quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
tja, Modjes mogen schijnbaar wel persoonlijk sneren
Waarom denk je dat ik ruzie maak met kwakzalvers?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeten Reiki-masters van jou ook de mond gesnoerd worden?
En dat is zinvol, omdat?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ruzie maak met kwakzalvers?
Pas maar op, straks Reiki ik je bont en blauw met mijn kick-ass Tera Mai Reiki & Seichem Masterpowerzzzzzzskilzorz!!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ruzie maak met kwakzalvers?
Omdat ik mensen die zich willen verrijken door misbruik te maken van de ellende van anderen maar al te graag op hun kloten geef.quote:
Wie zegt dat er altijd geld voor behandelingen gevraagd wordt?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ik mensen die zich willen verrijken door misbruik te maken van de ellende van anderen maar al te graag op hun kloten geef.
Ik weet wel met wie ik ruzie maakquote:Op donderdag 23 april 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie zegt dat er altijd geld voor behandelingen gevraagd wordt?
Mensen als Lambiekje bedoel je, daar lig ik wakker van...quote:Daarbij kan volgens de believers hier in BNW jouw uitspraak ook over de reguliere medische wereld gaan.
LOLquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef ToT het volgende:
Tja maar BNW is JUIST om ter discussie te stellen wiens visie nou de juiste is: van de believers of van de non-believers.
Diegene heeft mij zelf gePMed waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat staat dus ter discussie he!
Nee maar ik moet toegeven dat ik hier redelijk aan het freaken was toen een paar topics terug iemand zei dat dze in verwachting was en er serieus over zat te denken haar kind niet in te laten enten.
Nee. Poolkappen groeien juist. De MSM verkondigde steeds dat ze smelten, met het global warming gelul. Zelfs vandaag op de frontpage. Komt men er nu eindelijk achter dat er geen Global Warming is ...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef ToT het volgende:
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was!Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
Als je gewoon alle bronnen bekeken hebt, dan had je het geweten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef ToT het volgende:
Hoe weet je dat ze hun eigen kinderen niet inenten?
Dat is ABSOLUUT niet waar. Heb je wel eens naar de Tros Radar uitzending gekeken over farmaceutisce industrie en hoe artsen/doctoren genept worden. Het is duidelijk dat je nog geen letter verdiept in wat ik nu verkondig en wat de bronnen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
Een Amerikaanse moeder die met AIDS is bestempeld. Medicaties neemt. Rest van de familie allemaal clean. OOK de pasgeboren baby. Clean hoor je. Artsen eisen dat de baby AIDS medicijnen neemt. Moeder weigert. Artsen eisen. Moeder weigert. FBI komt langs haalt kind weg. En wordt paar jaar lang aan de AIDS (AZT) medicijnen gezet. Hoe GODVERDOMME bezopen is dat. Artsen die zulke zaken eisen. Ik had hem acuut afgemaakt. Het kind is niet ziek!!!. Maar nee het moet met de meest walgelijk rotzooi plat gegooid worden. Dit is bezopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eens zo gek; op een gegeven moment ben je gewoon klaar met dierproeven en moet je het een keer op mensen uitproberen om te zien of het werkt. Beter vrijwillig dan onder dwang, zoals het in Amerika gebeurt.
Check dit: in Amerika beslissen de ouders / voogden wat er met een kind gebeurt. Bij weeskinderen is de staat de voogd, dus beslist de staat wat er met zo'n kind gebeurt.
Sluit de BigPharma een contract met de overheid af om medicijnen tegen kanker uit te testen, dan kan de overheid er voor kiezen om een gezond weeskind te laten gebruiken voor die tests. Gezonde kinderen zijn zo op sterven na dood gegaan tot een medewerkster van zo'n weeshuis illegaal ingreep en de kinderen weghield bij die medicijntests.
Gevolg: de kinderen werden meegenomen en het weeshuis kreeg hen nooit meer te zien.
(Bron: Talpa!)
Zo kan een pauperzender toch interessante dingen aan het licht brengen.
Kerel, jij weet het nog zo te verdraaien dat het groene Lack-bijzettafeltje van IKEA onderdeel is van een veel groter duister chemtrailplan.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ABSOLUUT niet waar. Heb je wel eens naar de Tros Radar uitzending gekeken over farmaceutisce industrie en hoe artsen/doctoren genept worden. Het is duidelijk dat je nog geen letter verdiept in wat ik nu verkondig en wat de bronnen zijn.
Ik heb me ff wat ingelezen: hoge aluminiumconcentraties kunnen idd neurologische en longproblemen veroorzaken (autisme en astma, zul je waarschijnlijk denken.)quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je gewoon alle bronnen bekeken hebt, dan had je het geweten.
Maar ik zal nog eens terugzoeken waar ik het gezien/gelezen heb.
Lijkt me ook meer dan logisch als je beseft wet er in zit. Hupsakee 3 maanden baby. overdosis alumuniniumhydroxide, antivries, gekweekte manteleiwitten. En dat met een dosering wat ook aan een 5 jarige wordt gegeven. Dus zeg het maar ... vaccineren klinkt niet logisch dat mensen daar op die schaal in trappen. Het is bezopen. Maar aan de andere kant als er meiden zijn zoals in Lekker Slim geloof ik direct waarom dat is dat zoveel mensen het doen.
Lambiekje is in dit geval gewoon de meest wijze: hij weet dat hij voor een lange tijd geband gaat worden als hij verkeerde dingen in dat topic zegt, dus zit hem s.v.p. niet uit te dagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Achter elke boom zie je spoken/BigPharma's en je vindt de Holocaust ook maar onzin (waar je in dat door jezelf gestarte topic ook maar niet op durft terug te komen.). Hoe hebben ze jou eigenlijk kunnen vrijlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |