Hoe zou je dat willen doen dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar wil ik ook best wel mijn best voor doen, maar dat mag niet
I see what I can doquote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Pieter, help die dude even:
Studeren in Zweden (Malmö) = HELP!
w00t! Fipo!! EINS!!11!!!!1!!1EINSZWIEBIERDABEI!!!!111!!1!!!11!1!1!!!EINS!
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehhehee ik moest niezen en nu zit er snot op m'n arm
Dude...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Helder licht..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Door die stekels in je arm?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helder licht..
Ach, bij jou doet het ten minste geen pijn. Als ik moet niezen zak ik door de grond van de pijn
Nee, het wordt nog ergerquote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dude...
Een nieuw dieptepunt is weer bereikt
quote:
Heldquote:
Zoeken kan altijd.quote:
Dank, ik zat echt te wachten op deze informatiequote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Ja. Jeugd van tegenwoordigquote:
Krijg je de baard in je keelquote:Op woensdag 1 april 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helder licht..
Ach, bij jou doet het ten minste geen pijn. Als ik moet niezen zak ik door de grond van de pijn
quote:
haters kunnen verlaten!quote:
quote:
Voor de mensen die er elke keer overheen lezen...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Voor de mensen die er elke keer overheen lezen...
Ik heb al 5 dagen opgezette nekklieren waardoor het lijkt alsof ik de hele tijd een cactus zit te deepthroaten...
Fijn dat er hier zo goed naar je geluisterd wordt hèquote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb al 5 dagen opgezette nekklieren waardoor het lijkt alsof ik de hele tijd een cactus zit te deepthroaten...
wie heb je zitten pijpen?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al 5 dagen opgezette nekklieren waardoor het voelt alsof ik de hele tijd een cactus zit te deepthroaten...
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaa.. dat ga ik nu niet vertellen natuurlijk!
Hoe meer zielen.. hoe meer vreugd.. en er moet iemand straks gaan zorgen dat er gepost gaat worden.. Ik mag/kan niet veel meer gaan posten.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Poll: Moet FunkyHomosapien oprotten uit SES SC?JA! NEEN Gemengde gevoelens haters kunnen verlaten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is het zo erg dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik niet ga stoken in een relatie
Neen, afzeikmateriaal hebben we ook nodig.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Poll: Moet FunkyHomosapien oprotten uit SES SC?JA! NEEN Gemengde gevoelens haters kunnen verlaten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
mijn pieterbas, wat doe je?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe meer zielen.. hoe meer vreugd.. en er moet iemand straks gaan zorgen dat er gepost gaat worden.. Ik mag/kan niet veel meer gaan posten.
Nou, liever wat rustiger dan dat het over nies-avonturen gaat hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe meer zielen.. hoe meer vreugd.. en er moet iemand straks gaan zorgen dat er gepost gaat worden.. Ik mag/kan niet veel meer gaan posten.
quote:
Dat dusquote:
Vanaf morgen, de komende 42 jaar werken... en daarna te genieten van mijn pensioen.. als dat nog bestaatquote:
welke?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanaf morgen, de komende 42 jaar werken... en daarna te genieten van mijn pensioen.. als dat nog bestaat
Het is voor de buitenstaander bijna niet te begrijpen.. En voor mij stiekem een beetje engquote:
ik weet geen goede 1 april grappen, ik ben ook nog nergens ingetrapt vandaagquote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vergeten we op 1 april gewoon de goede grappen en doen we dan alleen nog de slechte?
Yepquote:
en wat dan?quote:
geld verdienenquote:
junior product manager.. dus tussen de consultants en de ontwikkelaars in.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
govver, wat voor een baan? wat moet je doen enzo..
zoeen?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef jna het volgende:
heerlijk zo'n halfnaakte dakdekker precies in je zicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door FunkyHomosapien op 01-04-2009 14:19:02 ]'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Ben je nou al klaar met je scriptie dan..?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
junior product manager.. dus tussen de consultants en de ontwikkelaars in.
ja en dan zonder shirt ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou z'n broer kunnen zijnJawel, je keek.
Spuigen in die bilnaat!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef jna het volgende:
heerlijk zo'n halfnaakte dakdekker precies in je zicht
Attention whorequote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al 5 dagen opgezette nekklieren waardoor het voelt alsof ik de hele tijd een cactus zit te deepthroaten...
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh kijk, ik ben gelinkt vanaf skoften.net
http://www.skoften.net/index/item/kadaverrap_2_tot_het_ontbindt
Die is allang af.. en ligt bij mijn begeleider en die wacht nog op een tweede lezer.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je nou al klaar met je scriptie dan..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is allang af.. en ligt bij mijn begeleider en die wacht nog op een tweede lezer.
Pensioenen gaan allemaal op...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanaf morgen, de komende 42 jaar werken... en daarna te genieten van mijn pensioen.. als dat nog bestaat
Blow mequote:
Is de uitslag van je poll al bekend?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
sorry voor geen spoiler, was ff weg.
Ja, als ik pech heb wel ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag straks dus nog ff flink je scriptie gaan aanpassen als je pech hebt..?
Stelletje kutkneuzen...
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Milou__ het volgende:
In blanes had zon wijf dat ook.. gooide iemand er 5cent in.. precies in de bilnaat![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar het is niet anders
aan het eind van het topic hea!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is de uitslag van je poll al bekend?
Oke, we wachten het wel af.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aan het eind van het topic hea!
Ik kan er toch ook niets aan doen dat jij denkt dat je gelukkig en verliefd enzo bent. Ik kan er uit principe gewoon niets over zeggen. Daar kan je alleen zelf achter komen..quote:
dankjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt er maar op 1 manier achterkomen hè
Beetje wel hèquote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
ik kan van te voren toch niet ruiken wat Nico bedoelt met gelukkig maken?
Ik had het over het grote gelukquote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
Nee, fraai![]()
ik kan van te voren toch niet ruiken wat Nico bedoelt met gelukkig maken? Geluk zit in kleine dingen
heroes afgekeken?quote:
Ik ben toch niet gegaan. Was het goed? Beter dan de keren daarvoor? Ik ga naar goffertpark om ze zien, denk ikquote:
Ja man en over een paar minuten de recente van Chuck.quote:
Good idea! You bring the ice-cream?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
You wanna take this outside?!
Ik zal erover ophouden, goed?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik had het over het grote geluk
en dat over die kleine dingen hoor ik wel vaker
Ohja, dat zou ik óók nog checkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man en over een paar minuten de recente van Chuck.
Hehe. Ik heb ook helemaal nergens zin in atm.quote:
Yeah!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Good idea! You bring the ice-cream?
Nja, ik ga zo nog wel even wat nuttigs doen, maar echt zin is er hier ook niet neequote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb ook helemaal nergens zin in atm.
Goed humeurquote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ik ga zo nog wel even wat nuttigs doen, maar echt zin is er hier ook niet nee
Wel een goed humeur overigens
Vanavond weer even lekker oefenen
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op woensdag 1 april 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Duidelijk nu?Had ook niks moeten zeggen eigenlijk
Altijd tochquote:
quote:
haha das goed.. ik voel me steeds ongemakkelijker inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal erover ophouden, goed?![]()
Eh, vanwaar de sub?
Komt die gozer nou ook al hierquote:
Ik snapte 'm dan weer welquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
De sub was gelukkig wel een (fout) grapje
ok ok.. ik hoop in ieder geval dat jouw situatie helemaal goed uitpakt in ieder gevalquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik wel![]()
En dat is wat anders dan bemoeien metHeb genoeg aan m'n eigen 'situatie'
Kunnen we deze poll niet voor meer users doen?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
even voor de goede orde: een herhaling van de 2e pagina.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
zoalsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kunnen we deze poll niet voor meer users doen?
ja.. moest naar Australie verhuizenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
iemand via youtube vandaag al een video bekeken trouwens?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
ok ok.. ik hoop in ieder geval dat jouw situatie helemaal goed uitpakt in ieder geval
Weet het ook nietquote:
Dan blijven alleen de toffe mensen over.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zoals
Straks blijft er niemand meer over
Gquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
En voor alle hartelijke groeten: Dank u
Dat had ik wel in de gatenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha das goed.. ik voel me steeds ongemakkelijker inderdaad
De sub was gelukkig wel een (fout) grapje
denk ik combinatie met dat ongemakkelijkequote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat had ik wel in de gaten
Ik snapte hem ook wel, vroeg me alleen af waarom ie in sub stond
met rickquote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. moest naar Australie verhuizen
gewoon niet nieuwsgierigquote:
Ah okeequote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
denk ik combinatie met dat ongemakkelijke
Dank je welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de toffe mensen over.
Jij moet natuurlijk blijven, Pieter
nog niet veel gedaan?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee
Tering, het is 15.15Dat wordt weer leuk uren schrijven
Prince2 sowieso.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Even als (ex-)Bedrijfskundige Inf. studenten onder elkaar.. wat zijn een beetje interessante vervolgcursussen?
- BiSL
- ASL
- Prince2
The sunquote:
Bijna geen werk. Ik had wel een klusje, maar bij mijn rondrekening heb ik een verschil dat er uit moet. Dat moet ik even navragen, maar degene bij wie dat moet is er nu niet dus als ik pech heb kan ik het morgen pas vragen. De resterende tijd zet ik op "geen werk", dus reken maar uit wat dat wordt als ik ongeveer 1 uur met mijn klusje bezig geweest benquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar vraag Piles eens een keer naar BPMN
haha.. nee niet leuk natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bijna geen werk. Ik had wel een klusje, maar bij mijn rondrekening heb ik een verschil dat er uit moet. Dat moet ik even navragen, maar degene bij wie dat moet is er nu niet dus als ik pech heb kan ik het morgen pas vragen. De resterende tijd zet ik op "geen werk", dus reken maar uit wat dat wordt als ik ongeveer 1 uur met mijn klusje bezig geweest ben
Bij mij welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik bedoelde 3 trouwens..
maar voor mijn gevoel is de tijd wel lekker snel gegaan ipv langzaam
Heb je al een update in je topic gedaan? Want wat ga je nou doen, werken of leren?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
En een master natuurlijkIk ga vanaf september de master Economisc & ICT doen op Erasmus O
Dat topic is kapotzz! Ik ga 4 dagen werken en 1 dag leren. Maar ik mag die 8 uur naar eigen inzicht opnemen dus dat hoeft allemaal niet op dezelde dagquote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al een update in je topic gedaan? Want wat ga je nou doen, werken of leren?
Nicequote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat topic is kapotzz! Ik ga 4 dagen werken en 1 dag leren. Maar ik mag die 8 uur naar eigen inzicht opnemen dus dat hoeft allemaal niet op dezelde dag
Ik ben vandaag heel productief. Alleen de tijd schiet niet opquote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij gaat de tijd altijd even snelAlleen ben ik de enige dag íets productiever
![]()
HOAX!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij gaat de tijd altijd even snelAlleen ben ik de enige dag íets productiever
![]()
So truequote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. nee niet leuk natuurlijk
Maar het is niet anders.. Wees blij dat je je niet helemaal hoeft te vervelend zonder ons
Dat zijn de ergste dagenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag heel productief. Alleen de tijd schiet niet op
Waarom heeft hij eigenlijk niet zijn eigen guitar picks. Herman Li speelt alleen maar met guitar picks met zijn handtekening erop. Is weer leuker als je ze vangtquote:Op woensdag 1 april 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
Door James himself zelf bespeeld
[ afbeelding ]
Lees het Metallica topic maar even doorquote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
It is isnt it![]()
Tell me about Metallica! Ik ben toch niet gegaan
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true![]()
Ik ga wat eerder naar huis, dan kan ik iets aan mijn scriptie doen. De tijd begint wel te dringen namelijk..
En inderdaad; thank god for you guys
Dit zijn zijn eigen, handtekening staat achteropquote:Op woensdag 1 april 2009 15:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk niet zijn eigen guitar picks. Herman Li speelt alleen maar met guitar picks met zijn handtekening erop. Is weer leuker als je ze vangt
Tof! Heb je die dit keer gevangen?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit zijn zijn eigen, handtekening staat achterop
Yeah!quote:
Vet.. voltijd of deeltijd? en heb je nog enige vrijstelling?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
En een master natuurlijkIk ga vanaf september de master Economisc & ICT doen op Erasmus O
zo standaardquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Daph_ het volgende:
Prachtig![]()
Collega's laptop deed het niet. Op knopje drukken, stekker aanduwen in laptop, niks werkte. Zij IT bellen; zegt die jongen "zit de stekker wel in het stopcontact? "Niet dus
Ik ga mij meer in het functionele richten.. maar het kan misschien wel van pas komen..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Prince2 sowieso.
Daarnaast kijk ook eens naar DSDM en Agile. BiSL & ASL heb ik me nooit in verdiept. Maar vraag Piles eens een keer naar BPMN
Deeltijd. Geen vrijstellingen. Nog een schakeljaar voordat ik begin aan de masterquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vet.. voltijd of deeltijd? en heb je nog enige vrijstelling?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Daph_ het volgende:
Prachtig![]()
Collega's laptop deed het niet. Op knopje drukken, stekker aanduwen in laptop, niks werkte. Zij IT bellen; zegt die jongen "zit de stekker wel in het stopcontact? "Niet dus
Wie niet. DSDM en Agile zijn projectmethodieken en BPMN en is een procesnotatiequote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga mij meer in het functionele richten.. maar het kan misschien wel van pas komen..
Thanks
Hihiquote:Op woensdag 1 april 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Had het pas nog met een nieuwe pc hier in huisM'n pa had de netwerkkabel al gelegd, van een meter of 12, dus ik de pc aansluiten, opstarten en alles installeren. Alleen internet wilde niet
Dus ik dacht: kabel kapot. Heel de pc richting router verreden om met andere kabel te testen. Toen bedacht ik me dat ik op 4 punten wél internet had, maar dat ik ook maar 4 poorten had.
Bleek m'n pa de netwerkkabel netjes over de router te hebben gehangen, met de instelling: "dat doet hij wel, weet ik niks vanaf"En ik zag de kabel bij de router verdwijnen, dus dacht "die is al aangesloten"
![]()
whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Had het pas nog met een nieuwe pc hier in huisM'n pa had de netwerkkabel al gelegd, van een meter of 12, dus ik de pc aansluiten, opstarten en alles installeren. Alleen internet wilde niet
Dus ik dacht: kabel kapot. Heel de pc richting router verreden om met andere kabel te testen. Toen bedacht ik me dat ik op 4 punten wél internet had, maar dat ik ook maar 4 poorten had.
Bleek m'n pa de netwerkkabel netjes over de router te hebben gehangen, met de instelling: "dat doet hij wel, weet ik niks vanaf"En ik zag de kabel bij de router verdwijnen, dus dacht "die is al aangesloten"
![]()
Altijd alle stappen doorlopen. Dat zou je toch moeten weten als vliegtuigman?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
![]()
Tist?quote:
Ik zie wel wat het bedrijf ook van plan is.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wie niet. DSDM en Agile zijn projectmethodieken en BPMN en is een procesnotatie
Ja, we hadden afgesproken om het geheim te houdenquote:
Waarom denk je dat ik geen piloot wil wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Altijd alle stappen doorlopen. Dat zou je toch moeten weten als vliegtuigman?
En de baas betaald?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Deeltijd. Geen vrijstellingen. Nog een schakeljaar voordat ik begin aan de master
quote:
quote:
niet allesquote:Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, we hadden afgesproken om het geheim te houden, maar aangezien ik hier toch alles deel
okquote:[..]
Waarom denk je dat ik geen piloot wil wordenAlleen maar lijstjes volgen
Ik ben een echte man: eerst zelf proberen, werkt het niet dan gefrustreerd toch het boekje er maar bij pakken
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, weet het![]()
Maar kan het niet laten vandaag
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Shame on you. Thats not the way to treat a woman
Maarja, Piles en vrouwen... rest is bekendquote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als ik serieus zou zijn jaquote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het werkt welquote:
Ja, begin jij ook nog ffquote:Op woensdag 1 april 2009 16:19 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, Piles en vrouwen... rest is bekend
boemboemboem.. je keldert naar benedenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt wel![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, begin jij ook nog ff![]()
Komt wel goed schatjequote:
Wat was er zonet Hou, je riep me?quote:
Nee, ik moet eer-ik hebben. Ik heb iets doms gedaanquote:
Ooooh stomme trut!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, ik moet eer-ik hebben. Ik heb iets doms gedaan.
Zeg dat wel man.quote:
Wat heb je doan?quote:
Meisje, trein, hints en niets doenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meisje, trein, hints en niets doen.
Ze zeggen dat je er van kan leren.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
stomme dingen.. Ze moeten het afschaffen
zien!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Pics? Ik wel van het meisje tegenover me in de UB
das kutquote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meisje, trein, hints en niets doen.
Ah. Vanavond even meeten op msn. Ik moet je wat vertellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Jooooooooo
Omdat jij het bent danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat jij het bent danik verwachte blote ruggen en te korte rokjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog ongeveer een uur en 3 kwartier hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah. Vanavond even meeten op msn. Ik moet je wat vertellen.
Neequote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik verwachte blote ruggen en te korte rokjes!
Ga eens bij half nakende chicks aan tafel zitten.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeFoto ook alleen gemaakt omdat ze me enorm aan iemand deed denken, en van diegene moest ik een foto maken
haha ok.. Ik hou er ook altijd wel van op onopvallend en stiekem foto's te makenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeFoto ook alleen gemaakt omdat ze me enorm aan iemand deed denken, en van diegene moest ik een foto maken
Nee, dat valt opquote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga eens bij half nakende chicks aan tafel zitten.
Op je werkquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
Poe he, wil ik Quake live spelen op mijn computer, moet ik alsnog 6 mb installeren en een setup draaien..
Ik heb geen adminrechten
Dat had ik ook om 16:00.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Nou ik ga maar naar huis, ik trek het hier niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
siquote:
Nah.. ik neem mijn medicijnen wel..quote:Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)egen_hooikoorts.html
Rolmaaiers ftw.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Heb de balkondeur open, en hoor nu iemand paar huizen verderop zijn graas maaien met zo'n ouderwetse rolmaaier
[ afbeelding ]
"De nadelen van masturbatie zijn nog altijd kleiner dan de voordelen."quote:Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat jij het bent danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar lelijk.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:
je wordt er toch blind en doof van?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"De nadelen van masturbatie zijn nog altijd kleiner dan de voordelen."
Wat zitten er voor nadelen aan dan?
Ohja.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
je wordt er toch blind en doof van?
Ga aan je scriptie zitten..quote:
ik heb het nieuwsbericht niet geschreven. Ik was allang overtuigt van de voordelenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja.
Maar het is relaxed, houdt hooikoorts tegen, bespaart een mensenoverschot, sowieso al meer voordelen dan nadelen.
Hooikoorts, nooit last vanquote:Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
IRL valt ze best meequote:
Ga er gewoon tegenin, en roep af en toe dat je dit toch ook als volwasenen onder elkaar kunt oplossen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:55 schreef Daph_ het volgende:
En nu krijg ik de schuld dat het een puinhoop is, want dan had ik het maar beter op moeten ruimen. 'Waar het stond, stond het in de weg dus heb ik het weggehaald.'
DUS DAN SMIJT JE MAAR GEWOON MIJN LAPTOP OP BED EN ER DAN SCHOENEN BOVENOP!?!?!![]()
![]()
Nu zijn ze beneden aan het klagen over mijn 'puinhoop'
Sorry voor mijn geklaag, maar ik kan hier echt heel slecht tegen. Ik heb geen kastruimte op 1 kast na (kleding) en verder staat alles gewoon op mijn kamer. Dan krijg ik doodleuk te horen dat ik maar eens wat weg moet gooien
Dat werkt hier jammer genoeg niet. Mijn moeder begint gewoon door me heen te schreeuwen en geeft mij overal de schuld van met als gevolg dat ik zit te huilen omdat ik thuiskom en gelijk knallende ruzie heb.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga er gewoon tegenin, en roep af en toe dat je dit toch ook als volwasenen onder elkaar kunt oplossen.
Dan zijn ze vaak wel vrij redelijk opeens
Da\s behoorlijk kut.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat werkt hier jammer genoeg niet. Mijn moeder begint gewoon door me heen te schreeuwen en geeft mij overal de schuld van met als gevolg dat ik zit te huilen omdat ik thuiskom en gelijk knallende ruzie heb.
Ze blijft bleren.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da\s behoorlijk kut.
En als je rustig blijft en aangeeft dat je zo'n belachelijke discussie niet met ze aangaat?
Ik wou zeggen: het enige dat bij mij echt hielp was het huis uitgaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze blijft bleren.
Net begon ze tegen mij dat ik vanalles op de overloop had laten staan (was niet waar, ik had 1 doos laten staan omdat ie te zwaar was om te tillen) terwijl ik het had over de spullen die al boven stonden en gewoon overal neergepleurd zijn. Vervolgens begon ze tegen mij dat ik moest ophouden, om vervolgens zelf keihard te gaan bleren dat ik altijd doe alsof ze niks kunnen. Nou sorry, maar dat laat ik me niet vertellen want dat is gewoon niet waar. Dat zei ik ook tegen haar, waarop ze weer begon te bleren. Toen heb ik gezegd dat het niet bepaald eerlijk is dat zij wel tegen mij mag zeiken en ik niet tegen haar. Misschien niet tactisch, maar moet ik dan maar gewoon over me heen laten lopen? Dat ze mijn moeder is betekent niet dat ze mij als voetveeg kan gebruiken![]()
Ik hoor ze beneden gewoon over me praten. Als ik dan beneden kom zometeen is het standaard opeens stil. Zo zijn ze ook weer. Ik vind het vreselijk hier, ben blij als ik uit huis ben
quote:
Omdat het tv is.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:38 schreef Psychonikeo het volgende:
O herkenbaar
en trouwens.. Waarom herhaling van HIMYM??
Maar gister was een 'wordt vervolgd' afleveringquote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het tv is.
En het zomerseizoen komt er weer bijna aan dus enkelt herhalingen op tv.
zie boven.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar gister was een 'wordt vervolgd' aflevering
Ik wil ook het huis uit, maar ben daarbij ook afhankelijk van mijn vriend en die hoeft nog niet zo nodig (logisch, bij hem thuis zijn het allemaal schatten) dus ik zit hier nog een jaar tot anderhalf jaar ongeveer.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: het enige dat bij mij echt hielp was het huis uitgaan.
Sindsdien nooit meer problemen met m'n ouders eigenlijk, maar 't is niet voor iedereen een optie om te verkassen.
Ik moet wel zeggen dat ik 't een erg kinderachtige manier van doen vind die je moeder hanteert, ik zou dat absoluut niet accepteren, zeker niet op deze leeftijd. Ze verwachten van je dat je je volwassen gedraagt, dan mag je dat ook zeker wel van hun verwachten.
En waarom ben je ook alweer afhankelijk van je vriend om uit huis te gaan?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook het huis uit, maar ben daarbij ook afhankelijk van mijn vriend en die hoeft nog niet zo nodig (logisch, bij hem thuis zijn het allemaal schatten) dus ik zit hier nog een jaar tot anderhalf jaar ongeveer.
Ik wil ook best het huis uit, heb er alleen nu niet het kapitaal voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tja daph_ ik denk dat als iemand het geld heeft altijd wel uit huis wilt? ik tenminste wel, maar heb geen geld daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |