quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens voor de gyros met friet vandaag.
Met mayo of mosterd?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
straks witte puntjes met rookworst.
het was echt heel lekker, we hebben morgen een knoflookadem van jewelste, jammer dan. voor morgen heb ik nog wat stifado over, ik doe er dan stokbrood bij, griekse sla (choriatiki) en dan is dat wel weer genoeg wat betreft de vitamientjes. we houden nu eenmaal van grieks eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moest even zoeken wat stifado is, maar het ziet er heerlijk uit!
kan ik nog reserveren?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf bbq:
-zelfgemaakte shaslick
-kip gaat zo de marinade in voor de saté
-biefstuk gemarineerd in provencaalse kruiden
-lamskoteletje in honing-thijm
-komkommersalade
-salade van kerstomaatjes, basilicum en mozarella
-raitta
-knoflookboter (oja boter uit de koelkast halen)
-stokbrood
Ik krijg net commentaar van vriendlief: je hebt toch niet weer voor een heel weeshuis aan inkopen gedaan he!quote:
mijn tosti is toch een gebakken ei geworden. Maareh... wat houdt een gebakken ei XL in?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:56 schreef elcastel het volgende:
Net een bakkie kwark, nu een halve grillworst, zometeen broodje gebakken ei (XL) en vanavond een halve kilo shoarma (met broodjes ja).
2 Grof meergranen boterhammen met daarop : 4 gebakken eieren, zout, peper, Italiaanse kruiden, 1/3 bak Romaatjes, 4 plakken kaas (en ham als ik het in huis heb). Ik noem het XL omdat het uit de grote Tefal komt en absoluut niet op 2 boterhammen past.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Maareh... wat houdt een gebakken ei XL in?
klinkt goed, waarmee vul jij die pijlstaartinktvis?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Had gegrilde octopusarmen gegrilled met citroen en olijfolie, en daarna gevulde pijlstaartinkvis gebakken in olie en zijn eigen inkt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
2 Grof meergranen boterhammen met daarop : 4 gebakken eieren, zout, peper, Italiaanse kruiden, 1/3 bak Romaatjes, 4 plakken kaas (en ham als ik het in huis heb). Ik noem het XL omdat het uit de grote Tefal komt en absoluut niet op 2 boterhammen past..
Dank je en dat klopt ook. Vandaag de medium versie, want ik heb nog maar 3 eieren. En vanavond de gebruikelijk liter shake en kibbeling schotel met nasi.quote:
Wat zit daar in?quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef Gesloten het volgende:
Net buiten genoten van een White Russian.
Ik ben bang van iets van coco'squote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Ik heb vanmiddag 2 gekookte eitjes op. Vanavond eet ik pizza.
1 deel koffielikeurquote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Ik heb vanmiddag 2 gekookte eitjes op. Vanavond eet ik pizza.
Welke koffielikeur heb je dan gebruikt? Mijn White Russians waren altijd Baileys-kleurig.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef Gesloten het volgende:
[..]
1 deel koffielikeur
3 delen vodka
4 delen melk
ijs
Zo maak ik ik hem.
recept?quote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef Xennia het volgende:
Krokante champignontaart met gerookte kip.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=415786&rq=bladerdeeg&proteinSource=gevogeltequote:
thanksquote:Op maandag 6 april 2009 16:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=415786&rq=bladerdeeg&proteinSource=gevogelte
hij is goddelijk!
ik hou me al zó lang in, maar kan het niet langer volhoudenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:24 schreef elcastel het volgende:
Nu kwark, zometeen pizza prosciutto met een liter shake en vanavond nog maar iets na het sporten.
Ik vroeg het me ook al af. Heb zelfs zijn fotoboek bekeken of het een spierbundel/dikzak is, maar hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hou me al zó lang in, maar kan het niet langer volhouden
jij eet altijd zo veel (of zo lijkt het) ben je aan het bodybuilden ofzo?
ah, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Heb zelfs zijn fotoboek bekeken of het een spierbundel/dikzak is, maar hij ziet er goed uit
werd broodje van dobben kroketquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
gebakken ei of tosti... ik weet niet wat ik moet kiezen
*jaloers*quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond steken we de bbq maar eens aan
quote:Bereiden
Stap 1 Verwarm de oven voor op 200 °C. Halveer de courgettes over de lengte. Schep met een lepel het vruchtvlees uit de courgettehelften, maar laat een wand van ca. 1 cm dikte over. Snijd het uitgeschepte vruchtvlees fijn. Leg de uitgeholde courgettes naast elkaar in een ovenschaal. Stap 2 Meng het gehakt met de ui, kerriepoeder, courgettevruchtvlees, cranberrycompote en broodkruim. Verdeel het gehakt over de courgettehelften en druk het stevig aan. Schuif de ovenschaal in het midden van de oven en bak de gevulde courgettes in 45 minuten gaar. Stap 3 Kook de rijst gaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Warm de doperwten op en meng de doperwten en de rijst door elkaar. Serveer de doperwtenrijst bij de gevulde courgettes.
Dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef borisz het volgende:
Vanavond maak ik http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/vrijdag
Gevulde courgette met cranberrygehakt
Gehakt + courgette was lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit!![]()
Ik heb een salade gemaakt met komkommer,lenteui,tomaatjes,augurk,aardappeltjes en gerookte makreel en een honingmosterd-dressing er over heen
Ben je nou zo vaak ziek, of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Qwea het volgende:
turkse rijst met kip. Ik ben me een partij ziek, en mn maag kan alleen dit aan
Ik kom er niet weer boven op lijktquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ben je nou zo vaak ziek, of lijkt dat maar zo?
OT: kaasfondue
Vanavond uiteindelijk maar een AH maaltijdsalade Italiaanse kip naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:35 schreef computergirl het volgende:
ik ben geheel zonder inspiratie, voor alle drie de komende dagen.
Was dus met haricot verts en gebakken gekruide aardappeltjes.quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef Butterfly91 het volgende:
Nu een plakje chocoladecake.
Vanavond lekker gekruide varkensrollade. De rest weet ik niet.
Damn, was duidelijk de Foeli vergeten in de boullion, maar voor de rest was het lekker.quote:Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga zometeen mijn eigen handgedraaide kroketten frituren
quote:Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga zometeen mijn eigen handgedraaide kroketten frituren
lekker man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef Xennia het volgende:
Vanavond uit eten http://www.restaurant-noa.nl/
dat ziet er heerlijk uit zeg! Weet je al wat je neemt?quote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef Xennia het volgende:
Vanavond uit eten http://www.restaurant-noa.nl/
Ja, carpaccio en doradequote:Op maandag 13 april 2009 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dat ziet er heerlijk uit zeg! Weet je al wat je neemt?
Ik eet iig een shoarmapizza, ook heerlijk
Wie heeft er voor je gekookt?quote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef krioro het volgende:
Lamsvlees naar Marokkaans recept, met o.a. aubergine en kikkererwten, en couscous.
Is dat lekker? gewoon in alu folie met verse knoflook?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef DarkElf het volgende:
vanavond wrs tilapiafilet met knoflook en citroen uit de oven (beetje peterselie erover)
erbij wat groentenen wrs aardappelblokjes met rozemarijnolie..
gewoon in een ovenschaal doe ik het, vis erin, knoflookolie of geplette teentjes erin, citroenschijfjes erover/omheen, peper, zout.. afdekken met alufolie en in de oven schuivenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat lekker? gewoon in alu folie met verse knoflook?
Want morgen was het plan:
Tilapiafilet (tja, aanbieding c1000) met prei, wortel/dopherwtjes. Voor meneer nog gebakken aardappels.
Vandaag: Makkelijkeroni met veul groentes en sla
Uit een delicious of niet? Staat me iets van bij.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:06 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik teriyaki zalm (verse zalm gemarineerd in soyasaus, sherry en suiker... en daarna kort in de oven) met rijst en ingemaakte groente (komkommer, wortel en rettich of daikon (nog even naar op zoek vandaag) in rijstazijn wat even heeft staan koken met wat suiker) en dit alles bestrooid met sesamzaadjes
idd uit de deliciousquote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Uit een delicious of niet? Staat me iets van bij.![]()
ontopic; ik at net een boterham met kaas en mosterd-dille sausje. Straks nog een snee en een boterham met pindakaas.
Vanavond laat ik me verassen; eten met vriendinntjes!
M'n mammiequote:Op dinsdag 14 april 2009 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft er voor je gekookt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |