quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens voor de gyros met friet vandaag.
Met mayo of mosterd?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
straks witte puntjes met rookworst.
het was echt heel lekker, we hebben morgen een knoflookadem van jewelste, jammer dan. voor morgen heb ik nog wat stifado over, ik doe er dan stokbrood bij, griekse sla (choriatiki) en dan is dat wel weer genoeg wat betreft de vitamientjes. we houden nu eenmaal van grieks eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moest even zoeken wat stifado is, maar het ziet er heerlijk uit!
kan ik nog reserveren?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf bbq:
-zelfgemaakte shaslick
-kip gaat zo de marinade in voor de saté
-biefstuk gemarineerd in provencaalse kruiden
-lamskoteletje in honing-thijm
-komkommersalade
-salade van kerstomaatjes, basilicum en mozarella
-raitta
-knoflookboter (oja boter uit de koelkast halen)
-stokbrood
Ik krijg net commentaar van vriendlief: je hebt toch niet weer voor een heel weeshuis aan inkopen gedaan he!quote:
mijn tosti is toch een gebakken ei geworden. Maareh... wat houdt een gebakken ei XL in?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:56 schreef elcastel het volgende:
Net een bakkie kwark, nu een halve grillworst, zometeen broodje gebakken ei (XL) en vanavond een halve kilo shoarma (met broodjes ja).
2 Grof meergranen boterhammen met daarop : 4 gebakken eieren, zout, peper, Italiaanse kruiden, 1/3 bak Romaatjes, 4 plakken kaas (en ham als ik het in huis heb). Ik noem het XL omdat het uit de grote Tefal komt en absoluut niet op 2 boterhammen past.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Maareh... wat houdt een gebakken ei XL in?
klinkt goed, waarmee vul jij die pijlstaartinktvis?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Had gegrilde octopusarmen gegrilled met citroen en olijfolie, en daarna gevulde pijlstaartinkvis gebakken in olie en zijn eigen inkt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
2 Grof meergranen boterhammen met daarop : 4 gebakken eieren, zout, peper, Italiaanse kruiden, 1/3 bak Romaatjes, 4 plakken kaas (en ham als ik het in huis heb). Ik noem het XL omdat het uit de grote Tefal komt en absoluut niet op 2 boterhammen past..
Dank je en dat klopt ook. Vandaag de medium versie, want ik heb nog maar 3 eieren. En vanavond de gebruikelijk liter shake en kibbeling schotel met nasi.quote:
Wat zit daar in?quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef Gesloten het volgende:
Net buiten genoten van een White Russian.
Ik ben bang van iets van coco'squote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Ik heb vanmiddag 2 gekookte eitjes op. Vanavond eet ik pizza.
1 deel koffielikeurquote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Ik heb vanmiddag 2 gekookte eitjes op. Vanavond eet ik pizza.
Welke koffielikeur heb je dan gebruikt? Mijn White Russians waren altijd Baileys-kleurig.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef Gesloten het volgende:
[..]
1 deel koffielikeur
3 delen vodka
4 delen melk
ijs
Zo maak ik ik hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |