abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68312496
Wat ToT wist of niet, mag je met ToT uitvechten, maar ik noch andere mods zijn niet verantwoordelijk voor wat iemand beweert op een forum. Dan wordt e.e.a. gewoon echt censuur (aangezien het een mening is).

Als andere mensen zich daardoor laten beïnvloeden, is dat toch hun zaak?

Hoewel ik de posts van Lambiekje te dramatisch voor woorden vind (ik begrijp echt hoe 'ie het telkens weer verzint....) is dat ook maar míjn mening. Hoewel ik die de juiste vind, is het niet aan mij om Lambiekje de mond te snoeren.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 april 2009 @ 19:06:38 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68312562
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ToT wist of niet, mag je met ToT uitvechten, maar ik noch andere mods zijn niet verantwoordelijk voor wat iemand beweert op een forum. Dan wordt e.e.a. gewoon echt censuur (aangezien het een mening is).

Hoewel ik de posts van Lambiekje te dramatisch voor woorden vind (ik begrijp echt hoe 'ie het telkens weer verzint....) is dat ook maar míjn mening. Hoewel ik die de juiste vind, is het niet aan mij om Lambiekje de mond te snoeren.
Je collega's hebben mij vaak zat de mond gesnoerd..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68312587
Jasorry hoor, maar vind je het gek dat:
1) je mensen niet persoonlijk mag aanvallen? (Okee ik moet Lambiekje's posts waarin hij non-believers afzeikt ook wat scherper in de gaten houden, maar volgens mij gaat dat de laatste tijd al wat beter)
2) moderators van een openbaar forum GEEN partij gaan kiezen en NIET op eigen houtje beslissen wie de waarheid spreekt en wie niet, en de partij waarvan de moderators denken dat ze niet de waarheid spreken daarbij de mond snoeren?
Lambiekje kan het zelfde doen: hoe kan ik nou zo'n monster zijn om jullie door te laten gaan met de vuile propaganda van de BigPharma te spuien? Dankzij mijn gebrek aan optreden naar jullie kant toe, zijn er tijdens de duur van deze topicreeks vele duizenden kinderen en pubermeiden geïnjecteerd met allerlei chemicaliën die volgens Lambiekje's bronnen de meest gruwelijke uitwerkingen op termijn kunnen hebben.

Dus zeg het maar: wiens verhaal is overtuigender? Wiens kant moet ik kiezen? Wie zit er hier grove leugens te spuien die gevaarlijk voor de volksgezondheid zijn?
pi_68312759
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was! Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
  donderdag 23 april 2009 @ 19:11:43 #245
45206 Pietverdriet
pi_68312763
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef ToT het volgende:
Jasorry hoor, maar vind je het gek dat:
1) je mensen niet persoonlijk mag aanvallen? (Okee ik moet Lambiekje's posts waarin hij non-believers afzeikt ook wat scherper in de gaten houden, maar volgens mij gaat dat de laatste tijd al wat beter)
hmmmmmm
Wat is nu erger? Lambiekje een gek noemen of een gevaar zijn voor de volksgezondheid....
pi_68312765
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je collega's hebben mij vaak zat de mond gesnoerd..
Dat zal dan wel z'n redenen hebben gehad. Ik hou me niet zo bezig met het mond snoeren, eerlijk gezegd.
Je mag dat dan ook met hén uitvechten.
pi_68312819
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hmmmmmm
Wat is nu erger? Lambiekje een gek noemen of een gevaar zijn voor de volksgezondheid....
Persoonlijke bash versus verspreiding van iemands overtuiging.
pi_68312855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef ToT het volgende:
Zonder klokkenluiders als Lambiekje
Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
pi_68312916
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:

Ik vind de posts van Lambiekje eigenlijk best interessant. Je moet wel de tijd nemen om je erin te verdiepen, en dan zie je toch een mooi sluitend verhaal.

Ik vind vaccinatie ook onzin en het lijkt me wel degelijk gevaarlijk.

Ik las vanmorgen een advertentie waarin men vroeg senioren (65+) zich vrijwillig te laten vaccineren met een nieuw uit te proberen vaccin door een medicijnenfabrikant, moet je horen :

OM HET EERST TE TESTEN om te onderzoeken of het zogenaamde longziektes bij ouderen kan genezen

HALLO !!!! Dat mag blijkbaar zomaar in dit gekke land, NB met een rookverbod in de horeca ??????

Wie is zo gek om zich vrijwillig als proefkonijn in te laten in-enten om een vaccin te testen ? Mij niet gezien

Hetzelfde geldt voor die onbetrouwbare vaccinaties tegen baarmoederhalskanker bij meisjes.
pi_68312950
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als de ijskappen smelten, is dat objectief waarneembaar. Hij verkondigt hier de grootst mogelijke paranoia-onzin. Dat heeft niet zoveel met het 'klokkenluider-zijn' te maken, eerlijk gezegd.
In zijn ogen niet: hij ondersteunt zijn uitspraken met Youtube-video'tjes en met teksten van alternatieve sites.

Overigens is het bij mij typisch een gevalletje van 'I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.'
  donderdag 23 april 2009 @ 19:16:50 #251
45206 Pietverdriet
pi_68312962
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Persoonlijke bash versus verspreiding van iemands overtuiging.
Een overtuigiing van iemand die impliciet oproept je kinderen niet te laten inenten..
Sorry, maar dat vind ik gewoon gevaarlijk.
Als iemand oproept op Fok om vooral je kinderen niet de gordels om te doen in de auto, wat doe je dan?
pi_68313019
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

OM HET EERST TE TESTEN om te onderzoeken of het zogenaamde longziektes bij ouderen kan genezen

HALLO !!!! Dat mag blijkbaar zomaar in dit gekke land, NB met een rookverbod in de horeca ??????

Wie is zo gek om zich vrijwillig als proefkonijn in te laten in-enten om een vaccin te testen ? Mij niet gezien
Dat zijn de allerlaatste stadia van het testen. Je kunt moeilijk direct vanuit het letterlijke proefkonijn, de medicatie op de markt gooien. Daar zijn natuurlijk wel degelijk mensen voor nodig. (wat zo vaak gebeurt. Ze adverteren er voldoende mee i.i.g.)
  donderdag 23 april 2009 @ 19:19:03 #253
45206 Pietverdriet
pi_68313056
quote:
klokkenluiders als Lambiekje
ROTFLMAO
please stop, dit soort opmerkingen zijn echt te erg
pi_68313082
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand oproept op Fok om vooral je kinderen niet de gordels om te doen in de auto, wat doe je dan?
Dan weet iedere gezonde user dat 'ie kletst.

Degene die zich daardoor laten overtuigen, zouden dat vroeger of later toch wel zijn.

Of rij jij elke keer weer de biblebelt binnen om die figuren die daar niét inenten voor gek te verklaren?
pi_68313159
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik vind de posts van Lambiekje eigenlijk best interessant. Je moet wel de tijd nemen om je erin te verdiepen, en dan zie je toch een mooi sluitend verhaal.

Ik vind vaccinatie ook onzin en het lijkt me wel degelijk gevaarlijk.

Ik las vanmorgen een advertentie waarin men vroeg senioren (65+) zich vrijwillig te laten vaccineren met een nieuw uit te proberen vaccin door een medicijnenfabrikant, moet je horen :

Hetzelfde geldt voor die onbetrouwbare vaccinaties tegen baarmoederhalskanker bij meisjes.
Niet eens zo gek; op een gegeven moment ben je gewoon klaar met dierproeven en moet je het een keer op mensen uitproberen om te zien of het werkt. Beter vrijwillig dan onder dwang, zoals het in Amerika gebeurt.

Check dit: in Amerika beslissen de ouders / voogden wat er met een kind gebeurt. Bij weeskinderen is de staat de voogd, dus beslist de staat wat er met zo'n kind gebeurt.
Sluit de BigPharma een contract met de overheid af om medicijnen tegen kanker uit te testen, dan kan de overheid er voor kiezen om een gezond weeskind te laten gebruiken voor die tests. Gezonde kinderen zijn zo op sterven na dood gegaan tot een medewerkster van zo'n weeshuis illegaal ingreep en de kinderen weghield bij die medicijntests.
Gevolg: de kinderen werden meegenomen en het weeshuis kreeg hen nooit meer te zien.

(Bron: Talpa! )

Zo kan een pauperzender toch interessante dingen aan het licht brengen.
pi_68313173
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef ToT het volgende:

[..]

In zijn ogen niet: hij ondersteunt zijn uitspraken met Youtube-video'tjes en met teksten van alternatieve sites.
Exact: geen wetenschap (hoe kan het ook... da's bijna hetzelfde als 'BigPharma' ).

Iedereen kan een website met een mening opzetten. Niet iedereen kan wetenschap bedrijven. Dat is wat in z'n missie mist.
quote:
Overigens is het bij mij typisch een gevalletje van 'I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.'
Dat weet ik.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:23:31 #257
45206 Pietverdriet
pi_68313209
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:

Of rij jij elke keer weer de biblebelt binnen om die figuren die daar niét inenten voor gek te verklaren?
Soit, heb regelmatig ruzie met alternatieve genezers en kwakzalvers
  donderdag 23 april 2009 @ 19:23:46 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68313219
quote:
Trouwens, zonder personen als Lambiekje zou jij echt niet willen dat je een ijsbeer was! Zonder klokkenluiders als Lambiekje waren we er nooit achter gekomen dat de poolkappen aan het smelten zijn en de ijsberen akelig ruimtegebrek aan het krijgen zijn!
Sorry hoor, maar hier moest ik wel even heel hard om lachen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 april 2009 @ 19:25:16 #259
45206 Pietverdriet
pi_68313264
tja, Modjes mogen schijnbaar wel persoonlijk sneren, maar Lambiekje mag je niet gek noemen
pi_68313272
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Soit, heb regelmatig ruzie met alternatieve genezers en kwakzalvers
Moeten Reiki-masters van jou ook de mond gesnoerd worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')