze jou eigenlijk kunnen vrijlaten?
pi_68315264
Ohja... AIDS... ook zoiets
pi_68315405
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je gewoon alle bronnen bekeken hebt, dan had je het geweten.
Maar ik zal nog eens terugzoeken waar ik het gezien/gelezen heb.

Lijkt me ook meer dan logisch als je beseft wet er in zit. Hupsakee 3 maanden baby. overdosis alumuniniumhydroxide, antivries, gekweekte manteleiwitten. En dat met een dosering wat ook aan een 5 jarige wordt gegeven. Dus zeg het maar ... vaccineren klinkt niet logisch dat mensen daar op die schaal in trappen. Het is bezopen. Maar aan de andere kant als er meiden zijn zoals in Lekker Slim geloof ik direct waarom dat is dat zoveel mensen het doen.
Ik heb me ff wat ingelezen: hoge aluminiumconcentraties kunnen idd neurologische en longproblemen veroorzaken (autisme en astma, zul je waarschijnlijk denken.)
Maar de Codex Alimentarius zegt juist dat baby's risicogroepen zijn en dat mensen sowieso niet meer dan 1 mg/kg lichaamsgewicht per week binnen moeten krijgen.

Hoeveel AlOH krijgt een baby met een vaccinatie binnen? 18 kilo? Dan zeg jij dus dat baby's bij vaccinatie 18 mg AlOH binnen krijgen. Heb je ergens een document waarin staat dat baby's 18 mg AlOH binnen krijgen bij een DTP-prik?
pi_68315489
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:

Achter elke boom zie je spoken/BigPharma's en je vindt de Holocaust ook maar onzin (waar je in dat door jezelf gestarte topic ook maar niet op durft terug te komen.). Hoe hebben ze jou eigenlijk kunnen vrijlaten?
Lambiekje is in dit geval gewoon de meest wijze: hij weet dat hij voor een lange tijd geband gaat worden als hij verkeerde dingen in dat topic zegt, dus zit hem s.v.p. niet uit te dagen.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:32:16 #281
52357 Lambiekje
pi_68315596
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kerel, jij weet het nog zo te verdraaien dat het groene Lack-bijzettafeltje van IKEA onderdeel is van een veel groter duister chemtrailplan.

Ik zie posts van je voorbij komen die echt goed laten zien dat je werkelijk waar geen pepernoot begrijpt van waar je het over hebt. Je bént geen wetenschapper. De materie is veel te ingewikkeld voor je, maar toch weet je aan de hand van vage websites en andere bronnen aan te zwengelen dat het allemaal één groot complot is.
Je hebt nimmer verdiept in de materie.
quote:
Nee het is extreem opgeblazen. Maar gelukkig zijn de officiele oorlogsmonumenten in Auschwitz aangepast naar meer de realiteit.
pi_68315679
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Lambiekje is in dit geval gewoon de meest wijze: hij weet dat hij voor een lange tijd geband gaat worden als hij verkeerde dingen in dat topic zegt, dus zit hem s.v.p. niet uit te dagen.
Het is zíjn mening, maar daar durft 'ie ineens niet meer voor uit te komen?

Zoals je zelf al hebt gezegd: je bent niet je broeders hoeder
pi_68315733
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt nimmer verdiept in de materie.
Meer dan jij denkt. (je weet niet wie ik ben of wat ik doe/heb gedaan.... van jou weet ik het wel )
quote:
Nee het is extreem opgeblazen. Maar gelukkig zijn de officiele oorlogsmonumenten in Auschwitz aangepast naar meer de realiteit.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Het zijn er geen 6 miljoen, maar 3?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:35:40 #284
52357 Lambiekje
pi_68315747
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb me ff wat ingelezen: hoge aluminiumconcentraties kunnen idd neurologische en longproblemen veroorzaken (autisme en astma, zul je waarschijnlijk denken.)
Maar de Codex Alimentarius zegt juist dat baby's risicogroepen zijn en dat mensen sowieso niet meer dan 1 mg/kg lichaamsgewicht per week binnen moeten krijgen.

Hoeveel AlOH krijgt een baby met een vaccinatie binnen? 18 kilo? Dan zeg jij dus dat baby's bij vaccinatie 18 mg AlOH binnen krijgen. Heb je ergens een document waarin staat dat baby's 18 mg AlOH binnen krijgen bij een DTP-prik?
In de artikelen staat dat dezelfde dosering (maar dat protocol wordt al niet gehandhaafd fluctueert tot wel 200%) voor babies tot 5 jarige worden gegeven. Er zijn dus ook gevallen waar maar zeg 60% van de voorgeschreven vaccin wordt toegedient.

Eigenlijk ook geen wonder dat wiegedood in verband wordt gebracht met vaccins.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:36:22 #285
52357 Lambiekje
pi_68315770
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Meer dan jij denkt.
[..]

Wat wil je hier nu mee zeggen? Het zijn er geen 6 miljoen, maar 3?
Dat is wat Polen ons doet laten denken wel ja. Maar het is genoeg over dat.
pi_68315778
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het is zíjn mening, maar daar durft 'ie ineens niet meer voor uit te komen?

Zoals je zelf al hebt gezegd: je bent niet je broeders hoeder
Hij is gewaarschuwd: holocaustontkenning = een langdurige ban. Hij heeft hiervoor al een maandje ergens anders zijn ideeën mogen verspreiden.
pi_68315810
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de artikelen staat dat dezelfde dosering (maar dat protocol wordt al niet gehandhaafd fluctueert tot wel 200%) voor babies tot 5 jarige worden gegeven. Er zijn dus ook gevallen waar maar zeg 60% van de voorgeschreven vaccin wordt toegedient.

Daar ga je alweer

Bron? (dan ga ik nog even voorbij aan de artikelen zelf....)
pi_68315819
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zegt nog niets over de daadwerkelijke hoeveelheid AlOH wat ze binnen krijgen. Wie weet zit er maar 0,3 mg AlOH in of zo.
pi_68315858
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wat Polen ons doet laten denken wel ja. Maar het is genoeg over dat.
" "
  donderdag 23 april 2009 @ 20:39:26 #290
52357 Lambiekje
pi_68315875
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Daar ga je alweer

Bron? (dan ga ik nog even voorbij aan de artikelen zelf....)
Hoe bedoel je?
pi_68315901
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Je ziet het dikgedrukte niet?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:40:41 #292
52357 Lambiekje
pi_68315914
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je ziet het dikgedrukte niet?
Ja wel maar wat bedoel je dan?

Wat ik probeerde te zeggen is dat ondanks dat er een protocol is wat zeg; zoveel mag een shot bevatten en dat mag geven worden van 3 md tot 5 jarige. Maar artsen, assistenten of prikbevoegden nemen dat niet zo nou en doen maar wat. Doseringen kunnen dus oplopen tot wel 200% dan toegestaan. Maar toezicht of het allemaal knap verloopt is er niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 23-04-2009 20:47:46 ]
pi_68316278
Ja dus als er besloten wordt dat voor een 5-jarige er maximaal 0,3 mg AlOH in mag zitten terwijl 18 mg pas gevaarlijk wordt, dan is het voor een kind van 3 maand absoluut ontoelaatbaar om 0,3 mg binnen te krijgen?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:03:21 #294
52357 Lambiekje
pi_68316748
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef ToT het volgende:
Ja dus als er besloten wordt dat voor een 5-jarige er maximaal 0,3 mg AlOH in mag zitten terwijl 18 mg pas gevaarlijk wordt, dan is het voor een kind van 3 maand absoluut ontoelaatbaar om 0,3 mg binnen te krijgen?
het is sowieso ontoelaatbaar. Dus een baby mag wel dichterbij de grens van ontoelaatbaar dan een kind van 5?

Het is wel per lichaamsgewicht die berekening die gemaakt moet worden wat toelaatbaar is of niet.
pi_68316816
Hoezo ontoelaatbaar?

Kijk, jij zegt dat eht een schande is dat een kind van 3 maand het zelfde medicijn krijgt als een kind van 5.
Tja met neusspray werkt het net zo en daar hoor je niemand over miepen.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:08:25 #296
208890 June.
Seriously?
pi_68316909
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef arie_bc het volgende:

[..]

In dit topic is het misschien wat extreem, maar er zijn genoeg mensen aan zijn kant. Ticker, Resonancer, Salvador, YuckFou, Openyourmind, Blackgirl om er maar een paar te noemen.
Maar ook zo extreem? Prima als mensen een andere kijk op het leven hebben en dingen kritisch willen bekijken, maar bij Lambiekje ligt een stoornis in de DSM IV er zo dik bovenop dat je hem eigenlijk gewoon niet serieus kunt nemen.
Shine bright like a diamond.
pi_68316995
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef June. het volgende:

[..]

Maar ook zo extreem? Prima als mensen een andere kijk op het leven hebben en dingen kritisch willen bekijken, maar bij Lambiekje ligt een stoornis in de DSM IV er zo dik bovenop dat je hem eigenlijk gewoon niet serieus kunt nemen.
Zullen we niet te veel ongevraagd diagnoses gaan trekken? Zit op het randje van belediging, ook al komt Lambiekje inderdaad aardig paranoïde over.

Wel ben ik het er mee eens dat het extremisme een beetje jammer is.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:19:49 #298
208890 June.
Seriously?
pi_68317398
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Zullen we niet te veel ongevraagd diagnoses gaan trekken? Zit op het randje van belediging, ook al komt Lambiekje inderdaad aardig paranoïde over.

Wel ben ik het er mee eens dat het extremisme een beetje jammer is.
Nee, ik hou er al over op . Maar Lambiekje gaat ook aardig ver met zijn mening over artsen en wetenschap, dat voor mij ook op het randje van belediging ligt
Shine bright like a diamond.
pi_68317496
Mee eens, maar dat is niet persoonlijk naar een mede-forumlid gericht, hoewel ik laatst idd wel zei dat je met die uitspraken OOK veel mensen indirect kwetst aangezien er in die richtingen ook veel mensen werken.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:42:30 #300
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_68318401
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef arie_bc het volgende:

[..]

In dit topic is het misschien wat extreem, maar er zijn genoeg mensen aan zijn kant. Ticker, Resonancer, Salvador, YuckFou, Openyourmind, Blackgirl, Jeetjemina om er maar een paar te noemen.

Tip voor de geïnteresseerden (moeilijk te vinden hier helaas):
Viera Scheibner VACCINATIE Het einde van een mythe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')