abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68199645
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En de rookdetectors zijn daar, logisch eigenlijk, redelijk straf afgesteld, en de brandweer komt dan ook op volle sterkte naar elke melding.. Hoe vaak ik bij mijn oma in het verzorgingstehuis wel niet de brandweer voorbij zag komen omdat een opa stiekum even een hofnar sigaartje opstak.. Dus vanuit dat oogpunt is er wel wat voor te zeggen, de brandweer kan de tijd en mankracht ook wel nuttiger gebruiken..
De rookmelders gingen af, het is dus niet zo, dat opa de boel in de fik stak.
IIk heb geen rookruimtes gevonden in bejaardenhuis, wel bordjes met verboden te roken.
Rookmelders op de gangen, prima, op de kamers, onnodig., opa en oma zijn geen kinderen, behandel ze dan ook niet zo.
pi_68201087
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef hondjes het volgende:

[..]

De rookmelders gingen af, het is dus niet zo, dat opa de boel in de fik stak.
IIk heb geen rookruimtes gevonden in bejaardenhuis, wel bordjes met verboden te roken.
Rookmelders op de gangen, prima, op de kamers, onnodig., opa en oma zijn geen kinderen, behandel ze dan ook niet zo.
Oudere (mogelijk seniele) mensen moet je soms wat in bescherming nemen tegen zichzelf, en ook voor de veiligheid van anderen, de as van zo'n bolknak hoeft maar 1x verkeerd te vallen op wat rondslingerende kranten oid en dan is er wel brand, nog even afgezien van de brandwonden die ze bij zichzelf kunnen veroorzaken. Opa en oma zijn inderdaad geen kinderen, maar kunnen zich door diverse ouderdomskwalen wel net zo gaan gedragen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68204283
Volgens mij gebeurde er toch weinig, voordat het rookverbod ingesteld werd.
Toen mochten ouderen in bejaardenhuis niet meer roken.

Stel , hetzelfde wordt gezegd tegen uitgaande jeugd, die bezopen thuis komen, sigaretje opsteken,
in een halve coma-slaap vallen, en dus niet meer zien, wat er gebeurd met hun sigaret.
Het enige voordeel is, die wonen niet in bejaardenhuis, waar het rookverbod in werking is, door regels van de regering.

Maar goed, het wordt wel erg ontopic, dus over naar vaccinatie gevaarlijke onzin.
  maandag 20 april 2009 @ 16:28:29 #204
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68206815
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In 1885 was al wel bekend dat sigaretten slecht voor je is.
[ afbeelding ]

Een mooie Van Gogh.
[..]
Kicken, je bent het zowaar met me eens!

Overigens zijn er astma-patienten welke baat hebben bij roken.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  maandag 20 april 2009 @ 16:43:11 #205
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68207349
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef 49euro het volgende:
Wat mij hier opvalt is dat niet iedereen weet hoe de besmettelijke ziektes uit het verleden zijn bestreden, er wordt zomaar overgenomen dat bijvoorbeeld polio door vaccinatie is verholpen. Polio is voornamelijk verdwenen uit onze samenleving door het isoleren van de ziekte. Door middel van isolatie zijn er meerdere ziektes verholpen. Je ziet tegenwoordig ook in ziekenhuizen dat patienten met een besmettelijke ziekte geisoleerd worden dit is namelijk veel effectiever dan het hele ziekenhuis te gaan vaccineren. Daarnaast staat zoiezo vast dat de dkt-vaccinatie meer nadelen dan voordelen met zich meebrengt, het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat de kans op onder andere astma vergroot wordt hierdoor.
Jij bedoelt niet polio, maar de pest.

Polio: Het effect van vaccinatie
Tot de poliovaccinatie in 1957 werd opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma werden jaarlijks enkele honderden gevallen van polio gemeld. Tijdens epidemieën liep het aantal op tot 1500 à 2000, zoals in de oorlogsjaren 1943/1944, in 1952 en 1956. Na introductie van de vaccinatie traden nog enkele epidemieën op binnen groeperingen die om religieuze redenen vaccinatie afwijzen (1971, 1978, 1992/1993). Vaccinatie tegen polio beschermt vermoedelijk levenslang.
http://www.rivm.nl/rvp/overzicht_ziekten/polio/

Pest: Waar het woord quarantaine vandaan komt
When the Black Death spread through Italy in late 1347, some ports began turning away ships suspected of coming from infected areas. During March the following year, authorities in Venice became the first to formalise such protective actions against plague, closing the city’s waters to suspect vessels, and subjecting travellers and legitimate ships to 30 days’ isolation. This period was extended to 40 days some years later - hence the term quarantine. Further regulations established remote cemeteries for plague victims who in turn were collected, transported and buried in accordance with defined rules. But these measures were too little, too late. Plague took hold and Venetians died in their tens of thousands.
http://www.sciencemuseum.(...)alth/blackdeath.aspx

Het is zowieso gespeld als DKTP.

Geen dank.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waag-hals op 20-04-2009 16:47:46 (Opmaak) ]
pi_68211547
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:43 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Tot de poliovaccinatie in 1957 werd opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma werden jaarlijks enkele honderden gevallen van polio gemeld. Tijdens epidemieën liep het aantal op tot 1500 à 2000, zoals in de oorlogsjaren 1943/1944, in 1952 en 1956. Na introductie van de vaccinatie traden nog enkele epidemieën op binnen groeperingen die om religieuze redenen vaccinatie afwijzen (1971, 1978, 1992/1993). Vaccinatie tegen polio beschermt vermoedelijk levenslang.

When the Black Death spread through Italy in late 1347, some ports began turning away ships suspected of coming from infected areas. During March the following year, authorities in Venice became the first to formalise such protective actions against plague, closing the city’s waters to suspect vessels, and subjecting travellers and legitimate ships to 30 days’ isolation. This period was extended to 40 days some years later - hence the term quarantine. Further regulations established remote cemeteries for plague victims who in turn were collected, transported and buried in accordance with defined rules. But these measures were too little, too late. Plague took hold and Venetians died in their tens of thousands.

Geen dank.
DKT kan en bestaat ook
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  maandag 20 april 2009 @ 19:08:40 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68211954
quote:

[..]

Geen dank.
Niets is kwalijker als 4 shots in ene.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68212613
bron?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_68218788
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo?
  maandag 20 april 2009 @ 23:12:39 #210
52357 Lambiekje
pi_68222724
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoezo?
Moet ik daar echt nog uitleg voor geven
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 20 april 2009 @ 23:22:43 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68223141
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, graag met duidelijke bronvermelding, motivatie waarom je die bronnen als betrouwbaar ziet etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:37:38 #212
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_68226411
quote:
Sowieso.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:01:48 #213
208890 June.
Seriously?
pi_68226685
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, graag met duidelijke bronvermelding, motivatie waarom je die bronnen als betrouwbaar ziet etc.
En het liefst bronnen uit wetenschappelijke artikelen. Niet een of andere flutsite die elke randdebiel kan opzetten.
Shine bright like a diamond.
pi_68227820
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Empirisch onderzoek gevolgd door een gedegen statistisch verantwoorde enquete hebben aangetoond dat het grijze gebied bij 6 shots ineen speelt,en dat het echt gevaarlijk wordt boven de 8. Dat klopt dus niet..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68247364
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het ging toch vooral om de HULPSTOFFEN die er in zaten die slecht zouden zijn? Wat boeit het dan voor hoeveel ziektes er synthetische / uitgewerkte ziektekiemen in zouden zitten?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:11:46 #216
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68270260
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef 49euro het volgende:

[..]

DKT kan en bestaat ook
Je hebt helemaal gelijk. Dank.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:14:24 #217
52357 Lambiekje
pi_68279769
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Het ging toch vooral om de HULPSTOFFEN die er in zaten die slecht zouden zijn? Wat boeit het dan voor hoeveel ziektes er synthetische / uitgewerkte ziektekiemen in zouden zitten?
Nou bij een onderontwikkeld immuun, want dat hebben kinderen tot 4 jaar, lijkt het me geen goed plan om een overdosis BigPharma labontwikkelde manteleiwitten, vogel rotzooi, antivries en aluminiumhydroxie toe te dienen.

Ik kan en wil niet begrijpen waarom men z'n dom is. Je gooit toch ook geen suiker in je tank van je auto. Waarom proppen we dat dan wel rotzooi in ons eigen lichaam. Er is gewoon geen ander woord voor, men is dom, oliedom. Het ontstijgt echt niet van niveau van deze meiden van Lekker Slim
pi_68279930
Ja humor dat filmpje, maar niet relevant om aan te tonen dat mensen volgens jou niet intelligent zijn als men het immuunsysteem van hun kinderen alvast wil wapenen tegen bepaalde ziektekiemen waarmee ze in aanraking zouden kunnen komen.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:32:35 #219
52357 Lambiekje
pi_68280473
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:19 schreef ToT het volgende:
Ja humor dat filmpje, maar niet relevant om aan te tonen dat mensen volgens jou niet intelligent zijn als men het immuunsysteem van hun kinderen alvast wil wapenen tegen bepaalde ziektekiemen waarmee ze in aanraking zouden kunnen komen.
Dat heb ik toch al eens aangetoond dat het totaal niet werkt aangezien je het toch 5/6 jaar later weer overnieuw moet doen.
Voor kinkhoestvaccin is de kans dat je daar aan dood gaat 1000 keer hoger dan dat je er dood aangaat dat je het gewoon regulier eventueel op zou kunnen lopen.
Vaccin stel je het leven van je kinderen op het spel. Ik vind het echt van de zotte dat het gedwongen wordt dat je je vaccineert. Het is botweg gezegd crimineel.

Wat ik niet wil snappen waarom niemand hier maar ook dan eventjes de moeite neemt om zich te verdiepen.
Waarom laat men zichzelf zo foppen. WHY. Als er ook maar een fractie waar is wat ik verkondig (maar ach de lijst van bedrog en geprezen medicijnen wat duizenden mensen het leven gekost) dan zou je toch gigantische vraagtekens erbij moeten hebben.
De reacties hier, de onwetendheid, de op de man spelen. Er is gewoon geen ander iets voor collectief gezien is men onbeschrijvelijk achterlijk. Je moest eens weten wat ik denk. Waarom Waarom Waarom.

Hoe stom ben je als je leven in handen laat in medicijn dat sowieso al 90% niet werkzaam is tegen de kwaal, maar wel kwalijke bijwerkingen heeft. Een medicijn kost alleen geld en heeft op zeldzame gevallen niets van doen met je gezondheid.

Die reeks van Lekker slim, het is echt bezopen. Wel lachwekkend. Al meer bekeken?
pi_68280999
Dude....

Je moet sommige vaccinaties inderdaad om de zoveel jaar opnieuw nemen. Betekent dat automatisch dat het dus niet werkt? Dan kun je net zo goed stoppen met eten, want ook dat moet je elke dag opnieuw een paar keer doen, dus zal dat vast ook niet helpen tegen de honger.

Hoe weet je dat kinkhoest lang niet zo dodelijk zou zijn als het vaccin zelf? Heb je daar een betrouwbare bron voor?

Dat "men onbeschrijvelijk achterlijk" zou zijn door zich niet te verdiepen komt JUIST door je zeepkisttirades: JUIST door jouw manier van communiceren maak je alles wat buiten het reguliere valt werkelijk compleet belachelijk.
Ikzelf heb ook best wel mijn vraagtekens bij sommige zaken, maar als ik zie hoe erg jij dingen in het extreme doortrekt (en ja: ik weet dat je je voor jouw gevoel nog inhoudt), denk ik juist dat ik me te veel mee laat slepen door paranoia.
Zoals jij je opstelt wil geen enkele doorsnee burger worden. Je zult best wel wat goede punten hebben, maar niemand wil zo paranoïde door het leven gaan dat ze tegen de rest van de mensheid gaan lopen gillen dat we voer voor reptillians zijn en dat de NWO ons met de Codex Alimentarius wil gaan decimeren om de de wereld volgens de Georgia Guidestones te gaan regeren waarbij men kernafval via tandpasta wil dumpen om zo de bevolking mak te houden.
Dat is volgens mij echt een bewuste keuze voor diverse mensen; als mensen al twijfels zouden hebben bij vaccinaties, overtuig je ze niet door hen met een tirade allerlei paranoia door de strot te proberen te drukken met wat vage filmpjes e.d. die je als de absolute waarheid betitelt.

Take a chill pill ( ) en probeer mensen in alle rust te overtuigen met goede argumenten en zonder met vingers te wijzen en zonder overdreven statements die geen hond zal geloven.

Overtuig mensen stukje bij beetje. Voorzichtig aan, dan breekt het lijntje niet.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:55:23 #221
52357 Lambiekje
pi_68281251
- Dat topic is niet voor niets afgesloten. S.v.p. via PM verder uitruzieën.
Verder ben ik wel benieuwd naar een bron voor die uitspraken. -

[ Bericht 53% gewijzigd door ToT op 22-04-2009 19:59:48 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 20:01:51 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68281434
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou bij een onderontwikkeld immuun, want dat hebben kinderen tot 4 jaar, lijkt het me geen goed plan om een overdosis BigPharma labontwikkelde manteleiwitten, vogel rotzooi, antivries en aluminiumhydroxie toe te dienen.

Ik kan en wil niet begrijpen waarom men z'n dom is. Je gooit toch ook geen suiker in je tank van je auto. Waarom proppen we dat dan wel rotzooi in ons eigen lichaam. Er is gewoon geen ander woord voor, men is dom, oliedom. Het ontstijgt echt niet van niveau van deze meiden van Lekker Slim
Oftewel je hebt geen onderbouwde reden. Je hebt niet eens een intern logische reden Toch best ironisch te noemen dat je al die andere mensen oliedoem noemt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_68286811
- Danny heeft niet voor niets de PM-functie op Fok toegevoegd! Dit is een topic over vaccinatie! -

[ Bericht 91% gewijzigd door ToT op 22-04-2009 22:50:23 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 22:43:37 #224
52357 Lambiekje
pi_68287267
- Antwoord op een vraag die via PM gesteld had moeten worden. -

[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 22-04-2009 22:50:55 ]
pi_68287662
Okee gaarne via PM verder discussiëren over de geestesgesteldheid van members enzo en hun vriendenkring, dat hoort niet in een topic over vaccinatie thuis, hoe goed bedoeld het ook kan zijn!
pi_68289539
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef ToT het volgende:
Okee gaarne via PM verder discussiëren over de geestesgesteldheid van members enzo en hun vriendenkring, dat hoort niet in een topic over vaccinatie thuis, hoe goed bedoeld het ook kan zijn!
Ok, respecteer ik, ben het gedeeltelijk met je eens, maar het zou zo verhelderend kunnen zijn, ook voor andere users. Heb de PM inmiddels aangeslingerd,
pi_68292585
Public health authorities are investigating two highly unusual cases of a previously unknown strain of swine flu that was found in the San Diego area late last month.

The cases occurred almost simultaneously in children who had no contact with pigs or each other, a scenario that raised the possibility that the illnesses may be the sign of an emerging pandemic strain of influenza.

http://www.washingtonpost(...)AR2009042103694.html
  donderdag 23 april 2009 @ 13:30:48 #228
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_68302134
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef Lambiekje het volgende:
Ik kan en wil niet begrijpen waarom men z'n dom is. Je gooit toch ook geen suiker in je tank van je auto. Waarom proppen we dat dan wel rotzooi in ons eigen lichaam.
Lambiekje. Waar zit de redeneerfout?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:47:51 #229
208890 June.
Seriously?
pi_68302631
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef ToT het volgende:
Begrijpelijk, maar echt discussiëren in dit topic is er ook niet bij. Het is Lambiekje tegen de rest. Beetje onzinnig lijkt me dan.
Shine bright like a diamond.
pi_68309413
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:47 schreef June. het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar echt discussiëren in dit topic is er ook niet bij. Het is Lambiekje tegen de rest. Beetje onzinnig lijkt me dan.
In dit topic is het misschien wat extreem, maar er zijn genoeg mensen aan zijn kant. Ticker, Resonancer, Salvador, YuckFou, Openyourmind, Blackgirl om er maar een paar te noemen.
pi_68310119
True, het is nu vooral Lambiekje die het hoogste woord heeft, maar er zijn genoeg anderen die ons ook een alternatieve kijk op de realiteit kunnen aanbieden.
Lambiekje gaat voor veel mensen vaak te ver met zijn opvattingen. De rest valt gewoon veel minder op door genuanceerdere uitlatingen. Feit is wel dat er gewoon meerdere mensen zijn die de officiële lezingen van veel zaken aan de kaak stellen, en da's maar goed ook, volgens mij!
  donderdag 23 april 2009 @ 18:20:12 #232
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68311228
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef ToT het volgende:
True, het is nu vooral Lambiekje die het hoogste woord heeft, maar er zijn genoeg anderen die ons ook een alternatieve kijk op de realiteit kunnen aanbieden.
Lambiekje gaat voor veel mensen vaak te ver met zijn opvattingen. De rest valt gewoon veel minder op door genuanceerdere uitlatingen. Feit is wel dat er gewoon meerdere mensen zijn die de officiële lezingen van veel zaken aan de kaak stellen, en da's maar goed ook, volgens mij!
Hoeveel mensen zouden er dood gaan aan een infectieziekte omdat ze de onzin die Lambiekje post geloven en zich niet laten inenten? Heb je daar wel eens over nagedacht?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68311746
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zouden er dood gaan aan een infectieziekte omdat ze de onzin die Lambiekje post geloven en zich niet laten inenten? Heb je daar wel eens over nagedacht?
Dat staat dus ter discussie he!

Nee maar ik moet toegeven dat ik hier redelijk aan het freaken was toen een paar topics terug iemand zei dat dze in verwachting was en er serieus over zat te denken haar kind niet in te laten enten.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:41:38 #234
45206 Pietverdriet
pi_68311805
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat staat dus ter discussie he!

Nee maar ik moet toegeven dat ik hier redelijk aan het freaken was toen een paar topics terug iemand zei dat dze in verwachting was en er serieus over zat te denken haar kind niet in te laten enten.
(...) JIJ bent moderator, neem je ook je verantwoording?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 23-04-2009 18:45:20 ]
pi_68311932
Ff een sneer weggehaald.

Nou mijn verantwoording; ik zorg er gewoon voor dat hier geen illegale dingen besproken worden. Wat anderen doen met de informatie die ze hier vinden, moeten ze zelf weten. Ik kan niet de zorg voor de hele wereld op mijn schouders nemen. Als mensen zich door Lambiekje's woorden laten overtuigen, is dat hun eigen verantwoordelijkheid, NIET de mijne!
  donderdag 23 april 2009 @ 18:50:05 #236
45206 Pietverdriet
pi_68312044
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Ff een sneer weggehaald.

Nou mijn verantwoording; ik zorg er gewoon voor dat hier geen illegale dingen besproken worden. Wat anderen doen met de informatie die ze hier vinden, moeten ze zelf weten. Ik kan niet de zorg voor de hele wereld op mijn schouders nemen. Als mensen zich door Lambiekje's woorden laten overtuigen, is dat hun eigen verantwoordelijkheid, NIET de mijne!
Welterusten TOT
Denk maar niet aan kinderen met Polio..
pi_68312073
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welterusten TOT
Denk maar niet aan kinderen met Polio..
Ja jij ook trusten he!
Jeez, verwacht je nou werkelijk van mij dat ik mensen de mond ga snoeren omdat ze een alternatieve kijk op het leven hebben? In wat voor land denk je dat we eigenlijk leven zeg?
pi_68312182
Het is natuurlijk onzinnig om ToT de schuld te geven van iets dat andere volwassen mensen doen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 april 2009 @ 19:00:27 #239
45206 Pietverdriet
pi_68312374
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is natuurlijk onzinnig om ToT de schuld te geven van iets dat andere volwassen mensen doen.
Dat doe ik niet, ik confronteer hem gewoon met gevolgen van de onzin die Lambiekje post, en wijs hem er op dat hij, net als jij, als MOD verantwoordingen hebben

Ik mag Lambiekje niet gek noemen, dat wordt gelijk gewist, maar hij mag wel mensen oproepen hun kinderen of zichzelf niet in te enten, iets waar mensen dood aan kunnen gaan of levenslang getekend.

MODjes wassen dan hun handen in onschuld en zeggen dat ze daar niet voor verantwoordelijk zijn. Anything that makes you sleep at night.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:02:33 #240
45206 Pietverdriet
pi_68312435
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja jij ook trusten he!
Jeez, verwacht je nou werkelijk van mij dat ik mensen de mond ga snoeren omdat ze een alternatieve kijk op het leven hebben? In wat voor land denk je dat we eigenlijk leven zeg?
Goh, ik mag hem niet gek noemen, daar heb je geen moeite mee dat te verwijderen. Ik denk dat we in een land leven waar mensen tonnen boter op hun hoofd hebben
pi_68312496
Wat ToT wist of niet, mag je met ToT uitvechten, maar ik noch andere mods zijn niet verantwoordelijk voor wat iemand beweert op een forum. Dan wordt e.e.a. gewoon echt censuur (aangezien het een mening is).

Als andere mensen zich daardoor laten beïnvloeden, is dat toch hun zaak?

Hoewel ik de posts van Lambiekje te dramatisch voor woorden vind (ik begrijp echt hoe 'ie het telkens weer verzint....) is dat ook maar míjn mening. Hoewel ik die de juiste vind, is het niet aan mij om Lambiekje de mond te snoeren.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:06:38 #242
45206 Pietverdriet
pi_68312562
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ToT wist of niet, mag je met ToT uitvechten, maar ik noch andere mods zijn niet verantwoordelijk voor wat iemand beweert op een forum. Dan wordt e.e.a. gewoon echt censuur (aangezien het een mening is).

Hoewel ik de posts van Lambiekje te dramatisch voor woorden vind (ik begrijp echt hoe 'ie het telkens weer verzint....) is dat ook maar míjn mening. Hoewel ik die de juiste vind, is het niet aan mij om Lambiekje de mond te snoeren.
Je collega's hebben mij vaak zat de mond gesnoerd..
pi_68312587
Jasorry hoor, maar vind je het gek dat:
1) je mensen niet persoonlijk mag aanvallen? (Okee ik moet Lambiekje's posts waarin hij non-believers afzeikt ook wat scherper in de gaten houden, maar volgens mij gaat dat de laatste tijd al wat beter)
2) moderators van een openbaar forum GEEN partij gaan kiezen en NIET op eigen houtje beslissen wie de waarheid spreekt en wie niet, en de partij waarvan de moderators denken dat ze niet de waarheid spreken daarbij de mond snoeren?
Lambiekje kan het zelfde doen: hoe kan ik nou zo'n monster zijn om jullie door te laten gaan met de vuile propaganda van de BigPharma te spuien? Dankzij mijn gebrek aan optreden naar jullie kant toe, zijn er tijdens de duur van deze topicreeks vele duizenden kinderen en pubermeiden geïnjecteerd met allerlei chemicaliën die volgens Lambiekje's bronnen de meest gruwelijke uitwerkingen op termijn kunnen hebben.

Dus zeg het maar: wiens verhaal is overtuigender? Wiens kant moet ik kiezen? Wie zit er hier grove leugens te spuien die gevaarlijk voor de volksgezondheid zijn?
pi_68312759
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was! Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
  donderdag 23 april 2009 @ 19:11:43 #245
45206 Pietverdriet
pi_68312763
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef ToT het volgende:
Jasorry hoor, maar vind je het gek dat:
1) je mensen niet persoonlijk mag aanvallen? (Okee ik moet Lambiekje's posts waarin hij non-believers afzeikt ook wat scherper in de gaten houden, maar volgens mij gaat dat de laatste tijd al wat beter)
hmmmmmm
Wat is nu erger? Lambiekje een gek noemen of een gevaar zijn voor de volksgezondheid....
pi_68312765
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je collega's hebben mij vaak zat de mond gesnoerd..
Dat zal dan wel z'n redenen hebben gehad. Ik hou me niet zo bezig met het mond snoeren, eerlijk gezegd.
Je mag dat dan ook met hén uitvechten.
pi_68312819
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hmmmmmm
Wat is nu erger? Lambiekje een gek noemen of een gevaar zijn voor de volksgezondheid....
Persoonlijke bash versus verspreiding van iemands overtuiging.
pi_68312855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef ToT het volgende:
Zonder klokkenluiders als Lambiekje
Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
pi_68312916
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:

Ik vind de posts van Lambiekje eigenlijk best interessant. Je moet wel de tijd nemen om je erin te verdiepen, en dan zie je toch een mooi sluitend verhaal.

Ik vind vaccinatie ook onzin en het lijkt me wel degelijk gevaarlijk.

Ik las vanmorgen een advertentie waarin men vroeg senioren (65+) zich vrijwillig te laten vaccineren met een nieuw uit te proberen vaccin door een medicijnenfabrikant, moet je horen :

OM HET EERST TE TESTEN om te onderzoeken of het zogenaamde longziektes bij ouderen kan genezen

HALLO !!!! Dat mag blijkbaar zomaar in dit gekke land, NB met een rookverbod in de horeca ??????

Wie is zo gek om zich vrijwillig als proefkonijn in te laten in-enten om een vaccin te testen ? Mij niet gezien

Hetzelfde geldt voor die onbetrouwbare vaccinaties tegen baarmoederhalskanker bij meisjes.
pi_68312950
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
In zijn ogen niet: hij ondersteunt zijn uitspraken met Youtube-video'tjes en met teksten van alternatieve sites.

Overigens is het bij mij typisch een gevalletje van 'I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')