Je hebt nimmer verdiept in de materie.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kerel, jij weet het nog zo te verdraaien dat het groene Lack-bijzettafeltje van IKEA onderdeel is van een veel groter duister chemtrailplan.
Ik zie posts van je voorbij komen die echt goed laten zien dat je werkelijk waar geen pepernoot begrijpt van waar je het over hebt. Je bént geen wetenschapper. De materie is veel te ingewikkeld voor je, maar toch weet je aan de hand van vage websites en andere bronnen aan te zwengelen dat het allemaal één groot complot is.
Nee het is extreem opgeblazen. Maar gelukkig zijn de officiele oorlogsmonumenten in Auschwitz aangepast naar meer de realiteit.quote:Achter elke boom zie je spoken/BigPharma's en je vindt de Holocaust ook maar onzin (waar je in dat door jezelf gestarte topic ook maar niet op durft terug te komen.). Hoe hebben ze jou eigenlijk kunnen vrijlaten?
Het is zíjn mening, maar daar durft 'ie ineens niet meer voor uit te komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Lambiekje is in dit geval gewoon de meest wijze: hij weet dat hij voor een lange tijd geband gaat worden als hij verkeerde dingen in dat topic zegt, dus zit hem s.v.p. niet uit te dagen.
Meer dan jij denkt. (je weet niet wie ik ben of wat ik doe/heb gedaan.... van jou weet ik het welquote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt nimmer verdiept in de materie.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Het zijn er geen 6 miljoen, maar 3?quote:Nee het is extreem opgeblazen. Maar gelukkig zijn de officiele oorlogsmonumenten in Auschwitz aangepast naar meer de realiteit.
In de artikelen staat dat dezelfde dosering (maar dat protocol wordt al niet gehandhaafd fluctueert tot wel 200%) voor babies tot 5 jarige worden gegeven. Er zijn dus ook gevallen waar maar zeg 60% van de voorgeschreven vaccin wordt toegedient.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me ff wat ingelezen: hoge aluminiumconcentraties kunnen idd neurologische en longproblemen veroorzaken (autisme en astma, zul je waarschijnlijk denken.)
Maar de Codex Alimentarius zegt juist dat baby's risicogroepen zijn en dat mensen sowieso niet meer dan 1 mg/kg lichaamsgewicht per week binnen moeten krijgen.
Hoeveel AlOH krijgt een baby met een vaccinatie binnen? 18 kilo? Dan zeg jij dus dat baby's bij vaccinatie 18 mg AlOH binnen krijgen. Heb je ergens een document waarin staat dat baby's 18 mg AlOH binnen krijgen bij een DTP-prik?
Dat is wat Polen ons doet laten denken wel ja. Maar het is genoeg over dat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Meer dan jij denkt.
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Het zijn er geen 6 miljoen, maar 3?
Hij is gewaarschuwd: holocaustontkenning = een langdurige ban. Hij heeft hiervoor al een maandje ergens anders zijn ideeën mogen verspreiden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is zíjn mening, maar daar durft 'ie ineens niet meer voor uit te komen?
Zoals je zelf al hebt gezegd: je bent niet je broeders hoeder
Daar ga je alweerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de artikelen staat dat dezelfde dosering (maar dat protocol wordt al niet gehandhaafd fluctueert tot wel 200%) voor babies tot 5 jarige worden gegeven. Er zijn dus ook gevallen waar maar zeg 60% van de voorgeschreven vaccin wordt toegedient.
Eigenlijk ook geen wonder dat wiegedood in verband wordt gebracht met vaccins.
Dat zegt nog niets over de daadwerkelijke hoeveelheid AlOH wat ze binnen krijgen. Wie weet zit er maar 0,3 mg AlOH in of zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de artikelen staat dat dezelfde dosering (maar dat protocol wordt al niet gehandhaafd fluctueert tot wel 200%) voor babies tot 5 jarige worden gegeven. Er zijn dus ook gevallen waar maar zeg 60% van de voorgeschreven vaccin wordt toegedient.
Eigenlijk ook geen wonder dat wiegedood in verband wordt gebracht met vaccins.
"quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat Polen ons doet laten denken wel ja. Maar het is genoeg over dat.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar ga je alweer![]()
Bron? (dan ga ik nog even voorbij aan de artikelen zelf....)
Je ziet het dikgedrukte niet?quote:
Ja wel maar wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je ziet het dikgedrukte niet?
het is sowieso ontoelaatbaar. Dus een baby mag wel dichterbij de grens van ontoelaatbaar dan een kind van 5?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef ToT het volgende:
Ja dus als er besloten wordt dat voor een 5-jarige er maximaal 0,3 mg AlOH in mag zitten terwijl 18 mg pas gevaarlijk wordt, dan is het voor een kind van 3 maand absoluut ontoelaatbaar om 0,3 mg binnen te krijgen?
Maar ook zo extreem? Prima als mensen een andere kijk op het leven hebben en dingen kritisch willen bekijken, maar bij Lambiekje ligt een stoornis in de DSM IV er zo dik bovenop dat je hem eigenlijk gewoon niet serieus kunt nemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef arie_bc het volgende:
[..]
In dit topic is het misschien wat extreem, maar er zijn genoeg mensen aan zijn kant. Ticker, Resonancer, Salvador, YuckFou, Openyourmind, Blackgirl om er maar een paar te noemen.
Zullen we niet te veel ongevraagd diagnoses gaan trekken? Zit op het randje van belediging, ook al komt Lambiekje inderdaad aardig paranoïde over.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ook zo extreem? Prima als mensen een andere kijk op het leven hebben en dingen kritisch willen bekijken, maar bij Lambiekje ligt een stoornis in de DSM IV er zo dik bovenop dat je hem eigenlijk gewoon niet serieus kunt nemen.
Nee, ik hou er al over opquote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we niet te veel ongevraagd diagnoses gaan trekken? Zit op het randje van belediging, ook al komt Lambiekje inderdaad aardig paranoïde over.
Wel ben ik het er mee eens dat het extremisme een beetje jammer is.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef arie_bc het volgende:
[..]
In dit topic is het misschien wat extreem, maar er zijn genoeg mensen aan zijn kant. Ticker, Resonancer, Salvador, YuckFou, Openyourmind, Blackgirl, Jeetjemina om er maar een paar te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |