abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67620629
Mr Doom ( Schiff ) interviewed Dr. Doom ( Faber)

http://www.europac.net/report/reports/report_faber.pdf

Vermakelijk om op een avondje te lezen
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_67621143
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Tussen de 5 en de 10% van je budget...(voor mij dan).
tussen de 5 en 10% van je budget kan nog relatief veel zijn hoor. Ik doe het soms ook wel met minder, maar dan bijv. 3 of 4 keer 2% van je kapitaal en dan de hoogste mogelijke hefbomen kiezen. Overigens heb ik de S228 nog steeds, -33,74%. Zo'n heel drama is dat niet. Ik heb vaak genoeg flinke winsten met sprinters gemaakt.

En wat betreft gokken met sprinters, tsjah. Tijdens een zijwaartste periode of een bull periode werken de spriners vrij aardig. Tijdens stevige dalingen wat minder want het is moelijk in te springen op correcties.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67621300
inderdaad een erg interessante dag.
vanmorgen vroeg eerst moeten vrezen voor mijn SS218....zelfs nog iets winst aan overghouden.
Later een mooie klapper gemaakt met SS223.
vlak voor 4 uur weer ss218 ingeslagen maar dit was een foute gok. redelijk op tijd ingegrepen waardoor verlies beperkt bleef. Vervolgens als de wiedeweer SL212 gekocht en deze tegen 5 met leuk winstje van de hand gedaan. Er zat vandaag veel mee in ieder geval.
overnight heb ik geen posities. Ben morgen vroeg voor werk de hele ochtend onder de pannen en wil geen risico's nemen.

misschien was ik anders wel short gegaan maar met die G20 top weet je ook nooit hoe de beurzen gaan reageren.
it's better to burn out than to fade away...
pi_67621984
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef lammegiraf het volgende:
inderdaad een erg interessante dag.
vanmorgen vroeg eerst moeten vrezen voor mijn SS218....zelfs nog iets winst aan overghouden.
Later een mooie klapper gemaakt met SS223.
vlak voor 4 uur weer ss218 ingeslagen maar dit was een foute gok. redelijk op tijd ingegrepen waardoor verlies beperkt bleef. Vervolgens als de wiedeweer SL212 gekocht en deze tegen 5 met leuk winstje van de hand gedaan. Er zat vandaag veel mee in ieder geval.
overnight heb ik geen posities. Ben morgen vroeg voor werk de hele ochtend onder de pannen en wil geen risico's nemen.

misschien was ik anders wel short gegaan maar met die G20 top weet je ook nooit hoe de beurzen gaan reageren.
Ik had altijd qua gedachte patroon dat dat soort dingen nooit grote invloed kunnen uitoefenen maar heb er ook wel vaak genoeg fout gezeten, bijv. ten tijde van het president verkiezingen in Amerika, toen Obama het had gewonnen. En nu dus ook weer met die G20 en dergelijke.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67622237
quote:
Greenspan: Stocks Will Rise and Lift Economy

Wednesday, April 1, 2009 11:32 AM

By: Dan Weil Article Font Size

Former Federal Reserve Chairman Alan Greenspan says that stocks are headed higher and will take the economy with them.

“Stock markets across the globe have to be close to a turning point,” he writes in the Financial Times.

“Even if a stock market recovery is quite modest, as I suspect it will be, the turnaround may well have large (and positive) economic consequences.”

And why will stocks rise? Because they’re cheap, Greenspan says, even after their recent 18 percent rise.

“But, as history also counsels, they may get a lot cheaper before they return to more normal levels,” he writes.

“Stock prices today are being suppressed by a degree of fear not experienced since the early 20th century. But history tells us that there is a limit to how long fear can paralyze market participants.”

The economy’s downturn can’t continue forever, Greenspan points out.

“At some point, global stock prices will bottom out and rise,” he says. “A rise in global private sector equity will tend to raise the net worth of virtually all business entities.”

As a result, the economy will thrive too, he says, as stock-market strength helps open up clogged lending markets.

And “restoration of normal global lending could be as effective a stimulus as any fiscal program,” Greenspan writes.
.
pi_67622890
Roubini: Go Ahead, Keep Dreaming of That "V-Shaped" Recovery
Posted Apr 01, 2009 07:30am EDT by Henry Blodget in Investing, Recession, Banking

As we noted earlier, Nouriel Roubini of RGE Monitor actually has a surprisingly non-apocalyptic forecast for the economy: The first quarter of this year will mark the worst rate of decline, and the outlook will gradually improve from there.

We'll still be in a recession through 2009, says Roubini (in contrast to most economists, who think the economy will be growing nicely by Q4). But then, finally, the economy will begin to recover.

But what will this recovery look like? Will it be the V-shaped rocket launch that some bulls are looking for?

No.

It will be an L-shaped slog, says Roubini. The economy will grow at a depressingly slow rate for quite a while, and the stock market will tread water. We may have seen the lows on the S&P 500 (or close to it) but that doesn't mean stocks will make you any money anytime soon

Video
http://finance.yahoo.com/(...)s=xlf,%5Edji,%5Egspc
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_67623516
Ik moet mijn gevoel misschien toch wat meer gaan bijstellen. Ik dacht altijd dat we nog veel verder zouden gaan zakken, maar weet niet zeker of dat nog wel gaat gebeuren. Gisteren en vandaag zijn bij ons namelijk een aantal hele grote partijen weer ingestapt in equity. Spannende tijden
pi_67623984
Jeetje het was een saaie dag tot die plotselinge stijgingen opeens. Ik sta zowaar bijna quitte!
pi_67624447
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef Anoniemos het volgende:
Ben uit KLM. Uiteindelijk verkocht op 6,955 met 27 cent winst per aandeel.

Daarna Aegon gekocht op 3,893 dus daar heb ik weer een klein winstje op ondertussen. Leuk zo'n beurs
Aegon voor 3,893!? Ik hoop dat je 2,893 bedoeld ?
pi_67624917
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef dramatiek het volgende:
Roubini: Go Ahead, Keep Dreaming of That "V-Shaped" Recovery
Posted Apr 01, 2009 07:30am EDT by Henry Blodget in Investing, Recession, Banking

As we noted earlier, Nouriel Roubini of RGE Monitor actually has a surprisingly non-apocalyptic forecast for the economy: The first quarter of this year will mark the worst rate of decline, and the outlook will gradually improve from there.

We'll still be in a recession through 2009, says Roubini (in contrast to most economists, who think the economy will be growing nicely by Q4). But then, finally, the economy will begin to recover.

But what will this recovery look like? Will it be the V-shaped rocket launch that some bulls are looking for?

No.

It will be an L-shaped slog, says Roubini. The economy will grow at a depressingly slow rate for quite a while, and the stock market will tread water. We may have seen the lows on the S&P 500 (or close to it) but that doesn't mean stocks will make you any money anytime soon

Video
http://finance.yahoo.com/(...)s=xlf,%5Edji,%5Egspc
Frappant inderdaad, in 2002 was de recessie eigenlijk al voorbij, maar de stockmarket kreeg pas een bodem in 2003. Hoezo loopt de beurs voor op de economie ?
pi_67627684
dow toch wel fiks in het groen atm
  woensdag 1 april 2009 @ 22:03:06 #133
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_67628191
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook net verkocht, voor 7,02. Heb te vaak te lang gewacht, dus nu maar gewoon winst gepakt.
Als ik KLM nu verkoop heb ik 50 cent winst per aandeel.Twijfel om ze te verkopen
pi_67628273
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef edikt het volgende:
dow toch wel fiks in het groen atm
Nieuw geld van Q2 stroomt weer naar de markten, eerste dag van het kwartaal stijgen de beurzen bijna altijd.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:07:21 #135
248081 Oizno
hoizo oizo
pi_67628370
"Dieptepunt wellicht achter de rug

Deze minder tegenvallende ontwikkelingen werden door beleggers opgevat als teken dat de Amerikaanse economie het dieptepunt van de recessie wellicht achter de rug heeft."

http://www.belegger.nl/Be(...)f_gestemd-65518.news

Nu instappen of niet?
pi_67628919
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Oizno het volgende:

Deze minder tegenvallende ontwikkelingen werden door beleggers opgevat als teken dat de Amerikaanse economie het dieptepunt van de recessie wellicht achter de rug heeft."

Nu instappen of niet?
Nee. Wacht op zijn minst de eerste Q1 resultaten af als je wilt instappen.
pi_67629044
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Oizno het volgende:

Nu instappen of niet?
Er staat niets voor niets 'dieptepunt wellicht achter de rug' ..
  woensdag 1 april 2009 @ 22:42:59 #138
248081 Oizno
hoizo oizo
pi_67629907
*Gaat zitten en wacht* (bang om de boot te missen)
pi_67630757
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee. Wacht op zijn minst de eerste Q1 resultaten af als je wilt instappen.
Zelfs dan zou ik nog niet 100% instappen. Moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben of en hoe herstel dit jaar begint.
it's better to burn out than to fade away...
pi_67631415
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:03 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Zelfs dan zou ik nog niet 100% instappen. Moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben of en hoe herstel dit jaar begint.
Nee hehe. Na april of mei krijgen we een afstort(tje). Sowieso zijn de zomermaanden uiterst belabberde beleggingsmaanden, dus zeker na een extra upmove gaan we in de zomer naar beneden.
pi_67631501
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:42 schreef Oizno het volgende:
*Gaat zitten en wacht* (bang om de boot te missen)
Als je bang bent om de boot te missen ben je te laat. En als iedereen bang is om de boot te missen moet je short gaan.
pi_67631658
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:24 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Aegon voor 3,893!? Ik hoop dat je 2,893 bedoeld ?

en alweer verkocht op 3,108. Leuke winst vandaag gepakt
pi_67631677
Ik heb het gevoel dat we de grootste dip al achter de rug hebben. En ik ben naar mijn mening precies op tijd ingestapt. Ik heb een zooi van die India Warrants gekocht toen ze 26 cent waard waren. En kijk eens waar ze nu staan... Op 36 cent. Ik denk dat menig belegger daar er blij mee zou zijn op dit moment.
Helaas heb ik er geen duizenden euro's in zitten
pi_67634078
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Nieuw geld van Q2 stroomt weer naar de markten, eerste dag van het kwartaal stijgen de beurzen bijna altijd.
Hehe dat zijn handige weetjes. Dus eigenlijk is in dat daglicht bekeken de stijging van vandaag helemaal niet zo fiks?

[ Bericht 0% gewijzigd door edikt op 02-04-2009 01:16:30 ]
pi_67634142
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb het gevoel dat we de grootste dip al achter de rug hebben.
Grapjas, you have not seen the beginning yet
pi_67634778
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef pberends het volgende:
Als je bang bent om de boot te missen ben je te laat. En als iedereen bang is om de boot te missen moet je short gaan.
De boot is helemaal niet ineens weg, ik erger mij altijd aan die term. De koersen staan niet ineens, floeps, op echte substantieel hogere niveau. Het gaat altijd geleidelijk en het is een proces dat vaak meerdere jaren in beslag neemt.
  donderdag 2 april 2009 @ 06:04:35 #147
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67634847
quote:
Ik heb het gevoel dat we de grootste dip al achter de rug hebben. En ik ben naar mijn mening precies op tijd ingestapt. Ik heb een zooi van die India Warrants gekocht toen ze 26 cent waard waren. En kijk eens waar ze nu staan... Op 36 cent. Ik denk dat menig belegger daar er blij mee zou zijn op dit moment.
No way.... the party is just warming up.
Heel eerlijk...nu komen de eerste echte afschrijvingen ... the real economy. (and it's worse than you think).
Ik zit niet in de bus met de lolies achterin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 02-04-2009 06:39:05 ]
pi_67635433
quote:
De volgende dip kan best een half jaar duren hoor.

De huidige rally moet toch eventjes gecorrigeerd worden voor een week of 1 of 2 voordat we weer verder omhoog kunnen. Anders wordt het putjes kopen.
pi_67635750
De Amerikanen zijn echt helemaal lyrisch over de cijfers van gisteren. Futs flink in de plus.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  donderdag 2 april 2009 @ 08:59:58 #150
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67635997
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:03 schreef foetre het volgende:

[..]

Als ik KLM nu verkoop heb ik 50 cent winst per aandeel.Twijfel om ze te verkopen
Vandaag zal dat allicht meer zijn

Terugkijken heeft geen zin, ik stap op <6,80 weer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')